Naapureiden musiikkimaku

Ostin kirpparilta ilmeisesti käyttämättömät radiolinkilliset kuulokkeet.
Hyvin toimivat, mutta naapureilla on kuulojaan todella monilla samoilla taajuuksilla toimivia vehkeitä.
Anssi Kelan live-levyä kuuluu ja jotain kotimaista naisräppiä ym. tunnistamatonta.
Kostan parantamalla heidän musiikkimakuaan.
Nyt soi Black Sabbath.
Aiemmin Ramones, Rush ja Raveonettes.

14

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnnimim

Mistäs tiiät, ettei itse Anssi siellä livenä räppäile samoilla aalloilla?

• Tuolle radiokaistalle sallituilla tehoilla kantaman pitäisi jäädä alle sataan metriin.
        Ja jos se olisi oikea live-esiintyminen, niin taajuudetkin olisivat radioluvan vaatimilla alueilla.

• Usuta_TEOSTO--
        buddy-love kirjoitti:

Tuolle radiokaistalle sallituilla tehoilla kantaman pitäisi jäädä alle sataan metriin.
        Ja jos se olisi oikea live-esiintyminen, niin taajuudetkin olisivat radioluvan vaatimilla alueilla.

.

"Usuta # TEOSTO # niiden kimppuun kuin hullu ruttotautinen koira!!1!!!1!!1!!!!!!1!!"

har!11

.

• Usuta_TEOSTO-- kirjoitti:

.

"Usuta # TEOSTO # niiden kimppuun kuin hullu ruttotautinen koira!!1!!!1!!1!!!!!!1!!"

har!11

.

Totta. Takavuosinahan laittomia musiikkilähetyksiä metsästettiin televalvontakeskuksen mittausautoilla. Nykyään lähetyksiä on joka paikassa, eikä kukaan joudu oikeuteen....
        On tämä holtitonta tämä nykymeno.
        Teosto on kuitenkin hirvittävä luonnonvoima, jolle ei kukaan voi mitään, eli saattaisi toimia. (tosin sitten ne vaatisivat foliotapetit tännekin)

• Pitkätukka-68
        buddy-love kirjoitti:

Totta. Takavuosinahan laittomia musiikkilähetyksiä metsästettiin televalvontakeskuksen mittausautoilla. Nykyään lähetyksiä on joka paikassa, eikä kukaan joudu oikeuteen....
        On tämä holtitonta tämä nykymeno.
        Teosto on kuitenkin hirvittävä luonnonvoima, jolle ei kukaan voi mitään, eli saattaisi toimia. (tosin sitten ne vaatisivat foliotapetit tännekin)

Teosto on kyllä vihoviimeisen kusipäinen lafka. Nykyään muusikot eivät – ihan ymmärrettävistä syistä – edes halua liittyä kyseisen instanssin listoille.

• Tasavallan presidenttiä nyt.

(miksei kukaan imuroi täällä... pitääkö muka itse... pööh...)

• Vedä se Roomba pölynimurirobottisi käyntiin. Huhujen mukaan homma hoituu kuin itsestään.
        Joko ne verhot on ikkunassa?

:)

• tosi..typy kirjoitti:

Vedä se Roomba pölynimurirobottisi käyntiin. Huhujen mukaan homma hoituu kuin itsestään.
        Joko ne verhot on ikkunassa?

:)

Ei ole Roomaba, vaan Hom-Bot (eikä se valitettavasti majaile tässä kaupunkiresidenssissäni).
        Täällä on punainen sähkövalo-merkkinen imuri, joka vaatii toimiakseen biologisen viitsijän.
        Verhot ovat paikallaan (silitinkin ne).
        Omituista muuten että verhokankaat ovat yksipuoleisia, sillä nythän naapurit eivät saa kuin hailean aavistuksen loistavasta sisustusmaustani. Vaadin molemmilta puolilta kuvioituja verhokankaita.

• Laita Metallicaa täysillä soimaan ja sitten vaikka Black Sabbathin eka albumi niin kyllä alkaa naapureitten musiikkimaku muuttua paremmaksi.

• räppärimämmy
    • Clintrunoilija
    • kyttärunoilija

Itse aikanaan ostin Hobbarista levysoittimen, sen avulla kuului poliisien keskenäinen viestintä

• Pitkätukka-68

Oikeestaan saisit muuttaa mun naapuriin niin voisin ostaa samanlaiset kuulokkeet. Palveluksen teet nykyisille naapureilles jos soitat heille oikeaa musiikkia.

Ei niin etteikö Kelakin ois ihan hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56