Sulle kusipää. Osoittaa mitä sä oikeasti olet. Ja kyllähän sä olet sitä ihan joka solullas. Täydellinen kusipää. Mitä muuta voisin sulle kertoa?
Se oli testi
7
391
Vastaukset
- Onpaskiukkuinenmies
Rauhoitus ny vaa, pusi pusi.
- ottiniinpatti
suomalaiselle tai ulkikselle? Itte laitoin joku aika sitten ulkikselle samatyypisen viesti
- Niinmites
Minkämaalaiselle ? Minä turkkilaiselle....
- idioottitesti
Ai niinkö? Luuletko, että hän ei tiennyt? Itseäsi siinä kusetat ja testaat, idiootti!
- pissatesti
niinkö tosiaankin.!? kenen työhuoneessa on sitten oli se lukollinen peltikaappi? Mähän sanoin, että älä ala urkkimaan asioita. se sama horo vielä iskee puukon sunki selkään äläkä sit väitä etten yrittäny auttaa sua. ne jhataa sua niin kauan että jäät kiinni ja mieti sitten kenen kintuille paskoit. et enää mun ymmärrätkö?
- luuuuuuuuuuuuseriiii
Ihme vitun säätäjä!!!!!!!1 ei sullakaan puhtaat jauhot oo pussissa onhan se nähty. kaikki tietää suntouhailut ei niillä autoilla kauvan rahaa tehdä. MIKS SUSTA TULI TOMMONEN?????????!
- SHHHHHnyt
kukaanei voi nyt uttaa täs tilantees kun se apulainenki siinä välissä esittää jotain kaks naamasta kaveria muka,,, tänne asti paistaa se mitä se ajaa takaa. älä ikinä enään mee kysymään siltä mitään asioita ku sit sä tarut heti niitten koukkuun . ei sua voi auttaa enempää suko jo. mulla ei oo valtuuksia semmoseen. en oo puhunu vielä mitään mutta näin tilanteen sillon ja aika nopeesti vedin johto päätöksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3133681Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322038Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 911565
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1001331- 1451205
- 811084
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1001080Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja76757