Menee järki oikeasti :( olen 15v ja etsinyt sopivia rintsikoita jo puoli vuotta.. Aina kun käyn katselemassa aikaa kaupoissa vierähtää monta tuntia tuloksetta. Mittaillut olen kotona ja joka on kokeiltu mutta silti ne aina tuntuu epämukaviltaeikä kupit istu kunnolla. Lisäksi kun minulla on jotkut rintsikat päällä ja puen paidan päälle, rintani eivät ole pyöreän näköiset vaan enemmän kolmiot.. Se ongelma on kaikissa rintsikoissa mitä kokeilen ja sen takia sopivia ei löydy.. Mistä se johtuu? En ole menossa kysymään ammattilaisilta kaupassa vaan omin päin aijon toimia.. Osaako joku auttaa? En haluaisi käyttää vain urheilurintsikoita koska olkaimet näky paidan aukosta enkä voi sen takia käyttää kivoja paitoja :(
Sopivia rintsikoita ei löydy!!
tomaattiturpa
1
257
Vastaukset
- MeneNytVaan
En tiedä missäpäin maailmaa asut, mutta jos paikkakunnallasi on liiviliike (ei siis mikään tavaratalon alusvaateosato) niin suosittelisin kyllä menemään sinne, vaikka kirjoititkin että aiot ihan ominpäin toimia. Mulle äiti terotti jo silloin kun ekat rintsikat piti hankkia, että AINA pitää hankkia kunnolliset liivit. Ja ammattilainen löytää sulle sellaiset että ovat paitsi mukavat päällä, myös hyvännäköiset. Ja istuvat ihan taatusti, vaikka pikkuisen kalliimmat ovatkin kuin markettiliivit. Usko vanhempaasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4808507Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195830Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2554772Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584625Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s694137Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603930SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1713759- 901698
- 961231
- 47869