Tuska open air 2016

Tuskainen

Mitä mieltä olette tuskan tämän vuoden setistä ? Jos pääesiintyjät todella ovat Avantasia , Ghost ja COB , ei kyllä taso päätä huimaa. En tarkoita etteivät olisi hyviä bändejä , mutta että pääesiintyjiä ? Itse olisin toivonut esim.. Disturbed , Avenged Sevenfold ja Slayer.

7

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metalmaniac

Juu samaa mieltä. Ei ole kyllä kärkipäätä tämä vuosi. Itse olisin toivonut esimerkiksi seuraavia. System of a down , Fleshgod Apocalypse , Manowar ja Five Finger Death Punch.

• akseliruusu

Miten olis nämä: Judas priest , Slipknot , Amon amarth , Cannibal corpse , Mayhem. Mutta ei. No , ensi vuonna Tuskan 20-vuotisjuhla. Ehkä sitten jotain spesiaalia ?

• Judas Priest kyllä! Anthrax mua kiinnostais eniten nähdä, mutta tuskin tulee lähdettyä.

• Tuskamies

Itse kyllä ihmettelin tuota Perjantain pääesiintyjää. Avantasia ? En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta bändistä. Täytyyhän sillä kyllä meriittiä ja suosiota olla , kun on kerran ansainnut Tuskan pääesiintyjän paikan. Saa nähdä , lähteekö metalliväki vaeltamaan kohti portteja Testamentin setin jälkeen ?

• Vicar

Behemoth soittaa Testamentin jälkeen kakkoslavalla , joten kukaan ei lähde minnekkään vielä silloin.

• Tuskamies

Ghost veti yhden kovimmista keikoista mitä Tuskassa on ikinä nähty. Avantasian kohdalla kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. suuri osa yleisöstä käveli ulos Behemothin keikan jälkeen. mutta kaiken kaikkiaan yksi kovimmista Tuska-festareista ikinä. Ghost , Behemoth , Anthrax , Testament , Bodom ja Cattle Decapitation , kaikki ilmiömäisen kovia settejä. Kiitos jälleen kerran järjestäjille. Jäämme odottamaan ensi vuoden kekkereitä kieli pitkällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7606
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      80
      7041
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5304
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4785
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      242
      4357
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4336
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4255
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4008
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3143
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48