Ja taas mun oma pikku petturiukkoni on treffipalstoilla seuraa hakemassa.
Nyt nimimerkkinä on "viekaspitkähäntäinen".
Ei vittu että se jaksaa.
Se jää kiinni ...aina.
Luulee, etten muka tajua.
Tällä kertaa se asuu kimppakämpässä.. sehän on hyvä tietää että oon vaan pelkkä kämppis!
ja taas se on täällä
10
499
Vastaukset
- hämmästyttävää
Miksi sinä siedät tuollaista käytöstä kumppaniltasi? Miksi et vain eroa hänestä ja siirry eteenpäin elämässäsi? Aivan järjetön logiikka kärsiä vain tykönään ja tulla raportoimaan sitten vieläpä tännekin siitä, kuinka kelvoton kumppani sinulla on. Mitä se kertoo sinusta itsestäsi, mietipä sitäkin.
- ikuinen-sinkku
Et ole kuitenkaan eronnut vaikka ennenkin pettänyt. Se vaan kertoo siitä että naiset rakastaa pettäjä miehiä.
- syötä
anna hyvä nainen sitä pilluas sille pienikulliselle miehellesi ettei se roiku täällä, tosin sehän on niin kun kotona ei saa,ja tänne tullaan vonkaamaan, et se on todella pieni, vaimokaan ei saa mitään tyydytystä, varsinkaan lapsien jälkeen, jos on sitä ennenkään saannut!!!
- tietsäkin
pienellä on iso
- LoukkaavatSanat
tietsäkin kirjoitti:
pienellä on iso
Ei aina, mun pienellä miehllä vaikka on lihaksikasvartaloinen ja tanakka niin kyrpä on pieni. Pienin mitä oon tavannut koskaan ennen mutta en ikinä loukkaisi häntä sillä.
- trallallaa58
ja mitäs te itte sitte täällä teette....
- puukatti
Kyllä toi on niin tyypillistä miehiltä ,kyllä oikein huvittaa.
- numbrakaksi
löydä sille "toinen nainen"
- kjhfddhk
Kuules Ap, tee oma profiili ja leiki jtn misua ;)
Nuorempana oli petollinen avokki riesana, silloin nämä nettideitit oli hiljattain ilmestyneet. Aina luuhas aikansa kuluksi ja haki huomiota. Ja kotona oli seksiä lähes päivittäin ym vaa joillain se luonto vetää muiden huomioon :D Keksin sitten leikkiä hengessä mukana.. Kunnes keräsin tavarani ja jätin mokoman. - Pihalle.vaan
Pistä se kämppäkaveri pihalle. Se etsii parempaa ja jättää sut heti kun uusi löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408