Työn hakemisesta

JotainUuttaKehiin

Välillä tulee mieleen kun näitä hakemuksia tekee, että pitäs keksiä joku ihan uusi, massasta erottuva tyyli hakea. Repäistä huumorilla jotakin. Näitä virallisia hakemuksia menee sata/satoja paikkaa kohti, joukosta vaikee erottua ja ehtiikö työnantajat kaikkia näitä lukemaan, epäilen.

Kerropa joku omalaatuinen poikkeava tapa hakea työtä!

10

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiffer
    • Kerjuulle

Kadun varteen tai asemalle seisomaan ja kerjäämään työtä lappu kaulassa.
      Onhan tuota jotkut kokeilleetkin, miten lie onnistanut?

• pröö

Saada työ kiusaamalla, työn antajaa, mennä eteen kädet puuskassa tai siis silleen vyöllä sitten katsoa vihaisesti sanomatta mitään, ja sitten kun uskaltaa alkaa ihmettelemään. millä asialla niin "vittu anna työtä saatana" ja sitten lyödä turpiin parikertaa vinoilla kanssa

• alatyyli

Hakemus rullalle tekopeniksen ympärille. Luulisi kiinnittävän huomion.

• Simpleä

Saikohan se työtön nainen oikeest töitä Jetrolta kun siin Hyvät Kaupat ohjelmassa niin sopivat?

(Jos joku sattu sen jakson kattomaan, ni eiks ollu fiksu kysymys Katajalta, hah.. Kun kävi ilmi että nainen on työtön, ni eikö vaan Kataja tokassu tuon niin tutun kysymyksen: No, mikset hae työtä!)

• SjWin
    • toimitorille
    • kyllästynytteennäisiin

Heitin vuokrausfirmaan tänään vaihteeks tällasen, ans kattoo miten reagivat:

Tervehdys!

Oon pannu merkille että firmanne on jonkun aikaa hakenut Turun telakalle lisää miehitystä. Levyseppäasennus-ja putkihommiin nyt ainakin.

Meikä on etsimänne henkilö. Mulla on kokemusta molemmista, kannakointihommat sujuu puikkoa poltellen vaikka vasurilla.

Eikä tiggikään vieras vehje ole, oon ollu hommissa myös useemmalla rosteripajalla. Ilmastointikanaaleja oon asennellu lohkolla sekä nurin-että oikeinpäin. Ja hyttienhaalauslaipioita on nasta taljailla takas paikoilleen.

Sähkörata ja putkiläpärit on mun lempijuttu, ei haittaa vaikka hankalampikin paikka hitsata, oon hoikka ja ketterä. Ja jos nyt sattuis niin että Meyer vaatii johkin hommaan puikkoluokan ni levylle lakikoe juuren avauksella on tuttu juttu.

Mut siihen pistän telakalla rajan että rungonkoontiin en lähde mukaan, varustelutyöt saa riittää. Työturvakortti mulla on voimassa ja tulityökortin oon menossa uusimaan huomenna.

Sisustusasennushommat sujuu siinä vaiheessa kun laiva laituriin on parkkeerattu ja alkaa olla sisäpuolella tarvetta, oon ollut niissäkin. Oon myös tosi innokas oppimaan uutta mitä laivanrakennushommiin on tullut/tulee, mulla on ollu telakalta taukoa useamman vuoden verran, mut tiedän että musta saatte tehokkaan työparin kokeneemmalle paasille.

Ja suoriudun kyllä perehtymisen jälkeen itsenäisesti tekemisistä sikäli kun yhdenmiehen hommia on.

Ai niin, varmaan syytä mainita kans ikä, 36 vuotta mittarissa ja edustan Turun alkuperäisväestöä, heh!

Alla vähän toimistodokumenttia leikkisän duunariaksentin vastapainoksi, Let´s be in touch! =)

*työ-ja koulutushistoria office-lookilla*

• nicehenkilö

Jos olisin työnantaja, olisin ainakin kiinnostunut näkemään minkälainen jamppa siellä kirjoittelee. Iso plussa siitä, että perinteinen "olen 36-vuotias mies Turusta" on ujutettu vasta ihan tuonne loppuun ja sekin vähemmän kliseisesti. Käy kertomassa kuin kävi!

• ei_aina_kannata

Itse hain joskus standardoijan paikkaa ja siinä sivussa sitten tein standardikirjan, jossa määriteltiin mikä se oikeaoppinen työhakemus sitten on. Lisäksi mukaan hakemukseen meni akreditointi todistus, että laadittu hakemus on standardin mukainen. Paikkaa ei kumminkaan irronnut, että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe