15v murrosikä

Jokutyyppi01lol

Oonko kehittyny hyvin?
Pituutta 173 painoo 70

Vehkeellä pituutta kovana 17 cm ja löysänä 11 cm.
Paksuutta 4,5/2,5
Ympärysmitta 14 cm kovana

Alotin masturboimaan 11v ja sillon tuli jo mälliä. Muna kovana sillon 9 cm.

Karvojaki on paljon

Oon siis 01

18

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joona15

      Oot tosi hyvin kehittyny. Joo jos pippeli on noin hyvin kehittyny ja karvojakin on, niin ole tyytyväinen. Itsellä pippeli kovana 10cm. Karvoja ei ei vielä yhtään Ja oon 15v.

      • Beginner

        Okei kiitos viestistä. Kyllä sullaki vielä kasvaa:)


    • Näin.mulla

      Oon myös 15 kuten sääkin. Mun vehkeeni on 16,5 cm pitkä ja varren paksuus sama 4,5 cm, mutta nuppi on jo vähän paksumpi eli 5 cm. Entäs sulla. Mulla on myös eskari päällä, onko sulla paljas nuppi. Mulla on myös karvoja aika paljon. Myös persevaossa ja nyt on kasvamassa myös vähän pakaroihin. Pientä haituvaa on myös niskassa ja perseen päällä. Samoin nännien ympärille on jotain tulossa. Kerro miten sulla on edistynyt murrosikä. Onko noi samat jutut.

      • Alottaja

        Mulla kans nuppi vähän paksumpi ja eskari päällä. Samalla lailla aika paljon karvoja mullaki. Jaloissa ehkä eniten mut muutenki aika paljon.


      • Temppuilija

        Masturboitteko kuinka usein ?


      • Alottaja

        Pari kertaa päivässä. Just nyt esimerkiks.


    • Olet. Mm. "se" on jo isompi kuin minulla.

    • 91919191

      Missä vaiheessa sulla kasvo kulli merkittävimmin?
      Olitko liikuntaryhmäs ekoja?

      • Alottaja

        Ehkä 13 vuotiaana

        Muilla oli sillon vielä ihan pienet


      • Alottaja

        Siinä 12-13 vuotiaana kulli oli ehkä 13 cm pitkä kovana.


    • Ärjysmurffi

      Olisipa järkesi kehittynyt yhtä hyvin kuin muut osat.

      • Alottaja

        Kiitos muiden osien kehuista ja kyllä se järkiki on aika terävä


      • Ärjysmurffi

        Miksi sitten kirjoitat kuin kymmenvuotias?


      • beetasoturi

        Ärjysmurffi on joku vanha ukko joka on kateellinen 15-vuotiaalle pojalle jolla on isompi kalu kun hänellä.


    • ponihomo

      herran jumala mikä hevoskyrpä! ottaisin sisääni, hellästi.

    • Kunnonmeisseli

      oot kai ihan kivasti ja normaalisti kehittynyt. Mää oon kans aika nuorena miehistynyt eli alapää alkoi kasvaa aika nuorena (verraten kavereihin). About 13 vuotiaana oli pippeli nykyisissä "miehen mitoissa" siis 19 cm pitkä ja 5 cm paksu... Kyllä sitä itekin ihmettelin, mutta kavereilta tuli parempaa palautetta.

    • allesklaar
      • Alottaja

        Toi ylempi on kyl mun mut toi alempi ei :) ja kiitti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe