täydellinen vastaus, joka ei aiheuta vitutuksen tunteita, nuoleskelua ja alistumisen tunteesta puhumattakaan?
mikä on teidän mielestä
15
267
Vastaukset
Ei se vastaus ole oleellista, vaan se miten itse siihen asennoituu. :)
Ei vituta, kun ottaa asenteen ettei ota kaikkea henkilökohtaisesti, vaan koittaa keskittyä asiaan.- kompensaattori
No toi oli aika täyd.
No toki helpottaa sekin, kun hyväksyy että ihmisillä on erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä, eikä niiden vuoksi ole pakko omiaan muuksi muuttaa. Moni asia vaikuttaa mielipiteisiin ja miksi ne on mitä ne on. Erilaiset elämänkokemukset, elinympäristö jne.
Ja nuoleskeluun ei tarvi lähteä, vaikka joistain asioista olisikin samaa mieltä jonkun toisen kanssa. Monesti nuoleskelu onkin kiero tapa yrittää luikerrella suosioon ja sitä kautta kaverin kauppoihin. Sen sijaan, että tokaisee vaan olevansa samaa mieltä. Kummempia liirumi laarumitta.
Alistuminen taas, turhaa sekin vaikka väärässä ollessaan voi myöntää olevansa väärässä, jos on ja tajuaa olevansa. Öitä.
- treffien.päätteeksi
"Joo, perustetaan perhe, ja mulla on muuten 100 milliä tilillä ja se on nyt tietty yhteistä kaikki."
- en.riitainen.mies
kyllä kulta tai olen samaa mieltä en sitä kovin pahana pidä jos joudun nuolemaan pimppiä tai alistua naiselle välillä pääsee helpommalla kun alistuu naisen tahtoon
"En ole koira".... ;P
- että.silleen
Enkä minä kissanpoikanen, mulla on kynnet!
Moikka! Eipä olla törmäilty, no parissa ketjussa sunt näin... niihin kun en halunnut mitenkään kommentoida... sulla ja Ikiksellä kun oli niin vahvat käsitykset naisista. Toisessa ketjussa ilmeisesti oletit mun arvostelevan OMIA kavereitani tällä palstalla! Älä unta näe. Kyllä mulla on pokkaa sanoa suoraan päin naamaa, jos mua tosiaan kiusaa jokin asia. Se on täysin ystävieni asia miten he käyttäytyvät!
Yleisesti ottaen naisten "klepsuus" irtoseksin suhteen... olen tiedostanut.
Ei kuitenkaan ole ollut mun asiani heitä valistaa, mikä olis minun mielestäni sopivaa.
Vaan eivät kyllä tule minuakaan valistamaan "piukka pipoisuudesta"... sen takaan!
Silloin oltaisiin asemasodassa ja minä ampuisin kovilla... kaivaisin ne juoksuhadat yks toisensa jälkeen... ja rikoisin pattitilanteen edukseni taatusti. että.silleen kirjoitti:
Enkä minä kissanpoikanen, mulla on kynnet!
Moikka! Eipä olla törmäilty, no parissa ketjussa sunt näin... niihin kun en halunnut mitenkään kommentoida... sulla ja Ikiksellä kun oli niin vahvat käsitykset naisista. Toisessa ketjussa ilmeisesti oletit mun arvostelevan OMIA kavereitani tällä palstalla! Älä unta näe. Kyllä mulla on pokkaa sanoa suoraan päin naamaa, jos mua tosiaan kiusaa jokin asia. Se on täysin ystävieni asia miten he käyttäytyvät!
Yleisesti ottaen naisten "klepsuus" irtoseksin suhteen... olen tiedostanut.
Ei kuitenkaan ole ollut mun asiani heitä valistaa, mikä olis minun mielestäni sopivaa.
Vaan eivät kyllä tule minuakaan valistamaan "piukka pipoisuudesta"... sen takaan!
Silloin oltaisiin asemasodassa ja minä ampuisin kovilla... kaivaisin ne juoksuhadat yks toisensa jälkeen... ja rikoisin pattitilanteen edukseni taatusti.No vastashan se Myy kun Muikkunen kerran niin kauniisti kysyi...ja toki tiesin jo vastauksen valmiiksi, eikä se ollut periaatteessa edes kysymys, vaan vain toteamus... ;P
Ja MitäPä sitä tosiasioita kiistämään....se saa vain aikaan enemmän tai vähemmän KuNmastusta, että miksi näin..... ;D
Sulla on sama juttu, kun mulla....osaat pitää oman juttusi vaikka ryhmäpaine yms. yrittäisivätkin ohjata sinua sellaiselle polulle, mikä ei ole sun juttu ja/tai kuulu sinuun......olet vahvasti laivasi ruorissa ja se on hyvä juttu se....- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
No vastashan se Myy kun Muikkunen kerran niin kauniisti kysyi...ja toki tiesin jo vastauksen valmiiksi, eikä se ollut periaatteessa edes kysymys, vaan vain toteamus... ;P
Ja MitäPä sitä tosiasioita kiistämään....se saa vain aikaan enemmän tai vähemmän KuNmastusta, että miksi näin..... ;D
Sulla on sama juttu, kun mulla....osaat pitää oman juttusi vaikka ryhmäpaine yms. yrittäisivätkin ohjata sinua sellaiselle polulle, mikä ei ole sun juttu ja/tai kuulu sinuun......olet vahvasti laivasi ruorissa ja se on hyvä juttu se....Tulimme mainituksi bro, olemme oikeilla linjoilla. On se kipakka tuo että.silleen :D
Ikis__M kirjoitti:
Tulimme mainituksi bro, olemme oikeilla linjoilla. On se kipakka tuo että.silleen :D
Joo se on sillee söpöllä tavalla JusTiina... ;P
- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
No vastashan se Myy kun Muikkunen kerran niin kauniisti kysyi...ja toki tiesin jo vastauksen valmiiksi, eikä se ollut periaatteessa edes kysymys, vaan vain toteamus... ;P
Sulla on sama juttu, kun mulla....osaat pitää oman juttusi vaikka ryhmäpaine yms. yrittäisivätkin ohjata sinua sellaiselle polulle, mikä ei ole sun juttu ja/tai kuulu sinuun......olet vahvasti laivasi ruorissa ja se on hyvä juttu se....Wallander alkoi ja haluan katsoa sen... ja syödä palan loimulohta. Toin mökiltä kun Faija paistoi sitä rae sateessa. Nuotio sammui ja loppuun se kypsytettiin saunan pesän edessä... en halunnut grillata sitä, niin viritin lohen loimutuksen saunaan.
Onnistui se sielläkin, eikä jäänyt edes pahasti hajuhaittoja.
Makkarasta jää enemmän hajuhaittoja ja varmaan pidemmäksi aikaa, näistä pääsi tuuletuksella ja lattian pesulla. (mäntysuovalla) - Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Joo se on sillee söpöllä tavalla JusTiina... ;P
"näistä pääsi tuuletuksella ja lattian pesulla. (mäntysuovalla)"
On se kyllä touhun tyttö, huh huh :) että.silleen kirjoitti:
Wallander alkoi ja haluan katsoa sen... ja syödä palan loimulohta. Toin mökiltä kun Faija paistoi sitä rae sateessa. Nuotio sammui ja loppuun se kypsytettiin saunan pesän edessä... en halunnut grillata sitä, niin viritin lohen loimutuksen saunaan.
Onnistui se sielläkin, eikä jäänyt edes pahasti hajuhaittoja.
Makkarasta jää enemmän hajuhaittoja ja varmaan pidemmäksi aikaa, näistä pääsi tuuletuksella ja lattian pesulla. (mäntysuovalla)No niih....pitihän sun sitten taas ihan kiusaksi heiluttaa LoimuLohta Muikkusen nenän edessä tyyliin..."lällälää....katsos mitä Mulla On..."... ;(...Oot Kyllä Sellainen PikkuMyy, Että Oksat Pois!!!... ;P
Tää menee sit tekemään pahimpaan puutostilaan TonnariSalaatin... ;(...ja kuitenkin miettii vain sitä Myyn LoimuLohta.... ;P...Toivattavasti siinä on edes aivan Hirrrrrrrrveeeesti Piikkejä!!!......vaikka on se kuitenkin parempaa kun mun KuppaneTonnikala... =D
Nyyh.... :`(
...no ei vaiskaa....tai no pakko myöntää, että hiukan harmittaa, mutta en kuitenkaan toivo niitä piikkejä sulle liikaa....ainakaan kurkkuun... ;P- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
No niih....pitihän sun sitten taas ihan kiusaksi heiluttaa LoimuLohta Muikkusen nenän edessä tyyliin..."lällälää....katsos mitä Mulla On..."... ;(...Oot Kyllä Sellainen PikkuMyy, Että Oksat Pois!!!... ;P
Tää menee sit tekemään pahimpaan puutostilaan TonnariSalaatin... ;(...ja kuitenkin miettii vain sitä Myyn LoimuLohta.... ;P...Toivattavasti siinä on edes aivan Hirrrrrrrrveeeesti Piikkejä!!!......vaikka on se kuitenkin parempaa kun mun KuppaneTonnikala... =D
Nyyh.... :`(
...no ei vaiskaa....tai no pakko myöntää, että hiukan harmittaa, mutta en kuitenkaan toivo niitä piikkejä sulle liikaa....ainakaan kurkkuun... ;PNo hyvä siinä on piruilla jos teen pitkiä selityksiä, sorry. Mitä ite olisit tehnyt?
Ei sitä kalaa voinut raakanakaan syödä, pinnasta hieman kypsynyttä... sisältä täysin raakaa ja tuli sammunut RAKEISTA. Olisin tietenkin voinut grillikatoksessa paistaa sen vaikka valurautapannulla voissa.
Mutt pappa paistoi aikoinaan kiukaan alla haukea (muistin sen) ja se oli hyvää... joten päätin loimuttaa sen lohen loppuun asti saunassa, kun se kerran oli aloitettu valmistaan niin, oli selvää ett yritin jatkaa sitä avotulella... saunassa.
Oli mulla halsteri saunalla mukana, jos ei loimutus olis onnistunut, niin olisin pätkinyt kalan palasiksi ja halstrannut hiiloksella.
Ja kalan "piikit"... teidän kanssanne! Ilmeisesti tarkoitit kylkiruotoja... =))
Hyvät yöt, kaikille palstalaisille! että.silleen kirjoitti:
No hyvä siinä on piruilla jos teen pitkiä selityksiä, sorry. Mitä ite olisit tehnyt?
Ei sitä kalaa voinut raakanakaan syödä, pinnasta hieman kypsynyttä... sisältä täysin raakaa ja tuli sammunut RAKEISTA. Olisin tietenkin voinut grillikatoksessa paistaa sen vaikka valurautapannulla voissa.
Mutt pappa paistoi aikoinaan kiukaan alla haukea (muistin sen) ja se oli hyvää... joten päätin loimuttaa sen lohen loppuun asti saunassa, kun se kerran oli aloitettu valmistaan niin, oli selvää ett yritin jatkaa sitä avotulella... saunassa.
Oli mulla halsteri saunalla mukana, jos ei loimutus olis onnistunut, niin olisin pätkinyt kalan palasiksi ja halstrannut hiiloksella.
Ja kalan "piikit"... teidän kanssanne! Ilmeisesti tarkoitit kylkiruotoja... =))
Hyvät yöt, kaikille palstalaisille!=D...ruotojapa hyvinkin.... ;P
Jooh, kala on hyvää, eikä sun kirjoituksessa ollut mitään vikaa....kunhan kiusin taas.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814