Kasvaako mun kalu enää? Oon syntynyt alkuvuodesta 01
Alkuvuodesta 2013: kovana 9 cm pitkä/2,5 cm paksu
Alkuvuodesta 2014: 14 cm/3,5 cm
Alkuvuodesta 2015: 16 cm/4,5 cm
Nyt: 17 cm/4,5 cm
Kasvaako se enää? Ja jos kasvaa niin kuinka isoksi? Kunnon vastauksia
Nykyään 14-vuotiaan vehkeen koosta
11
<50
Vastaukset
- Tampereentytöt
Todella naurettavan kokoinen nakki. Kyllä me mimmit saatiin hyvät naurut! Ja voidaan sanoa, että ei kasva ja pimpsaa et tolla nappulalla saa ikinä.
- 01boy
Mun poikakaveri ei ainakaan naura ja se tykkää imeä sitä.
- thereal01boy
Älä viitti feikki
- 5675427
Ei vitun 12v lissut, ei teillä ole hajuakaan mistä puhutte, menkää takas sinne hiekkalaatikolle.
- thereal01boy
Mee ite. Minä ainakin pidän poikakaverini kanssa kivaa peiton alla!
- otarauhas
Voi kasvaa :DD
- 19cm
Minulla tapahtui viimeinen kasvupyrähdys 16 vuotiaana, tosin en koskaan mittaillut noin tarkkaan
- vammaset
Voi nyt jumalauta äkkiä takas pelaamaa sitä pleikkaria ja sit alatte vast miettimään miettimään teidän pippeleistä kun niitä oikeesti vittu käytätte
- WOPWOP123
17cm :DDDD
Huutonaurua!!
Suomalaisten kyrvän keskimitta muutenki 13cm- Alottajaisbackagain
Ihan oikea mitta on. 13 cm on KESKIMITTA.
- Tohtoritäti
On muuten aika epätavallisen pieni pippeli...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle754009Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023302Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle772671Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792408- 1812072
- 781605
- 361586
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392