Onko kenelläkään kauppakokemuksia tästä Raaseporissa sijaitsevasta Special Mobilista? Onko ihan luotettava vaihtoautojen myyjä vai saako sisään käpöstellä hieman varauksella? Risuja, ruusuja, mitä tahansa kontollasi onkaan kyseistä lafkasta, kaikki otetaan vastaan.
Special Mobil Raasepori
14
3857
Vastaukset
- Raaseporista
On huonoja kauppakokemuksia. Ei ole luotettava myyjä. Ei kannata käpöstellä sisään edes varauksella.
- mätiedäntän
EkoSeppo ja Raaseporista sama kirjoittaja. Jokaikinen ketju alkaa samalla kaavalla oli kyseessä mikä tahansa liike. Turha odottaa täältä mitään asiallisia kommentteja.
Toki syön sanani, mikäli nimimerkki Raaseporista kertoo yksityiskohtaisesti mikä hänen huono kokemuksensa on.
- juguetedeldiablo
Ylimielisiä paskiaisia, svenskatalande bättre folk.
- menenkin.sinne
Elikkäs siellä hesassahan on se joku kovin kehuttu liike.
- Floweri
No sitten on aivan huippu liike. Minua ainankin on kohdeltu ansaisemallani tavalla vaikka olenkin Tampereelta.
- autoinsinööri
ei ole nimensä veroinen autokauppa.
- Anonyymi
ÄLÄ OSTA MITÄÄN KYSEISETÄ LIIKKEESTÄ KIERRÄ KAUKAA.
- Anonyymi
Osta vain ostetaanautoja autoliikkeestä.
- Anonyymi
Samaa mieltä, erehdyi ostamaan yhden auton, auton historia ja kunto salattiin kysyttäessä en saanut vastausta joka olisi ollut todenmukainen.
- Anonyymi
Yhden auton ostaneena kierrän kyseisen liikkeen jatkossa kaukaa.
- Anonyymi
Asiallinen automyyjä, vanhempi herrasmies. Kaikki sujui hyvin ja puhelimessa puhutut asiat pitivät paikkansa. Auto ollut puoli vuotta ja olen tyytyväinen. 5 tähteä. Tv .mika jauhiainen tampere
- Anonyymi
Meille myytiin auto, liikkeessä oltiin niin mielinkielin. Vikoja alkoi ilmetä samantien. Huollossa sanottiin, että kilometrejä käännetty taaksepäin 100t. Kuultiinkin sitten jälkeenpäin, että tämä heille ihan normitapa.
- Anonyymi
Kova syytös vilpistä, anonyymisti tietenkin. Itse olen saanut lukea huoltokirjat asianmukaisine leimoineen, myös ulkomaiset. Ettet nyt vaan ole se kieltä vierastava.
- Anonyymi
Todella tyytyväinen.
Ystävällinen,asiallinen.
Auto jonkaostin kohta 3 vuottasitten,ei ole tuottanut pettymyksiä ( auinakaan vielä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733