Hei. :)
Olen 30-vuotias sinkku mies Pirkanmaalta.
Haluaisin viettää yhden mahtavan illan hyvässä seurassa ilman huolen häivää.
Olen ollut pitkään yksin ja yksinäinen, mutta siitä syytän vain itseäni. Olin ennen seurallinen, menevä ja kaikki tulevaisuuden avaimet olivat käsissäni. Pidin huolen itsestäni ja ihmisistä ympärilläni. Nyt olen vain varjo siitä mitä olin.
Murruin kun sain tietää että aikaa ei ole enää kauaa. Vaikka saisin hoitoa ja taistelisin niin 90% varmuudella en näe joulua enää.
On aika keskittyä tähän hetkeen.
Rahalla ei voi ostaa aitoja tunteita tai fiiliksiä.
Siksi haluan viettää edes yhden mahtavan illan naisen kanssa joka osaa pitää hauskaa, nauttia ja saada ihmiset ympärillään hyvälle fiilikselle.
Nainen. Jos haluat auttaa minua, ota yhteyttä. 29.4.2016 aion itse nauttia kuin viimeistä päivää, on vain sinusta kiinni haluat olla mukana.
Laita postia [email protected]
Kimi
Yksi ilta, yksi unelma.
4
284
Vastaukset
Kiitos kaikille yhteyttäottaneille. :)
Etenkin ihanuudelle joka sai pääni jopa käännettyä hoitojen suuntaan.
Kyllä elämä voi olla ihanaa.- Uteliastaas
Mitä tapahtui???
Sain paljon yhteydenottoja. Suurin osa naisista tarjosi seksiä rahaa vastaan. Mutta sitä en hakenut.
Olen syöpä sairas mies, en elää enää kauaa, en kaipaa seksiä. Haen niitä tunteita joita sain joskus nuorena miehenä ensimmäisen kerran. Aitoja tunteita. Ilo, nauru, ihastuminen, hyvä ruoka ja oikea seura. :)
Ihmisten kanssa juttelu ilman surua ja sääliä. :)Sain myös seksiä ihanan aidon naisen kanssa. Intohimoista ja kiihkeää seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822