Mua niin ärsyttää tämä. Vaikka järjellä ajatellen mun pitäis olla täysin tyytyväinen sinkkuna ja yksinäni, enkä edes sovellu mihinkään parisuhteeseen niin kuitenkin joku pakottaa tasaisin väliajoin hakeutumaan kaikenmaailman deittisivuille tuskailemaan kelpaamattomuuttani hetki sen jälkeen kun olen julistanut onnellista sinkkuuttani. Haluaisin vaan niin unohtaa koko pariutumistouhun ja elää tyytyväisenä elämääni, mutta jotenkin se vaan silti vaivaa näköjään kokoajan. Kyse ei taida olla mistään läheisriippuvaisuudestakaan, koska tulen mainiosti toimeen yksinäni enkä kaipaa edes ihmisten seuraa erikoisemmin. Ehkä se johtuu sitten vaan siitä, kun en ole koskaan seurustellut ja pitäisi vissiin päästä kokemaan se edes kerran? Muita samaan tapaan vammautuneita ja onko vaivasta päässyt eroon muuten kuin sen seurustelemisen kantapään kokemisen kautta?
Eroon pariutumisen tarpeesta?
42
567
Vastaukset
- tosiasia2.0.1.6
Sitä aina kaipaa toisen paremman puolen huoletonta läheisyyttä ja välittämistä.
- 1plus13
Ei johdu seurustelemattomuudesta. Sen jälkeen kun olet kerran seurustellut, tulee uuden pariutumisen tarve päähän yhä vahvempana.
- sadasdasda
Joo. Itse pääsin tapailemaan naista ensimmäisen kerran vasta 28v yhden kuukauden ajan. Sen jälkeen kun tuo juttu päättyi niin kiinnostukseni naisiin vain lisääntyi kun sain kokea miten hienoa elämä voi naisen kanssa olla.
Hei
Kirjoituksesi oli kiinnostava ja herätti lisäkysymyksiä. Miksi ajattelet, että pariutumisen tarpeesta pitäisi päästä eroon? Että tarve muodostaa parisuhde olisi jonkinlainen vamma sinussa? Ja mikset mielestäsi sovellu parisuhteeseen?
Kuulisin mielelläni ajatuksistasi. Valmiita vastauksia itselläni ei ole, kuinka voisinkaan niitä tyrkyttää sinua edes tuntematta. Mutta keskustelu olisi kiintoisaa.
Ystävällisesti,
pappi Elisabet- Ikis__M
Kirkko voisikin tähän ketjuun valaista sitä että kun mamutuksen kautta ollaan nyt tarkoitushakuisesti tappamassa suomalaisia miehiä sukupuuttoon ja kirkko tuntuu sitä ajatusta voimakkaasti tukevan niin miksi? Tuolla täti siinä kahdeksan minuutin jälkeen alkaa paasaamaan rotusuunnitelmaa:
https://www.youtube.com/watch?v=_an9Y_xqCVU
Vaikka meillä suomalaissyntyisillä miehillä tuntuu olevan ihan huonot geenit niin jos kerran kirkko tahtoo myös suomalaisen miehen pääsevän pariutumaan miksei se ala järjestämään naisten tuontia esim. aasian maista samassa suhteessa kuin mitä nyt on tänne olleet ottamassa lähi-idästä miehiä? Vai onko kirkko täysin rinnoin mukana tuossa katalassa suunnitelmassa päästä meistä eroon? Ikis__M kirjoitti:
Kirkko voisikin tähän ketjuun valaista sitä että kun mamutuksen kautta ollaan nyt tarkoitushakuisesti tappamassa suomalaisia miehiä sukupuuttoon ja kirkko tuntuu sitä ajatusta voimakkaasti tukevan niin miksi? Tuolla täti siinä kahdeksan minuutin jälkeen alkaa paasaamaan rotusuunnitelmaa:
https://www.youtube.com/watch?v=_an9Y_xqCVU
Vaikka meillä suomalaissyntyisillä miehillä tuntuu olevan ihan huonot geenit niin jos kerran kirkko tahtoo myös suomalaisen miehen pääsevän pariutumaan miksei se ala järjestämään naisten tuontia esim. aasian maista samassa suhteessa kuin mitä nyt on tänne olleet ottamassa lähi-idästä miehiä? Vai onko kirkko täysin rinnoin mukana tuossa katalassa suunnitelmassa päästä meistä eroon?Ei vitsi mitä touhua ja mitä perusteluja.....aika hyvin tuollakin joku totesi, että se laittaa ärsyttämään, kun ihmisiä pidetään ihan tyhminä... ;P
- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Ei vitsi mitä touhua ja mitä perusteluja.....aika hyvin tuollakin joku totesi, että se laittaa ärsyttämään, kun ihmisiä pidetään ihan tyhminä... ;P
Eipä tainnut kirkko sitten halutakaan keskustella kun aiheet menee vaikeiksi. Lohdutusta kyllä tarjotaan tyyliin "sinä vielä löydät..." vaikkei siitä paljon iloa ole. Viime vuonna tulleista n. 35 000:sta miehestä iso osa vie meidän naisia, tänä vuonna tulee varmaan saman verran ja sitten seuraavana jne. jne. niin ei tuo mitenkään merkityksetön asia ole kun koko kansan syntyvyys on alle 60 000/v. ja niistäkin suurin osa poikia.
- Tekopyhää
Ikis__M kirjoitti:
Eipä tainnut kirkko sitten halutakaan keskustella kun aiheet menee vaikeiksi. Lohdutusta kyllä tarjotaan tyyliin "sinä vielä löydät..." vaikkei siitä paljon iloa ole. Viime vuonna tulleista n. 35 000:sta miehestä iso osa vie meidän naisia, tänä vuonna tulee varmaan saman verran ja sitten seuraavana jne. jne. niin ei tuo mitenkään merkityksetön asia ole kun koko kansan syntyvyys on alle 60 000/v. ja niistäkin suurin osa poikia.
Hahhah, eihän suominaiset kelpaa teille! Tältä palstalta vois helposti kasata sellaisen kymmensivuisen listan, miksi suominaiset on huonoja ja kamalia. Aika tekopyhää vinkua jostain meidän naisten viemisestä, jos ne ei itselle kelpaa. Painu sä vaikka pysyvästi sinne Aasiaan lapsihuoria ja transuja höyläämään, kun siellä on kerran oikeet naiset!
Ikis__M kirjoitti:
Joo ja se puolustelija sai jonkun palstaltakin tutun kohtauksen...tai se ainakin tuli jostain syystä mieleen ja repesin siinä kohtaa, kun ääni kävi kimakaksi... ;D
Todella ontuvat perustelutkin vielä sillä....vertasi tätä tilannetta siihen, kun Suomalaiset menivät oikeasti "p*ska hommiin" Ruotsiin, eikä mitään samantapaista edes mitä tämä touhu nyt on.....arvot yms. ovat myös ihan toisella yhteensopivuus tasolla, kuin tässä tilanteessa....ja sitten tuo pelkästään hänen omasta ikiryhmästään huolissaan olo, eli hänelle suurin ja tärkein ongelma oli vain itserakkaasti se oma hyvinvointi ja se että itse saisi mahdollisimman hyvän loppuelämän....tulevaisuudesta ja muista ei niin väliä.....yms...yms..
Ja niin kuin sanoit...niin jos näitä asioita puolustetaan jollakin syntyvyydellä ja geenikartan laajenemisella, niin miksi sieltä aasiasta ei sitten oteta noria naisia Suomeen....niillä mitä luultavammin huonommat olot monella oikeasti vrt. näihin nuoriin miehiin, jotka ovat vielä olleet hyvässä asemassa kotimaassaan....ei sieltä niitä hädänalaisempia ole tullut vaan päinvastoin... ;P- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Joo ja se puolustelija sai jonkun palstaltakin tutun kohtauksen...tai se ainakin tuli jostain syystä mieleen ja repesin siinä kohtaa, kun ääni kävi kimakaksi... ;D
Todella ontuvat perustelutkin vielä sillä....vertasi tätä tilannetta siihen, kun Suomalaiset menivät oikeasti "p*ska hommiin" Ruotsiin, eikä mitään samantapaista edes mitä tämä touhu nyt on.....arvot yms. ovat myös ihan toisella yhteensopivuus tasolla, kuin tässä tilanteessa....ja sitten tuo pelkästään hänen omasta ikiryhmästään huolissaan olo, eli hänelle suurin ja tärkein ongelma oli vain itserakkaasti se oma hyvinvointi ja se että itse saisi mahdollisimman hyvän loppuelämän....tulevaisuudesta ja muista ei niin väliä.....yms...yms..
Ja niin kuin sanoit...niin jos näitä asioita puolustetaan jollakin syntyvyydellä ja geenikartan laajenemisella, niin miksi sieltä aasiasta ei sitten oteta noria naisia Suomeen....niillä mitä luultavammin huonommat olot monella oikeasti vrt. näihin nuoriin miehiin, jotka ovat vielä olleet hyvässä asemassa kotimaassaan....ei sieltä niitä hädänalaisempia ole tullut vaan päinvastoin... ;PNiinpä, kirkko vaikutusvaltaisena insituutiona voisi tehdä paljonkin näiden asioiden eteen muttei tunniu olevan paljon halua. Mieluummin luvataan piilotella tänne laittomasti tulleita elintasopakolaisia kuin vaadittaisiin pakolaisleireiltä tuotavaksi niitä oikeasti hädänalaisia naisia ja lapsia jotka miehet on sinne hyljänneet. Jos kerran palautuslennot onnistuu niin luulisi onnistuvan pelastuslentojenkin. Samoin varmasti löytyisi aasian maistakin huono-osaisia ja ja sukupuolivinoutuman kannalta olisi tärkeää tuoda juurikin naisia tänne.
- Ikis__M
Tekopyhää kirjoitti:
Hahhah, eihän suominaiset kelpaa teille! Tältä palstalta vois helposti kasata sellaisen kymmensivuisen listan, miksi suominaiset on huonoja ja kamalia. Aika tekopyhää vinkua jostain meidän naisten viemisestä, jos ne ei itselle kelpaa. Painu sä vaikka pysyvästi sinne Aasiaan lapsihuoria ja transuja höyläämään, kun siellä on kerran oikeet naiset!
Suominaiset ihan itse on itsensä semmoisiksi tehneet että vaikea niistä on viehättyä usein ja miksi minun pitäisi jonnekin painua kun kerran moraalittomasti eläville suominaisillekin miehet tuodaan valmiiksi tänne? Kyllä tasa-arvon nimissä meidän miestenkin pitäisi saada naiset valtion toimesta tuotuina ja yhteiskunnan tukema elatus heille niin että siitä olisi helppo lähteä perhe-elämään.
- atännä
Nonni. Kerrankin kun olisi ollut mahdollista saada aikaan asiallista keskustelua aloituksen aiheesta, niin eikös pari palstaätmiä tullut taas oksentamaan väliin.
atännä kirjoitti:
Nonni. Kerrankin kun olisi ollut mahdollista saada aikaan asiallista keskustelua aloituksen aiheesta, niin eikös pari palstaätmiä tullut taas oksentamaan väliin.
Millä hemmetin oikeudella sinä siinä "ätmittelet".....no vastataan samalla mitalla senkin KURPPA....tuntuiko hyvältä?.... ;D
Etkä sinä edelleenkään määritä sitä mitä saa puhua ja mitä ei......säälittävä häpäisy yritys jälleen kerran sinulta....itse olet Oksettava noilla häpäisyilläsi... ;P
Oikea mielipide NatsiAatu....."jos puhut mistä en tykkää tai olet erimieltä, niin olet tuhma poika".... ;)- atännä
MGTOW kirjoitti:
Millä hemmetin oikeudella sinä siinä "ätmittelet".....no vastataan samalla mitalla senkin KURPPA....tuntuiko hyvältä?.... ;D
Etkä sinä edelleenkään määritä sitä mitä saa puhua ja mitä ei......säälittävä häpäisy yritys jälleen kerran sinulta....itse olet Oksettava noilla häpäisyilläsi... ;P
Oikea mielipide NatsiAatu....."jos puhut mistä en tykkää tai olet erimieltä, niin olet tuhma poika".... ;)Ei tunnu missään ;) Samalla mitalla olisi ollut "ätni", eikös? :D
Yksikään niistä naisista, jotka pariutuu jonkun toisen kanssa (oli sitten ulkomaalainen tai kotimainen) ei olisi teille edes kelvannut kuitenkaan. :)
Hakekaa ihmeessä niitä thaityttöjä itsellenne, eihän sitä kukaan estä? Tunnen muutaman Suomeen kotiutuneen tytön. Ovat oikein mukavia. atännä kirjoitti:
Ei tunnu missään ;) Samalla mitalla olisi ollut "ätni", eikös? :D
Yksikään niistä naisista, jotka pariutuu jonkun toisen kanssa (oli sitten ulkomaalainen tai kotimainen) ei olisi teille edes kelvannut kuitenkaan. :)
Hakekaa ihmeessä niitä thaityttöjä itsellenne, eihän sitä kukaan estä? Tunnen muutaman Suomeen kotiutuneen tytön. Ovat oikein mukavia.No ei todellakaan ole sama asia, jos ei itseään ole leimannut teidän nimittelijöiden nimillä.....haukkumasana se on silloin... ;P
En ole sanonut, että olisin hakemassa itse tai kaipaisin.....minun ajatusmaailmani kun ei monesti pyöri vain itseni ympärillä jostain kumman syystä....vaan ajattelen asioita laajemmin ja monelta kantilta...mutta edelleen minun on oikeus ilmaista kummastukseni ja ihmetykseni "outoilua" ja "outoilijoita" kohtaan....- atännä
MGTOW kirjoitti:
No ei todellakaan ole sama asia, jos ei itseään ole leimannut teidän nimittelijöiden nimillä.....haukkumasana se on silloin... ;P
En ole sanonut, että olisin hakemassa itse tai kaipaisin.....minun ajatusmaailmani kun ei monesti pyöri vain itseni ympärillä jostain kumman syystä....vaan ajattelen asioita laajemmin ja monelta kantilta...mutta edelleen minun on oikeus ilmaista kummastukseni ja ihmetykseni "outoilua" ja "outoilijoita" kohtaan....Mitä ovat "outoilu" ja "outoilijat"?
- Jeesustelija
Ikis__M kirjoitti:
Suominaiset ihan itse on itsensä semmoisiksi tehneet että vaikea niistä on viehättyä usein ja miksi minun pitäisi jonnekin painua kun kerran moraalittomasti eläville suominaisillekin miehet tuodaan valmiiksi tänne? Kyllä tasa-arvon nimissä meidän miestenkin pitäisi saada naiset valtion toimesta tuotuina ja yhteiskunnan tukema elatus heille niin että siitä olisi helppo lähteä perhe-elämään.
Et kummankaan kiellä tekopyhyyttäsi!! Et halua suomalaista, mutta ei se sais kelvata muillekaan. Ei se ole sulta pois, jos joku muu haluaa olla sellaisen naisen kans, jota et ITSE halua!
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Niin siis että olisi ollut kiva taas syöttää jollekin ätmille valhetta "Kyllä sä löydät kun..." mutta sitten jos oikeasti aletaan keskustelemaan tosiasioista, siis että tulevaisuudessa täällä on 2 miestä yhtä naista kohden niin se on sitten palstaätmien oksennusta. Jos ei nyt halveksimanne ätmit löydä naista niin tulevaisuudessa vielä vähemmän, naisilla taas on entistä enemmän varaa valita.
- atännä
Minä en usko deittisivuihin. Siellä lähdetään väärästä päästä liikkeelle, vaatimuslistoista, pinnallisuudesta. Mun mielestäni ensin pitäisi tavata ihminen, sitten tutustua ja katsoa, mitkä ovat juuri siinä ihmisessä ne piirteet joista pitää ja mitkä ovat niitä joista ei pidä, mutta jotka voisi hänessä hyväksyä.
Voisitko ajatella, että töissä tai harrastuksissa kohtaisit jonkun? Baarit ovat aika huonoja paikkoja tutustua uusiin ihmisiin, kun mukana on alkoholi. On baareissa toki porukkaa selvinkin päin. Paikoissakin on eroja, joissain juodaan enemmän ja toisissa vähemmän.
Minäkin olen onnellinen yksinäni, joskaan en laittaisi pahaksi jos osuisi sopiva hyvä mies kohdalle. En tosin hae mitään ihan perinteistä 24/7 parisuhdetta, vaan enemmänkin vapaata kumppanuutta ja ystävyyttä. Kummallakin oma elämä ja sitten se yhteinen aika, ei liian omistavaa eikä kahlitsevaa, vaan rentoa ja hyvää yhdessä oloa."Baarit ovat aika huonoja paikkoja tutustua uusiin ihmisiin, kun mukana on alkoholi."
Baarit ovat hyviä paikkoja juuri sen alkoholin vuoksi. Ei sitä juoksutreeneissä kehtaa olla kännissä.- atännä
wlfwd kirjoitti:
"Baarit ovat aika huonoja paikkoja tutustua uusiin ihmisiin, kun mukana on alkoholi."
Baarit ovat hyviä paikkoja juuri sen alkoholin vuoksi. Ei sitä juoksutreeneissä kehtaa olla kännissä.Mutta juoksutreenien jälkeen on aika rento olo, ei enää pingota turhia :) Kaikilla on hyvä fiilis, kun rankka treeni on suoritettu, siinähän on aivan loistosaumat tehdä juttua vaikka mistä! Kun takana on samat rankat kokemukset, on jo jokin pieni yhteinen tekijä...
atännä kirjoitti:
Mutta juoksutreenien jälkeen on aika rento olo, ei enää pingota turhia :) Kaikilla on hyvä fiilis, kun rankka treeni on suoritettu, siinähän on aivan loistosaumat tehdä juttua vaikka mistä! Kun takana on samat rankat kokemukset, on jo jokin pieni yhteinen tekijä...
Montako kertaa olet tehnyt aloitteen miehelle juoksutreenin jälkeen?
- atännä
super-atm kirjoitti:
Montako kertaa olet tehnyt aloitteen miehelle juoksutreenin jälkeen?
Ei aikuisten kesken ole mitään "aloitteita". Normaaleilla sosiaalisilla taidoilla ja järjellä varusteltu ihminen ei etene suoraan sellaiseen asiaan.
Ihmiset juttelevat toisilleen ihan luontevasti kohdatessa, se on ihan normaalia. Eihän tutustumatta voi tietää, kuka on kiinnostava siinä mielessä. Jos kiinnostus on lopulta molemminpuolista, niin asiat soljuvat ihan omalla painollaan.
Ja kyllä, juttelemme keskenämme treenien jälkeen, niin miehet kuin naisetkin, jo tutut ja tuntemattomat.
Jos olen lopulta kiinnostunut jostain niin paljon, että haluaisin olla hänen kanssaan muutakin kuin kaveri, osaan kyllä hoitaa asiani. :) - RumaNaamainenMies
atännä kirjoitti:
Ei aikuisten kesken ole mitään "aloitteita". Normaaleilla sosiaalisilla taidoilla ja järjellä varusteltu ihminen ei etene suoraan sellaiseen asiaan.
Ihmiset juttelevat toisilleen ihan luontevasti kohdatessa, se on ihan normaalia. Eihän tutustumatta voi tietää, kuka on kiinnostava siinä mielessä. Jos kiinnostus on lopulta molemminpuolista, niin asiat soljuvat ihan omalla painollaan.
Ja kyllä, juttelemme keskenämme treenien jälkeen, niin miehet kuin naisetkin, jo tutut ja tuntemattomat.
Jos olen lopulta kiinnostunut jostain niin paljon, että haluaisin olla hänen kanssaan muutakin kuin kaveri, osaan kyllä hoitaa asiani. :)Hah! Rumana miehenä kun yrität lähestyä naista ihan vaan normaaliin kanssakäymis tyyliin keskustelua herätellen niin naiset lähinnä ahdistuvat ja poistuvat paikalta. Eri asia olisi jos olisin komea ja tulisin niitänäitä juttelemaan niin varmasti osaisit hoitaa asiasi jatkon kannalta. Siksi baari ja alkoholi on paras paikka koska silloin nainenkin on niin sekaisin muutamasta drinksusta että vahingossa saattaa rumallekin puhua ja ehkä nähdä että vaikka tuo ruma onkin niin ihan fiksukin. Naisethan pitävät rumuutta ja tyhmyyttä yhteleväisyystekijöinä.
- atännä
RumaNaamainenMies kirjoitti:
Hah! Rumana miehenä kun yrität lähestyä naista ihan vaan normaaliin kanssakäymis tyyliin keskustelua herätellen niin naiset lähinnä ahdistuvat ja poistuvat paikalta. Eri asia olisi jos olisin komea ja tulisin niitänäitä juttelemaan niin varmasti osaisit hoitaa asiasi jatkon kannalta. Siksi baari ja alkoholi on paras paikka koska silloin nainenkin on niin sekaisin muutamasta drinksusta että vahingossa saattaa rumallekin puhua ja ehkä nähdä että vaikka tuo ruma onkin niin ihan fiksukin. Naisethan pitävät rumuutta ja tyhmyyttä yhteleväisyystekijöinä.
Tuolla asenteella onkin hyvä jatkaa... Ehkä noi ajatuksesi tosiaan näkyvät naamasta.
- RumaNaamainenMies
atännä kirjoitti:
Tuolla asenteella onkin hyvä jatkaa... Ehkä noi ajatuksesi tosiaan näkyvät naamasta.
Junnu Vainio vainaata lainaten "sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta" Kyllä se ennenkin tiedettiin että rumana et naisia saa. Tosin tuohonkin aikaan kun tuo laulu tehtiin naiset eivät silti olleet niin ronkeleita kuin nykyään vaan lähes jokainen halukas pariutu.
atännä kirjoitti:
Jos olen lopulta kiinnostunut jostain niin paljon, että haluaisin olla hänen kanssaan muutakin kuin kaveri, osaan kyllä hoitaa asiani. :)"Ei aikuisten kesken ole mitään "aloitteita". Normaaleilla sosiaalisilla taidoilla ja järjellä varusteltu ihminen ei etene suoraan sellaiseen asiaan."
Vai että oikein aikuisten oikeasti :) Juttujesi yleisen tason perusteella sinä olet kaukana terveestä ja tasapainoisesta aikuisesta. Todella tyypillistä sinulle että alat saivartelemaan siitä mikä on aloite ja mikä ei. Olet naisille tyypilliseen tapaan katsonut silleen vähän ujosti pitkään ja toivonut että mies tulisi juttelemaan.
"Ihmiset juttelevat toisilleen ihan luontevasti kohdatessa, se on ihan normaalia. Eihän tutustumatta voi tietää, kuka on kiinnostava siinä mielessä. Jos kiinnostus on lopulta molemminpuolista, niin asiat soljuvat ihan omalla painollaan."
Mainitsi jälleen normaaliuden hakiessasi oikeutusta omalle ujoudellesi ja vastuun miehille siirtämiselle. "Asiat soljuvat omalla painollaan" :D :D Hahahhaha. Anna mun nauraa. Naisillehan tyypillisesti kaikki vaan tapahtuu kun aloitteellinen mies tekee kaiken ja naisella on passivinen seuraajan rooli.
"Ja kyllä, juttelemme keskenämme treenien jälkeen, niin miehet kuin naisetkin, jo tutut ja tuntemattomat."
Kyse oli aloitteesta, esim puhelinnumeron pyytämisestä tai kahville kysymisestä. Ei mistään small talkista ja säästä juttelemisesta. Ai niin unohdin että mielestäsi normaalit ihmiset eivät tee aloitteita.
"Jos olen lopulta kiinnostunut jostain niin paljon, että haluaisin olla hänen kanssaan muutakin kuin kaveri, osaan kyllä hoitaa asiani. :)"
Tuskin osaat.- atännä
super-atm kirjoitti:
"Ei aikuisten kesken ole mitään "aloitteita". Normaaleilla sosiaalisilla taidoilla ja järjellä varusteltu ihminen ei etene suoraan sellaiseen asiaan."
Vai että oikein aikuisten oikeasti :) Juttujesi yleisen tason perusteella sinä olet kaukana terveestä ja tasapainoisesta aikuisesta. Todella tyypillistä sinulle että alat saivartelemaan siitä mikä on aloite ja mikä ei. Olet naisille tyypilliseen tapaan katsonut silleen vähän ujosti pitkään ja toivonut että mies tulisi juttelemaan.
"Ihmiset juttelevat toisilleen ihan luontevasti kohdatessa, se on ihan normaalia. Eihän tutustumatta voi tietää, kuka on kiinnostava siinä mielessä. Jos kiinnostus on lopulta molemminpuolista, niin asiat soljuvat ihan omalla painollaan."
Mainitsi jälleen normaaliuden hakiessasi oikeutusta omalle ujoudellesi ja vastuun miehille siirtämiselle. "Asiat soljuvat omalla painollaan" :D :D Hahahhaha. Anna mun nauraa. Naisillehan tyypillisesti kaikki vaan tapahtuu kun aloitteellinen mies tekee kaiken ja naisella on passivinen seuraajan rooli.
"Ja kyllä, juttelemme keskenämme treenien jälkeen, niin miehet kuin naisetkin, jo tutut ja tuntemattomat."
Kyse oli aloitteesta, esim puhelinnumeron pyytämisestä tai kahville kysymisestä. Ei mistään small talkista ja säästä juttelemisesta. Ai niin unohdin että mielestäsi normaalit ihmiset eivät tee aloitteita.
"Jos olen lopulta kiinnostunut jostain niin paljon, että haluaisin olla hänen kanssaan muutakin kuin kaveri, osaan kyllä hoitaa asiani. :)"
Tuskin osaat.Mun tapailut tai parisuhteet eivät ole koskaan alkaneet mistään puhelinnumeron pyytämisestä tai kahville kysymisestä ;) Ne toimivat suhdeasiat ihan oikeasti soljuvat, ilman pakonomaista pinnistelyä. Mutta jokainen toki omalla tavallaan. :)
atännä kirjoitti:
Mun tapailut tai parisuhteet eivät ole koskaan alkaneet mistään puhelinnumeron pyytämisestä tai kahville kysymisestä ;) Ne toimivat suhdeasiat ihan oikeasti soljuvat, ilman pakonomaista pinnistelyä. Mutta jokainen toki omalla tavallaan. :)
Todistit edelleen että mies on tehnyt kaiken työn ja asiat ovat sinun osaltasi soljuneet ilman että sinun täytyisi tehdä mitään. Jos sinä et hyväksy ja pidä normaalina sitä että joku kysyisi nopeasti puhelinnumeroa tai kahville, niin se on ainoastaan osoistus siitä että sinulla on tietyt kriteerit teerenpeliin liittyen ja paskatestisi läpäisee ainastaan kokenut paskanjauhaja ja pelimies.
- atännä
super-atm kirjoitti:
Todistit edelleen että mies on tehnyt kaiken työn ja asiat ovat sinun osaltasi soljuneet ilman että sinun täytyisi tehdä mitään. Jos sinä et hyväksy ja pidä normaalina sitä että joku kysyisi nopeasti puhelinnumeroa tai kahville, niin se on ainoastaan osoistus siitä että sinulla on tietyt kriteerit teerenpeliin liittyen ja paskatestisi läpäisee ainastaan kokenut paskanjauhaja ja pelimies.
Ei, minä vain kerroin sinulle, ettei ihmissuhteeni ala noin pinnallisesti ja aspurger-tyylisesti. :) Mutta edelleenkin, jokainen omalla tyyllillään. Näemmä niitä tyylejä on monia.... Ja mikäs siinä, jos noi sun tapasi ovat sulle toimineet. Minä menen silti omillani, sopivat mulle paremmin.
atännä kirjoitti:
Ei, minä vain kerroin sinulle, ettei ihmissuhteeni ala noin pinnallisesti ja aspurger-tyylisesti. :) Mutta edelleenkin, jokainen omalla tyyllillään. Näemmä niitä tyylejä on monia.... Ja mikäs siinä, jos noi sun tapasi ovat sulle toimineet. Minä menen silti omillani, sopivat mulle paremmin.
"Ei, minä vain kerroin sinulle, ettei ihmissuhteeni ala noin pinnallisesti ja aspurger-tyylisesti. :)"
Julistat mielestäsi "väärällä" tavalla sinua lähestyvät miehen lapsellisella ilmaisulla aspurgereiksi. Hyvä osoitus ylimielisyydestäsi ja kykenemättömyydestä tehdä itse mitään ja ottaa vastuutta asioista.- atännä
super-atm kirjoitti:
"Ei, minä vain kerroin sinulle, ettei ihmissuhteeni ala noin pinnallisesti ja aspurger-tyylisesti. :)"
Julistat mielestäsi "väärällä" tavalla sinua lähestyvät miehen lapsellisella ilmaisulla aspurgereiksi. Hyvä osoitus ylimielisyydestäsi ja kykenemättömyydestä tehdä itse mitään ja ottaa vastuutta asioista.Mun ei todellakaan tarvitse tutustua miehiin, jotka eivät minua kiinnosta.
Usko pois, et sinäkään haluaisi pariutua minun kanssani, joten ei ole sulta pois :D
Voit siis keskittää jo positiivisuutesi johonkin toiseen :) atännä kirjoitti:
Mun ei todellakaan tarvitse tutustua miehiin, jotka eivät minua kiinnosta.
Usko pois, et sinäkään haluaisi pariutua minun kanssani, joten ei ole sulta pois :D
Voit siis keskittää jo positiivisuutesi johonkin toiseen :)"Mun ei todellakaan tarvitse tutustua miehiin, jotka eivät minua kiinnosta."
Ei kukaan ole niin väittänytkään. Ne miehet jotka kiinnostavat sinua, ovat reilusti tasoasi parempia. Hypergamian takia ole mielestäsi "tyytyväinen" vanha kurppa, koska et todellakaan saa niitä miehiä joita haluaisit.- Hnnnghh
"Voisitko ajatella, että töissä tai harrastuksissa kohtaisit jonkun? Baarit ovat aika huonoja paikkoja tutustua uusiin ihmisiin, kun mukana on alkoholi. On baareissa toki porukkaa selvinkin päin. Paikoissakin on eroja, joissain juodaan enemmän ja toisissa vähemmän."
Sehän siinä onkin, kun niitä tilaisuuksia olisi töissä tullut nokan eteen moniakin koska naiset usein ihastuu kait ulkonäkööni, mutta siitä ei vaan koskaan tule mitään koska olen niin sosiaalisesti käsi. Selittelen sitä aina itselleni hyväksi, ettei työpaikkasäädöt voi toimia ja blaablaa mutta oikeesti se on vaan sitä etten uskalla enkä osaa. Ikääkin kun jo alkaa olemaan niin se muodostaa oman esteensä asialle, kun suhdekokemattomana (vaikkakaan ei sentään neitsyenä) koen itseni yhtä kyvykkääksi ja arvokkaaksi parisuhdeasioissa kuin koiran pureksima sandaali. Lisäksi omaan muitankin luonnevikoja joiden perusteella sanoisin etten ole mitään parisuhdemateriaalia. Vielä kun tästä pariutumisen pakosta pääsisi, välillä ajatukset menee jo sille tasolle että pitäis kai vetää pallit pois tai jotain.
Aika tutulta kuullostaa..Ei kaipaa ketään ja sitten välillä taas......
Se on todennäköisesti jonkinlainen sisäinen tunne, että voisiko sittenkin jossain olla itselleen sopiva sielunkumppani jossain. Naispuoleinen versio itsestään ja sitä sitten välillä hakee, mutta eihän sitä todennäköisesti löydy koskaan.
Suuri helpotushan oli kun tajusi, että ei ole mikään pakko lapsia tehä ikinä ja että loppusissaan yksin pääset elämässä helpommalla. Väittäisin, että tuo pariutumisen tarve on kumminkin jonkinlainen geeniin kaiverrettu juttu, joka on kaikilla lähtökohtaisesti olemassa.- TomLeykisFani
Koska maailmassa on paljon ihmisiä joiden mielestä mies ei ole mies jos hän ei ole toteuttanut jotakin näistä.
1.Hän ei ole harrastanut seksiä/menettänyt poikuuttaan.
2.Mies ei ole siittänyt naista ja siittänyt lapsia.
3.Mies ei seurustele tai ei ole parisuhteessa.
Kyse on eräänlaisesta uudenlaisesta kaksoisstandardista. Jos nainen on lapseton sinkku, eikä harrasta seksiä niin hän on jotenkin vahva nainen. Mutta jos mies tekee saman niin silloin miehessä on vikaa. Se on väärin jos mies elää 100% itselleen eikä muille. Mutta jos nainen elää 100% itselleen niin se on vielä hyväksytympää.
Itse suosittelen että mietit sinkkuuden positiivisia puolia.
http://hubpages.com/health/137-reasons-why-you-should-stay-single
https://www.youtube.com/watch?v=E0YUoKZJeI0
Tom Leykis kuunnelmat ovat hyvää kuunneltavaa. Pelkkä kuuntelu riittää eikä tarvitse katsella:
https://www.youtube.com/watch?v=MD0MLsk3R3M
https://www.youtube.com/watch?v=9SBZt3I1z0o
https://www.youtube.com/watch?v=ajdj3E1lexo
https://www.youtube.com/watch?v=UWydWEIakA0
https://www.youtube.com/watch?v=G0vNLzAfyMs
https://www.youtube.com/watch?v=w7E4ExLZUqk
https://www.youtube.com/watch?v=EyPd0dRxuKY
https://www.youtube.com/watch?v=_v5A1nwJb_w
Lisää Tom Leykisistä tuolla. Varoituksena vain että halusi pariutumiseen saattavat kuolla kokonaan kuunneltuasi useamman Tom Leykisin videon naisten negatiivisista puolista. Ei ihmekään että miksi erityisesti naiset vihaavat häntä koska hän uskaltaa puhua asioista suoraan.
https://www.youtube.com/channel/UCINVkoY3XKnsTzQXIPHOdhA/videos
Toki parisuhteessakin tai perheen perustamisessakin on olemassa positiivisia puolia, mutta näihin ei sisälly vapaus erilaisissa asioissa. Jos pariudut tai perustat perheen niin miehenä sinä menetät vapautesi. Samalla sinulle itsellesi jäävä oma aika ja rahamäärä puolittuvat.- RumaNaamainenMies
Sama asia kuin sekin että jos naisella on dildo niin hän on määrätietoinen ja sinut oman seksuaalisuutensa kanssa eli täysin normaali. Jos miehellä on pumpattava barbara tai teko bilde hän on likainen perverssi joka ei arvosta naisia. En ymmärrä miksi asiat käsitetään näin sukupuolen mukaan.
- TomLeykisFani
"2.Mies ei ole siittänyt naista ja siittänyt lapsia."
Näköjään tuli kirjoitusvirhe. Alunperin piti kirjoittaa näin tuo kohta:
2.Mies ei ole siittänyt naista ja saanut lapsia.
- Sinkkuminäkinvaan
AP:lle: Todennäköisesti viihdyt sinkkuudessa niin hyvin, että et ole ollut valmis näkemään vaivaa seurustellaksesi. On tietenkin ihan ookoo olla ilman seurustelua, mutta jos oikeasti haluaa seurustelusuhteen, niin sitten pitää yrittää löytää seurustelukumppani.
Tosi moni mies ja nainen eivät osaa sosiaalisia taitoja tarpeeksi hyvin, jotta löytäisivät seurustelukumppanin. Tai jotkut pääsevät esim. ulkonäkönsä ansiosta deittaamaan, mutta eivät osaa keskustelutaitoja, eivät osaa rupattelua, eivät osaa jutella mukavia, eivät osaa näyttää kiinnostustaan toiselle eivätkä osaa esim. kertoa niinkin yksinkertaista asiaa, että sanoisivat toiselle, että oli tosi kivaa ja olis tosi kiva nähdä myöhemmin uudestaan.
Hirmu moni ei huoli seurustelukumppaniksi sellaista, jolla on entuudestaan lapsia eikä huolita rumaa eikä työtöntä eikä sellaista, joka asuu vähän kauempana. Huomaamattaan siis asetetaan rajoja, vaikka ollaan olevinaan tosi vähään tyytyviä. Kuitenkaan se oma ulkonäkö, omat sosiaaliset taidot, omat taustat jne eivät sitten kuitenkaan ole niin hyvät, että saisi sitä, mitä haluaa. Jotenkin herää epäilys, että moni kuvittelee olevansa tasokkaampi kuin mitä onkaan ja sitten syytetään kaikkia muita paitsi itseä siitä, ettei löydä seurustelukumppania. Iän karttuessa tarve pariutumiseen vähenee, ainakin minun mielestäni.
Tärkeitä asioita on ymmärtää ettei kyse ole luovuttamisesta, vaan tosiasioiden ymmärtämisestä ja vaihtoehdoista paremman valitsemisesta. Muita asiaa helpottavia asioita on ymmärtää pariutumismarkkinoiden toiminta, eli markkina-arvoteoria.
Jos on mies, jolle kohtalona esim. ulkonäön takia olisi vaihtoehtona aisurin/beta-miehen osa, niin parempi vaihtoehto on olla ilman parisuhdetta ja harrastaa seksiä naisten kanssa, oli se sitten ilmaista tai maksullista.Sama "vika" minullakin. En osaa seurustella. Tarvitsen valtavan personal spacen ympärilleni ja olen itsekäs. En paljon välitä seksistäkään käytännön tasolla, fantasioina ja teoriassa kyllä. Välillä epäilen että muilla on jotain upeaa ja tärkeää josta minä jään paitsi mutta toisaalta ei parisuhteilevien ihmisten elämä aina herkkua ole. Onko kyse vain yhteiskunnan ja kulttuurin paineista kun minusta välillä tuntuu että minun pitäisi seurustella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832