Paha poika

bad.assboys

24

375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.silleen
      • Olipas onnelliSeksi tekevä BiisiValinta..... ;P

Mä en Sais Kyl Kuunnella Tälläsii, Ku Mä Oon Tauol.....liian Herkkiä ja tiettyjä tunteita nostattavia.... ;P

• että.silleen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Olipas onnelliSeksi tekevä BiisiValinta..... ;P

Mä en Sais Kyl Kuunnella Tälläsii, Ku Mä Oon Tauol.....liian Herkkiä ja tiettyjä tunteita nostattavia.... ;P

Moi! Kyllä on ollut suoraan sanoen p*sk*päivä!
        "Sitä ei voi tässä ammatissa oikein suoraan ilmaista kantaansa ja plaa plaa plaa..!"
        Tuli nyt kuitenkin avauduttua töissä ja koko laidalta... kaduttaa!

Tässä vähän jotain iloisempaa...ainakin mulle lohduksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=IWH3Hmsr5fM&list=RDIWH3Hmsr5fM

• että.silleen kirjoitti:

Moi! Kyllä on ollut suoraan sanoen p*sk*päivä!
        "Sitä ei voi tässä ammatissa oikein suoraan ilmaista kantaansa ja plaa plaa plaa..!"
        Tuli nyt kuitenkin avauduttua töissä ja koko laidalta... kaduttaa!

Tässä vähän jotain iloisempaa...ainakin mulle lohduksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=IWH3Hmsr5fM&list=RDIWH3Hmsr5fM

:(.......paha sanoa mitään, kun ei tiedä tilannetta ja mitä on tapahtunut.....eikä välttis ole hyvä niitä täällä puida, jos on sellaisia ettet halua käydä niitä läpi koko maailman nähden...

Toivottavasti sulla kuitenkin jo edes hieman parempi olo....

• Ew_

• Siinä on ainesta. Tatuointi ja kaikki :-D

• että.silleen

Menen paistamaan pikkuleipä taikinat nyt. Vapuksi Hannatädinpipareita ja Vaniljatankoja valkosuklaan päät dipattu. Keittäjät paistaa lauantaina munkkeja ja dippaavat silloin vaniljatangot viimeistellen.
      Palaan ennen puolta yötä.... en etsi sua pidempään...

Scorpions - Born To Touch Your Feelings
      https://www.youtube.com/watch?v=vxuhNmjnK9M&list=RDvxuhNmjnK9M

• että.silleen

Onhan se vähän lälly, myönnetään. Mutt kun siinä oli viestiäkin.
      No ei näy, eikä kuulu vastausta; edes musana!

Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

• Harrastaisin mielelläni rantaleikkejä, tuon videon naisen kanssa

• pujottelija kirjoitti:

Harrastaisin mielelläni rantaleikkejä, tuon videon naisen kanssa

Varmasti, mutta entäpä moni muu? Naisella kun on lapsi ja yh, sekä videossa esiintyvä aisuri poikaystävä. :)

• sönkkö kirjoitti:

Varmasti, mutta entäpä moni muu? Naisella kun on lapsi ja yh, sekä videossa esiintyvä aisuri poikaystävä. :)

Hiekkalinnan tekoa vaan ajattelin

• pujottelija kirjoitti:

Hiekkalinnan tekoa vaan ajattelin

Haha, okei. Uskotaan sitten. :)

Sekin on rohkeata, toiset ei uskaltaisi mennä samalle rannallekaan. Yh, miestä vanhempi 11- vuotta , kurppa ikäinen 37.v (1979 synt.)ja aisurikin löytyy, joka ei ole pojan isä.

• oioiooiiooiiii

Miehet ovat tehneet tuhmista tytöistä biisejä kautta aikojen. Jo 50-luvulla silloiset supertähdet lauloivat sydäntä riipaisevia lauloja tuhmista tytöistä. Joten eiköhän nyt kestetä joku Diandran paha poika-biisikin.

• Enempilyyrinen

Diandralla on vain liian kaunis ja hyvä ääni rosoisiin aiheisiin.

• Tuotteita

Varsinkin kun se Diandran biisikin on todennäköisesti vanhan miehen kirjoittama. Ei kai Diandra itse biisejään kirjoita, vaan eiköhän levy-yhtiö sillekin sanele mitä se laulaa. Tää Saara vai mikä "kielinainen" se nyt onkaan, on hyvä esimerkki, kun kertoi nyt sopparin rauettua tuottajan tai jonku levy-yhtiö -pamppujen laittaneen sen laulaan sen yhden ainoan julkaistun renkutuksensa, vaikka itse on vihannut kyseistä biisiä koko ajan. Tuotteitahan ne artistit, ja varsinkin teini-idolit vaan on. Ja vanhempien miesten luomusta, joten vois vaan miettiä, että miksi he haluaa muokata pikkutyttöjen ajatusmaailmaa siihen suuntaan, että jännä-jonnet on cooleja.

• R.Asikainen
        Tuotteita kirjoitti:

Varsinkin kun se Diandran biisikin on todennäköisesti vanhan miehen kirjoittama. Ei kai Diandra itse biisejään kirjoita, vaan eiköhän levy-yhtiö sillekin sanele mitä se laulaa. Tää Saara vai mikä "kielinainen" se nyt onkaan, on hyvä esimerkki, kun kertoi nyt sopparin rauettua tuottajan tai jonku levy-yhtiö -pamppujen laittaneen sen laulaan sen yhden ainoan julkaistun renkutuksensa, vaikka itse on vihannut kyseistä biisiä koko ajan. Tuotteitahan ne artistit, ja varsinkin teini-idolit vaan on. Ja vanhempien miesten luomusta, joten vois vaan miettiä, että miksi he haluaa muokata pikkutyttöjen ajatusmaailmaa siihen suuntaan, että jännä-jonnet on cooleja.

Minä duunasin sen!

• Tytöt tykkää pehmeitä puhuvista pojista

https://www.youtube.com/watch?v=Py4swk1bjAU

• Niin tai ainakin tunteiden osoittamisesta. Ei kai siitä suuttuakaan voi jos joku sanoo, että tykkään susta niin paljon että halkeen? Ainakaan, jos sen sanojasta tykkää itsekin. :)

• upeankaunis

kappale <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36