Naiset ei osaa iskeä miehiä

sinkkumies--

*NAiset on todella huonoja iskemään miehiä. Eilenkin nainen kertoi että minä en huomaa sitä yhtään kun se yritti jutuillaan kiinnittää huomiota minuun. Pidin sen naisen juttelua tavallisena jutteluna enkä iksemis yrityksinä. Miten te naiset iskette miehiä, pelkkä hymy ei riitä enkä tajuaisi että yrität iskeä?

33

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemia-on-ulkonäkö

Sanon naiselle että anna pillua

• Naisilta ei voi vaatia samaa kuin miehiltä, koska ne on aina niin huonoja kaikessa.

• Nnnaaiinenn

Katos ku se on miehen tehtävä iskeä nainen jos nainen pörrää lähellä.

• todellistatasa-arvoa

Turhaa pörrääjää olisi kyllä syytä iskeä, vaikka avokämmenellä poskeen. Mutta ehkä se ei kuitenkaan kannata. Paras kun ignoreeraa vaan päättäväisesti.

Tehköön itse aloitteen. Naisten ajatusmaailman on muututtava.

• hahhahhah
        todellistatasa-arvoa kirjoitti:

Turhaa pörrääjää olisi kyllä syytä iskeä, vaikka avokämmenellä poskeen. Mutta ehkä se ei kuitenkaan kannata. Paras kun ignoreeraa vaan päättäväisesti.

Tehköön itse aloitteen. Naisten ajatusmaailman on muututtava.

No sitten on turha odottaa naiselta sitä aloitetta, jos kerran ignoreeraat päättäväisesti, ja näytät siltä että mieli tekisi läimäistä avari LOL :D
        Voi jestas miten ristiriitaisesti käyttäytyvä mies!

• todellistatasa-arvoa
        hahhahhah kirjoitti:

No sitten on turha odottaa naiselta sitä aloitetta, jos kerran ignoreeraat päättäväisesti, ja näytät siltä että mieli tekisi läimäistä avari LOL :D
        Voi jestas miten ristiriitaisesti käyttäytyvä mies!

Mitä selität? Tässä hypoteettisessa esimerkissähän nainen vain pörräämisellään yritti saada huomiota ja itsensä taas aktiivisen toimijan asemasta passiiviseksi objektiksi. Ei nainen ollut mitään aloitetta esimerkissä tekemässä. Kuten perinteisiin kuuluu. Kyllä se mies olisi jo mennyt naiselle juttelemaan itsekin jos olisi ollut kiinnostunut.

Turhanpäiväisiä pörrääviä kärpäsiäkin lätkitään.

• Matilda_x

Mitä selität? Tässä hypoteettisessa esimerkissähän nainen vain pörräämisellään yritti saada huomiota ja itsensä taas aktiivisen toimijan asemasta passiiviseksi objektiksi. Ei nainen ollut mitään aloitetta esimerkissä tekemässä. Kuten perinteisiin kuuluu. Kyllä se mies olisi jo mennyt naiselle juttelemaan itsekin jos olisi ollut kiinnostunut.

Turhanpäiväisiä pörrääviä kärpäsiäkin lätkitään.

Eli mies saa osoittaa kiinnostuksensa juttelemalla, mutta naisen taholta moinen pörrääminen on paheksuttavaa. Mies tulee kyllä itse juttelemaan, jos on kiinnostunut eli nainenko ei saa lähestyä miestä, vaikka juuri sitä odotatte? Voisitteko miehet vähän tarkentaa, mitä haluatte? Pitäisikö tämä aloitteen teko tehdä samaan tyyliin kuin miehet tekee naisille: lähetääks panee? Miten sitä edes tietää olevansa kiinnostunut ellei toiseen yhtään tutustu? Ulkonäkö on ainoa kriteeri? Minä en edes halua tulla isketyksi. Se tuntuu siltä, että mies on vain yhden illan seuraa vailla.

• todellistatasa-arvoa
        Matilda_x kirjoitti:

Eli mies saa osoittaa kiinnostuksensa juttelemalla, mutta naisen taholta moinen pörrääminen on paheksuttavaa. Mies tulee kyllä itse juttelemaan, jos on kiinnostunut eli nainenko ei saa lähestyä miestä, vaikka juuri sitä odotatte? Voisitteko miehet vähän tarkentaa, mitä haluatte? Pitäisikö tämä aloitteen teko tehdä samaan tyyliin kuin miehet tekee naisille: lähetääks panee? Miten sitä edes tietää olevansa kiinnostunut ellei toiseen yhtään tutustu? Ulkonäkö on ainoa kriteeri? Minä en edes halua tulla isketyksi. Se tuntuu siltä, että mies on vain yhden illan seuraa vailla.

Älä vääristele. Tässä esimerkissä ei ollut kyse mistään juttelemaan tulemisesta. Eihän siinä mitään vikaa olisikaan.

• 12121212
        Matilda_x kirjoitti:

Täyttä tuubaa.

Totta kai haluat tulla isketyksi, mutta sulavan pelimiehen toimesta joka katsoo silmiin ja juttelee samalla kun pikku hiljaa petaa tilannetta eleillä, liikkeillä ja huomaamattomilla kosketuksilla kohti makuukammaria.

• Miten sut isketään?

• Nnnaaiinenn

Älä vääristele. Tässä esimerkissä ei ollut kyse mistään juttelemaan tulemisesta. Eihän siinä mitään vikaa olisikaan.

Kyllä tarkotin ettei nainen mykkänä pyörisi vaan osaisi myös puhua.

• Nnnaaiinenn
        Atm32 kirjoitti:

Miten sut isketään?

Esim pesäpallomailalla

• Fehjkxdfhkkl

Naiset ovat passiivinen ja alentuva sukupuoli jonka suhdesosiaalinen taitotaso on alhainen. Naisen aloite on tästä syystä aina vain polvistumista miehen eteen ja miehen suosion toivomista; tarrautumista ja nojaamista miehen valintaan ja kyvykkyyteen.

Naisen valinta ei perustu aktiiviseen suhteen luomiseen vaan passiiviseen kelpuuttamiseen tai hylkäämiseen.

• hearhear

Osuit naulan kantaan.

• 1256
        hearhear kirjoitti:

Osuit naulan kantaan.

Ja tämän palstan miehet haluaisivat kääntää osat päinvastaisiksi: he haluavat itse olla passiivisia prinsessoja ja naisista he haluavat mahdollisimman maskuliinisia.

• 1256 kirjoitti:

Ja tämän palstan miehet haluaisivat kääntää osat päinvastaisiksi: he haluavat itse olla passiivisia prinsessoja ja naisista he haluavat mahdollisimman maskuliinisia.

Kukaan muu kuin sinä ei ole noin väittänyt.

• feministitovatnatseja
        1256 kirjoitti:

Tämän palstan miehet kannattavat todellista tasa-arvoa, ei feministien ja muiden naisten ajamaa rusinat pullasta -tasa-arvoa.

Naisten ajama "tasa-arvo" on sellaista missä naisella ei ole mitään velvollisuuksia eikä tarvetta tehdä yhtikäs mitään. Miesten vastuulla kaikki, ja jos ei maistu niin feminatsit ja muut SJW:t hyökkää raivokkaasti kimppuun.

• Fsfsdklmdfklmka
        1256 kirjoitti:

EIvät prinsessoja vaan miehiä ja ihmisiä joilla on lähtökohtaista arvoa jonka nainen voisi kerrankin osoittaa haluamalla miestä.

Tämä toive ei koske vain ATM:ää vaan ainakin minä huolimatta useistakin vakavista ja vähemmän vakavista suhdekuvioista toivon tulevani kohdelluksi noin. Tuo käyttäytymismuoto naisen puolelta onkin nykyisin yksi niistä peruspilareista jotka yleensäkin määrittävät jaksanko katsella em. naista vai en - vaikka voisinkin energiaa uhraamalla saada naisen itselleni - en halua ellei nainen ole itsekin aktiivinen. Koska olen jo ehtinyt pitkälle kolmenkympin tuolle puolelle niin tämä ominaisuus naisissa on muodostunut jo tärkeämmäksi kuin vaikkapa ulkonäkö tai vaikka taloudellinen tilanne.

Jos nainen heittäytyy pasiiviseksi ja odotata minun raahaavan hänet suhteeseen jätän naisen. Se on niin yksinkertaista. Sellainen nainen on psyykkinen energiasyöppö ja näitä vampyyri-ämmiä on maailma väärällään. Se on myös syy miksi niin moni sinänsä OK nainen on sinkku; he eivät oikeasti edistä omaa asiaansa vaan päinvastoin, tekevät tutustumisesta itseensä raskasta ja epämukavaa aivan kuin tämä korottaisi heidän omaa arvoaan.

Loogista on jättää tuollainen sivuun, ja etsiä niitä harvoja joiden kanssa voi olla ihmisiksi, joiden kanssa luodaan energiaa eikä kuluteta sitä yksipuolisesti.

• suurinosanäitä
        Fsfsdklmdfklmka kirjoitti:

EIvät prinsessoja vaan miehiä ja ihmisiä joilla on lähtökohtaista arvoa jonka nainen voisi kerrankin osoittaa haluamalla miestä.

Tämä toive ei koske vain ATM:ää vaan ainakin minä huolimatta useistakin vakavista ja vähemmän vakavista suhdekuvioista toivon tulevani kohdelluksi noin. Tuo käyttäytymismuoto naisen puolelta onkin nykyisin yksi niistä peruspilareista jotka yleensäkin määrittävät jaksanko katsella em. naista vai en - vaikka voisinkin energiaa uhraamalla saada naisen itselleni - en halua ellei nainen ole itsekin aktiivinen. Koska olen jo ehtinyt pitkälle kolmenkympin tuolle puolelle niin tämä ominaisuus naisissa on muodostunut jo tärkeämmäksi kuin vaikkapa ulkonäkö tai vaikka taloudellinen tilanne.

Jos nainen heittäytyy pasiiviseksi ja odotata minun raahaavan hänet suhteeseen jätän naisen. Se on niin yksinkertaista. Sellainen nainen on psyykkinen energiasyöppö ja näitä vampyyri-ämmiä on maailma väärällään. Se on myös syy miksi niin moni sinänsä OK nainen on sinkku; he eivät oikeasti edistä omaa asiaansa vaan päinvastoin, tekevät tutustumisesta itseensä raskasta ja epämukavaa aivan kuin tämä korottaisi heidän omaa arvoaan.

Loogista on jättää tuollainen sivuun, ja etsiä niitä harvoja joiden kanssa voi olla ihmisiksi, joiden kanssa luodaan energiaa eikä kuluteta sitä yksipuolisesti.

Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi.

• koettuon
        Fsfsdklmdfklmka kirjoitti:

Hienosti sanottu. Mieluuummin sitä on sinkkuna kuin yrittää päivätöiden lisäksi jatkuvasti tehdä työtä naisen viihdyttämiseksi.

Törmäsin juuri tällaiseen energiasyöppöön naiseen tuolla treffien puolella. Hän otti aluksi yhteyttä, mutta sen jälkeen homma on mennyt siihen että kaikki keskustelun eteenpäin vieminen ym on minun vastuullani. Hän kyllä vastaa nopeasti ja luulisin että aika innokkaastikin mutta kaikesta paistaa läpi että hän etsii miestä itseään viihdyttämään ja suhdetta ylläpitämään.

Pidemmän päälle tuosta ei vaan tule mitään. Välttäkää tuollaisia myrkyllisiä naisia kuin ruttoa!

• Kyllä monet naiset tekevät aloitteita ja jopa todella suoria.....mutta silloin ovat itse kiinnostuneita syystä tai toisesta niin paljon, että se aloitteen tekevät..... ;P

Tämähän on juteltu moneen kertaan, mutta jatkakaa toki jankkausta.... ;D

• Niimpäniin-

Ja sitäpaitsi se on testosteroni joka saa miehet metsästämään.
        Jos miehet haluavat naisten olevan miehiä, niin voi voi.. Olemme erilaisia, ja teemme aloitteita eri tavoin, mikä siinä on niin hankala hyväksyä...

• Niimpäniin- kirjoitti:

Ja sitäpaitsi se on testosteroni joka saa miehet metsästämään.
        Jos miehet haluavat naisten olevan miehiä, niin voi voi.. Olemme erilaisia, ja teemme aloitteita eri tavoin, mikä siinä on niin hankala hyväksyä...

Testosteroni myös aiheuttaa sen, että miehet saavat enemmän palkkaa. Se on vain luonnollista.

• Sargasm

Hmmm... Iskeä miehiä, väkivaltaista touhua.

• Mä ainakin olen aina ollut surkea iskijä. Kun en ole iskijä tyyppiä. Eipä se silti ole lannistanut, kun puhumalla normaalistikin kerran on suhteeseen päässyt. :)

Koen iskemisen teerenpelinä, keimailuna ja kiehnaamisena ympärillä. Ei kaikille ollenkaan luontevaa.

• 910

Juu ei ole luontevaa minullekaan. Jos kerran tavallisella jutustelulla eivät asiat etene, vaan pitää jotain erityiskeimailua olla (kuten aloittaja näytti kaipaavan), niin minäkin ilmoittaudun sitten näihin umpisurkeisiin iskijöihin.

• FJKLDjklsfjklsjkldfs

Kuka on sanonut että tarvisi olla hyvä? Itsehän tiedän että naiset ovat umpisurkeita tässä asiassa ja heillä on "sukupuolinen oikeus" olla edes ryhtymättä mihinkään.

Juuri tästä syystä arvostan naista joka uskaltautuu epämukavuusalueensa ulkopuolelle eikä nojaa mihinkään periaatteellisiin oikeuksiinsa, ottaa sen riskin että saattaa vaikuttaa tyrkyltä ja naurettavalta. Jos hän tekee sen minun vuokseni, saadakseen juuri minun huomioni ja miellyttääkseen minua on sillä ihan oikeasti arvoa, paljon enemmän arvoa kuin sillä muikkelilla joka kylmänkoleantyylikkäänä odottelee että mies kantaa paskansa hänen erinomaisuutensa luokse.

• FJKLDjklsfjklsjkldfs kirjoitti:

Kuka on sanonut että tarvisi olla hyvä? Itsehän tiedän että naiset ovat umpisurkeita tässä asiassa ja heillä on "sukupuolinen oikeus" olla edes ryhtymättä mihinkään.

Juuri tästä syystä arvostan naista joka uskaltautuu epämukavuusalueensa ulkopuolelle eikä nojaa mihinkään periaatteellisiin oikeuksiinsa, ottaa sen riskin että saattaa vaikuttaa tyrkyltä ja naurettavalta. Jos hän tekee sen minun vuokseni, saadakseen juuri minun huomioni ja miellyttääkseen minua on sillä ihan oikeasti arvoa, paljon enemmän arvoa kuin sillä muikkelilla joka kylmänkoleantyylikkäänä odottelee että mies kantaa paskansa hänen erinomaisuutensa luokse.

Ei tarvikaan, koska puhumalla ihan normaalisti normaaleja (mulle normaaleja juttuja) suhteeseen on päästy. Ei se aina mitenkään helppoa ole aloittaa edes puhumista, mutta kun tosiaan uskaltautuu ja huomaakin, että se kannatti (sai vastakaikua), niin siitä saa rohkeutta lisää. :)

Lähinnä nyt itselle on ollut ja olisi vaikeinta vetää jotain keimailu riittiä, kun en ole sen sorttinen milloinkaan missään tilanteessa. Tulisi jotenkin feikki olo, jos koittaisi olla jotain mitä ei ole. Ja sitten sellaisen roolisuorituksen jälkeen tulisi olo, että on antanut toisen ymmärtää olevansa jotain toisenlaista mitä oikeasti onkaan. Kai mä olen vaan tarkkaa siitä, etten johtaisi harhaan. :)

• 910 kirjoitti:

Juu ei ole luontevaa minullekaan. Jos kerran tavallisella jutustelulla eivät asiat etene, vaan pitää jotain erityiskeimailua olla (kuten aloittaja näytti kaipaavan), niin minäkin ilmoittaudun sitten näihin umpisurkeisiin iskijöihin.

Jeps, parempi olla oma ittensä ja löytää se jolle sellaisena kelpaa. :)

• Luolamadonna

Höpölöpö.

Mä en ole koskaan pokannut mirriä. Mirrit on iyse hoitaneet asian pokaamalla mut.

(Hihitystä)

• Luolamadonna

Vaihtelun vuoksi voisin yrittää jotain pokailun suuntaista. Kuinka se oikein tapahtuu?

(Reps)

• kuhmupäässä

OSAA KAULIMELLA!

• ehtoomumm

Kysyn ensin tilinumeroa ja jos ei heru, niin ojennan setelinipun. Tähän mennessä joka kerta käynyt kuin ihmeen kaupalla flaksi. Sain hyvät kyydit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe