Se ei ole kovin hyvää ja ihan tarkoituksella, sillä jos pitäisin siitä, niin sittenhän olisin jatkuvasti vaatimassa sitä uudelleen, enkä mitenkään jaksa kuunnella sellaista marinaani.
Vastaukset 16
- sönkkö_off
Sun marina on todella raastavaa. Itsesäälissä rypemistä.
Niin ja siksi toivoisinkin että osaisin marista jotenkin taiteellisemmin.
Jotenkin tähän tyyliin, mutta riipivämmin:
https://www.youtube.com/watch?v=L7g_8i57gu8
Noh.. Nälkä lähti. Pääasia täytetty(? ) .. Voidaanko grillata jossakin?
- Vähänläntä_Virosta
Heh.. mutjoo pröööööööttt tulipa pitkä pieru.
Vähänläntä_Virosta kirjoitti:
Heh.. mutjoo pröööööööttt tulipa pitkä pieru.
Niin. Haluat olla esillä ja keskustella vaikka piereskellen. Joko helpottaa sen suhteen?
buddy-love kirjoitti:
Tämä oli runsaasti vihannestettua kananriekalepataa.
Järkyttävää. Näilläkö muistoin siis meni tämä Vappu? :'D (näillä mitä ihmisellä on)... oikeasti.ä :p
sxth kirjoitti:
Järkyttävää. Näilläkö muistoin siis meni tämä Vappu? :'D (näillä mitä ihmisellä on)... oikeasti.ä :p
Pyrin välttelemään vapunviettoa.
(lisäksi sitä riekalepataa jäi vielä huomiseksikin)- goIdrose
sxth kirjoitti:
Niin. Haluat olla esillä ja keskustella vaikka piereskellen. Joko helpottaa sen suhteen?
Se tais olla Lääkelehtinen.
buddy-love kirjoitti:
(lisäksi sitä riekalepataa jäi vielä huomiseksikin)Ei voi olla TOTTA! No way! Älä yritä syöttää tätä enää huomenna minulle! :')
buddy-love kirjoitti:
(lisäksi sitä riekalepataa jäi vielä huomiseksikin)Ai niin ja vihjeeksi kokkaaville: ei kannata käyttää ruskistuksessa kylmäpuristettua rypsiöljyä, sillä siitä tulee outo sivumaku. Tavallisella ei tullut kun tein tuota samaa joskus aikoja sitten. Toisaalta olisin kyllä voinut käyttää voitakin, mutten huomannut lisätä sitä kauppalistaani.
sxth kirjoitti:
Ei voi olla TOTTA! No way! Älä yritä syöttää tätä enää huomenna minulle! :')
Ei se ole erityisen kamalaa, mutta silti parempi etteivät muut joudu kärsimään siitä.
buddy-love kirjoitti:
Ai niin ja vihjeeksi kokkaaville: ei kannata käyttää ruskistuksessa kylmäpuristettua rypsiöljyä, sillä siitä tulee outo sivumaku. Tavallisella ei tullut kun tein tuota samaa joskus aikoja sitten. Toisaalta olisin kyllä voinut käyttää voitakin, mutten huomannut lisätä sitä kauppalistaani.
Kuulostaa kamalalta. O_@
voi on pakko olla sivellä.sxth kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta. O_@
voi on pakko olla sivellä.Siinä on purkillinen sweet&souria seassa ja ketsuppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677- 34509
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll4499Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37470Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin27464- 39447
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE143423- 22402