Miten narautan vaimoni

Ukkeli53

Vaimoni on todennäköisesti hurahtanut johonkin mieheen. Päättelen sen muutamista ulkoisista merkeistä. Seksi ei enää kiinnosta kotona, ulkonäköön ja pukeutumiseen satsataan entistä enemmän, vartioi puhelintaan tarkasti, istuu netissä pitkiä aikoja, selaushistoria on istunnon jälkeen poistettu, jne.
Miten minä tavallinen tumpelo saisin näkyviin hänen selaushistorian koneeltani? Olen kuitenkin koneen pääkäyttäjä.

101

8640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ityikyghmk

      Oletko miettinyt asian loppuun asti: haluatko vain käräyttää vaimosi ja the end vai haluatko selvittää, missä mennään ja pyrkiä jatkamaan liittoasi ?

      Pettäminen ei ole kirkossa kuulutettu asia, vaan se, että vaimosi on menettänyt kiinnostuksensa sinuun ja suhteeseenne. Onko asialle tehtävissä jotain - mitäs jos vain yksinkertaisesti istuisit alas vaimosi kanssa ja puhuisitte asioista? Ei kyse ole siitä, että sinun pitäisi taikoa romantiikkaa kehiin, vaan teidän molempien pitää kantaa kortenne kekoon. Kas kun pettäminen on usein seurausta jostain, ei syy... Hyväksyttävää ei missään olosuhteissa, mutta jos liitto muuten on elinkelpoinen, kyllä sen suunnan saa suunsa aukaisemalla muuttumaan parempaan päin.

      • ElinKelpo

        Pettäminen on seurausta nimenomaan juuri siitä, ettei liitto ole elinkelpoinen.


    • höynäytetty

      PETTÄÄ, PETTÄÄ, samoja ennusmerkkejä kun omalla voimolla kun oli sala/seksisuhde menossa, oli vielä typerys mennyt kumeja ostamaan pankkikortilla, näkyi tiliotteessa valitettavasti. Positiivinen asia että ei sentään antanut pillua ilman kumii.

      • Ihan välikysymys vaan: mistä hän ne kumit osti, omassa tiliotteessa ainakin näkyy paikka mistä ostettu ei "kauppa kuittia"..


      • joopasenjoojust

        Lukiko tiliotteessa kortsukauppa kun tiesit hänen ostavan kondomeja?


    • pettäjätpohjasakkaa

      Ap, vaadi vaimoltasi selitys, koska käytös viittaa uskottomuuteen. Ennemmin tai myöhemmin totuus paljastuu joka tapauksessa, kun vaan olet tarkkana. Pettävät valehtelevat paljon, ja heidät on helppo saada valheesta kiinni, koska he joutuvat valehtelemaan aina enemmän ja enemmän.

    • vinkkunenj

      Voi voi, kylläpä olisi elämä petturin kassa helppoa jos rehellisesti tunnustaisivat. Sitä on turha odottaa. Viritä ansa. Sano lähteväsi matkalle ja palaa katsomaan mitä kotona tapahtuu tai mitä vaimo touhuilee. Tai arkena näet hieman vaivaa ja tarkkailet vaimon liikkeitä. Pikkusen nyt mielikuvitusta peliin.
      Saattaa tietysti olla että on ns nettisuhde eikä varsinaista aktia ole tapahtunut, vielä.
      Kun,jää kunnolla kiinni alkaa itkeminen ja uikuttaminen.
      Tietty pettäminen on syy seurausta jostakin. Olis hienoa jos vaimo vastaisi suoraan kysymykseen suoraan. Petturit ei vaan tee niin.

    • Näintäällä

      Käyppä kyselemässä tuolta tietotekniikkapuolelta apua. Ääritapauksessa voit asentaa koneeseesi vaikka sellaisen ohjelman johon kaikki näppäinpainallukset tallentuvat.

      En tiedä nykyisistä pikaviestimistä, mutta itse ainakin kerran löysin puolivahingossa tyttöystäväni Messenger-logit jossa oli sekä lähettäjän että vastaanottajan tekstit ihan selkokielellä luettavissa. Tällaisia logeja saattaa hyvinkin tallentua koneelle jos vain tiedät mitä etsit ja mistä.

      Kun kerran olet pääkäyttäjä, niin ei pitäisi olla mitään vaikeuksia selvitellä netinkäyttöä.

      • Ohje

        Josko vaan aloitat että keskustelun että sun pitäisi opetella poistamaan sivuhistoria... anna ymmärtää että tyhjennys ei ole onnistunut.. sit jatkat siitä vain sanoilla että onko sulla mitään selitystä toiminnallesi? Ja että meidän ei varmaan tarvi jatkaa tästä vai mitä mieltä olet... jos ei vastaa mitään niin älä kysele enenpää sano vain että no ei sitten jos et halua edes keskustella asiasta.. tulee puhumaan vähän ajan päästä kun et itse puhu..

        Vakoilemaan on turha lähteä..vaikka siksi jos on jotain niin jos jatkatte on parempi kun et näe mitään tekstejä jotka palavat verkkokalvolle...


      • Ohje kirjoitti:

        Josko vaan aloitat että keskustelun että sun pitäisi opetella poistamaan sivuhistoria... anna ymmärtää että tyhjennys ei ole onnistunut.. sit jatkat siitä vain sanoilla että onko sulla mitään selitystä toiminnallesi? Ja että meidän ei varmaan tarvi jatkaa tästä vai mitä mieltä olet... jos ei vastaa mitään niin älä kysele enenpää sano vain että no ei sitten jos et halua edes keskustella asiasta.. tulee puhumaan vähän ajan päästä kun et itse puhu..

        Vakoilemaan on turha lähteä..vaikka siksi jos on jotain niin jos jatkatte on parempi kun et näe mitään tekstejä jotka palavat verkkokalvolle...

        No vaimo varmaan vastaa miehelleen, että hän haluaa pitää oman yksityisviestittelynsä omana tietonaan. Ja kysyy mieheltään, että oletko sinä vakoillut minua siitä, mitä mitä teen koneella?
        Mies siinä joutuu tunnustamaan vakoilleensa. Jos hän ei sitä tee, vaimo kuitenkin tajuaa miehen koettavan vakoilla hänen tekemisiään. Ja salaa omat tekemisensä huolellisemmin.


    • Jaakim

      Joo, niin siinä on päässyt käymään kuten aloittaja epäileekin. Samat kokemukset itsellä aikoinaan. Todennäköisesti toinen ei tunnusta mitään, sitten vasta kun jää verekseltään kiinni.

    • naapur

      Laita vaimon autoon seurantalaite ja katso missä kulkee.Koneelle koodaa ohjelma josta saat kaikki vietit talteen.Riistakamera pihalle niin sulho paljastuu jos tulee hoitoon.Keinoja on satoja kun vaan toteutat.Taidat kuitenkin olla vaan mustaskkainen vaimostasi.Käy itsekkin kylillä ja varmista,että olet laukauksien määrässä voitolla ninn ei trvitse miettiä

    • kokemuksestasanonettä

      Jos vaimollasi on oma käyttäjätunnus ja salasana koneeseen niin et pääse käsiksi hänen selaushistoriaan. Tietoturvan kannalta on suotavaa ihan jokaiselle poistaa selaushistoria. Koska jokaisella on oikeus yksityisyyteen, myös parisuhteessa.
      Sun vaimosi on tiedostanut, että hän ei ole pelkkä vaimo ja äiti (jos teillä on lapsia) vaan myös nainen, oma itsensä. Onnellisuus lähtee ihmisen sisältä ja jos hänen mielestään onnellisuuteen ja naiseuteen kuuluu, että pitää huolta ulkonäöstään ja käyttää vaikkapa kauniita alusasuja niin se on aivan hänen oma asiansa. Olisit iloinen, jos sulla on kaunis ja itsestään huolta pitävä vaimo.
      Tietokoneen selaushistorian poistoon on varmasti syynsä. Hän ehkä käy luottamuksellisia keskusteluja vaikka facebookissa, sähköpostissa tai chatissa ystävänsä kanssa. Keskustelevat asioista, joita eivät halua kenenkään muun tietävän. Aviomiehellekään ei kuulu kertoa ystävän asioita jos näin ovat sopineet keskenään.
      Seksihalujen katoaminen voi johtua muustakin kuin pettämisestä. Häntä ei ehkä vaan haluta (lähestyykö vaihdevuosia?) ja suosittelisin hänelle menemään lääkäriin että voisivat tarkistaa, onko hormonitoiminta ok. Millaista teidän välinen seksi on? Onko siinä mielikuvitusta ja huumoria, uskaltaako molemmat kertoa mistä tykkäätte? Uskallatteko toteuttaa fantasioitanne? Teettekö molemmat aloitteita seksiin?
      Nyt vaan nostat kissan pöydälle etkä mieti mitään vakoilutoimenpiteitä. Hänellä saattaa olla ongelmia myös oman itsensä ja itsetuntonsa kanssa ja oireilee noin. Ei kaikki muutokset ihmisen käyttäytymisessä merkitse automaattisesti, että toinen pettää. Mustasukkaisuuden peikko saa monesti toisen epäilemään toista aiheetta. Mä voisin olla sun vaimosi. En koskaan pettänyt entistä miestäni. Heräsin vaan naiseuteeni ja tajusin olevani nainen, en pelkkä äiti ja vaimo. Mitä teki mies? Vakoili, uhkaili, raivosi, oli ihan varma että mulla on toinen. Loppujen lopuksi selvisi, että hänellä oli vieras nainen pyörityksessä. Miten lienee teillä?

      • Rautala

        Kiitos tästä kommentistasi. Joskus tuntuu kuin tukehtuisi kodin, lasten, aviomiehen ja työn väliin. Olet kuin automaatti jolta vain odotetaan kaikkea mutta takaisin ei saa yhtä kiitosta koskaan. Tällaista naiseuden miettimistä ja uutta heräämistä on täälläkin. Kyllä minullakin on oikeus huolehtia itsestäni ja ulkonäöstäni. On minullakin ystäviä, ja omia kiinnostuksen kohteita!!! Jos mies ei koskaan vastaa oikealla kiinnostuksella puhumisiini, ajatuksiini, kiinnostuksen kohteisiini tai puhumattakaan fyysisistä kosketuksista, halaukset, suukot tms...eikä hae apua siihen ettei asiat ole hyvin siellä kalsareissa...moniin vuosiin..niin tottakai - naisen pitää vain olla tyytyväinen- jatkaa samaan malliin....? Ja kyllä- oma on valintani. Tässä olen edelleen. Eikä tässä "paha" ole olla. Ei tule turpiin, talous ihan normaali työssä käyvien elämää, alkoa ei mene liikaa. Ei se aina ole pettämistä- joskus vaan alkaa kulkea omia polkujaan...harrastaa ilman sitä toista- enkä tarkoita harrastaa seksiä vaan ihan itselle uusia asioita, harrastuksia ja sitä kautta uusia tuttuja tulee. Tilanteita on monia. Pettää niin miehet kuin naisetkin. Mutta totta on, tää kansa on niin seksin puutteessa. Ihmiset puhukaa keskenänne ja harrastakaa sitä kauneinta avioliitoissanne. Se tuttu ja turvallinen on siinä vieressä!
        Jos on väkivaltaa tai suuria alkoholiongelmia hakekaa apua tai ottakaa se avioero.
        Toivon teille kaikille ihanaa kesää kaikesta huolimatta ja siksi juuri.


      • Näinkösseon

        Kyllä se silloin on pettämistä jos sen tekee toisen selän takana vaikka sen kuinka pukisi kukkaiskieleen tai mielessään "omien polkujen kulkemiseksi".

        Ei se valehtelunkaan luonne muutu vaikka käyttäisi siitäkin termiä muunnellun totuuden kertominen. Se mitä käytännössä tapahtuu on kuitenkin sama asia.

        Kaikilla on oikeus huolehtia itsestään, mutta kun sillä ja vieraissa hyppimisellä taas ei ole suoranaista yhteyttä. Kyllä se siinä vaiheessa on pettämistä jos sille "rakkaalla" aviopuolisolle alkaa jättämään kertomatta asioita joista ehkä itsekin haluaisi olla tietoinen jos toinen niitä tekee tai valehtelee tai "kulkee niitä omia polkujaan" muiden pöksyihin.

        "...niin tottakai - naisen pitää vain olla tyytyväinen- jatkaa samaan malliin..."

        Ai pitääkö? Kuka niin sanoo, lainsäädäntö? Miksi siitä mitä joku sanoo pitäisi automaattisesti tehdä oma ohjenuoransa? Jotkut myös sanovat että harrastamalla seksiä ennen avioliittoa joutuu helvettiin. Toiset yhäkin sanovat että maa on litteä. Ihmisillä on erilaisia näkemyksiä ja uskomuksia. Ehkä se on sitten useimmille jotenkin helpompaa elää sen mukaan mitä jotkut muut sanovat tai uskovat tai oikeana pitävät. Suuri osa ihmisistä kuitenkin on laumaeläimiä ja taipuvat ryhmäpaineessa tai mitä uskovat olevan ryhmäpaine.

        Jos ei ole tyytyväinen voisi olla kaikille reilumpaa nostaa kissa pöydälle ja miettiä yhdessä voiko asialle tehdä mitään. Jos näyttää että ei voi niin sitten miettä kannattaisiko pillit laittaa pussiin ja miettiä uusia järjestelyjä. Tämä malli ei tarkoita että tarvitsisi VAIN tyytyä.


    • Onpa hyvä sinun kannaltasi, ettei vaimosi ymmärrä tietokonetta käyttäessään käyttää selaimen nk. incognito -tilaa. Sillä incognito-välilehdillä avattujen sivujen tietoja ei säilytetä selaimen historiassa, evästeissä tai hakuhistoriassa, kun kaikki incognito-välilehdet suljetaan.

      • nörddi

        Selaan aina Ingognito-tilassa, ihan siitä syystä, että muuten sivuhistoriaan tallentuu suuri määrä liirumlaarumia juorupalstoilta yms. Jos on tarkoitus palata sivulle myöhemmin, laitan kirjanmerkin.


    • avsnjk

      Jos kumppani harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa, on se ikävää ja loukkaavaa, mutta jos kumppani virittelee ansoja, vakoilee ja hautoo kummallisia ilmianto-operaatioita kumppanilleen, niin se on vähitään yhtä loukkaavaa, jos ei peräti pahempakin.

      Jos itse hurahtaisin toiseen ihmiseen ja kumppanini sanoisi suoraan epäilynsä ja ehdottaisi viikon miettimisaikaa, jonka jälkeen jompi kumpi homma on ohi, salasuhde tai parisuhde, niin pelästyisin, häpeäsisin ja tekisin päätöksen tunteitteni mukaan. Sen sijan jos jäisin kiinni salasuhteesta tuollaisen vakoiluoperaation jälkeen, olisin tyytyväinen että minulla oli jo toinen ihminen katsottuna, sillä kumppani joka ei puhu suoraan, vaan mieluimin organsio jahteja on todella epämiellyttävän ahdistava tapaus. Jättäisin hänet heti. Ei mitään neuvotteluvaraa. Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa - joko pelastaa parisuhteesi puhumalla tai takuuvarmasti pilata se väijymällä.

      Miksi sinulle on niin tärkeää saada todisteita pettämisestä? Siksi että saat sanoa olevasi oikeassa?

      • Fanttipelle

        Puhuitko sinä "suoraan" siipallesi kun lähdit tätä pettämään? Kumma, että pettäjästä tulee uhri ja petetystä syypää pettämiseen siinä vaiheessa kun ulkopuolinen suhde paljastuu. Olisit lähtenyt litomaan suhteestasi ennen narahtamista, niin ei tarvitsisi selitellä eikä partnerin toisaalta epäillä mitään.


      • Naumara

        Itse kiinnitin huomiota samaan kuin Fantti.

        Tekoa perustellaan sen jälkiseuraamuksilla.

        "Olikin itseasiassa hyvä että aloitin tämän salasuhteen, koska se paljasti minulle ettei puolisoni ole rehellinen." - Toisin kuin sinä?

        "Olikin hyvä että ryöstin tämän pankin koska myöhemmin sen kirjanpidosta paljastui epäselvyyksiä ja se ryöstääkin ihmisten rahoja" - Toisin kuin sinä?

        "Olikin hyvä että löin ensin, koska siitä selvisi että toinen osapuoli oli väkivaltainen kuspää". - Toisin kuin sinä?

        Oli teko lähes mikä tahansa siihen voidaan keksiä jälkiperustelut miksi sen tekeminen oli oikeutettua.

        Se joka pettää, on kuitenkin se jolla on ns. aikaa ja mahdollisuus ja valta vaikuttaa ja suunnitella tekoaan ja tehdä päätös tekeekö vai eikö. Se petetty taas joutuu yllättävään tilanteeseen jos puolison käytös vaikka muuttuu ja jossain yhteydessä selviää jotain joka herättää epäilykset tai paljastaa tilanteen.

        Ihmiset näin pääsääntöisesti ovat hemmetin hyviä perustelemaan itselleen omia tekojaan samalla tuomiten muita, tekopyhyys kulkee monesti hyvin vahvana.

        Tuossakin viestissä vastuu ulkoistetaan sille puolisolle. Jos se vain reagoisi "oikein" (=minun tahtomallani tavalla) niin jättäisin pettämättä, mutta jos kerran ei, niin olen oikeutettu tekemään mitä haluan. Vaikka pettämään "ennaltaehkäisevästi".

        Onhan se huvittavaa lukea miten pettäjään samaistuva nostaa itsensä moraalisesti ylempään asiaan ja asettaa ehtoja siitä missä menee "neuvottelualueen raja" ja mikä käytös suhteessa on ehdoton nou-nou.

        "Se pettäminen nyt on vain mitätön yksityiskohta, ei nyt keskitytä siihen, se miten siihen reagoidaan on se mikä on tässä oikeasti tärkeää ja suhdetta määrittävää. Se miten tilanteeseen jouduttiin ei ole tärkeää ja on turha etsiä syyllisiä kun meillä on tässä tämä väärin pettämiseen suhtautuminen selvitettävänä ja katsottava kannattaako tätä suhdetta yleensä jatkaa, kun toinen osapuoli ei osaa selvästi reagoida oikein ja miellyttävästi siihen että valehtelin ja petin häntä."

        Näin se käy. Oma vastuu ja käytös lakaistaan sivuun ja keskitytään kritisoimaan muita ja toisten myöhemmillä reaktioilla voidaan perustella oma aiempi käytös. Varsinainen suhteiden casus belli, oikeus hyökätä ennaltaehkäisevästi.
        Sama linja jatkuu jälkipyykissä, ei pyritä keskittumään siihen mikä tämän tilanteen aloitti, vaan keskitytään syyllistämään toista esim. "väärästä" reagointitavasta kun se on niin "epämiellyttävän ahdistavaa".
        Toisin kuin se että sinulle selviäisi että puolisosi on valehdellut sinulle ja toiminut selkäsi takana?
        Hyökkäys on tosiaan puolustus.

        Nuo sanat "epämiellyttävän ahdistavaa" ovat itseasiassa hyvä esimerkki kierosta kielenkäytöstä ja tunteisiin vetoamisesta kun maalaillaan kuvaa miten ikävältä tuntuukaan kun sinua kehdataan epäillä jostakin. Epäilemättä ahdistavaa jos joku koettaa , tosin siihen voi vaikuttaa esim. jättämällä pettämättä.

        Se olisikin sitten täysin toinen keskustelu jos sinua epäiltäisiin syyttä, mutta siinä vaiheessa kun itse tietää tekevänsä väärin ja salailevansa asioita on hieman heikommassa asemassa urputtaa. Vaatimus "avoimuudesta" ja "puhumisesta" parisuhteen pelastamiseksi tilanteessa, jossa itse on piilotellut, salaillut ja jättänyt kertomatta on kohtalaisen absurdi. Samanlainen salaileva käytös mikä on sallittua itselle, ei yllättäen olekaan sallittua sille petetylle puolisolle. Jos se suhde on niin paskana että tuntee olevansa oikeutettu pettämään, mitäpä jos laitatte pillit suosiolla pussiin?

        "Miksi sinulle on niin tärkeää saada todisteita pettämisestä? Siksi että saat sanoa olevasi oikeassa?"

        Eiköhän aika monelle ole melko tärkeää saada tietää voiko itselle läheiseen ja tärkeään henkilöön luottaa. Tämmöinen pieni mitätön seikka elämässä. Keskivertoihminen kun ei mielellään halua pitää lähellään ihmisiä jotka ovat epäluotettavia aika ilmeisistä syistä. Saati että moisille ihmisille haluaisi paljastaa mitään tärkeää itsestään tai antaa heille valtaa itsensä yli koska on mahdoton sanoa miten he sitä valtaa käyttävät.

        Jos joku pettää ja salailee touhujaan se pettäminen kun ei rajoitu vain seksiin, vaan luottamukseen. Ihminen on kokonaisuus ja se että pystyy pettämään ja valehtelemaan omalle puolisolleen kertoo myös jotain siitä kokonaisuudesta. Että muuten se on täysin luottettava ja rehellinen kaikessa muussa, mutta se pettää puolisoaan. Eli se pystyy sujuvasti kusettamaan puolisoaan mutta muuten siihen ja sen sanaan voi luottaa kuin rantakallioon? Jooei.


      • petettynykyäänonnellinen

        Fiksu kirjoitus. Oli kun omasta kynästäni. Olen kummeksunut täällä paljon sitä että pettäminen käännetään hyvin herkästi petetyn niskaan ja se jos joku on säälittävää.. Kyllä jokainen haluaa tietää voiko puolisoon luottaa ja syyllinen on kyllä pettäjä joka alunperinkin petospuuhiin lähtee... Asettaa petetyn mun mielestä just tuolle vakoilu asteelle kun hän ei muutakaan voi koska haluaa tietää mikä on totuus


      • Naumara
        petettynykyäänonnellinen kirjoitti:

        Fiksu kirjoitus. Oli kun omasta kynästäni. Olen kummeksunut täällä paljon sitä että pettäminen käännetään hyvin herkästi petetyn niskaan ja se jos joku on säälittävää.. Kyllä jokainen haluaa tietää voiko puolisoon luottaa ja syyllinen on kyllä pettäjä joka alunperinkin petospuuhiin lähtee... Asettaa petetyn mun mielestä just tuolle vakoilu asteelle kun hän ei muutakaan voi koska haluaa tietää mikä on totuus

        Koska ihmisillä on tarve perustella omia tekojaan itselleen ja mielellään niin että sille omalle omakuvalle aiheutuu mahdollisimman vähän vahinkoa.

        Tähän sopii monesti termi kognitiivinen dissonanssi, joka näin karkeasti tarkoittaa kahden toisilleen vastakkaisen ajatuksen tai mielipiteen yhtäaikaista ylläpitämistä. Valehtelu on paha asia enkä toivo että minulle valehdellaan, paitsi kun minä teen sitä sille löytyy nämä ja nämä perusteet jotka antavat minulle oikeutuksen tehdä sitä.

        Se täällä joistain teksteistä paistaa läpi melko vahvana. "Pettäminen on tässä minun tapauksessani oikeutettua koska en saa suhteeltani mitä odotin".

        Niin, sen sijaan että olisit puhunut asiat halki ja päätöksen kannattaako jatkaa yrittämistä. Mutta kun se pettäminen on pettäjälle itselleen helpompaa. Ei tarvitse stressata itseään ajatuksella elämän uudellenjärkestämisestä, voi vain nappailla niitä rusinoita sieltä mistä itse miellyttää.

        Ja sitten jos jää kiinni tai epäilyksen alle, vika onkin sitten muissa kun kehtasivat epäillä rehellistä valehtelijaa. Koskaan en olisi pettänyt jos minua ei olisi epäilty, siksi onkin hyvä että tein sen etukäteen kun tuo toinen paljastui epäilijäksi.

        Ihmiset etsivät perusteluita omalle käytökselleen että voivat kuvata itsensä oikeutettuina ja oikeudenmukaisina koska kuinka moni haluaisi pitää itseään kusipäänä.

        Sama ilmiö näkyy pienemmässä mittakaavassa kun puhutaan esim. ostopäätöksistä ja joku koettaa perustella itselleen vaikka uuden kenkäparin tms. hankintaa vaikka sille ei suoranaista tarvetta olisikaan, mutta äkkiäkös ihmisen vakuuttaa itsensä siitä miten hän on nämä "ansainnut", vaikka toisaalta samaan aikaan tiedostaakin että hänellä ei ole niille mitään tarvetta, koska vastaavanlaisia löytyy jo kaapista useita tai vaikka puhelimen tapauksessa entinenkin toimii vielä tarpeeksi hyvin.


    • alhaineolet

      Mihin tarvitset todisteita pettämisestä? Mitä meinasit tehdä, jos näin on? Siinä vaiheessa kun ei syystä tai toisesta enää luota toiseen, on liitto taputeltu. Ainakin mun mielestä. Mitä luulet, mitä vaimosi sanoo, jos epäilyksesi on aiheeton ja saa kuulla, että sä olet vakoillut hänen tekemisiään? Mä itse loukkaantuisin asiasta, koska muhun ei luotettaisi. Se olisi sitten siinä se suhde.
      Sulla on suu puhua tuntemuksistasi, käytä sitä. Vai hakemallako haet syytä eroon, että voisit sanoa, että sut petettiin ja jätettiin?

      • Fariini

        "Mihin tarvitset todisteita pettämisestä?"

        Siihen että voi arvioida kannattaako suhdetta enää jatkaa, siihen että tietää onko toinen luottamuksen arvoinen. Kun aika monella ihmisellä näidenkin viestien perusteella tuntuu olevan näkemys että suhde on niin paska että pettäminen on oikeutettua, mutta jostain syystä ei kuitenkaan niin paska että se kannattaisi laittaa poikki.

        Aika ristiriitainen lähestyminen mielestäni. Tai sitten kyseessä onkin yksinkertaisesti perinteinen rusinat pullasta tapaus, että se oma hyvinvointi halutaan optimoida vaikka sitten muiden kustannuksella. Parisuhteessa roikutaan kun on mukava kun joku osallistuu kustannuksiin ja auttaa arjessa, ja pettäminen on muuten vain kivaa.

        Ja se mikä on sitten rumaa on epäillä ketään. Se että joku sattuu pettämään on pientä sen rinnalla. Hyvin näkyy tuo asenne täälläkin monista viesteistä.

        Jos toisen käytös yhdenäkin muuttuu ilman selittävää syytä se yleensä kiinnittää ja herättää huomiota ihmisessä joka kuitenkin toisen suhteellisin hyvin tuntee, etenkin jos on esim. parisuhteessa oltu jo useampi vuosi.

        Jos esim. aiemmin puhelin on lojunut pöydällä vapaasti tai selainhistoriasta ei ole välitetty, asioille on lähdetty perusvarustuksessa/meikeissä, mutta tilanne oudosti muuttuu yhden tai etenkin useamman seikan kohdalla moinen varmasti kiinnittää huomiota poikkeavana käytöksenä.


    • RakastatkoHäntä

      Ulkopuolinen mies voi saada netinkin kautta naisen (vaimotkin) innostumaan viehättävyydestään jos kotona ei arvostusta saa. Kun saa ihailua osakseen tai arvostaa vaimonsa ajatuksia ja toiveita, naisellisuus puhkeaa kukkaan. Huomioitko vaimoasi tarpeeksi, ihailetko häntä, kannustatko, annatko hänen kuulla kehujasi. Mihin hänessä aikanaan ihastuit ja rakastuit. Hän on vieläkin sama nainen, ei itsestäänselvyys kodissasi. Sukulaisesi hän ei koskaan ole vaan vieras nainen jonka olet nainut itsellesi ja jonka mukaisesti sinun on häntä kohdeltava. Vaimotkin kaipaa kunnioitusta ja ihailua. Silloin kun hän saa enemmän ihailua osakseen ulkopuoliselta mieheltä se antaa hänelle lisää itsetuntoa ja hän saattaa rakastua toiseen.

      • Kato_mua_kato_mua_kato

        Vaihda huviksesi kirjoituksessasi vaimon ja miehen paikkoja. Toimiiko sinä vaimona noin? Miehesihän ei ole itsestäänselvyys, eihän?


      • menaisetollaantyhmiä
        Kato_mua_kato_mua_kato kirjoitti:

        Vaihda huviksesi kirjoituksessasi vaimon ja miehen paikkoja. Toimiiko sinä vaimona noin? Miehesihän ei ole itsestäänselvyys, eihän?

        Eipä monikaan nainen valitettavasti tajua, että pitävät itse miestään itsestäänselvyytenä. Kunhan kitisevät että ukko ei sitä ja tätä ja sitten petetään kun ukko on niin kamala. Eikös se niin mene että jos mies pettää niin vika on miehessä ja jos vaimo pettää niin vika on edelleen miehessä?
        Mä itse olen sitä mieltä, että miehetkin kaipaa kunnioitusta ja ihailua siltä omalta vaimoltaan. Nykyisessä parisuhteessani en aio koskaan pitää miestäni itsestäänselvyytenä. Niin tein joskus mutta opiksi otin kun mies meni vieraisiin.


      • sädkajfaläg
        Kato_mua_kato_mua_kato kirjoitti:

        Vaihda huviksesi kirjoituksessasi vaimon ja miehen paikkoja. Toimiiko sinä vaimona noin? Miehesihän ei ole itsestäänselvyys, eihän?

        Joka on ajatellut ton omalle kohdalle, ymmärtää kyllä että se toimii molemmin päin. Jokainen voi muuttaa vain itseään, ei toista.


      • Itsestäänselvyys

        Vaimo piti itsestäänselvyytenä, sekoili ja olipa kiva paska setvittävänä. Kylläpä osat kääntyi kun minusta kiinnostui vaimoa erittäin paljon paremman näköinen nainen:) Nyt olen se valittu, elämänkumppani ja joka päivä muistaa todistella rakkauttaan:) Nautin:)


    • SUSLAMMASTENSAKIs

      Kokemusta on.Suhteemme meni hyvin,mutta vaimo "rakastui renttuun".Minä ja jo aikuiset lapset ei osannut yhtäkkiä,tehdä mitään mikä olisi rouvaa miellyttänyt.Kiima ja kiinnostus vieraasee loppui,itkien ja häpeissään tuli takas,mutta suhteemme ja luottamus on vaikea saada ennalleen.Häpeä varmaankin suurin este suhteen ennaltamisessa,vaikka mä ja lapset olemme antaneet "harha-askeleen anteeksi".
      Kannattaisi varmaan miettiä kahdesti,kannattaako urheilla vakavan asian kanssa,sillä monta ihmistä voi kärsiä,yhden ihmisen töppäilystä.

      • Saimmeonnentakas

        Oletteko keskustelleet asiasta mikä ajoi siihen rakastumiseen renttuun? Rehellinen puhe vaikka kuinka sattuu on paras lääke. Äläkä sinä sitä häpeää ruoki, äläkä nypi vaimoasi.


      • seonsitärehellisyyttä
        Saimmeonnentakas kirjoitti:

        Oletteko keskustelleet asiasta mikä ajoi siihen rakastumiseen renttuun? Rehellinen puhe vaikka kuinka sattuu on paras lääke. Äläkä sinä sitä häpeää ruoki, äläkä nypi vaimoasi.

        Eiköhän se ole se järjettömyys ja harkintakyvyn puute. Syynä useinmiten. Tekosyitä varmasti on tuhansittain. Asioista kannattaa silti puhua mahdollisimman rehellisesti. Saa kai petettykin ruokkia häpeää ja nyppiäkin. Se on ihan normaalia elämää. Toinen saa ansioidensa mukaan.


      • Anonyymi
        seonsitärehellisyyttä kirjoitti:

        Eiköhän se ole se järjettömyys ja harkintakyvyn puute. Syynä useinmiten. Tekosyitä varmasti on tuhansittain. Asioista kannattaa silti puhua mahdollisimman rehellisesti. Saa kai petettykin ruokkia häpeää ja nyppiäkin. Se on ihan normaalia elämää. Toinen saa ansioidensa mukaan.

        Ukko taas sepustaa omaa satuaan, muusta ei tajua mitää, ku pettämisestä ja ja ja.....


    • Pelimies79

      Olen se vaimosi uusi kiinnostuksen kohde. Sinua nuorempi, komeampi ja parempi sängyssä. Kaluni on kuulemma reilusti isompi kuin sinun. Hyväsy vaan että teidän juttu on ohi...

      Tosin en minä vaimoasi ota taakakseni, pidän vain hauskaa...

      • Nainenjokatietäämiehet

        Noloa. Ei naisella kiinnosta isompi kalu. Voi että olet pihalla :D


      • naisetkinosaa

        Haha. Osaa ne naisetkin näköjään vedättää miestä. Ketään naista ei oikeasti kiinnosta, onko jollain isompi vehje kuin omalla puolisolla. Meitä kiinnostaa vaan se miten sitä käyttää. Tottakai hän noin sulle sanoo että sä pysyt tyytyväisenä. Enkä mä nuoruudellakaan kehuisi. Mitä vanhempi mies, sitä taitavampi sängyssä. On nähty ja koettu niin monesti.


      • Nainenjokatietäämiehet

        Totta. Kyllä nuo vamhemmat miehet osaa lukea naista. Juuri oikeassa kohtaa osaavat olla helliä, välillä taas rajumpaa menoa. Ei voi kuin nautiskella.


      • Hidhalko
        naisetkinosaa kirjoitti:

        Haha. Osaa ne naisetkin näköjään vedättää miestä. Ketään naista ei oikeasti kiinnosta, onko jollain isompi vehje kuin omalla puolisolla. Meitä kiinnostaa vaan se miten sitä käyttää. Tottakai hän noin sulle sanoo että sä pysyt tyytyväisenä. Enkä mä nuoruudellakaan kehuisi. Mitä vanhempi mies, sitä taitavampi sängyssä. On nähty ja koettu niin monesti.

        Kannattaako tehdä typerästä kuulostavia yleistyksiä. Jep, iso kalu ei ehkä kiinnosta kaikkia, ja tottakai on myös merkitystä miten sitä käyttää, mutta silti tuolla on runsaasti naisia jotka pitävät myös isommasta parrusta. Aiheesta on tullut puheltua ja on joskus muinoin tullut eksyttyä jollekin palstallekin jossa naiset aiheesta puhelivat ja kyselivät kokemuksia. Hieman epäilen että satojen aihetta ja kokemuksia käsitteleviä viestit eivät olleet pelkästään miesten käsialaa, vaikka niitäkin on toki voinut väliin mahtua.

        Katsos aivan kuten miehilläkin on ruumiillista vaihtelua, niin on naisillakin. Niin ulkoisesti kuin myös sisäisesti.

        Tämän tietää kokemuksestakin vähintään jokainen mies joka on useamman naisen kanssa ollut, koska se miehen mittatikku on pääosin se mikä on geenien perusteella saatu, sen koko ei oman kasvun loputtua erityisen paljon vaihtele käyttökertojen välillä jos verenkierto pelaa. Se on suunnilleen aina saman kokoinen kun se on käyttökunnossa tuohon koitokseen.

        Ja itselläkin on tullut vastaan kaikenlaista ja kokoista vastakappaletta. Esim. naisen iällä ja/tai synnytyksellä tai ulkoisella koolla ei välttämättä ole tuohon suurtakaan vaikutusta, mutta tuntumassa on tullut vastaan vaikka minkälaista vaihtelua.

        Ja tästä johtuen toisille naisille myös ne isommat kelpaavat paremmin kuin toisille. Toisille se isompi voi sattua, toisilla on paremmin tilaa ja silloin pienemmässä on huonompi "tuntuma". Tämä asiantila on itseasiassa tunnustettu jo muinaisissa teksteissä, mm. kamasutrassa.

        Tokihan se venyy, koska myös synnytys on mahdollista, mutta rajansa kaikella. Harvempi sitä varmaan haluaa simuloida synnytystä normaaleja sänkyleikkejä harrastaessaan...


    • Kunnonmies09

      Anna samalla mitalla takaisin, jos vaimo ei halua vaalia parisuhdetta ja tulet torjutuksi kerta toisensa jälkeen niin sehän on kuin avoin valtakirja käydä aidan toisella puolella!Tästä niin monta kertaa jo puhuttu eli suomeksi muna menee sinne mistä saa parasta hoitoa PISTE

    • itsekeskeisyyttäkö

      Ihan oikeasti , JOS "rakastat" vaimoasi niin eikö hänen onnellinen hetki elämässä ole myönteinen asia ? Oletko niin ITSEKÄS !!!! ettet hyväksy hänen toimia. Käyttäydy aikuisen MIEHEN ottein ja myönny tilanteeseen , mieti !! jospa tilanne olisikin toisinpäin mitä toivoisit .

      • raamon

        Mitäs jos ei "rakastakaan" vaimoaan? :)

        Mitä ihmettä nuo lainausmerkit tuossa yhteydessä edes tarkoittavat? Lähinnä tulee mieleen ettei ko. rakkaus ole aitoa tms.?

        Jos esim. sanoisin vaikka että minulla on uusi "auto", niin mielikuvat ovat heti että autossa on jotain vikaa tai kyseessä on jotain joka periaatteessa voi täyttää auton määritelmän ainakin joltain osin, mutta siinä on kuitenkin jotain erikoista siten, että kyseessä ei ole kuitenkaan auto kuten se normaalisti käsitetään.

        On jokseenkin eri asia ilmaista:

        Minä rakastan puolisoani, tai
        Minä "rakastan" puolisoani.

        On myös hellyyttävää miten ihmiset koettavat määritellä miehuutta ja yrittää käyttää sitä häpäisyn välineenä aina omien tarkoitustensa mukaisesti. Et ole "mies" jos et tee sitä tätä tai tuota mikä agenda sanojalla ikinä onkaan mielessään.

        Itse voisin vastata tuohon täysin päinvastaisella lähestymisellä ja sanoa ettei ole miehekästä vain automaattisesti myöntyä mihinkään, jos asiaan on mahdollista yrittää omilla toimillaan vaikuttaa.

        Mutta lopulta kukin tekee omat päätöksensä.

        Mutta esim. itse en vain automaattisesti "myöntyisi". Jos esim. oma puoliso vaikka haluaisi parempaa niin asia siltä osin selvä, se on hänen oikeutensa enkä häntä omista, mutta parempi sitten tulla ja sanoa se suoraan ja joko mietitään onko tilannetta mahdollista muuttaa ja jos ei, niin hänen on parempi pakata laukkunsa ja lähteä sen onnensa perään niin voimme molemmat jatkamme omia elämiämme erillään. Se on siten molemmille reilumpaa.


    • Yyhoo

      Femakkokurahaaran litaniaaa yllä. Naisella oikeus pettää ja miehen alistuttava tilanteeseen jos rakastaa vaimoaan.

      Jos mies pettää, on se sika välittömästi heivattava ulos, kiellettävä lasten tapaaminen, saatava lähestymiskielto ja tuntuvat elatusmaksut.

      • HyiSikamiehiä

        Juuri näin. Miehet on kuvottavia sikoja! Mutta ne nussii mua ihanasti, välillä useampikin kerralla... ;)


    • Kaikkikeinotsallittu

      Kaikki keinot on sallittuja tällaisessa tapauksessa Tee mitä vaan että asia selviää. Jos sitten pelkosi eivät olekaan totta ja osoittautuvat ihan muuksi, ei minusta vaimollasi ole syytä asiasta suuttua, jos noin on käyttäytynyt.

    • Tuumasta_toimeen

      Sun muijaas ei enää kiinnosta, tajua nyt jo pikkuhiljaa se! Älä haudo mitään typerää, paljstuksia tai kostoja, vaan tartu toimeen.

      Ryhdistäydy ja pane eropaperit sisään. Sen jälkeen lähde poikien kanssa vaikka Talinnaan huoriin ja ryyppäämään ja ilmoita vaimollesi esim. tekstarilla, että panit eropaperit sisään, eikä paluuta entiseen enää ole ja että aiot ryypätä ja nussia nyt tältä virolais leidiltä aivot pellolle - Saatanan pihtarihuora!

    • marriedman123

      Et mitenkään..päätellä voi vaikka mitä, mutta ei se nyt niin mene.

    • hjuiko

      Saas nähdä millaisen kissan sinne pöydälle nostaessaan saa.

      Minäkin räplään puhelinta ja olen koneella aika paljonkin. Mutta minkäänlaista uskottomuutta asiaan ei liity.
      Päinvastoin yritän kestää juuri tuota mahdotonta seksin tarvetta, sillä hän kyllä tietää, että seksi ei nyt suju ihan terveydellisestä syystä.
      Huoli puolisosta on valtava ja lisäksi hän ei kuule, joten on valtavan vaikea edes keskustella mistään. Lisäksi huolia lasten elämässä, kaikki tämä saa katsomaan puhelinta ahkeraan ja tavallaan hakemaan tietoa noihin ongelmiin tietokoneelta, stressi painaa ja unikin jää vähiin, joten kun tuo mies edes ymmärtäisi, miten vaikea tilanne on minulle, mutta luuloja vain.

    • 700v

      Puhukaa toisillenne. Vuosien suhteissa ihminen muuttuu, myös suhde.

    • RakastakaaVaimojanne

      Ala rakastamaan vaimo ...vie syömään..menkää matkalle...

      Mene mies suihkuun päivittäin ...käy parturissa..älä haise hielle...

      ala panostamaan vaimoosi..osta kukkia..

    • Varsinainen pettäminen on aina pettäjän vika, aivan sama mikä siihen on johtanut. Mutta tuohon alkuperäisen puolison käytökseen voi olla muutama syy. Hän on saattanut todeta että ei tunne itseään enää naiselliseksi ja päättänyt muttaa tämän asian, tai on herännyt siihen naisellisuuteensa uudelleen. Tai sitten on tosiaan mahdollista että hän pettää. Itse kun petin, tein juuri tuollaisen muutoksen. Aloin ostella nuorekkaampia, seksikkäämpiä vaatteita, meikkasin joka päivä ja värjäsin hiukseni. Vietin myös paljon aikaa puhelimessa salaa, menin ulos kävelylle soittaakseni tai laittaakseni viestin salaa ja sitten poistin ne. Klassisesti tyypin nimi oli puhelimessa naisen nimellä. Poistin myös selaushistorian ja facebook-haut ja nuo kaikki chat-logit koska tiedän paljon softasta. Myös googlen hakusanahistorian poistin koska huomasin että siinäkin voi näkyä jotain. Mutta tuo salaileva ja poissaoleva kylmä käytökseni oli se mikä paljasti minutter. Olisi kiva kuulla miten tämä juttu on edennyt.

    • Kakkossmiess

      asenna koneeseesi key-loggeri, niin ei tarvitse arvailla.

      • Tauno.Tumpelo

        Miten sen saa asennettua läppäriin?


      • ryhdikkäästivaan
        Tauno.Tumpelo kirjoitti:

        Miten sen saa asennettua läppäriin?

        No otat ruuvimeisselin käteen ja ujutat sen sieltä raosta sisään.
        Oikeasti siis, eikös se ole ohjelma joka ladataan netistä ja asennetaan koneeseen? Ei siinä ole muuta kun vaan asentaa sen kuten minkä tahansa ohjelman.
        Se että kannattaako se oikeasti tehdä, niin minä en tekisi. Jos toisella on tarve pettää, niin se on sen luonteessa. Se tekee sen jos on tehdäkseen.
        Kysy suoraan. Petätkö. Sitten kerro, että sinulla on sellaisia epäilyksiä ja että tilanne on vakava.
        Jos mikään ei muutu, ala katsomaan uutta elämää itsellesi. Noilla asioilla ei leikitä. Liian vakavia asioita.


    • maksa potut pottuina. Tee samoin !
      itse olen joutunut AINA pettäjän uhriksi, ja myös SALAISUUKSIEN uhrik -si tässä asiassa, ettei se jätkä kerro, että sillä onkin joku toinen, ollut jo ties kuinka kauan............edellisin oli tampereelta kotosin oleva jässik- kä. Siitä on jo pari kolme vuotta..........erostamme, siis........ja sit se viime sessä viestissään sano, et se muuttaa yhteen jonkun huoran kans, var- maan hullujen huoneelta karannu narsistinen muija.........saastainen ka- patti ! sekä muija että ukko............että se kehtas viel soittaa sil, ku se oli tääl mun luon vierailul vikana kesänä sille muijalle, et se on saanu yösi- jan...........mä ku luulin, et se soittaa siskolleen, eikä toiselle muijalle !!!!

      • Onpa hyvä, että ainakaan minussa ei ole sellaista "magneettia" joka vetäisi kyseisenlaisia miehiä juuri minun kimppuuni.


      • menehänitseesi

        Oliskos sussa itsessäsi ja omissa valinnoissakin jotain vikaa jos toistuvasti tulet petetyksi? Samanlaiset ihmiset yleensä vetää toisiaan puoleensa ja ainakaan kirjoituksen perusteella susta ei saa kovin fiksua kuvaa. Fiksu ihminen ei käytä tuollaista kieltä vaikka miten ottaisi toisen toimet päähän.


      • enpidäpettureista
        menehänitseesi kirjoitti:

        Oliskos sussa itsessäsi ja omissa valinnoissakin jotain vikaa jos toistuvasti tulet petetyksi? Samanlaiset ihmiset yleensä vetää toisiaan puoleensa ja ainakaan kirjoituksen perusteella susta ei saa kovin fiksua kuvaa. Fiksu ihminen ei käytä tuollaista kieltä vaikka miten ottaisi toisen toimet päähän.

        Ihminen voi olla millainen vaan. Petturi on oma lukunsa. Parempi erota ensin ja mennä sitten omia menoja. Pettäminen on kurjan luikeron lokerikkoelämää.


    • 00769

      Nainen pettää silloin,kun omassa suhteessa ei suju = aloita suhteen elvytys jos haluat pitää naisen.

      • todellakin_

        Eikä siihen riitä pieni mutka tai kivi matkan varrella. Lopun alkua enteilee.


      • Pihalle.petturit

        "Nainen pettää silloin,kun omassa suhteessa ei suju = aloita suhteen elvytys jos haluat pitää naisen"

        Petturien kanssa ei kannata aloittaa mitään elvytystä, petturiin ei pysty ikinä luottamaan.
        Hankkiudu pettävästä otuksesta eroon.


      • petturitkuuseen
        Pihalle.petturit kirjoitti:

        "Nainen pettää silloin,kun omassa suhteessa ei suju = aloita suhteen elvytys jos haluat pitää naisen"

        Petturien kanssa ei kannata aloittaa mitään elvytystä, petturiin ei pysty ikinä luottamaan.
        Hankkiudu pettävästä otuksesta eroon.

        Samaa mieltä. Ei noita halua lähelleen.


    • pamelat

      Itselläni oli samankaltaisia ongelmia. Tiesin, että miehellä oli jotain meneillään. Puhelin oli koko ajan äänettömällä ja sitä piiloteltiin jatkuvasti ja istui netissä iltakaudet. Sitten eräänä iltayönä heräsin, ja näin, että puhelin vilkutti viestin merkiksi. Niinpä tein sen mitä jonkun mielestä ei tietenkään saisi tehdä ja luin viestit vieraalta naiselta; monenlaista rakkausrunoa ja kaipausviestejä. Ensin selvitin kenen numerosta viestit tulivat, ihan outo ihminen minulle, mutta saman harraatuksen piiristä kuin miehenikin. Siinä paikassa herätin mieheni ja alkoi asioiden selvittely, pyysin miestäni häipymään saman tien, mutta hän ei lähtenyt. Itku tuli molemmilta, en muista kamalampaa aikaa elämästäni. Tästä on jo joku vuosi aikaa, mutta vieläkään en ole saanut selville, mikä oli suhteen todellinen luonne ja miten kauan jatkunut. Mieheni tietysti valehteli ja vähätteli asioita. Toivon, että asia jonain päivänä selviää, koska on todella vaikea edetä, kun ei tiedä mitä on tapahtunut ja asia vaivaa mieltäni koko ajan. Suhde päättyi, sen tiedän, koska tämä toinen nainen asuu niin kaukana meistä, ja hänkin on tahollaan naimisiin mennyt. Miehen kanssa olemme edelleen yhdessä, mutta luottamus ei palaa enää koskaan, sen tietää myös mieheni ja tämä tuntuu olevan kova pala hänelle itselleen. Ei varmaankaan olisi helppoa sekään, jos mies olisi kertonut löytäneensä toisen ja lähtevänsä tämän matkaan, mutta todella surullista on tulla petetyksi. Mieli oli mustaakin mustempi. Yksin olisin varmasti häipynyt, mutta kun on kolme lasta, niin eipä sitä niin helposti lähdetä.

      • bobbob

        en ihmettele jos luottamus ei palaa jos puoliso ei suostu puhumaan salasuhteesta. silloin hän ei myöskään ota vastuuta tapahtuneesta eikä suhteen uudelleen rakentamisesta ja luottamuksen palauttamisesta mikä on ehdottoman tärkeää yhdessä olemisen kannalta. sinä jäät myös väkisin miettimään miksi niin tapahtui ja mitä suhteestanne puuttui ja pelkäät että se tapahtuu uudestaan onko sun mies edes pyytänyt anteeksi?


      • pamelat

        Kyllä hän on anteeksi pyytänyt, mutta vähän niin kuin ohimennen. Kyllähän sitä miettii missä on mennyt vikaan ja miten kaikki on saanut alkunsa. Toisaalta olen asiaa käsitellyt mielessäni niin paljon, että tavallaan olen valmistautunut siihenkin, jos jotain vastaavaa tapahtuu uudelleen. Aikanaan oli niin tyhmä, että soitin tälle toiselle naiselle, mutta hän käyttäytyi todella ylimielisesti, eikä suostunut keskustelemaan kanssani. Toivoin, että hän olisi kertonut totuuden, mutta eipä kertonut.


      • kdnnnfnf

        Ohimennen? Miten voit hyväksyä tuollaisen? Minä en voisi. Lisäksi haukut itseäsi siitä että olet soittanut toiselle naiselle. Minä olisin soittanut monta kertaa! Luottamus teidän suhteeseen ei palaa ainakaan noin ja se alkaa näivettää koko hommaa niin että parinnkymmenen vuoden päästä toivot että olisit tehnyt toisin.
        Nimim. vierestä nähnyt


    • sherlok

      kyllä olet todella tumpelo jos tietokoneen selaushistoriaa osaa kattoa sinun pitää alkaa miettiä muuta kun vaimoasi onko joku äijä vai ei alat ulkonäkyäsi parantaa ja käyt kylillä alkaa sitä vaimoa kiinnostaa mistä muutos toi on tekopyhää 3 lasta pitääkö sinun niitä vahtia koko ajan onhan se se vaimosikin tai palkkaa sit yksityisetsivä jos olet neljän seinän sisällä niin kyllä selviää

    • teuvoo

      vie vaimosi ravintolaan syömään ja otat itsellesi aikaa mennä vaatekauppaan ja tulet 2016 luvulle ja keskustelette assioista jos sillä on uusi äijä muista meressä on kalaa ja turhaan lapsista kannat huolta nykyään isälläkin on oikeus lapsiinsa

    • ojvfu

      kysy suoraan asiaa!!!

    • sherlok

      hei jämäjenna kyl sä kelpaisit mullekin ja millä perustelette muut että pettäjän vika olisi kaikki voihan se ukko olla ei kiinnosta seksi tai pettää vaimoaa sit kun nainen jää kiinni kaikki kaatuu sen päälle

    • Tietäväs

      Sinulta on karannut kurinpidollinen lanka. Siksi on mahdollista, että hän on lähtenyt hakemaan enemmän miehistä seuraa. Naisen kanssa täytyy olla päättäväinen, niin saa rakkautta ja kunnioitusta.

    • jeesuksenperkele

      - vaikuttaa siltä ,että poliisikoululainen on tullut sekottaan pakkaasi , oireet viittaa siihen - mulla ennen huorapukki poliisi sekotti kaiken , sain selville kauttarantain - ei edes kova kyrpä auta asiaa ,nyt on vaan niin ,että poliisilla on partio porukka. - siis suorittavat morsiammen ryöstöjä sakissa ja liputtavat "golgatan kakkosnelosilla "

    • kokemustajoon

      kurinpito on viimeinen keino, silloin ainakin haluaa pois suhteesta vaikka pettämällä

    • Yhdessäkin

      Olen tehnyt tuota...hankkinut nettisuhteita. Selityksenä voisin sanoa, että etsin vain elämääni jotain pienen pientä jännitystä. Mieheni on pois poissa kotoa paljon työn ja harrastusten takia. Lisäksi hän on "poissaoleva" myös kotona tv.n ja muun takia. Olen yrittänyt mennä miehen luokse lähelle, mutta vastaanotto on välillä melko tyly.

      Ohjeeksi miehelle: tehkää vaimon kanssa yhdessä jotain ihan perusarjesta poikkeavaa. Lähtekää eväiden kanssa metsään, lavatanssikurssille, melomaan. Mitä vaan!

      • DiIt

        Jätä tollo mies, koska ei hän rakasta sinua.


      • kaksin.yksin

        Näitä tolloja miehiä tuntuu riittävän jotka eivät jaksa kiinnostua perusarjesta, kuten vaimostaan. Ja ei, ei tätä vuositolkulla jaksa.


      • mekkk

        Itse miehenä en ymmäärrä tuollaisia miehiä jotka eivät naisensa seurassa viihdy ja miksi on kimppaan menty kun seura ei kiinnosta. Nytkin perjantaina naiseni saa työnantajaltaan tunnustuksen ja on iltpäivällä kahvitilaisuudessa niin sen jälkeen syömään ja baarikierrokselle niin hyvä tulee ja kun vielä 1-4 kertaa vuodessa käydään ja rahaa palaa mutta on se sen arvoista. Kun parisuhteessa illan niin harrastetaan sen puolison kanssa kaikkea kivaa eikä kavereiden kanssa.


    • emmeeroa

      Ei minunkaan koskaan tarvinnut narauttaa kyllä toiset ihmiset sen teki. Ja kun laitoin seinäävasten tunnusti, aneli, rukoili, itki, selitteli, puolusteli, ja lopuksi perusteli. Annoin uuden mahdollisuuden ja siitä jatkettiin. No annanpas olla lähes puolivuotta myöhemmin kännissä jäi kiinni Viestittelystä tuolle akalle taas sama rumba. Ei ole suhdetta kunhan kännissä sekoili. Ai säälipillua vailla. Anna mun kaikki kestää kuinka naurettavaksi mies voi mennä? Taas ei halua erota kun kumminkin rakastaa minua. Nyt alkaa minulla olla viimeinen kerta kun annan Armon käydä. Säälittävintä tässä jutussa on se että ukon uskottu ystävä jolle kertoo tästä on se ihminen joka kertoi minulle. Olen yrittänyt vihjailla sievästi ettei kannata omia hek.kohtaisia asioita kertoa muille kuin perheelleen. Nyt se ihmettelee mistä tietoni saan. On erittäin vihainen kun en suostu kertomaan. Jokisen on itse opittava kehen luottaa niin edespäin. Se miksi en eroa on se että kaikesta huolimatta rakastan tuota miestä. Toivon että saan jatkaa vaimona. Kyllä miehelläni on tunteita myös minua kohtaan joten pidän tätä keskikäisen miehen kriisiinä. Eiköhän tästä joskus selvitä. Eli ei aina tarvi Käräyttää puolisoaan. Asiat tulevat kyllä julki tavalla tai toisella.

      • samanlainenjuttu

        Kylläpä on kuin minunkin tarina jonka olemme kohdanneet. Miten teillä nyt menee? Meillä yritetty selvitä ja alkaa näyttämään että selvitään. Miksiköhän nuo miehet tosiaankin kertovat valheitaan ystävilleen luullen ettei toinen mies toista petä. Tässäkin oli syy minulle kertomiseen se että tämä toinen mies on kokenut saman ja siitä selvinnyt. Sille oli tehty samoin. Keskiiän kriisi näkyy olevan miehillä aikalailla. Onpas mukava lukea tästä kun en ole ainut vaimo jolle tälläiseen tapahtunut. Kiitos sinulle kanssasisar tämä antaa uutta näkökulmaa minulle. Ja lisää uskoa siihen että mies selviää.


      • Mi-es

        "Keskiiän kriisi näkyy olevan miehillä aikalailla."

        No voihan sitä selitellä vaikka kriisillä, mutta kyllä se on luonteessa kuka pettää ja kuka ei.


    • näinpohjalaasetteköö

      Tähän pätee sellainen vanha pohjanmaalta lähteny menettelytapa. Näin tarinan muodossa se on helpompi ymmärtää : )
      Oli nuoripari joka meni naimisiin ja heti vihkimisen jälkeen nuoripari meni kohti kotia hevoosella ja kärryllä. Hevoonen rupes siinä vikuroimaan ja isäntä pysäytti menon ja sanoi hevooselle jotta ensimmäinen varootus! No matka jatkui ja taas hevoonen vikuroo ja isäntä jo tuohtuneena nousi ja otti hevoosen turvasta kiinni ja tokas toinen varootus. Matkan jatkuessa hevoonen ei totellu vaan alkoi taas vikuroomaan ja sitte isäntä otti pyssyn ja päästi hevoosesta ilmat pihalle. Siihen sitten juuri vihiitty nuorikko alkoi sättimään, jotta mitä sä ny tuollaasta menit tekemähän niin siihen isäntä sanoo, jotta ensimmäinen varootus : )

      Eli akkojen kanssa vain pitää olla tiukka ja antaa ensimmäänen varootus! jos ei tunnusta niin toinen varootus ja jos vieläkää ei tuu tunnustusta niin sanot, jotta tuos on seinäs seittemän hirttä poikki, jotta alas pistää jalkaa toisen jalan eteen.

    • Vaihtokauppa

      Miksei miehet käy kakkosmiehiin kii. Naiset sättii naiskakkosia minkä kerkee mutta miehet pistää petturivaimon pellolle tai vetää turpaan. Samalla lailla mies on syyllinen mennessään avioparin väliin. Syytellään vaan naista. Voisin minäkin vetästä kakkosta vähä kulmakarvoista.

    • VITSINIEKKA.V

      MITEN NAURATAN VAIMOANI? HÄN EI PIDÄ LAIHIALAISVITSEISTÄ!

      • vaihtoehtoisuutta

        Kerro hänelle skottilaisvitsejä.


      • ehdotus.ja.varoitus

        Kerro hänelle elefanttivitsejä. Mutta VAIN jos hän ei ole lihava, ottaa muuten vitsit itseensä suunnattuna pilkkana.


      • onnellinen.joe
        ehdotus.ja.varoitus kirjoitti:

        Kerro hänelle elefanttivitsejä. Mutta VAIN jos hän ei ole lihava, ottaa muuten vitsit itseensä suunnattuna pilkkana.

        Meikä kertoo aina vaimolle vitsjä partiolaisista. Partiolaiset ovat niin tyhmiä, että niiden tekemisille voi aina nauraa.
        Tämän johdosta avioliittomme on onnellinen.


    • Kunniatehtävä

      Saattaa olla että vaimosi o kyllästynyt sinuun, persaukiseen ja vainoharhaiseen nihilistiin ja ryhtynyt tekemään escort keikkoja. Niissä ei välttämättä ole tunnetta mukana, mutta tuottaa keikka-huoralle tuntuvat tulonlisäykset suureen tarpeeseen.
      Olet tällä hetkellä menestyvän escortin aisankannattaja.

      • vitsit_naurattavat

        Minä puolestani kerron vaimolleni laihialaisvitsejä. Voi että me nauretaan!


    • mohoo

      Hohoo. Miehesi kaverilla on ketunmulkuu kainalossa kun kertoilee sulle -toivoo sun kostavan miehesi toiminnan ja pääsevänsä mekkoosi.. ;)
      niin älä luule et tuossa olisi vilpitöntä syytä.

    • niinsitäpitää

      Vittu mikä lestadiolainen ja mä vihaan lestadiolaisia anteex vaan, mutta että liikaa

    • pppaarrrvvii

      Kyllä lesta rouvakin kävi naapurissa pomonsa luona panettaa himot niilläkin,
      En ymmärrä mitä siinä näki ,Kiinni kai jäi kun ukkonsa lähdöt antoi.
      Huvitti kun naapurin emäntä oli eläkkeellä ja aina läksi yön yli reissuun niin ilta hämärissä tää muija hiipi sen luo ja tunin pari naivat ja sit jatkoi lenkkiään..

    • Tosijuttuu

      Jos vaimollasi olisi suhde toiseen mieheen, niin ei hän yksin ole siihen syyllinen. Onko parisuhteessa ollut ongelmia? Teettekö tasapuolisesti hommia? Vietättekö kaksinkeskeistä aikaa? Jos ei niin en ihmettele että hänellä on jotain meneillään

      • naisenmielipide

        No just. Alkoihan se ap:n syyttely ja syyllistäminen. Vaikka parisuhteessa olisi minkälainen tilanne tahansa niin pettämään se ei oikeuta. Väitätkö sä että ap olisi omilla toimillaan ja sanomisillaan ajanut puolison vieraan syliin? Ilmeisesti olet nainen, joka oikeuttaa pettämisensä sillä että puoliso on paska?
        Ongelmia jos tulee, fiksut ihmiset puhuu niistä kunhan ovat ensin katsoneet peiliin, onko itse muka täydellinen. Puhuvat ilman syyllistämistä ja syyttämistä. Pettäminen on aina ihmisen oma valinta. Jos parisuhde ahdistaa niin pettäminen on selkärangattoman ihmisen keino vältellä ongelmia.
        Taisit taas todistaa naisten älyttömän ajattelutavan että mulla on oikeus pettää kun ahdistaa ja syy on miehessä. Jos mies pettää niin syy on edelleen miehessä, ihan sika mieheksi...


      • mietisuudelleen

        Sekö oikeuttaa pettämään jos parisuhteessa on ongelmia? Ei vaan oikeuta. Syyllinen on vain se pettäjä. Mietihän vähän mitä näppäimistöltäsi suollat.


    • Kakkosenjonkatiedän

      Kyllä yleensä oma tunne on se joka on oikeassa. Samoin käytös kertoo petoksesta. Mullakin ukolla kakkonen jonka kyllä pontevasti kieltää. Mutaa käytös sen kertoi. Olen myös tehnyt jotain koneille ja hänen puhelimeen ja nyt siis seuraan tuota salapanoa. En voi toki estää mutta onpahan faktat näyttää ystäville tuosta salapanosta. Koska Kyllähän se tulee kertomaan joskus kuinka tunteet kuolleet ja eron haluaa. Näytetään sitten sille missä ne tunteet ovat housuissa ja tuon kakkosen tykönä. Ei tarvitse vielä käräyttää kerikän kerätä itselleni turvaa. Eikä tuo hölmö tiedä sitä. Tulee kokemaan todella paskan eron ja sen lupaan.

      • Lutkajaportto

        "Jos vaimollasi olisi suhde toiseen mieheen, niin ei hän yksin ole siihen syyllinen."

        Hän on siihen syyllinen ja aivan yksin syyllinen, huora on huora.


    • petettyolen

      Selvä homma, ikävä sanoo. On meinaan kokemusta vaimon peuhailuista vieraan miehen kanssa.

    • rururuie

      Selaushistoriaa et saa selville jos vaimosi sen poistaa, kysyäkkään ei kannata kieltää kuitenkin. Uudet ehkä seksikkäätkin vetimet ja ulkonäköön panostaminen on varma merkki. Kyllä munkin avovaimolla pukeutuminen muuttui kun oli salasuhteessa, käytti stay up sukkia ja mustia nahkasaappaita kun lähti "kaverien"kanssa kahville, sai varmaan mies nauttia kunnolla avokin herkuista ja aina suihkuun kaverikahvien jälkeen. Mitään ei voi, kannattais ehkä ottaa ero esille jospa heräis ellei petä itsekkin.

    • Anonyymi

      Hän joko on tehnyt sen ja pyytelee anteeksi mitättömillä ehdotuksillaan mihin vastaat kyllä ja kunnes huomaat eronneesi ja olet taas onnellinen. :)

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Itse käytän keyloggeria, joka tallentaa kaiken kirjoituksen piilotiedostoon. Sieltä käyn silloin tällöin tarkistamassa mitä on kirjoiteltu ja missä osoitteissa vierailtu. Sieltä löytyy myös käyttäjätunnukset ja salasanat.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta ...

      Näistä kaikista narauttamisen pohtimisista ja todisteiden etsimisistä tuntuu aina jäävän huomiotta se mahdollisuus, että entä jos olet epäilyissäsi väärässä. Entä jos niitä todisteita ei vain löydy? Kuinka pitkään vakoilua jatketaan ja millaissiin keinoihin päädytään? Koska epäilijä luottaisi taas, että ok ei se petäkään? Vai onko se luottamus jo joka tapauksessa mennyttä? Voiko sitä tilannetta lopulta kuitenkaan pelastaa millään muulla kuin puhumalla? Jos sen nyt haluaa yrittää pelastaa.

      Ja entä kun se puoliso saa ne vakoiluyritykset selville? Uskooko joku todella, että hän saisi ne anteeksi? Luottamus olisi silloinkin mennyttä.

      Opetelkaa puhumaan. Nimenomaan puhumaan, ei vain syyttelemään. Jos toinen ei halua puhua, vaikka tajuaa tilantteen olevan vakava, niin parempi erota.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe