Ja taas mun oma pikku petturiukkoni on treffipalstoilla seuraa hakemassa.
Nyt nimimerkkinä on "viekaspitkähäntäinen".
Ei vittu että se jaksaa.
Se jää kiinni ...aina.
Luulee, etten muka tajua.
Tällä kertaa se asuu kimppakämpässä.. sehän on hyvä tietää että oon vaan pelkkä kämppis!
ja taas se on täällä
10
538
Vastaukset
- hämmästyttävää
Miksi sinä siedät tuollaista käytöstä kumppaniltasi? Miksi et vain eroa hänestä ja siirry eteenpäin elämässäsi? Aivan järjetön logiikka kärsiä vain tykönään ja tulla raportoimaan sitten vieläpä tännekin siitä, kuinka kelvoton kumppani sinulla on. Mitä se kertoo sinusta itsestäsi, mietipä sitäkin.
- ikuinen-sinkku
Et ole kuitenkaan eronnut vaikka ennenkin pettänyt. Se vaan kertoo siitä että naiset rakastaa pettäjä miehiä.
- syötä
anna hyvä nainen sitä pilluas sille pienikulliselle miehellesi ettei se roiku täällä, tosin sehän on niin kun kotona ei saa,ja tänne tullaan vonkaamaan, et se on todella pieni, vaimokaan ei saa mitään tyydytystä, varsinkaan lapsien jälkeen, jos on sitä ennenkään saannut!!!
- tietsäkin
pienellä on iso
- LoukkaavatSanat
tietsäkin kirjoitti:
pienellä on iso
Ei aina, mun pienellä miehllä vaikka on lihaksikasvartaloinen ja tanakka niin kyrpä on pieni. Pienin mitä oon tavannut koskaan ennen mutta en ikinä loukkaisi häntä sillä.
- trallallaa58
ja mitäs te itte sitte täällä teette....
- puukatti
Kyllä toi on niin tyypillistä miehiltä ,kyllä oikein huvittaa.
- numbrakaksi
löydä sille "toinen nainen"
- kjhfddhk
Kuules Ap, tee oma profiili ja leiki jtn misua ;)
Nuorempana oli petollinen avokki riesana, silloin nämä nettideitit oli hiljattain ilmestyneet. Aina luuhas aikansa kuluksi ja haki huomiota. Ja kotona oli seksiä lähes päivittäin ym vaa joillain se luonto vetää muiden huomioon :D Keksin sitten leikkiä hengessä mukana.. Kunnes keräsin tavarani ja jätin mokoman. - Pihalle.vaan
Pistä se kämppäkaveri pihalle. Se etsii parempaa ja jättää sut heti kun uusi löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822698- 1952217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772026- 1721884
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261874Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,731355Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201