ovat verrattuna naisiin. Vain miesliemen irrotus vaginaan tekee miehen tyytyväiseksi - nainen taas haluaa sitouttaa miehen kokonaan ja imeä hänen elämän energiansa - haluaisi tehdä näin koko miehen loppuiän! On tämä elämä kreisin vaikeita dilemmoja täynnä. Siksi paras lähestymistapa onkin MGTOW!
Ajatelkaapa miten kohtuullisia miesten vaatimukset
14
251
Vastaukset
Unohdit nyt ne perspaavalit ja suusepot, joille tuo ei riitä alkuunkaan. :)
Mies voisi tietysti ajatella olevansa kurko, jos nainen haluaa yhden miehen omakseen koko loppuelämäkseen. Jokainen haluaa ihania ihmisiä elämäänsä ja ikäviä ulos elämästään. Eikö?- Ikis__M
Paitsi että jännämiestä nainen rakastaa tai ainakin hoivaa ikuisesti:
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1461380902186?jako=668578f82f3721ba451776da593c3097&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage Ikis__M kirjoitti:
Paitsi että jännämiestä nainen rakastaa tai ainakin hoivaa ikuisesti:
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1461380902186?jako=668578f82f3721ba451776da593c3097&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepageSemmoinen marttyyri tarina. :)
Toiset valitsee jäädä ja toiset lähteä. Ehkä siinä elämässä oli joskus jotain hyvääkin, kun kerran päätti vierelle jäädä.- VaginanSankari
Homot eivät kiinnosta ja ovat marginaaliryhmää ja yhden naisen kiinnostus ei riitä miehelle. PISTE.
VaginanSankari kirjoitti:
Homot eivät kiinnosta ja ovat marginaaliryhmää ja yhden naisen kiinnostus ei riitä miehelle. PISTE.
Heh, homot? Siis ne heterohomot, jotka ovat naisen rusinareiästä kiinnostuneita? Ei kai niitä homoiksi sanota?
Kyllä se riittää, kun on magia nainen. :)
Sitapaitsi on silkkaa hulluutta ottaa monta naista riesakseen, hyvä kun yhdestä hengissä selviää. ;)sönkkö kirjoitti:
Heh, homot? Siis ne heterohomot, jotka ovat naisen rusinareiästä kiinnostuneita? Ei kai niitä homoiksi sanota?
Kyllä se riittää, kun on magia nainen. :)
Sitapaitsi on silkkaa hulluutta ottaa monta naista riesakseen, hyvä kun yhdestä hengissä selviää. ;)Jooh...eikä sitä yhtäkään kannata ottaa, jos se IlonViejä & Ankeuttaja...;P
MGTOW kirjoitti:
Jooh...eikä sitä yhtäkään kannata ottaa, jos se IlonViejä & Ankeuttaja...;P
Huonoina päivinä ankeus on ansaittua. ;)
Ainakaan minä en koskaan ole tyytynyt noin vähiin vaatimuksiin. Itse asiassa vaatimuslistani on niin pitkä, että on suuri ihme, että olen koskaan seurustellut.
- hyväihminen
Sitten olet mukava poikkeus.
- naisten.vaatimukset
Naisten vaatimukset tuntuvat olevan loputon suo.
Todella vaikea päästä edes treffeille asti puhumattakaan 2. treffeistä saman naisen kanssa, vaikka kyse on ihan tavisnaisista.
Ilmiö jonka olen kohdannut on se että naiset sopii treffit mutta usein peruvat ne edellisenä päivänä.
Vähän aika sitten kävi jopa niin että treffit oli jo sovittuna naisen kanssa mutta edellispäivänä tulee viesti jossa nainen kysyy että mikä on ammattini.. ihan kun hän haluaisi syyn kieltäytyä treffeistä tai varmistua että miehellä on tarpeeksi statusta. Itse mielelläni puhuisin sitten treffeillä enkä kuluttaisi kaikkia puheenaiheita jo etukäteen..- resurssihaukka
tyypillinen resurssihaukka ja näitähän riittää.
- naisten.vaatimukset
resurssihaukka kirjoitti:
tyypillinen resurssihaukka ja näitähän riittää.
Niinpä. Tällä sinkut-palstalla olen kuullut jo monien naisten sanovan että he eivät ole koskaan kysyneet treffeillä että mikä on miehen koulutus tai ammatti mutta minun kokemukseni mukaan se on yksi kynnyskysymyksistä miehelle, että pääseekö hän edes treffeille asti, kuten nytkin oli. Lähes aina kysytty treffeillä tuo asia myös.
Koska vastasin naiselle rehellisesti matalastatus-ammattini niin luulen, että hän tulee perumaan huomiset treffit. naisten.vaatimukset kirjoitti:
Niinpä. Tällä sinkut-palstalla olen kuullut jo monien naisten sanovan että he eivät ole koskaan kysyneet treffeillä että mikä on miehen koulutus tai ammatti mutta minun kokemukseni mukaan se on yksi kynnyskysymyksistä miehelle, että pääseekö hän edes treffeille asti, kuten nytkin oli. Lähes aina kysytty treffeillä tuo asia myös.
Koska vastasin naiselle rehellisesti matalastatus-ammattini niin luulen, että hän tulee perumaan huomiset treffit.Oletko kuullut sellaista, ettei ne sanat vaan ne teot?.....jostain hassusta syystä nämä eivät mene KäsiKädessä kovinkaan monen kohdalla..... ;P
Pitäisin sitä Totaalisena TurnOffina.....
Kyllä korkeat vaatimukset ovat neitystsedillä, muutenhan se olisivat saaneet jo pillua ;-)
Helppoahan sitä on olla mgtow ja olla haluamatta pillua, jos ei ole muitakaan vaihtoehtoja ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804