Ajatelkaapa miten kohtuullisia miesten vaatimukset

VaginanSankari

ovat verrattuna naisiin. Vain miesliemen irrotus vaginaan tekee miehen tyytyväiseksi - nainen taas haluaa sitouttaa miehen kokonaan ja imeä hänen elämän energiansa - haluaisi tehdä näin koko miehen loppuiän! On tämä elämä kreisin vaikeita dilemmoja täynnä. Siksi paras lähestymistapa onkin MGTOW!

14

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdit nyt ne perspaavalit ja suusepot, joille tuo ei riitä alkuunkaan. :)

Mies voisi tietysti ajatella olevansa kurko, jos nainen haluaa yhden miehen omakseen koko loppuelämäkseen. Jokainen haluaa ihania ihmisiä elämäänsä ja ikäviä ulos elämästään. Eikö?

• VaginanSankari

Homot eivät kiinnosta ja ovat marginaaliryhmää ja yhden naisen kiinnostus ei riitä miehelle. PISTE.

• VaginanSankari kirjoitti:

Homot eivät kiinnosta ja ovat marginaaliryhmää ja yhden naisen kiinnostus ei riitä miehelle. PISTE.

Heh, homot? Siis ne heterohomot, jotka ovat naisen rusinareiästä kiinnostuneita? Ei kai niitä homoiksi sanota?

Kyllä se riittää, kun on magia nainen. :)

Sitapaitsi on silkkaa hulluutta ottaa monta naista riesakseen, hyvä kun yhdestä hengissä selviää. ;)

• sönkkö kirjoitti:

Heh, homot? Siis ne heterohomot, jotka ovat naisen rusinareiästä kiinnostuneita? Ei kai niitä homoiksi sanota?

Kyllä se riittää, kun on magia nainen. :)

Sitapaitsi on silkkaa hulluutta ottaa monta naista riesakseen, hyvä kun yhdestä hengissä selviää. ;)

Jooh...eikä sitä yhtäkään kannata ottaa, jos se IlonViejä & Ankeuttaja...;P

• MGTOW kirjoitti:

Jooh...eikä sitä yhtäkään kannata ottaa, jos se IlonViejä & Ankeuttaja...;P

Huonoina päivinä ankeus on ansaittua. ;)

• Ainakaan minä en koskaan ole tyytynyt noin vähiin vaatimuksiin. Itse asiassa vaatimuslistani on niin pitkä, että on suuri ihme, että olen koskaan seurustellut.

• hyväihminen

Sitten olet mukava poikkeus.

• naisten.vaatimukset

Naisten vaatimukset tuntuvat olevan loputon suo.
      Todella vaikea päästä edes treffeille asti puhumattakaan 2. treffeistä saman naisen kanssa, vaikka kyse on ihan tavisnaisista.
      Ilmiö jonka olen kohdannut on se että naiset sopii treffit mutta usein peruvat ne edellisenä päivänä.
      Vähän aika sitten kävi jopa niin että treffit oli jo sovittuna naisen kanssa mutta edellispäivänä tulee viesti jossa nainen kysyy että mikä on ammattini.. ihan kun hän haluaisi syyn kieltäytyä treffeistä tai varmistua että miehellä on tarpeeksi statusta. Itse mielelläni puhuisin sitten treffeillä enkä kuluttaisi kaikkia puheenaiheita jo etukäteen..

• resurssihaukka

tyypillinen resurssihaukka ja näitähän riittää.

• naisten.vaatimukset
        resurssihaukka kirjoitti:

tyypillinen resurssihaukka ja näitähän riittää.

Niinpä. Tällä sinkut-palstalla olen kuullut jo monien naisten sanovan että he eivät ole koskaan kysyneet treffeillä että mikä on miehen koulutus tai ammatti mutta minun kokemukseni mukaan se on yksi kynnyskysymyksistä miehelle, että pääseekö hän edes treffeille asti, kuten nytkin oli. Lähes aina kysytty treffeillä tuo asia myös.
        Koska vastasin naiselle rehellisesti matalastatus-ammattini niin luulen, että hän tulee perumaan huomiset treffit.

• naisten.vaatimukset kirjoitti:

Niinpä. Tällä sinkut-palstalla olen kuullut jo monien naisten sanovan että he eivät ole koskaan kysyneet treffeillä että mikä on miehen koulutus tai ammatti mutta minun kokemukseni mukaan se on yksi kynnyskysymyksistä miehelle, että pääseekö hän edes treffeille asti, kuten nytkin oli. Lähes aina kysytty treffeillä tuo asia myös.
        Koska vastasin naiselle rehellisesti matalastatus-ammattini niin luulen, että hän tulee perumaan huomiset treffit.

Oletko kuullut sellaista, ettei ne sanat vaan ne teot?.....jostain hassusta syystä nämä eivät mene KäsiKädessä kovinkaan monen kohdalla..... ;P

Pitäisin sitä Totaalisena TurnOffina.....

• Kyllä korkeat vaatimukset ovat neitystsedillä, muutenhan se olisivat saaneet jo pillua ;-)

Helppoahan sitä on olla mgtow ja olla haluamatta pillua, jos ei ole muitakaan vaihtoehtoja ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe