NurinKurinKetju!

Tämän ketjun ideana on sanoa asiat NurinKurin, eli juuri päinvastoin omia mielipiteitään ja ajatuksia vastaan.... ;P

Myös kommentit kommentteihin jne. esitetään NurinKurin periaatteella... ;D

Kaikki naiset ovat ihania..... =D

62

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

Tästä taitaa tulla ketju jota palstanaisetkin komppaa :)

- Menneisyydellä ei ole väliä
      - Kokenut nainen on paras koska tietää mitä haluaa viimeinkin löydettyään sen oikean
      - Feminsimi on pop
      - Perinteiset sukupuoliroolit ovat out
      jne.

• Kolme ensimmäistä kohtaa allekirjoitan koko sydämmestäni, mutta tuo 4 kohta on sellainen, että en ihan täysin.... ;P

• korkeasti.koulutettukin

reijät ja yhoot on ihania kunnon naisia sellasen kun löytäiskin omaksi naisekseen aina sais hyvää ruokaa ja lämpöä ja rakkautta sille antaisin kunnioitukseni ja sydämmeni

• vastustamattomia.ovat

ja baareista ja neteistä löytää kunnon seuraa livestä löytyy huonoi naisii ja baari ja netti naiset osaa loihtia perunoista ja suikale lihasta mitä maukkaimpia ruokia ja äkkiä vielä leipovatkin jotain herkullista ja samalla osaa iskeä miehen iki omakseen ja aviomiehekseen ja baari ja nettinaiset ei tiedä mitä on olla huono nainen yhden miehen naisia ovat joka pojan unelma naisia

• aivokäyräni.öitä

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

• imsoinlove

Rakastan ExPullaa jä hänen multinikkejään>>"taustajoukkoja".

• Olen niin raivoa täynnä ja en todellakaan toivo, että ex-pua kommentoi tähän ketjuun... ;D

• MGTOW kirjoitti:

Olen niin raivoa täynnä ja en todellakaan toivo, että ex-pua kommentoi tähän ketjuun... ;D

Tuon hymiönhän kuului olla tuossa viestissä...

• vaihäh

Ohi meni ja pulpahti pinnalle!

• I_love_PUA
        vaihäh kirjoitti:

Minä oon -hyökkäys! Miten te ihanat naiset osaattekin aina keskustella niin fiksusti ja asiallisesti. Me miehet ollaan aina väärässä ja hävitään kaikki väittelyt. Hävisin. B-b-b-b-b-beta POWER!!!!

• teini.ilo.rauhoitus
        vaihäh kirjoitti:

Ei näin!

• I_love_PUA kirjoitti:

Minä oon -hyökkäys! Miten te ihanat naiset osaattekin aina keskustella niin fiksusti ja asiallisesti. Me miehet ollaan aina väärässä ja hävitään kaikki väittelyt. Hävisin. B-b-b-b-b-beta POWER!!!!

Tämä ei naurata minua sitten yhtään.

• Ex----------PUA

Minä rakastan myös sinua, ja sitä että syytät multinikkaamisesta minua multinikin takaa. <3 :3

Juuri sellainen on ihainta kurpissa, että ne eivät ole tyhmiä ja kusipäisiä, vaan rakastettavia sekä henkisesti kypsiä ja käyttäytyvät fiksusti, ikäisensä tapaan, jolloin heitä ei tarvitse hävetä.

Samoin, se ennalta-arvaamatomuus on ihan parasta, se pitää jutut raikkaana, ja siitä syystä heitä ei voi sanoa tylsiksi missään nimessä!

Ei siis ihme että he ovat mestareita pitämään ihmissuhteensa ehjinä, ja miehiä on jonoksi saakka.

Huoh, siksi varmaan joudun tyytymään 20 vuotiaaseen säätöni, julkkismatchiini sekä muihin naisiini, kun en saa koskaan tuollaista kypsää ja kokenutta naista, joka on juoksunsa juossut. :(

• Ex----------PUA
        Marrrnie kirjoitti:

Tämä ei naurata minua sitten yhtään.

Onneksi sinä tulit tähän ketjuun, tänne tarvitaan joku joka on hyvin älykäs, ja ajaa aitoa tasa-arvoa, ei multinikkaa ja joka muutenkin osoittaa meille, mitä on onnistunut naiseus kaikilla sen tasoilla. :3 <3

Myös se, että et ole mikään uhriutuja tai loismentalitetin omaava rotta, vaan aidosti itsenäinen vahva nainen, kyllä on jotain miksi kunnioitan sinua. Ei ihme että minä ja huonot viholliseni suorastana kilpailemme suosiostasi.

• iloseonmuittenkinilo
        Ex----------PUA kirjoitti:

Onneksi sinä tulit tähän ketjuun, tänne tarvitaan joku joka on hyvin älykäs, ja ajaa aitoa tasa-arvoa, ei multinikkaa ja joka muutenkin osoittaa meille, mitä on onnistunut naiseus kaikilla sen tasoilla. :3 <3

Myös se, että et ole mikään uhriutuja tai loismentalitetin omaava rotta, vaan aidosti itsenäinen vahva nainen, kyllä on jotain miksi kunnioitan sinua. Ei ihme että minä ja huonot viholliseni suorastana kilpailemme suosiostasi.

Onneksi sinuun ei osunut eikä uponnut.

• Ex----------PUA
        iloseonmuittenkinilo kirjoitti:

Onneksi sinuun ei osunut eikä uponnut.

Onneksi et alkanut multinikkaamaan, ja turvautumaan itte oot-defenssiin sekä matkimiseen osumisen ja uppoamisen merkiksi.

• pusujasuullesi

Onneksi et alkanut multinikkaamaan, ja turvautumaan itte oot-defenssiin sekä matkimiseen osumisen ja uppoamisen merkiksi.

En tietenkään koska tykkäät minusta sellaisena kuin olen.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Minähän multinikkaan täällä jatkuvasti, minusta on kivaa verhoutua monien nimimerkkien suojiin yhden sijasta!

• kurpparaivohälytys

Kurpat osaavat keskustella asiallisesti.

• Itte.oot.hyökkäys

"kurpparaivohälytys" on palstan alfa

• Ex----------PUA
        Itte.oot.hyökkäys kirjoitti:

"kurpparaivohälytys" on palstan alfa

Ei osunut eikä uponnut! :( Reaktiosi ei ollut älähdys, vaan asiallinen sekä henkilöönkäymätön, rakentava keskustelualoitus, joka kielii henkisestä kypsyydestä sekä keskimääräistä korkeammasta älykkyydestä.

Olen mykistynyt, tuota en vain osannut odottaa sinulta. Käytit vielä vakionimimerkiäsikin, mikä on osoitus siitä ettet ole mikään paskahousu joka ammuskelee puskista.

• 1119

Kaikki "kiltiksi ja kunnolliseksi" itseään tituleeraavat miehet ovat sitä myös oikeasti!

• m-i-e-s

Tällä palstalla löytyy pelkästään upeita, hienoja, sivistyneitä, terveitä, yritteliäitä, komeita ja älykkäitä Suomalaisia miehiä. Kaikki palstan miehet voisi sijoittaa täydelle ylläpidolle koko vuodeksi Kultarantaan nauttimaan Naantalin luonnosta ja Ruotsin Kuninkaallisillekin kelpaavista puistoista. Palstan miehet edustavat maailman korkeinta eliittiä ja älykkyyttä, jotka kykenevät ratkaisemaan kaikki vaikeimmatkin tähtitieteelliset ja ydinfysiikan pulmat.

Palstan naiset sen sijaan on epämääräistä ihmisjätettä, eikä heitä voisi edes sijoittaa rangaistuslaitokselle luudan varteen pakkotyöhön, korkeintaan suoraan krematorioon. Palstan naisten älyllinen anti on poikkeuksetta aina ameeban tasoa. Vanha sananlaskukin sen sanoo, pojat ovat poikia ja tytöt ovat tyhmiä.

• ihana.mies-

• m-i-e-s
        ihana.mies- kirjoitti:

näin kertoo luonteeltaan ei-lipevä mies jolla on selkärankaa, rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta vaikka muille jakaa.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14247953/mita-jos-palstan-sinkkunaiset-ja-miehet#comment-84308867

Olenkin epärehellisesti ollut aina sitä mieltä, että tämä palsta on tarkoitettu pelkästään seksiseuran hakuun ja täällä olisi tarkoitus pariutua jonkun kanssa.

En muista kovinkaan tarkkaan sitä, kuinka muutamat oikeasti varatut naiset kertoivat joka viikko vahatakseen sääri-, kainalo- ja naamakarvansa mahdollisen tulevan uuden miehen vuoski ja pitävänsä kunnia asiana että tulevat olemaan valmiita myönnytyksiin tulemalla puolitiehen vastaan miesten vuoksi, pitäen huolen kunnostaan ja terveydestään. Vaikkka ne palstan ainoat täydelliset huippumallin mitoissa ja jumalattaren ulkonäöllä varustetut varatut naiset täällä ovatkin ja haluamalla haluan juuri heitä, enkä ikinä niitä muita mitä ei ole tarjolla fiktiivisessä elämässä, niin silti he valitettavasti tulevat olemaan aina palstan miehiin verrattuna alempiarvoisia ja ameeban tasolla.

Tietenkin olen pahoillani, ettei palstan mieskuvaus kertonut juuri teistä omakohtaisesti. Harmillisesti meni huti eikä uponnut. Olet selvästi liian fiksu ja älykäs pala nieltäväksi, vaikka et edes käyttänyt kaikkia mahdollisia mensan tason resurssejasi. =(

• ei.tee.tikusta.riitaa

naiset ei osaa tehdä riitaa eikä ole riidan haluisia ja eikä ole ilkiöitä naiset on niin herttasia ja mukavia

• 1920

Tämä palsta ei ole täynnä naisvihaa.

• Ex----------PUA

Olen samaa mieltä, lisäksi iloinen siitä että miesvihaa täällä ei ole laisinkaan.

• Palstalla on aina mieltä ylentävää luettavaa ja fiksua keskustelua. On ilo nähdä, miten palstalaiset enimmäkseen haluavat todella yrittää ymmärtää toistensa ajatuksia ja keskustelevat asiosta toista osapuolta arvostaen. Erityisesti palstan miehet ovat kunnostautuneet tässä asiassa. Ei ikinä lutkittelua, henkilökohtaisuuksiin menemistä, piikittelyä, karkeaa yleistämistä tai jankuttamista.

On ihanaa huomata, miten avarakatseisesti palstamiehet suhtautuvat naisiin ja ihmisiin, joilla erilainen arvomaailma kuin heillä itsellään. Ikäviä poikkeuksia toki tässäkin asiassa palstalta löytyy. Onneksi rumia tai vanhojakaan naisia ei täällä halveksuta, vaan heidän persoonaansa ja virallisista kriteereistä poikkeavaa kauneuttaan arvostetaan, kuten myös naisen yksilöllisyyttä, koulutusta, urasaavutuksia ja iän tuomaa kokemusta ja viisautta. Nainen nähdään ikään kuin kokonaisvaltaisena ihmisenä, jolla on ihmisarvo.

Anaaliseksiä koskevia keskusteluja on muuten viime aikoina ollut liian vähän, kuten myös "tahtoo pillua" -viestejä, mutta uskon, että sekin asia tässä taas pikapuolin korjaantuu. Palsta valaa minuun monin eri tavoin tulevaisuuden uskoa ja optimismia. Toivottavasti kaikenlaisten yleisten, ja siten triviaalien, (sinkku)aiheiden käsittely palstalla loppuu, enemmän saisi vaan olla piinkovaa palstateoretiointia jatkossakin, niissä kun riittää pureskeltavaa ihan vuoden jokaiselle päivälle.

• Ex----------PUA

Mutta tuosta kaikesta on kiittäminen naisia, jotka eivät vihaa miehiä esim. syrjinnän, kokemattomuuden, ätmiydyen, rahattomuuden, statuksettomuuden, rumuuden tai muun sellaisen vuoksi.

Vaan palstan naiset todistavat omalla hyvällä esimerkillään, että miehet ovat kaikkea mitä he sanovat naisten täällä olevan, ja naiset ovat täysin oikeassa.

Eikä ihme, he eivät näe miehiä esineinä joista hyötyä, vaan ihmisarvon omaavana olentona. He eivät yleistä. He pysähtyvät miettimään, että olisiko miesten esittämä kritiikki sittenkin jotain minkä pohjalta kehittää itseään, sen sijaan että suuttuisi ja raivoasi sen esittäjille jotta nämä hiljenisivät.

He eiviät myöskään ole feministejä, vaan egalitaristeja, joiden mielestä tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa, eikä sitä että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

Samoin, he eivät uhriudu pienten rintojensa vuoksi, hauku miehiä sioiksi koska itse valitsevat itselleen jännämiehen, vaan he ottavat vastuun elämästään ja muutkin huomioon.

Mutta tuosta kaikesta on kiittäminen naisia, jotka eivät vihaa miehiä esim. syrjinnän, kokemattomuuden, ätmiydyen, rahattomuuden, statuksettomuuden, rumuuden tai muun sellaisen vuoksi.

Vaan palstan naiset todistavat omalla hyvällä esimerkillään, että miehet ovat kaikkea mitä he sanovat naisten täällä olevan, ja naiset ovat täysin oikeassa.

Eikä ihme, he eivät näe miehiä esineinä joista hyötyä, vaan ihmisarvon omaavana olentona. He eivät yleistä. He pysähtyvät miettimään, että olisiko miesten esittämä kritiikki sittenkin jotain minkä pohjalta kehittää itseään, sen sijaan että suuttuisi ja raivoasi sen esittäjille jotta nämä hiljenisivät.

He eiviät myöskään ole feministejä, vaan egalitaristeja, joiden mielestä tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa, eikä sitä että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

Samoin, he eivät uhriudu pienten rintojensa vuoksi, hauku miehiä sioiksi koska itse valitsevat itselleen jännämiehen, vaan he ottavat vastuun elämästään ja muutkin huomioon.

Oi ihanaa, kiitos vastauksesta. Toivoin kovasti, että saan huomiotasi osakseni. On aina hienoa lukea sinun juttujasi ja varsinkin tykkään vastata niihin, kun ei yhtään voi ennalta arvata onko luvassa leppoisaa filosofointia, vaiko sydäntä ja sielua lämmittävää ajatustenvaihtoa. Aion tietenkin käyttää koko iltapäivän sinun kanssasi jutusteluun. Olen kylläkin kirjoittamastasi monelta osin eri mieltä, mutta onnistuit tällä kertaa yllättäen kääntämään sen, mikä on tekstissäsi älytöntä, kullaksi. Mikä parasta, et tälläkään kertaa mennyt henkilökohtaisuuksiin.. <3

• Ex----------PUA
        PikkuLikka kirjoitti:

Oi ihanaa, kiitos vastauksesta. Toivoin kovasti, että saan huomiotasi osakseni. On aina hienoa lukea sinun juttujasi ja varsinkin tykkään vastata niihin, kun ei yhtään voi ennalta arvata onko luvassa leppoisaa filosofointia, vaiko sydäntä ja sielua lämmittävää ajatustenvaihtoa. Aion tietenkin käyttää koko iltapäivän sinun kanssasi jutusteluun. Olen kylläkin kirjoittamastasi monelta osin eri mieltä, mutta onnistuit tällä kertaa yllättäen kääntämään sen, mikä on tekstissäsi älytöntä, kullaksi. Mikä parasta, et tälläkään kertaa mennyt henkilökohtaisuuksiin.. <3

No, jos en mennyt liian pitkälle, niin en ole pahoillani, vaan voin siinä tapauksessa läimiä sinua oikein sellaisella paksulla ja tukevalla nahkavyöllä? <3

• yxnainen

Tämä palsta on lisännyt kunnioitustani miehiä kohtaan.

• atännän takamus ei mielestäni ole täydellinen

• raeFkraD

Mulla kun sitä onkin päässäni hyväkuntoinen ja tuuhea tukka, enkä ole yhtään homo tai himoitse mustaa munaa, enkä asu yksiössä ja pyyhi työkseni kakkapyllyjä 9€/päivä. Ja mä kun sitä en myöskään ole mikään vitun autisti PERKELE!

• raeFkraD

Ja mä kun sitä unohdinkin sanoa, että en ole neitsyt, enkä melkein nelikymppinen, eli neitsytsetä, enkä myöskään mikään HC-ATM-paskaluuseri, vaan KTM tai jopa se YTM-mies, koska mä kun sitä olenkin päässyt siitä poikuudestani jo parikymppisenä, että tietäkää te SE!

• hahahahhhhh
        raeFkraD kirjoitti:

Ja mä kun sitä unohdinkin sanoa, että en ole neitsyt, enkä melkein nelikymppinen, eli neitsytsetä, enkä myöskään mikään HC-ATM-paskaluuseri, vaan KTM tai jopa se YTM-mies, koska mä kun sitä olenkin päässyt siitä poikuudestani jo parikymppisenä, että tietäkää te SE!

Ja palstan anti-militaristi-kokkari-jupit saavat hakata päätään kirveeseen.

• Ex----------PUA

Kaikilla meillä on menneisyytemme, eikä ketään voi omistaa. Minusta siksi tosimiehet on niitä jotka ottavat vain jo ikääntyneitä naisia, joilla mielellään on jo lapsia. Kyllä se niin on, että miehet jotka tekevät muulla tavoin on niitä joilla on heikko itsetunto, koska vain mies joka antaa kaikkensa ilman vastalauseita naiselle ja tekee kaiken mitä tämä tahtoo, on mies jolla on itsetunto ja itsekunnioitus huippuluokkaa.

Samoin, minusta on hyvä idea maksaa PUA-teollisuudelle satoja euroja tuotteista, ja tuhansia euroja bootcampeista, sillä niiden avulla voi saada sen perfect 10 naisen.

Lisäksi feminismi on tärkeää, sillä esim. todellisia sodan uhreja ovat aina ne kotiin jäävät naiset. Lisäksi olen ihan samaa mieltä, että et voi olla rasisti jos vihaat valkoisia heteromiehiä, sillä vain suvaitsevainen ja tasa-arvosta tietävä nainen voi olla ihminen, kun taas valkoinen heteromies ei.

• Mutta mutta, tuliko sulla nyt ajatuskatko? Eihän ketään voi omistaa. :)

Ihmiskauppiaat väittää toisin.

• Ex----------PUA

Niin, ja naisen painoindeksillä, iällä ja ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä hänen viehättävyytensä suhteen.

Lisäksi koska seksi on aina naiselle saavutus, ja miehelle valinta, miehen pitäisi siksi ottaa nainen joka harrastaa seksiä kaikkien miesten kanssa, sillä eihän se tarkoita sitä että hän pettäisi, tai jos pettäisi niin miehen on oltava vain mies ja muistettava että se on yksinomaan miehen syy ja ongelma, sillä naisella on oikeus omaan kehoonsa.

• Ex----------PUA
        sönkkö kirjoitti:

Mutta mutta, tuliko sulla nyt ajatuskatko? Eihän ketään voi omistaa. :)

Niin, minähän sanoin ettei ketään voi omistaa ja kaikilla meillä on menneisyytemme.

Jatkoin vielä siitä teemasta toisessa viestissäni. :)

Näet, nainen saa tästä syystä tehdä kehollaan mitä haluaa, myydä sitä, jakaa sitä ilmaiseksi, abortoida lapsensa ja mitä vielä, koska kaikki muu olisi alistamista ja omistamista. Sillä kuten tiedämme, on maailman suurin laki se että nainen saa tehdä mitä tahansa.

• Ex----------PUA

Niin, minähän sanoin ettei ketään voi omistaa ja kaikilla meillä on menneisyytemme.

Jatkoin vielä siitä teemasta toisessa viestissäni. :)

Näet, nainen saa tästä syystä tehdä kehollaan mitä haluaa, myydä sitä, jakaa sitä ilmaiseksi, abortoida lapsensa ja mitä vielä, koska kaikki muu olisi alistamista ja omistamista. Sillä kuten tiedämme, on maailman suurin laki se että nainen saa tehdä mitä tahansa.

(Sanoin 20 säädölleni että otan hänet omistukseeni, ja hän käsitti että sillä tarkoitetaan naimisiimenoa ja rakasti ajatusta. Hän tosin onkin naisellinen nainen, suhtautuu seksiin vakavasti, pitää lapsista ja tulee niiden kanssa toimeen ja on muutenkin vaimomatskua; on näet naisia jotka haluavat omistautua miehelleen ja sitten niitä jotka toimivat itsekkäinä spermaviemäreinä).

• sönkkö kirjoitti:

Mutta mutta, tuliko sulla nyt ajatuskatko? Eihän ketään voi omistaa. :)

Unohdus!!! Unohtakaa ketjun säännöt!

(Sanoin 20 säädölleni että otan hänet omistukseeni, ja hän käsitti että sillä tarkoitetaan naimisiimenoa ja rakasti ajatusta. Hän tosin onkin naisellinen nainen, suhtautuu seksiin vakavasti, pitää lapsista ja tulee niiden kanssa toimeen ja on muutenkin vaimomatskua; on näet naisia jotka haluavat omistautua miehelleen ja sitten niitä jotka toimivat itsekkäinä spermaviemäreinä).

Unohdus!!! Unohtakaa ketjun säännöt!... :(

• MGTOW kirjoitti:

Unohdus!!! Unohtakaa ketjun säännöt!

En unohda. :)

• 310

Tällä palstalla on paljon mieleltään terveitä miehiä.

• Ex----------PUA

Se johtuu siitä, että täällä, kuten Suomessa yleensä, on paljon nuoria ja hyviä naisia jotka ovat vapaita miesvihasta ja hypergamiasta.

Ei ihme että täällä miehet hukuttavat naiset kehuihin.

• Hieno ja tarpeellinen aloitus

Kyllä näin vanhempana miehenä kannattaa valita omanikäinen tai vanhempikin nainen.

Omanikäiset naiset ovat kauniimpia ja säilyttäneet hehkunsa paremmin kuin nuoremmat. Oman ikäiset naiset sitäpaitsi yleensä pitävät pitkää tukkaa, kun taas nuoremmat leikkauttavat pirteän ja helppohoitoisen tätitukan.

Eivät ne nuoret naiset muutenkaan meitä vanhoja miehiä huoli, vaan ovat AINA nuorten kloppien perässä. Sitä paitsi nuoremmat naiset ovat AINA tyhmempiä ja vaan rahan perässä.

• Ex----------PUA

Pelkäsin jo ettet koskaan tulisi järkiisi.

Itse kanssa ajattelin, että jos vielä kelpaisin jollekin joka on juoksunsa juossut, ja joka on aikuinen nainen.

Tuo helppohoitoinen tukka on myös kiva, näen meidät jo yhdessä samalla miestenparturilla ottamassa jenkkisiiliä. Kyllä siinä on romantiikka ja erotiikka käsi kädessä!

Pelkäsin jo ettet koskaan tulisi järkiisi.

Itse kanssa ajattelin, että jos vielä kelpaisin jollekin joka on juoksunsa juossut, ja joka on aikuinen nainen.

Tuo helppohoitoinen tukka on myös kiva, näen meidät jo yhdessä samalla miestenparturilla ottamassa jenkkisiiliä. Kyllä siinä on romantiikka ja erotiikka käsi kädessä!

Joo ja meinasin vielä lisätä, että naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Esim nuoret piukeat pakarat on aika vastenmieliset.

Jos vielä löytyisi pari villiä pikkulasta, alkaisi parisuhde olla täydellinen.

• rouvakoo

Minusta tämän ketjun lukeminen on äärettömän tylsää!

• Juuhuuuu

Minua ei aiemmin yhtään kiinnostanut lukea tätä ketjua, mutta nyt kun ex-pua pysyi poissa kuvioista, tulen viettämään koko illan tämän parissa. En varmasti poistu saatuani tekstin valmiiksi.

• PikkuLikan megalollot inhottavat minua.

• lähtiä

En käy täällä juuri koskaan

• Inhoan suklaata!

• että.silleen

Tähän ketjuun en kyllä osallistu!

• 18y19

Täällä on aivan mahtavia juttuja, tykkään todella paljon

• ohi_meni

Valheet parantaa!

• Uskomushullu

Olen aivan järjissäni, nyt tiedän mihin uskon, mikään ei ole epäselvää.
      ExPullakin puhuu aina vain totta ja kertoo vain totuuden meistä naisista. Hienoa!
      Ihan sydänmeni sykkii rakkauden tahtiin...
      Ja kerranin saan selvää mitä MGTOW kirjoittaa :D hyvä, semppiä! Love you!
      Palstalla on vain ihanan fiksua porukkaa ja kaikki on niin kivoja :D Vautsi, vau!
      Täällä tuntee itsensä ihanaksi ja rakastetuksi naiseksi. Täällä saa niin paljon ihailua osaksensa ja ennen kaikkea kunnioitusta! Ihmeellinen palsta, aivan omaa luokkaansa.
      Ongelma ratkaisut toimivat täydellisessä sopusoinnussa , koska kaikki ymmärtävät toisiansa.

• jyystärikarju-pro

Olen YTM ja tyhmä sivistymätön panomies. Naiset pitävät kilteistä ja kunnollisista miehistä eivätkä pyöri panoringeissä. Parisuhdemarkkinat toimivat niin kuin pitääkin. Elämä on ihanaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe