Kemijärven rasisteille ajateltavaa antoi taas YLE!

SilavaNaamatTorilla

21

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uiokj

      Joo!
      Ei minulla noita vastaan ole yhtää mitää.
      Mutta ne huijarit, raiskaajat, ja sekä siipiveikot sais lähteä vittuun täältä meiän yhteiskunnasta.

      Ei mulla muuta!

      • antakaahänelleanteeksi

        ilman meidän isäimme suorittamaa uhrausta ei tuo ketjun aloittajakaan aukoisi täällä päätään,mutta sille ei voi mitään kuspäitä syntyy joskus.


      • RasistitTorilla
        antakaahänelleanteeksi kirjoitti:

        ilman meidän isäimme suorittamaa uhrausta ei tuo ketjun aloittajakaan aukoisi täällä päätään,mutta sille ei voi mitään kuspäitä syntyy joskus.

        Ouhan iäneti rasisti tai minä lopetan sinun sossumaksujesi tukemisen.

        Terveisin veronmaksaja!


      • yle.mädättää.valehtelee
        antakaahänelleanteeksi kirjoitti:

        ilman meidän isäimme suorittamaa uhrausta ei tuo ketjun aloittajakaan aukoisi täällä päätään,mutta sille ei voi mitään kuspäitä syntyy joskus.

        Lukekaa ja oppikaa,... GOOGLE : Yle Watch.


    • zzzzzzzzzzzZzzz

      Rauhallisesti sielä näppäimistön takana.

    • melkeinrasistimuttaei

      Onko se rasismia jos ei tahdo maahanmuuttajia suomeen ? Siitä ei ole suomelle mitään hyötyä ja lisää kuluja vararikolle valtiolle ei hyvä. suomessa on ennestään kodittomia niin hommataisiin heille mielummin kodit eli omat ensin

      • nyljetty.lapsimorsian7v

        Jep, Juuri näin !! Lukekaas tämä,.. GOOGLE : Murkut.org


    • damoi

      Kirjoittikohan YLE nyt ekakerran totta että pakoloisten,matujen,mamujen yms. rikostilastot ovat kasvaneet jyrkästi verrattuna kantaväestön määrään,siis suhteutettuna väkilukuun! Mitähän suvakit keksii vastata!

      • PahaRasistiHyi

        Opettele lukemaan, ja ennenkaikkea; opettele ymmärtämään lukemaasi!

        Peruskoulu jäänyt kesken?

        HYVÄSTI sinä PAHA RASISTI!


      • Suvakit ei ymmärrä,että suosivat,päänriiputtajia,raiskaajia,teloittajia joita on matujen miesporukoissa.Hätää kärsivät on leireillä,naiset lapset ja sairaat ja invalidit.Ilmankos rikostilastot nousee.


    • Kuvakertookaiken
    • MV_LEHTI.paras

      Google - Raiskaustilastot. Ja ps, huomatkaa että ne eivät ole aivan uusimmat.

      • YökRasistitYök

        90 prosenttia kemijärveläistenkin rasistien tekemistä raiskauksista jää ilmoittamatta poliisille. syynä on valkoisen rodun maineen menetys.

        navetan taakse rasistit ja kotoperäiset raiskaajat!

        tulisi torille tilaa!


    • Suukiinni
      • YökRasistitYök

        Pakkohan se on puolustautua, kun kemijärven torikin pullistelee tyhmiä rasisteja ja muita tyhmiä kemijärveläisiä; onko niitä muitakin kuin tyhmiä?

        Viha synnyttää vihaa; syyttäkää rasistit itseänne!

        Rasistit navetan taakse....


      • TurpaKiinni123

      • damoi

        Olet ehkä eläinsuojelija-aktivisti!


    • YökRasistitYök
      • pravilo

        Ei tartte konsertteja järjestää,kotiutus ei kotoutusta tartte karkureille järjestää.


    • stopmamutus

      Tehdään Kemijärvestä matuvapaa alue. Kaikki mukaan talkoisiin.

    • sxzav

      jokaisella on oma mielipide,ja kyllä tulee kalliiksi yhteiskunnalle elättää joutilaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe