Mistä olet kiitollinen juuri nyt?

Kaikkien negatiivissävytteisten keskustelujen vastapainona olisi paljon mukavampaa lukea asioista, joista juuri tällä hetkellä olet kiitollinen. Itse olen juuri nyt todella hyvällä mielellä tämäniltaisesta pyhäkoulusta, kun kaksi pikkutyttöä alkoi omin päin ulkomuistista luetella Raamatun mietelauseita. Valmiita evankelistoja! :) Myös opetuksen aihe, Isä meidän -rukous herätti mukavasti keskustelua. Eikä askartelukaan aiheuttanut niin paljon siivottavaa kuin tavallisesti. :D

11

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.vaikka

      on vapaus uskoa

    • no-vaikkapa

      On asunto ja ruokaa ja vaatteita

    • ja.kun.ajattelen

      Jumalan huolenpidosta

    • no.siitä

      evankeliumista, miten uskosta tietämättömät muuten voisivat tulla uskoon ja pelastaa sielunsa joutumasta helvettiin, jos kukaan ei kerro?

      • Vastauksiin

        Kauniista ilmasta, on paljon aihetta kiittää. Sain myös asioita eteenpäin.


    • Totta puhuakseni en mistään.

    • kuunteleva_kirkko

      Hei
      Onpa tosiaan mukavaa, kun joku aloittaa tällaisen ketjun. Minä olen kiitollinen aurinkoisesta kevätpäivästä ja siitä, että muutaman työpäivän jälkeen on vapaapäivä.
      Iloa ja siunausta,
      Pirkko-pappi

      • Kiitos samoin!


    • vappumenijo

      Kaljasta.

    • armahdettuna
    • OikeaJeesusKristusapumme

      Siitä, että tänä eksytyksen aikana on keino, miten tunnistaa Jumalan Henki.Kun tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi , lihaan tulleeksi. Mikäli opettaja ei tunnustamassaan opissa tunnusta tätä, ei oppi ole Jumalasta.Myös siitä olen iloinen, että Herra on antanut ymmärrystä, miksi tämä aika on niin eksyttäväinen.Siksi, koska Hänen Raamatun Sanaansa on lisäilty ja pois otettu sanoja ja merkitys on muuttunut, kuten 1992 käännökseen on lisätty ihminen sana tuohon jakeeseen 2 , mutta minä en luekaan kuin 1938 ja sitä vanhempia.Ovat väärentämättömämpää Jumalan Sanaa tarkemmin ja puhtaammin kuin tuo 1992 käännös, joka liiaksi alkuperäisestä muuteltuna vie harhaan, jos ei tunne Jeesuksen Kristuksen Jumalaluutta jo aiemmin.
      Harhaoppi kun sitä ja sen opetusta tarkastellaan tarkemmin ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalaksi, vaan jotakin muuta, kuten profeetta, ihmiseksi tyhjentynyt jumala, enkeli, harhaopissa Isä ja Poika käsite hukassa, sillä Raamatun mukaan Isä on Jeesusta suurempi. Harahoppi ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi ja 100% ihmiseksi ja 100% Jumalaksi saman aikaisesti ja koko ajan ilman mitään muodonmuutoksia. Antikristuksen henki tuo väärän evankeliumin ja väärät, valheen ihmeet ja merkit.

      1 Johanneksen kirje 1938 käännös
      1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
      2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
      3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
      4. Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe