Miltä tuntuu rakastella XXL-lihavan naisen kanssa?

perusruma_ätmi

Onko kenelläkään kokemusta rakastelusta todella lihavan naisen kanssa? Mä olen yrittänyt saada sellaista perushoikkaa ja kivan nättiä naista koko ikäni, mutta en näköjään pääse heidän kanssaan edes saman sateen alle.

Kai mun sitten pitää tyytyä todella lihavaan ja rumaan naiseen, vaikka naiset tälläkin palstalla sanovat koko ajan että "ei kannata lähteä valikoivalla asenteella baariin etsimään naista", se kuulemma antaa "epätoivoisen kuvan" minusta...nooh naiset tää nyt ei ainakaan toimi minun kohdalla, joten tästä lähtien suunnistan samantien kohti baarin ruminta&lihavinta naista, en mä muuten muuten mitään pillua ikinä saa, en tiedä saako heiltäkään, mutta ainakin aion yrittää.

Mutta se, että miltä se rakastelu tuntuu semmoisen useita kymmeniä kiloja ylipainoisen naisen kanssa? Onko kellään paljonkin kokemusta tästä asiasta täällä? Itse olen normaalivartaloinen mies, mutta naama on kyllä sitten kuin perseestä revitty, yksikin nainen sanoi viime kesänä Viking Linellä yökerhossa, että olen kuulemma niin ruma että naama ei kelpaa edes perseeksi:((

42

3362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesisänkytuplana

Onhan tuota kokemusta kertynyt,se on sama asia kuin kellus vesisängyssä.....

• in_the_flesh

Pehmoselta tuntuu ja hikiseltä. Vitun etsimisessä tulee hiki, kun sitä penkoo esiin läskihelttojen seasta.

• doggyäkehii

Takaapäin on just hyvä nussia pullukkaa ku iso perse oikein JYSÄHTÄÄ alavartaloon joka työnnöllä mmm mmm mmm suosittelen

• pankaa.nussikaa

Lihavaa naista ei voi nussia kuin takapäin koska maha estäisi panemisen edestä lähetysaarnaajaasennossa.

• Nnnaaiinenn

Sama juttu lihavien miesten kanssa. Nainen ei vaan voi nussia edes takaapäin. Tai tuossahan on ideaa...menee läskin kanssa sänkyyn ja vetää sitä dildolla takaapäin perseeseen.
        Mahakas mies ei voi nussia takaapäinkään eikä missään asennosss, koska se maha piilottaa mulkun ja eikä se mulkku yllä vatsan takaa pilluun asti!
        Oon aina sanonut etten huoli lihavia miehiä mut suurin ongelma just on asennot. Niitä kun EI ole, paitsi nainen päällä. Ja tällaisena "alistujaluonteena" en taas halua ratkastaa. Haluan että mies ottaa ja hallitsee.

• Pööönknnn
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Sama juttu lihavien miesten kanssa. Nainen ei vaan voi nussia edes takaapäin. Tai tuossahan on ideaa...menee läskin kanssa sänkyyn ja vetää sitä dildolla takaapäin perseeseen.
        Mahakas mies ei voi nussia takaapäinkään eikä missään asennosss, koska se maha piilottaa mulkun ja eikä se mulkku yllä vatsan takaa pilluun asti!
        Oon aina sanonut etten huoli lihavia miehiä mut suurin ongelma just on asennot. Niitä kun EI ole, paitsi nainen päällä. Ja tällaisena "alistujaluonteena" en taas halua ratkastaa. Haluan että mies ottaa ja hallitsee.

Ai miten niin ei pysty? Kyllähän sen kaljamahan saa nostettua naisen pepun päälle kun on naisen takana. Sitten vaan mela karvalaukun sissän ja eiku rynkyttämään niin että lastit suihkuaa sisälle. Tässä on muuten sekin että se kaljamaha toimii eräänlaisena peittona naisen pepun päällä, ei tule nääs kylmä naiselle.

• ööööööööööööööööhhh
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Miten nainen ylipäänsä voi nussia miestä takaapäin?

• niinainajuuuu
        ööööööööööööööööhhh kirjoitti:

siten kun puhuu niin että ei tarkoita mitä puhuu

• Nnnaaiinenn
        ööööööööööööööööhhh kirjoitti:

Dildolla

• urturturu

Ei siinä muuta ku että märän kohdan löytämiseksi se pitää kierittää jauhoissa. Märän kohdan löydyttyä nussii sinne.

• Sitten täytyy vaan toivoa, että jauhoja on tarpeeksi. Tai jos ne riittää vaan pään alueelle, niin kostea kohta on edes joku muu kohta, kuin silmä. :)

• urturturu
        sönkkö kirjoitti:

Sitten täytyy vaan toivoa, että jauhoja on tarpeeksi. Tai jos ne riittää vaan pään alueelle, niin kostea kohta on edes joku muu kohta, kuin silmä. :)

Itselläni on kotona valtaisa jauholaari, joten ei ole tätä pulmaa

• myötähäpeä
        sönkkö kirjoitti:

Sitten täytyy vaan toivoa, että jauhoja on tarpeeksi. Tai jos ne riittää vaan pään alueelle, niin kostea kohta on edes joku muu kohta, kuin silmä. :)

Nyt kun olet itse itsesi laihduttanut melkein normaaliksi, niin voi tuota läskien ilkkumisen määrää.

• myötähäpeä kirjoitti:

Nyt kun olet itse itsesi laihduttanut melkein normaaliksi, niin voi tuota läskien ilkkumisen määrää.

Tulkitse väärin. En minä nyt niin ohut ole, että varaa olisi ilkkua. Mutta tämä tuli mieleeni eräästä toisesta ketjusta toisaalla. Aiheena oli sama jauhoissa pyörittely. Kaikki ei ole ilkkumista kuitenkaan, vaikka sellaiseksi kaiken voi halutessaan tulkita. Varsinkin jos on arka aihe tai haluaa vaan olla mielensä pahoittaja. :)

Olisi keljua kun munalla tökköisi silmään. Ihan minustakin. :(

• urturturu kirjoitti:

Itselläni on kotona valtaisa jauholaari, joten ei ole tätä pulmaa

No sittenhän ongelma on ratkaistu. :)

• myötähäpeä kirjoitti:

Ja jos se sinua yhtään lohduttaa, niin olen osannut aina nauraa itsellenikin vartaloni koosta huolimatta. Vika ei tarvi olla suuri, kun se on päässä sanoin lääkärillenikin, kun hän migreenistäni oli huolissaan. :)

Että anteeksi, jos sattui.

• sönkkö kirjoitti:

Ja jos se sinua yhtään lohduttaa, niin olen osannut aina nauraa itsellenikin vartaloni koosta huolimatta. Vika ei tarvi olla suuri, kun se on päässä sanoin lääkärillenikin, kun hän migreenistäni oli huolissaan. :)

Että anteeksi, jos sattui.

Helppoahan sinun naisena on hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet, koska naisena olet saanut parisuhteen ja seksiä tekemättä yhtään mitään, syntymällä naiseksi.

Suppean ymmärryksesi vuoksi et tietenkään voi ymmärtää tilannetta ruman miehen näkökulmasta.

• super-atm kirjoitti:

Helppoahan sinun naisena on hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet, koska naisena olet saanut parisuhteen ja seksiä tekemättä yhtään mitään, syntymällä naiseksi.

Suppean ymmärryksesi vuoksi et tietenkään voi ymmärtää tilannetta ruman miehen näkökulmasta.

Sä et nyt pysynyt tämän ketjun kärryillä. Ei tässä rumasta miehestä mitään, vaan lihavan naisen jauhoissa pyörittelystä. :)

Tekemättä yhtään mitään, luultavasti olen tehnyt enemmän kuin sinä kuitenkin.

• sönkkö kirjoitti:

Sä et nyt pysynyt tämän ketjun kärryillä. Ei tässä rumasta miehestä mitään, vaan lihavan naisen jauhoissa pyörittelystä. :)

Tekemättä yhtään mitään, luultavasti olen tehnyt enemmän kuin sinä kuitenkin.

"Sä et nyt pysynyt tämän ketjun kärryillä. Ei tässä rumasta miehestä mitään, vaan lihavan naisen jauhoissa pyörittelystä. :)"

Älä yritä vaihtaa puheenaihetta.

"Tekemättä yhtään mitään, luultavasti olen tehnyt enemmän kuin sinä kuitenkin."

Et varmasti ole ole, ainakaan mitä tulee kumppanin etsimiseen. Enemmän olet ehkä läskinä naisena pyörinyt jauhoissa kun miehet eivät ole muuten kosteaa reikää löytäneet.

• super-atm kirjoitti:

"Sä et nyt pysynyt tämän ketjun kärryillä. Ei tässä rumasta miehestä mitään, vaan lihavan naisen jauhoissa pyörittelystä. :)"

Älä yritä vaihtaa puheenaihetta.

"Tekemättä yhtään mitään, luultavasti olen tehnyt enemmän kuin sinä kuitenkin."

Et varmasti ole ole, ainakaan mitä tulee kumppanin etsimiseen. Enemmän olet ehkä läskinä naisena pyörinyt jauhoissa kun miehet eivät ole muuten kosteaa reikää löytäneet.

Mutta kun et ole aiheessa, keskity.

Et ole tehnyt mun suhteiden eteen mitään, joten et ole tehnyt mitään mitä minä olen tehnyt niiden eteen. Eikä se jankkaamalla muuksi muutu. :)

• Ja Super-atm, mistä sä mun läskeistäni mitään tiedät? Et ole tainnut nähdä vilaustakaan. :)

• sönkkö kirjoitti:

Ja Super-atm, mistä sä mun läskeistäni mitään tiedät? Et ole tainnut nähdä vilaustakaan. :)

Olet läski akka ja löytänyt miehen tekemättä ja olematta mitään.

• super-atm kirjoitti:

Olet läski akka ja löytänyt miehen tekemättä ja olematta mitään.

Haha, itkupotkuraivaristasi huolimatta. Läski on suhteellinen käsitys, tekemättä mitään sekin on suhteellinen käsitys, olematta mitään..minähän olen ihana ihminen. :)

Se on paljon.

• sönkkö kirjoitti:

Haha, itkupotkuraivaristasi huolimatta. Läski on suhteellinen käsitys, tekemättä mitään sekin on suhteellinen käsitys, olematta mitään..minähän olen ihana ihminen. :)

Se on paljon.

En ole saanut mitään raivareita. Läski olet joka tapauksessa. Ja hypergamisena akkana sinun ei tarvitse edes tehdä mitään.

• super-atm kirjoitti:

En ole saanut mitään raivareita. Läski olet joka tapauksessa. Ja hypergamisena akkana sinun ei tarvitse edes tehdä mitään.

Heh, okei. Mistä kohtaa? :)

• eipullukoita

Exäni lihoi suhteen aikana yli 10kg ja hän ei ollut alkujaankaan mikään hoikka. Eipä loppuaikoina tehnyt panna sitä ollenkaan ja erottiin.

• 18plus7

hyvä parisuhde kyllä kestää tommoiset tilapäiset lihomiset

• voituntua

Ei miltään

• 17plus18

Lihavassa naisessa on ainakin jotain mistä ottaa kiinni seksin aikana

• 10plus20

Tämän lauseen olen kuullut monta kertaa. Mistä seksin aikana otetaan kiinni? Jos vedetään takaata päin niin otetaan yleensä lantiosta, hartioista tai ehkä hiuksista kiinni. Lähetyssaarnaajassa ei välttämättä mistään kiinni, mutta ehkä myös lantioista jos haluaa nostaa naista. Jos nainen on päällä niin silloinkin yleensä otetaan lantiosta kiinni.

Jos on lihava nainen niin kiinniottaminen on itse asiassa vaikeampaa kuin hoikemmasta naisesta.

• 10plus20 kirjoitti:

Tämän lauseen olen kuullut monta kertaa. Mistä seksin aikana otetaan kiinni? Jos vedetään takaata päin niin otetaan yleensä lantiosta, hartioista tai ehkä hiuksista kiinni. Lähetyssaarnaajassa ei välttämättä mistään kiinni, mutta ehkä myös lantioista jos haluaa nostaa naista. Jos nainen on päällä niin silloinkin yleensä otetaan lantiosta kiinni.

Jos on lihava nainen niin kiinniottaminen on itse asiassa vaikeampaa kuin hoikemmasta naisesta.

Jenkkakahvoista, levikkeistä jne. :)

• kaikkeekans
        10plus20 kirjoitti:

hiuksista? ei helvetti...

• kokemustaon111
        kaikkeekans kirjoitti:

hiuksista? ei helvetti...

Osa naisista tykkää tästä

• Monessamukana

Pah ja pah. Taas useimmilla vastaajilla mitään kokemusta asiasta. Esim. nuo asento ongelmat tulee vastaan vasta sitten jos elopainoa alkaa olla todella paljon. Sanotaan jotain 200 kg. Tai sitten miehellä todella pieni. Itse normi vehkeisenä rakastellut jotain 130 kg naisen kanssa ja itsekkin yli 100kg eikä mitään ongelmia asentojen kanssa. Paitsi mitä nyt ihan ns. lusikka asennossa. Ja sekin onnistuu vähän mukaellen.
      Lihavan naisen tai miehen kanssa rakastelu on aikalailla omasta päästä kiinni. Jos on jo valmiiksi sitä mieltä että on inhottavaa tai ei vois vähempi kiinnostaa niin on ihan sama onko kumppani minkä näköinen. Mutta jos itseä kiihottaa ajatus juuri sellaisesta kumppanista jonka kanssa on ryhtymässä rakastelemaan niin ei oo mitään väliä miltä se kumppani näyttää muiden silmissä.

• VeerajaJouko

Nimenomaan, tässä tuli vihdoin jotakuinkin asiallinen kommentti. Monista muista huomaa, ettei taida olla minkäänlaista sänkykokemusta, saati lihavan kanssa. Monessa painossa itse olleena ja monenkokoista naineena voin sanoa että enemmän ehkä miehen ylipaino toimitusta häiritsee kuin naisen. Jos nyt unohdetaan itsetuntoasiat ja psyyken puoli, niin mies on se jota fyysisesti liiallinen paino alkaa haitata. Erektio-ongelmat on lihavammilla yleisiä, maha syö ulottuvuutta. Molemmilla tulee kankeus vastaan, ihan niin hyvin ei taivu kuin hoikkana. Mutta se on enemmän yksilöstä kuin kiloista kiinni, hoikkakin voi olla kankea ja toisaalta seksiin ei kummoisia akrobaattisia liikkeitä tarvita, en minä ainakaan spagaattiasennoista innostu.

t. xxl-pari, tällä hetkellä.

• ljhlkjhlk

Itse tapailin kerran miestä, joka ilmoitti painokseen 130kg. Kyllä se maha vaan OLI aina tiellä. Ei mies pystynyt muuhun kuin makaamaan selällään. Liian rajoittavaa!! (Ei ole tarkoitus ilkkua, mutta ihmettelin kyllä, että eikö edes noin yksipuolinen seksi ole motiivi tehdä asioille jotain. Täällä kun pilkataan aina lihavia naisia.. Luuletteko tosiaan, ettei se ylipainoinen nainen kauhistu aamulla, kun näkee minkä näköiseen olioon tuli sekaannuttua /naureskele kännimokaa kavereilleen?

• Läskitämmävittuun

"Luuletteko tosiaan, ettei se ylipainoinen nainen kauhistu aamulla, kun näkee minkä näköiseen olioon tuli sekaannuttua /naureskele kännimokaa kavereilleen?"

Joo,mutta mies onkin siinä vaiheessa jo vetänyt ittensä kiikkuun kun on herännyt sen muijan vierestä

• Karvamuna-

Olen pannut normaali painoisia naisia ja ylipainoa minulla on 15 kg. Ei mitään ongelmaa, jos ylipainoa olis 40 kg niin alkaisi haittamaan

• kaisanoasaa

Kyllä se on yhtä perkelettä.

• Anonyymi

Nykyään tulkitaan aivan normaalipainoisia "XXL" kokoluokkaan. Itse lähestyin aina XXL naisia baareissa, mutta nepä vasta vaikeita ovat lähestyä. Eivät koskaan lähteneet tanssilattialle, eikä koskaan saanut mitään mahdollisuuksia edetä niiden kanssa. Itse pidän XXL kokoluokan naisia kaikkein haluttavimman oloisina. Valitettavasti olen joutunut aina tyytymään kaikenlaisiin luuviuluihin, joille olen kelvannut.
      Oma pituus 180 ja paino vaihtelee 85-92 välillä vuodenajoista riippuen. Luuviulu naisten paino, 45-55 jotka ovat vierelläni kävelleet ja petipuuhiin saakka päätyneet. XXL tuntuisi paremmin elämänkumppanilta. Luuviulujen kanssa ei tunnu että olisi oikein mitään yhteistä muutenkaan.

• Anonyymi

XXL naiset ovat liian herkkähipiäisiä, ja huonolla itsetunnolla varustettuja. Olettavat varmaan että hoikemman miehen heitä lähestyessä, ja auta armias jos on vielä KOMEA hoikempi mies, luulevat varmaan että piloillaan heitä lähestytään...

Itse en koskaan ole piloillani lähestynyt ketään. Aina takaraivossa, josko tämä voisi olla se juttu, ja se oikea sielunkumppani.

• Anonyymi

Ihanalta, lämpimältä, pehmeältä ja kiihottavalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6129
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1816
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1702
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1660
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1460
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe