Hiukset vihertää ??

vehreyskö

viimeisestä koko hiusten värjäyksestä on yli 2vuotta ja raitoja laitettu 1,5 vuotta sitten.
Nyt tietyssä värissä huomaan hiusteni vihertävän mistä se voi johtua ?
Talon putket on vsihdettu eli ei voi olla niistäkään kiinni.

13

509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeKy

      Minulle aiheutti samanlaisen reaktion kauan sitten uimahallin kloorivesi. Halliuinnit jäi ja hiusten väri pysyy normaalina.

      • ostin edullista väriä eikä värjännyt ollenkaan :(


    • dfhgfghfgj

      Sinun kannattaisi kokeilla punaista taittosävyä. Parturissa kannattaa kuitenkin käydä, sillä he osaavat valita oikean sävyn hiusten tummuuden ja vihertävyyden perusteella. Itse tekee usein vääriä sävyvalintoja.

      Jos et kuitenkaan halua ammattilaisella käydä niin syväpuhdistava shampoo voisi olla yksi, joka auttaa.

      Kannattaa vielä kokeilla Sim cx corrector shampoota, joka poistaa metallikertymiä hiuksista. Normaalit syväpuhdistavat eivät tätä tee. Poistavat vain muotoilutuote jäämät.

      Jokin kultaan taittava vaahtosävyte voisi myös toimia. Oikeastaan kaikki sävyttävät hiusnaamiot, tehohoidot, shampoot ja hoitoaineet voivat olla ratkaisu.
      Kannattaa siis kiinnittää huomiota myös hiusten hoitotuotteisiin.

    • tietämätöntytteli

      Voisiko luontaistuote shampoo aiheuttaa kyseistä vihreyttä hiuksissa ?

    • tyttelitietämätön

      Voisiko mahdollisesti luontaistuote shampoo aiheuttaa kyseistä vihreyttä hiuksiin ?

      • kuparia

        Mainitsit, että talon putket ovat juuri vaihdettu. Jos uudet putket ovat kuparia, saattaa niistä liuennut kupari olla syy hiusten vihertymiseen.


    • myrkytön

      Miksi pitäisi taas värjätä hiukset? Ilmiselvästi ihminen on päässyt yli hiusten värjäys rumban niin ei uusi väri auta asiaa!! Kaikki ei halua tuhota elimistöä myrkyillä.

      • 43534636

        Jos haluaa vihertävistä kutreista eroon, ei oikein muuta pikakonstia ole.

        Kaikki ei halua kuulla typeriä kommentteja, silti niiltä ei voi elämässä välttyä.


    • Tytsikö

      Apteekista askorbiinihappoa peset sillä

    • Tytsikö

      Kampaaja voi tehdä mineraalipuhdistuksen tuotteilla kampaamossa vieremällä Tiinan hiuspisteessä

    • Luulijoblondiapeikoksi

      Kuparia vedessä!

    • HiushuoneStage

      Kokeile merileväpuhdistusta jossain ekokampaamossa! :)

    • kampaaja_

      Useinmiten hiusten vihertävyys johtuu vedestä, ja sen sisältämistä metalleista. Tähän voipi auttaa esim. Cutrinin anti-green shampoo, se on juuri tuota varten tehty tuote. Saa ihan useimmista kampaamoliikkeistä, eikä maksakaan kuin noin 15 euroa. Ja siitä riittää tosi moneen pesukertaan, suositeltavaa on käyttää noin kerran viikkoon/kahteen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe