Rintaliivit

Todella turhauttavaa käydä rintaliiviostoksilla kun kokomerkinnät ei kerro totuutta! Asun paikkakunnalla jossa eri ole rintaliivien erikoisliikettä eli joudun ostamaan liivini marketeista yms. myymälöistä. Ja aika usein liiviosastolla on kyltti ettei alusvaatteita saa sovittaa... Yritä siinä sitten silmämääräisesti arvioida kuppikokoa - sopisiko tämä vai ei - kun kokomerkintöihin ei pysty luottamaan. Olen vuosien varrella ostanut saman valmistajan samaa liivikokoa ja silloin tällöin kotona on sitten tullut pettynys: kuppikoko ei ole oikea. Ymmärtäisin jos olisin ostanut eri mallisia liivejä mutta joka kerta kyseessä on ollut kaarituellinen perusliivi. Ja eri valmistajien kuppikoot vaihtelee aika paljon saman mallisissa liiveissäkin. Miksi näin? Tuntuu turhauttavalle laittaa rahaa liiveihin jotka jää vaatekaappiin pyörimään koska suurin osa liikkeistä ei vaihda alusvaatteita. Eikä aina pysty/jaksa lähteä matkustamaan yli 100 km päähän lähimpään erikoisliikkeeseen. Minusta tämä on asiakkaiden rahastusta ja pettämistä.

2

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alushousumies

      kerran ku kävin käveleen näin yhen miehen terassilla naisten elushousut ja alus hame sekä urheilurintaliivit päällä se näytti tosi hyvältä miekin käytän naisten alushousuja ja oon aalellu ostaa naisten alushameen ja urheilu rintaliivit

    • Missäpäin_asut

      Olipas outo tieto aloitusviestissä. Ei täällä pääkaupunkiseudulla ainakaan ole kielletty sovittamasta rintaliivejä. Suurimman osan rintaliiveistäni ostan sovittamalla (tavarataloissakin) juuri tuon takia että saman valmistajankin eri liivien todellinen koko vaihtelee. Alushousuja en ala sovittelemaan koska sitä varten pitäisi riisuutua kokonaan.
      Olisikohan tuo ylempänä vastannut nimimerkki alushousumies (tai vastaava) syynä kotipaikkakuntasi sovituskieltoon. Tai sitten alusvaatteita on havaittu kulkeutuvan kassan ohi maksamatta asiakkaan päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe