Olen heikko

Atm32

Lankesin kauniin naisen yritykseen myydä minulle kotivakuutusta nordea pankissa. Menin tallettamaan rahaa tililleni ja se neiti kyseli että voidaanko päivittää tietojani ja alkoi sitten kyselee kaikkea puhelinnumeroo ja sellasta. Sitten se alkoi kyselee että onko mulla kotivakuutusta ja ei tietenkää ole sellaista. Sanoin että en minä sellasella mitään tee ja sitten se kertoi että sellainen pitää olla jos asuu vuokrallakin ja vuokranantajat vaatii sellaista. Sitten se alkoi laskemaan jotain tarjousta että mitä se vakuutus maksaa mulle ja selitteli että jos kämppäni palaa niin en saa mistään korvauksia omaisuudestani koska ei ole kotivakuutusta. Yritin kiemurrella ulos siitä tilanteesta kysymällä että voinko avata tilin mutta se silmälasipäinen blondi sanoi että varataanko aika huomiselle niin hän kertoo lisää siitä vakuutuksesta ja sanoin vaan että okei sitten. Se hiton blondi näki että mulla on paljon rahaa kun talletin 2000 niin näki tilini saldon.

21

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitäsaamitämärätään

Sentään jotain hyötyä sulle tuosta pillunpalvonnasta siis! Onnittelen! ;D

• Munamakemake

No jos vasta huomiselle varattiin aika niin peru nyt ihmeessä! Onneksi kerroit täällä palstalla..!!

• vittusentään

Naiset heti myymässä jotain miehelle kun saa tietää että miehellä on rahaa.

• xxxzzzccc

Minulle kerran lehtimyyjä, joka oli siis mies, kirjaimellisesti haistatti paskat kun en tilannut Hesaria. Sanoin että Ankkalinnan postit riittää. Varmaan sitä ärsytti kun tällainen yh-kurppa jolle yhteiskunta syytää rahaa ei tilannut asialehteä.

• Peru se vakuutus ja ota kotivakuutus halvemmalla tavallisesta vakuutusyhtiöstä. Sielläkin saattaa olla joku hyvännäköinen vakuutusmyyjä. :-)

• Nnnaaiinenn

Nordea käyttää ifvakuutusyhtiötä ainakin enkä usko sitä kalliiksi

• Nnnaaiinenn kirjoitti:

Nordea käyttää ifvakuutusyhtiötä ainakin enkä usko sitä kalliiksi

Onpas ajat ja asiat taas muuttuneet.

Kun minulle viimeksi tarjottiin Nordeasta vakuutuksia, se myi vielä Trygin vakuutuksia ja ne olivat noin 30% kalliimpia kuin omani Tapiolassa. Kysyin silloin tuolta Ifistä ja jostain muualtakin ja loput asettuivat Trygin ja Tapiolan väliin hinnoiltaan.

• Citikkakuski

Silmälasikäärmeelle pakit ja äkkiä.

Sinä fantasioit että blondin kiinnostus olisi sinä eikä miljoonasi tilillä ;-)

• 785

Voi kuinka typeriä vouhotuksia taas tässäkin ketjussa heh heh.
        Jätkät kuvittelee, että se vakuutusmyyjä mukamas henkilökohtaisesti hyötyis asiakkaansa pankkitilistä. Ja nämä tyypit pitävät itseään älykkäinä, ei hel...

• aikuinenmies-

Nordealla menee niin huonosti että myyvät turhia vakuutuksia. Minullekkin yritetty kaupata vakuutuksia puhelimessa. Jos kämppäs palaa niin jonkun pikkupräntin takia et saa mitään korvauksia.

• 1119

Ei pidä allekirjoittaa lukematta niitä pikkupränttejä.

• Teeppävaikkanäin

Nyt haet sitä kotivakuutusta joka paikasta ja pyydät ne tarjoukset kaikilta. Sanot kaikille että muitakin tajouksia on tullut ja plajon halvempia. Sitten blokkaat kaikki parhaimman näköiset. joita sitten pyörität ja mietit pitkin kevättä. kun lopulta kyllästyt heidän naamojansa töllistelemään, niin annat pakit kaikille ja sanot että sait vakuutuksen muualta.
      Sitten voit taas jatkaa riskin ottoa ja vaikka polttaa itse oman kämppäsi, muistat vain itse olla ulkopuolella kun sytkäät.
      Tee nyt ainakin testamentti jollekkin kauniin naisen perustamallle animalia yhdistykselle. Jos vaikka et sitten kuitenkaan ehdi tulen alta pois.

• tutunkuuloista

Tuli tuosta ensimmäisestä kappaleesta mieleen pelimiehet ja pelinaiset.

• ruma-ätmi

Ei vuokranlaisen kannata ottaa vakuutuksia. Kuin monella työttömällä on kotivakuutus.

• Pankin nainen soitti joitain vuosia sitten minulle vähän väliä suositellen kaikenlaisia lainoja, rahastosijoittamista yms. Lopulta sanoin että nyt tehdään niin että meistä ainoastaan minä otan yhteyttä jos on jotain asiaa. Ei se sen jälkeen pankin palveluita puhelimitse yrittänyt markkinoida.

Pankissa käydessä yrittävät aina vaikka mitä vakuutuksia myydä. En koskaan suostu niitä hankkimaan. Sitten ne kysyvät että mitä teen jos jotain tapahtuu. Sanon että maksan itse mahdollisista onnettomuuksista koituvat kulut. Vähän ne ihmettelee mutta ei jatka jankkaamista.

• En taida ottaa mitään kotivakuutuksia. 130 euroa kuukaudessa maksaisi ja en todellakaan maksa.

• 876

Se on sitä köyhän arkea.

• eihyvääpäiväää

130 euroa.....OOTKO IHAN HULLLU??? Mulla maksaa vuodessa sen verran vaikka omistusasunto!!! OIKEASTI ÄLÄ VAAN ILMAANNU PAIKALLE!!! Sulle tarvitaan kohta huostaanotto jos alat sekoilemaan ihan pahasti rahojen kanssa!!!

• Sulla ei nyt tuo hinta täsmää.....ainakaan pelkästä kotivakuutuksesta... ;P

• kaisanoasaa

Sun täytyy pyytää siltä pillua heti.

• Hämärän_rajoilta

Myynti on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi, ainakin puhelimessa. Se ärsyttää minua, sillä minun on vaikeaa tinkiä hyvistä käytöstavoista jopa noiden iilimatojen kohdalla. En halua lyödä luuria korvaan, mutta jos puhelua ei katkaise väkivalloin, niin ei noista puhumalla eroon pääse. (Tai ehkä litanian alkaessa alusta viidennellä kierroksella jollakin "nyt jos et vittu lopeta, niin selvitän nimesi ja osoitteesi ja tulen ja tapan sinut" -tyyppisellä pääsisi, mutta siinä olisi jo hieman tingitty hyvistä käytöstavoista, vaikka uhkauksen kohteena olisikin ihmisen sijasta puhelinmyyjä.)

Yleensä siihen vetoaminen, ettei minulla ole rahaa ostaa minkään valtakunnan tuotteita tai palveluita, kuitenkin rauhoittaa kummasti, mutta aina sekään ei riitä. Viimeisin puhelinmyyjä nimittäin kaupitteli jotakin ilmaista kuukauden kokeilua Elisa Viihteeseen. Yritin selittää, etten muutenkaan katso televisiota tai elokuvia käytännössä lainkaan, joten en tee mitään tuolla kokeiluajalla, mutta ei sekään auttanut. Pakko oli tilata palvelu, että pääsi myyjästä eroon.

Kun palvelun käyttäjätunnus ja salasana sitten hetkeä myöhemmin saapuivat tekstiviestillä, käytin niitä välittömästi viestin saavuttua tasan kerran – palvelun sulkemiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36