Sulle kusipää. Osoittaa mitä sä oikeasti olet. Ja kyllähän sä olet sitä ihan joka solullas. Täydellinen kusipää. Mitä muuta voisin sulle kertoa?
Se oli testi
7
343
Vastaukset
- Onpaskiukkuinenmies
Rauhoitus ny vaa, pusi pusi.
- ottiniinpatti
suomalaiselle tai ulkikselle? Itte laitoin joku aika sitten ulkikselle samatyypisen viesti
- Niinmites
Minkämaalaiselle ? Minä turkkilaiselle....
- idioottitesti
Ai niinkö? Luuletko, että hän ei tiennyt? Itseäsi siinä kusetat ja testaat, idiootti!
- pissatesti
niinkö tosiaankin.!? kenen työhuoneessa on sitten oli se lukollinen peltikaappi? Mähän sanoin, että älä ala urkkimaan asioita. se sama horo vielä iskee puukon sunki selkään äläkä sit väitä etten yrittäny auttaa sua. ne jhataa sua niin kauan että jäät kiinni ja mieti sitten kenen kintuille paskoit. et enää mun ymmärrätkö?
- luuuuuuuuuuuuseriiii
Ihme vitun säätäjä!!!!!!!1 ei sullakaan puhtaat jauhot oo pussissa onhan se nähty. kaikki tietää suntouhailut ei niillä autoilla kauvan rahaa tehdä. MIKS SUSTA TULI TOMMONEN?????????!
- SHHHHHnyt
kukaanei voi nyt uttaa täs tilantees kun se apulainenki siinä välissä esittää jotain kaks naamasta kaveria muka,,, tänne asti paistaa se mitä se ajaa takaa. älä ikinä enään mee kysymään siltä mitään asioita ku sit sä tarut heti niitten koukkuun . ei sua voi auttaa enempää suko jo. mulla ei oo valtuuksia semmoseen. en oo puhunu vielä mitään mutta näin tilanteen sillon ja aika nopeesti vedin johto päätöksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764391
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744215Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433619Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163213Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102414IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341598Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571322Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851144