Suututtaa kun luen näitä kirjotuksia täällä, joissa aina haukutaan naisia jos ne eivät huomaa kaikkia miehiä. Olen usein huomannut eri porukoissa että miehet välttelevät puhumista minulle ja mieluiten ovat puhumatta kokonaan. Jos joukossa on yksikin tyttö lisäkseni (luonnollisesti kauniimpi, tottakai) muutun näkymättömäksi ja kuulumattomaksi, ei miehet vastaa enää edes asiallisiin kysymyksiini vaan puhuvat vaan tälle kauniille tytölle.
Onko miehillä omaatuntoa? Milloin omatunto kolkuttaa? Milloin ei? Koska viimeksi kolkutti?
Miehillä omaatuntoa olemassakaan?
28
400
Vastaukset
- janne21v
Tähän ei voi kun vastata, että sitä saa mitä tilaa.
- hypergaminen_huoraaminen
on ok.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016042521472159_vi.shtml - Fdksklsklösdkl
On, mutta koska siitä ei oikeassa elämässä ole mitään hyötyä se poistetaan useimmiten käytöstä.
Omastatunnosta miehessä on toki naisille hyötyä, siksi se olisi sellainen "ihan kiva juttu". Kuitenkin tosiasia on että omaatuntoa omistava mies ei omallatunnollaan saa naisista oikeasti mitään hyötyä. Se on toisenlaiset jutut mitkä jyllää.
Tämän takia miehen kannattaa mielummin kertoa tarina omastatunnostaan kuin omata määräävä omatunto. Tässä suhteessa omatunto on oikein hyvä renki - alisteinen järjestlmä; siltä voi konsultoida aina ns. sulavan selityksen ja esityksen omista sikailuistaan.
"Kun jätin exäni minusta tuntui pahalta, itseni ja hänen puolestaan mutta tiesin silti että tämä on oikein lopultakin. Omatuntohan tässä soimaa." Ja paskat soimaa, se on vain hieno tarina omastatunnosta!- Fsdölösdfdfklssdf
Kelatkaas kuinka helppo mies sellainen "omantunnon mies" onkaan. Ei tarvi miettiä että pettääkö se kun muijalle läsähtää 30 kiloa lisää muotoja ja geenejä, kun se on omantunnon mies niin siihen voi silleen absoluttisesti luottaa, että oikeastaan itse tarvii lunastaa sitä luottamusta millään tavalla koska mies piiskaa itseään omallatunnollaan.
Aivan helvetin hyvä kauppa naisille.
Mutta mitä se omantunnon mies saa? Jos kirjoitan deitti-ilmoon että "Minulla on toimiva omatunto" enkä valehtele niin mitä hyötyä siitä saan, paitsi että juuri nämä geenejään paisuvat tai luonnevammaiset matamit innostuvat?
Jos oltaiskin vaan reiluja tai vähemmän reiluja, ilman tarvetta millekään lähtökohtaiselle sisäiselle kunniakoodistolle maailmassa jossa kukaan niitä koodistoja kuitenkaan noudata, paitsi jos sattuu sillä hetkellä sopimaan, ekliktisesti, väliaikaisesti. Fsdölösdfdfklssdf kirjoitti:
Kelatkaas kuinka helppo mies sellainen "omantunnon mies" onkaan. Ei tarvi miettiä että pettääkö se kun muijalle läsähtää 30 kiloa lisää muotoja ja geenejä, kun se on omantunnon mies niin siihen voi silleen absoluttisesti luottaa, että oikeastaan itse tarvii lunastaa sitä luottamusta millään tavalla koska mies piiskaa itseään omallatunnollaan.
Mutta mitä se omantunnon mies saa? Jos kirjoitan deitti-ilmoon että "Minulla on toimiva omatunto" enkä valehtele niin mitä hyötyä siitä saan, paitsi että juuri nämä geenejään paisuvat tai luonnevammaiset matamit innostuvat?
Jos oltaiskin vaan reiluja tai vähemmän reiluja, ilman tarvetta millekään lähtökohtaiselle sisäiselle kunniakoodistolle maailmassa jossa kukaan niitä koodistoja kuitenkaan noudata, paitsi jos sattuu sillä hetkellä sopimaan, ekliktisesti, väliaikaisesti.Mulla on tälläinen omatunto...ja toimii juuri noin, mutta sitä ei saa persoonan/luonteen takia kytkettyä pois päältä.... ;P
Jos sen saisi kytkettyä pois päältä, niin en nyt sanoisi, että se olisi täysin aito omatunto vaan jonkin näköinen kulttuurin ja kasvatuksen luoma kyhäelmä.... ;P
Siksipä en välttis kaipaa suhteitakaan, koska aika harvalla on täysin toimiva omatunto, jonka perusta perustuu hänen luonteeseen/persoonaan......se on aina huono diili itselle, jos erillaisen naisen kanssa edes yrittäisi...- Vedä.vittu.päähäsi
Sinä oletkin häiriintynyt psykopaatti. Suosittelen että vedät ranteesi auki, saatanan paskakasa.
- Vedä.vittu.päähäsi
Fsdölösdfdfklssdf kirjoitti:
Jos oltaiskin vaan reiluja tai vähemmän reiluja, ilman tarvetta millekään lähtökohtaiselle sisäiselle kunniakoodistolle maailmassa jossa kukaan niitä koodistoja kuitenkaan noudata, paitsi jos sattuu sillä hetkellä sopimaan, ekliktisesti, väliaikaisesti.Sanoo häiriintynyt psykopaatti paskakasa. Juuri kaltaistesi empatia kyvyttömien, perseestä revittyjen sikojen takia maailma on paska paikka.
Toivottavasti kuolet hitaasti ja tuskallisesti kituen pois, vitun äpärä. - jasperssrsrs
Fsdölösdfdfklssdf, hieno kommentti! Sen aikaansaama kurpparaivo on itsessään todiste siitä miten olet kirjoittanut ainoastaan puhtaita Totuuden sanoja.
- MC-ätmelson
Tarvi suuttua siitä jos et kelpaa kaikille miehille.
Mikäpä olisit jos kelpaisit? Se kauniimpi saattaa jo olla sellanen.... - svetlanaP
Ei ole omatunto. Tämä maa miehet huono.
Onhan toisilla omatuntokin. Jopa niillä, joilla joskus on luullut ettei ole tietoakaan siitä mitä se on. :)
Muistuu pari sellaista mieleen, joilla vuosien päästä alkanut omat teot kalvamaan ja on sitten uskouduttu ja anteeksi pyydellen kaduttu ja toivotettu parempaa onnea jonkun viisaamman miehen kanssa, joka osaa arvostaa sua jne. Vähän Jari Sillanpään " Sinä ansaitset kultaa" tyyppisen sanoituksen soolo puheenvuoroin.
Mutta vieraiden haukkuminen lienee montakaan kaduttaa. Saati jos joku nainen ei nappa, sen haihtuminen ilmaan ei ole edes mikään iso asia.Puhut muuten ihan totta.......vaikka ei kyllä ole sitten sellainen ihan täysin luonteeseen ja persoonaan kytköksissä oleva, jos on "outoillut" toista kohtaa liiaksi ilman mitään syytä edes...ja kai omassatunnossakin kaikki sävyt käytössä mustan ja valkoisen välillä riippuen ihan yksilöstä...;P
Jos on kasvanut ja elänyt jossain kuplassa tai toiminut tietyllä tavalla pitkään, niin ei välttämättä huomaa, eikä tajua kaikkien tekojensa seurauksia.....tietenkin riippuu paljon persoonasta ja luonteestakin...ja sitten jossain vaiheessa joku tilanne voi olla sellainen, että se pakottaa avaamaan silmät....tai sitten on hierottu ja väännetty joku asia päin kasvoja niin kovin, että se on avannut silmät... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Puhut muuten ihan totta.......vaikka ei kyllä ole sitten sellainen ihan täysin luonteeseen ja persoonaan kytköksissä oleva, jos on "outoillut" toista kohtaa liiaksi ilman mitään syytä edes...ja kai omassatunnossakin kaikki sävyt käytössä mustan ja valkoisen välillä riippuen ihan yksilöstä...;P
Jos on kasvanut ja elänyt jossain kuplassa tai toiminut tietyllä tavalla pitkään, niin ei välttämättä huomaa, eikä tajua kaikkien tekojensa seurauksia.....tietenkin riippuu paljon persoonasta ja luonteestakin...ja sitten jossain vaiheessa joku tilanne voi olla sellainen, että se pakottaa avaamaan silmät....tai sitten on hierottu ja väännetty joku asia päin kasvoja niin kovin, että se on avannut silmät... ;PMä luulen, että elämä kasvattaa osaa ihmisistä, kun osa jää polkemaan paikalleen. Toki joskus oman lääkkeen maistaminen vasta avaa silmät, kun joku muu tekee samat mitä itse on tottunut tekemään muille. Ja jos sattuu, voi tajuta että oho tämähän on tosiaan tylyä touhua.
Jännää vaan miten yllättävän usein miehet sanoo eroon jouduttuaan kaikenlaista mitä ne ei pysty sanomaan yhdessä ollessa. :)
Löydät jonkun hyvän miehen, olet hyvä nainen. Ansaitset parempaa jne. Joku asia loppuunkäsitelty riitti? :Dsönkkö kirjoitti:
Jännää vaan miten yllättävän usein miehet sanoo eroon jouduttuaan kaikenlaista mitä ne ei pysty sanomaan yhdessä ollessa. :)
Löydät jonkun hyvän miehen, olet hyvä nainen. Ansaitset parempaa jne. Joku asia loppuunkäsitelty riitti? :DKyllähän tuohonkin kommenttiisi taas voitaisiin vaihtaa sukupuolien tilalle sana "ihminen/yksilö".... ;P
Ja sitten on edelleen se tosiasia, että jotkut sanovat kyllä, mutta niillä sanoilla ei ole merkitystä tai sanat sanotaan sanomisen vuoksi tilanteen mukaan, kun taas joillakin sanat ovat liitetty täysin tekoihin, sekä tunteisiin.....ja taas sitten kaikkea tältä väliltä koko HarmaaSävy karttaa käyttäen....sönkkö kirjoitti:
Mä luulen, että elämä kasvattaa osaa ihmisistä, kun osa jää polkemaan paikalleen. Toki joskus oman lääkkeen maistaminen vasta avaa silmät, kun joku muu tekee samat mitä itse on tottunut tekemään muille. Ja jos sattuu, voi tajuta että oho tämähän on tosiaan tylyä touhua.
Pitää paikkansa....ja riippuu taas paljon persoonasta/luonteesta miten nämä asiat menee... ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kyllähän tuohonkin kommenttiisi taas voitaisiin vaihtaa sukupuolien tilalle sana "ihminen/yksilö".... ;P
Ja sitten on edelleen se tosiasia, että jotkut sanovat kyllä, mutta niillä sanoilla ei ole merkitystä tai sanat sanotaan sanomisen vuoksi tilanteen mukaan, kun taas joillakin sanat ovat liitetty täysin tekoihin, sekä tunteisiin.....ja taas sitten kaikkea tältä väliltä koko HarmaaSävy karttaa käyttäen....Jeps. Mulla tulee helposti toi mies termi tuonne, kun ollut suhteissa vain miessukupuolen kanssa. Mutta joo tottakai nämä asiat aina koskee molempia sukupuolia. :)
Ei miehet ja naiset nyt kuitenkaan ole yö ja päivä, yksilöt voi kyllä olla luonteiltaan kuin yö ja päivä erilaisia. Juu, itsekin miettinyt että kuinka tosissaan noita sanoja viljellään eron jälkeen tai siinä kun tiet erkanee.
Välillä on tullut tunne, että se on jotain pehmittelyä ettei jäisi niin paha mieli tms.
- kurpparaivohälytys
Taas haukkumisketju miehistä, eikö kurpat voi edes välillä avata asiallisia ketjuja tänne? 8/
Kyllä tämä asia koskee ihan yhtä paljon myös naisia....eli voi ihan samalla tavalla kysyä, että "onko naisilla omaatuntoa olemassa?"......uskoisin, että ihan yhtä paljon on vastaavia naisiakin, kuin miehiäkin.. ;P
Kyllä tämä asia koskee ihan yhtä paljon myös naisia....eli voi ihan samalla tavalla kysyä, että "onko naisilla omaatuntoa olemassa?"......uskoisin, että ihan yhtä paljon on vastaavia naisiakin, kuin miehiäkin.. ;P
- naisetnaivatvainylöspäin
Naiset eivät huomioi ollenkaan omaa tasoaan vastaavia saati tasoltaan alempia miehiä.
Miehille kelpaa kyllä omaa tasoaan vastaavat naiset. Oletko ehkä ATN?
Tai ehkä sinulla ei ole mitään kiinnostavaa sanottavaa eikä pilluakaan lohkea? Ei ihme ettei miehiä kiinnosta. Parikymppisenä sikailleet naiset nyyhkivät vanhempana sitä, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
- kurnauskis78
Höpöhöpö. Parikymppisinä sikamaista elämää eläneet naiset ovat niitä, jotka päätyvät naimisiin ja perustavat perheen. Kilttiä elämää silloin eläneet naiset ovat jo kissatahramummoja kolmikymppisinä. Tiedän kyllä mistä puhun koska....miauuuu!
- käyttäjätutkimus
kurnauskis78 kirjoitti:
Höpöhöpö. Parikymppisinä sikamaista elämää eläneet naiset ovat niitä, jotka päätyvät naimisiin ja perustavat perheen. Kilttiä elämää silloin eläneet naiset ovat jo kissatahramummoja kolmikymppisinä. Tiedän kyllä mistä puhun koska....miauuuu!
siksipä onkin nykyään tapana kysyä ensimmäisenä kysymyksenä "kuinka moni sinua on käyttänyt". kyllä se pikku hiljaa korjaantuu kun miehet oppivat kysymään tämän oleellisen kysymyksen.
- tarralenkkari666
Turha siis miestenkään itkeä, että olen nirso tai vittumainen. Eiväthän he olleet minusta kiinnostuneita kun olin esim. teini.
- turhaa_aivan
Suomessa huonolaatuisia miehiä,,puhumattomia,heikkoitsetuntoisia,lössähtäneitä..ei maksa vaivaa hakee niiltä huomioo---
- ryppis
Miten aloituksen kaksi kappaletta liittyvät toisinsa? En ymmärrä. :(
- nytmäentaastajua
Jos he ei sulle juttele, sä et ole heidän mielestään kiinnostava. Ei liity mitenkään ihmisen kauneuteen. Voisiko olla niin, että ne sun mielestä kauniimmat tytöt on muutoinkin erilaisia kuin sinä? Fiksuja, mukavia, avoimia. Voisko olla?
Miten miesten omatunto liittyy tuohon, ettei miehet juttele sulle? En tajua sun ajatuksenjuoksuasi, mutta taidan pikkuisen naisena tajuta, miksi miehet ei kiinnostu susta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344