ja mitkä lempi tavaroita joita ilman et tulisi toimeen ja missä rentoudut eli missä on hyvä olla
mikä on lempi paikkasi kotona
17
220
Vastaukset
Nahkainen laiskanlinna olohuoneessa, jossa kuuntelen musiikkia, katselen telkkaria ja surffaan netissä.
- en.tulisi.ilman.toimeen
Lempipaikka on sauna.
Lempitavara on tietokone. - elluhalloBY
Se on vaan koko KOTI
Koti on kaikki
Jos ei olisi kotia kuolisin....(*_*)
Minulla pieni kiinalainen
Olen sen tehnyt itse lapsena
On seurannut minua kauan
Lakki vähän kärsinyt
Mutta liimalla korjattu
Rakas... - KöyhätSuomessa
Ootas vähän...hmmmm...Olohuoneen ikkunan edessä kun tuo välimeri elää tuossa ikkunan edessä......Ai niin asun portugalissa ja maksan veroni mutta silti en muuta sinne romahtavaan suomeen.
- nototanoin
Vaahtokylpy tassuammeessa. Kissasta en luovu ennen kuin se kuolee ja kotona on paras olla. Nytkin sataa vettä ulkona.
Mulla on monia paikkoja ja monia tavaroita ja asoita joita ilman ei tule toimeen..60 tuuman blasma tv:n ja lepotuolin jalka rahilla voisi nostaa yhtenä esimerkkinä.
- että.silleen
Laiskanlinna tai sohva molemmissa kiva löhötä kuunnellen musaa tai lukien kirjaa.
Joskus olen jopa nukahtanut jompaan kumpaan, yleensä lukiessani saatan uuvahtaa.- että.silleen
Riippuu sohvasta mille nukahtaa, jotkut ei sovellu siihen alkuunkaan. =((
Kangas päällysteisellä sohvalla huomattavasti mukavampi nukkua kuin nahkasohvalla. Nahkasohva hiostaa... ainakin mua nukkuessani. Kylki hiestä märkänä olen joskus herännyt aamulla vieras majoituksessa kyläillessä. että.silleen kirjoitti:
Riippuu sohvasta mille nukahtaa, jotkut ei sovellu siihen alkuunkaan. =((
Kangas päällysteisellä sohvalla huomattavasti mukavampi nukkua kuin nahkasohvalla. Nahkasohva hiostaa... ainakin mua nukkuessani. Kylki hiestä märkänä olen joskus herännyt aamulla vieras majoituksessa kyläillessä.Jeps...nahkasohva on huono, mutta jos laittaa esim. torkkupeitteen jo valmiiksi alle, niin se auttaa... ;P
Btw. Pukeeko tää viitta mua paremmin kun se toinen?....vai pitäiskö käyttää molempia nikkejä......olo on kuin vaatekaupassa.... ;D- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jeps...nahkasohva on huono, mutta jos laittaa esim. torkkupeitteen jo valmiiksi alle, niin se auttaa... ;P
Btw. Pukeeko tää viitta mua paremmin kun se toinen?....vai pitäiskö käyttää molempia nikkejä......olo on kuin vaatekaupassa.... ;DSinähän päätät itse mitä päällesi vedät. Pääasia ett sulla on vaatteet päällä, olet julkisella paikalla netissä! =)) Jos päätät viuhahtaa sekin on sun asiasi, kunhan ett oleta mun seuraavan esimerkkiä. Myötä häpeää ehkä tuntisin tempauksestasi.
Menit sitten vaihtamaan nikkeä...
Kohta pitää mun päästä nukkumaan... kävin tossa illalla hetken aikaa siivoomassa Faijan yksiötä, se kun on kesän lähes käyttämättä. Mitä joskus yöpyy... jos mökiltään tänne lähtee... tuo mulle kalaa ja hakee valmiit kastikkeet pakastettuna itselleen.
Hyvää yötä, nuku hyvin!
Hyvää yötä koko palstan väelle, virkistäviä unia! että.silleen kirjoitti:
Sinähän päätät itse mitä päällesi vedät. Pääasia ett sulla on vaatteet päällä, olet julkisella paikalla netissä! =)) Jos päätät viuhahtaa sekin on sun asiasi, kunhan ett oleta mun seuraavan esimerkkiä. Myötä häpeää ehkä tuntisin tempauksestasi.
Menit sitten vaihtamaan nikkeä...
Kohta pitää mun päästä nukkumaan... kävin tossa illalla hetken aikaa siivoomassa Faijan yksiötä, se kun on kesän lähes käyttämättä. Mitä joskus yöpyy... jos mökiltään tänne lähtee... tuo mulle kalaa ja hakee valmiit kastikkeet pakastettuna itselleen.
Hyvää yötä, nuku hyvin!
Hyvää yötä koko palstan väelle, virkistäviä unia!"Menit sitten vaihtamaan nikkeä..."
No sitä mä just kysyin et onko parempi nikke?....;P...mut taidan käyttää molempia....voi olla uutuuden viehätystäkin vaan, kun tää tuntuu ainakin nyt paremmalta....tai sitten se on merkki siirtyä polulla taas eteenpäin... ;D
ÖitäMöitä myös sulle...ja Hyviä, Sekä Syvinä Unia..... =)
Koti ylipäänsä. Ei mulla ole suurtakaan tunnesidettä tavaroihin, joten en koe että mulla olisi mitään sellaisia tavaroita joita ilman en voisi tulla toimeen. No käytännön syistä pankkikortti ja ajokortti olisvat tärkeimpiä. Sekä jotain vaatetta yllä, ettei alasti ja kylmissään tarvitsisi olla.
On millä nostaa rahaa ja maksaa, sekä joku millä toteennäyttää kuka olen ja saan luvallisesti ajellakin. :)
Väsyneenä sänky on paras paikka, suihku taas kun kaipaa puhtautta ja raikkautta, keittiö kun ruokaa kaipailee, sohva kun tykkää telkkua katsella. :)
Mikä vaan paikka melkeinpä voi olla hyvä paikka, kun kokee siellä olonsa hyväksi.- poiskotoa
Ulko-ovi on mukavin paikka. Sen kun avaat olet heti ihmisten ilmoilla etkä nyhjötä yksin neljän seinän sisällä. Nytkin istun bussissa ja nautin näkemästäni. :) Kevät on kivaa aikaa...
Mullekin koti on 100% hyvä paikka, olinpa sitten rentoutumisen tai toiminnan tarpeessa. Tietty välillä pitää olla poissa kotoa, että muistaa taas kodin arvon.
Ei nää tavarat ole korvaamattomia, mutta niiden muodostama kokonaisuus tuntuu hyvältä. Viihdyn tässä verrattain boheemissa ympäristössä. Kaverit on joskus vinoilleet, ettei tää sisustus ole ainakaan minkään kuvastojen mukainen, mutta kodikasta täällä on. Kalusteista lähes kaikki on saatuja tai kirpputorilta ostettuja (siltikin värien puolesta hyvässä harmoniassa), poislukien sänky, joka oli 1. helvetin kallis ja 2. helvetin hyvä.
Ehkä sänky onkin paras paikka täällä. Olen sitä mieltä, että hyviin uniin kannattaa panostaa. Itse olen luonnostani vähäuninen, mutta lyhyenkin levon jälkeen on hyvä herätä, kun patja on räätälöity omiin mittoihin sopivaksi.
Toinen juttu, mistä pidän erityisesti kodissani on tyhjät tilat. Kämppää ei ole tungettu täyteen, vaan olkkarissa on tilaa vaikka tanssia, jos sille päälle sattuu.
Kaiken kaikkiaan koti on mahtava paikka, maallisista asioista parhain.- Pohdin
Koti on paras paikka. Rakkaudella mukavaksi laitettu. Oman näköinen, värikäs ja hieman erikoinen. Paras paikka on sininen divaani, jossa koiran kanssa köllötellään. Myös ruokapöytä on tärkeä paikka, sen äärellä tulee vietettyä aikaa puuhaten mitä milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363