ja taas se on täällä

didippaappaa

Ja taas mun oma pikku petturiukkoni on treffipalstoilla seuraa hakemassa.
Nyt nimimerkkinä on "viekaspitkähäntäinen".
Ei vittu että se jaksaa.
Se jää kiinni ...aina.
Luulee, etten muka tajua.
Tällä kertaa se asuu kimppakämpässä.. sehän on hyvä tietää että oon vaan pelkkä kämppis!

10

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmästyttävää

Miksi sinä siedät tuollaista käytöstä kumppaniltasi? Miksi et vain eroa hänestä ja siirry eteenpäin elämässäsi? Aivan järjetön logiikka kärsiä vain tykönään ja tulla raportoimaan sitten vieläpä tännekin siitä, kuinka kelvoton kumppani sinulla on. Mitä se kertoo sinusta itsestäsi, mietipä sitäkin.

• ikuinen-sinkku

Et ole kuitenkaan eronnut vaikka ennenkin pettänyt. Se vaan kertoo siitä että naiset rakastaa pettäjä miehiä.

• syötä

anna hyvä nainen sitä pilluas sille pienikulliselle miehellesi ettei se roiku täällä, tosin sehän on niin kun kotona ei saa,ja tänne tullaan vonkaamaan, et se on todella pieni, vaimokaan ei saa mitään tyydytystä, varsinkaan lapsien jälkeen, jos on sitä ennenkään saannut!!!

• tietsäkin

pienellä on iso

• LoukkaavatSanat
        tietsäkin kirjoitti:

pienellä on iso

Ei aina, mun pienellä miehllä vaikka on lihaksikasvartaloinen ja tanakka niin kyrpä on pieni. Pienin mitä oon tavannut koskaan ennen mutta en ikinä loukkaisi häntä sillä.

• trallallaa58

ja mitäs te itte sitte täällä teette....

• puukatti

Kyllä toi on niin tyypillistä miehiltä ,kyllä oikein huvittaa.

• numbrakaksi

löydä sille "toinen nainen"

• kjhfddhk

Kuules Ap, tee oma profiili ja leiki jtn misua ;)

Nuorempana oli petollinen avokki riesana, silloin nämä nettideitit oli hiljattain ilmestyneet. Aina luuhas aikansa kuluksi ja haki huomiota. Ja kotona oli seksiä lähes päivittäin ym vaa joillain se luonto vetää muiden huomioon :D Keksin sitten leikkiä hengessä mukana.. Kunnes keräsin tavarani ja jätin mokoman.

• Pihalle.vaan

Pistä se kämppäkaveri pihalle. Se etsii parempaa ja jättää sut heti kun uusi löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe