Tarvitsetko lastenhoitajaa/au pairia heinäkuulle? Olen 21-vuotias klassisen laulun opiskelija Helsingistä ja etsin n.25h/vko lastenhoitotyötä koko heinäkuulle (mahdollisuuksien mukaan voin jatkaa myös elokuun puolelle)! Nykyisessä perheessä olen lastenhoitajana vielä juhannukseen asti nyt jo 1-vuotiaan tytön kanssa Helsingin ydinkeskustassa. Voin siis aloittaa heti juhannuksena!
Minulta löytyy kokemusta vasta kävelemään opettelevista pienokaisista aina leikki-ikäisiin, minkä lisäksi olen hoitanut myös jo kouluikäisiä työskennellessäni iltapäiväkerhossa sekä yksityisesti.
Minulta sujuu vaipanvaihto sekä vaunulenkit ja olen jämpti mutta ystävällinen lasten kanssa. Vien lapsen/lapset mielelläni retkelle luonnontieteelliseen museoon, sea lifeen tai vaikka lähipuistoon piknikille ja tunnen Helsingin keskustan loistavasti – en pelkää liikkua julkisilla! Tulen toimeen myös eläinten kanssa ja voin tehdä pienimuotoisia kotitöitä. Suomi on äidinkieleni, mutta minulta taipuu myös englanti loistavasti ja ruotsia puhun/ymmärrän tyydyttävästi.
Ota yhteyttä suoraan [email protected] tai soita 050 338 7415. Toivottavasti kuulen sinusta pian!
Tarvitsetko au pairin/lastenhoitajan heinäkuuksi?
doramarielle
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478