Tarvitsetko lastenhoitajaa/au pairia heinäkuulle? Olen 21-vuotias klassisen laulun opiskelija Helsingistä ja etsin n.25h/vko lastenhoitotyötä koko heinäkuulle (mahdollisuuksien mukaan voin jatkaa myös elokuun puolelle)! Nykyisessä perheessä olen lastenhoitajana vielä juhannukseen asti nyt jo 1-vuotiaan tytön kanssa Helsingin ydinkeskustassa. Voin siis aloittaa heti juhannuksena!
Minulta löytyy kokemusta vasta kävelemään opettelevista pienokaisista aina leikki-ikäisiin, minkä lisäksi olen hoitanut myös jo kouluikäisiä työskennellessäni iltapäiväkerhossa sekä yksityisesti.
Minulta sujuu vaipanvaihto sekä vaunulenkit ja olen jämpti mutta ystävällinen lasten kanssa. Vien lapsen/lapset mielelläni retkelle luonnontieteelliseen museoon, sea lifeen tai vaikka lähipuistoon piknikille ja tunnen Helsingin keskustan loistavasti – en pelkää liikkua julkisilla! Tulen toimeen myös eläinten kanssa ja voin tehdä pienimuotoisia kotitöitä. Suomi on äidinkieleni, mutta minulta taipuu myös englanti loistavasti ja ruotsia puhun/ymmärrän tyydyttävästi.
Ota yhteyttä suoraan [email protected] tai soita 050 338 7415. Toivottavasti kuulen sinusta pian!
Tarvitsetko au pairin/lastenhoitajan heinäkuuksi?
doramarielle
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822