een.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016040721373951_iq.shtml
Käydäämpä läpi mitkä ovat oikeasti valetta ja mitkä eivät. Ilmeisestikin tuossa on kyseessä nimenomaan parasta ennen päiväyksen ohittaneet sinkkuneidot
Kohta 1." Ajattelet, että elinympäristössäsi ei ole ketään potentiaalista"
On oikeasti valetta, "Potentiaalisia"on, mutta oma tasosi ei todennäköisesti niihin riitä, koska muuten"potentiaalinen"mies eli top 10% mies olisi jo iskenyt sinut.
Kohta2.. Luulet, että kaikki miehet ovat...pettureita
Osittain totta. Kaikki kiimareikää kostuttavat miehet ovat todennäköisesti pettureita koska kostuttavat myös muiden naisten kiimalävet
Kohta3." Kuvittelet, että miehet ovat kiinnostuneita vain sinua nuoremmista naisista"
Riippuu iästäsi. Jos olet yli 25v niin väite ei voisi enää enempää totta olla. Ja myös ne"potentiaaliset"miehet saavat kyllä sinua nuorempia ja kauniimpia naisia.
Kohta4. " Luulet, että sinussa on jotain vikaa"
Totta. Sinussa on vikaa ja yleisimmät viat ovat: ylipaino, korkea ikä, korkea käyttöaste
5." Uskot rakkauden vain tupsahtavan eteesi" Mahdollisesti totta, asiat voivat naiselle vain tapahtua jos tämä on tarpeeksi tasokas.
6." Et näe itseäsi kyllin viehättävänä"
Pitää kutinsa, et ole kyllin viehättävä top 10% miehille
Ja tämä lause varsinkin on puuta heinää ja pahimman luokan itselleen valehtelua
"Olet aivan yhtä viehättävä kuin kuka tahansa muukin."
Nainen on viehättävimmillään 18-22vuotiaana ja yli 30v nainen häviää viehättävyydessä nuorelle naiselle 10000-0
6"valhetta"joita ikisinkkunainen uskottelee itsell
34
610
Vastaukset
- IiäRäL
Viitaten kohtaan 6 - miksi sanot, että sille top 10% miehille, kun totuushan on että ihan kaikille miehille? Eihän sinullekaan kelpaisi muu kuin se top 10% kuuluva nuori kaunotar... Eikä kenellekään muullekaan tällä palstalla, tai muutenkaan... Jos kelpaisi, niin eihän täälläkään olisi tällaista määrää vihaa ja halveksuntaa yli 25 -vuotiaita naisia kohtaan. Minä tällaisena (oikeasti) vanhana kurppana (25 -v ei ole vanha) olen hyvin tietoinen ettei minulla ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla yhtään minkään tasoisten miesten keskuudessa. Ei vaikka olen hoikka ja erittäin vähän käytetty. Olen vain yksinkertaisesti liian vanha ihan joka ikiselle miehelle.
- Judgementday
oikea käyttöasteesi ja ikäsi?
- IiäRäL
Judgementday kirjoitti:
oikea käyttöasteesi ja ikäsi?
Lähes 40 ja 1 miehen käyttämä.
Et kai ole tosissasi, että olisit liian vanha jokaiselle miehelle? :/
Älä vaan sano, että olet.Millainen luonne/persoonallisuus ja sulla on....siis omasta mielestäsi ja millainen olet arvoiltasi (kylmät, lämpimät vai jotain siltä väliltä)?
Mitä miehessä arvostat ja mitä suhteelta haluaisit vai haluatko edes suhdetta?
...kunhan kysyin.... ;P
Voipi olla, että sinulla on sellainen luonne/persoonallisuus, joka poikkeaa suuresti monesta KanssaSisarestasi ja voisit hyvinkin olla monellekin miehelle ihan jopa helmi, mutta syystä tai toisesta kukaan ei ole nähnyt todellista sinua.......syitä voi olla vaikka kuinka paljon ja luultavasti et tykkää/jaksa tutustumis pelejä yms., kun "vääriä" ehdokkaita on niin paljon....- IiäRäL
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Millainen luonne/persoonallisuus ja sulla on....siis omasta mielestäsi ja millainen olet arvoiltasi (kylmät, lämpimät vai jotain siltä väliltä)?
Mitä miehessä arvostat ja mitä suhteelta haluaisit vai haluatko edes suhdetta?
...kunhan kysyin.... ;P
Voipi olla, että sinulla on sellainen luonne/persoonallisuus, joka poikkeaa suuresti monesta KanssaSisarestasi ja voisit hyvinkin olla monellekin miehelle ihan jopa helmi, mutta syystä tai toisesta kukaan ei ole nähnyt todellista sinua.......syitä voi olla vaikka kuinka paljon ja luultavasti et tykkää/jaksa tutustumis pelejä yms., kun "vääriä" ehdokkaita on niin paljon....Luonteeni ja persoonallisuuteni? Varmaan jonkun mielestä vittumainen luuska, jonkun mielestä surkea hissukka, jotkut saattaa pitää jopa kivana tyyppinä. Ehkä olen jotain siltä väliltä. Olen introvertti, se ehkä kuvastaa eniten. En hae suhdetta, enkä voi edes kuvitella että olisin enää kenenkään kanssa. Kunhan vaan huvikseni luen tätä palstaa ja joskus saatan jotain kommentoida. Aluksi eksyin tänne, kun halusin tietää mitäs muut yksineläjät tuumailee, millaista on heidän arki, mutta löysinkin jotain... Noh - sanottaisko "muuta." Aiemmin en ollut juurikaan miettinyt omaa "arvoani" lihamarkkinoilla, en toki kuvitellut sen olevan kovinkaan kummoinen, koska en ole ikinä ollut mitenkään suosittu miesten keskuudessa. No tätä palstaa lukiessa on tullut selväksi, miten miehet nämä asiat näkee ja kokee. Todella uskomattoman rumaa tekstiä ja huorittelua päivästä toiseen. En nyt usko, että ainakaan kaikki ihan tosissaan on, mutta onhan olemassa sanonta "leikissä on aina puolet totta."
IiäRäL kirjoitti:
Luonteeni ja persoonallisuuteni? Varmaan jonkun mielestä vittumainen luuska, jonkun mielestä surkea hissukka, jotkut saattaa pitää jopa kivana tyyppinä. Ehkä olen jotain siltä väliltä. Olen introvertti, se ehkä kuvastaa eniten. En hae suhdetta, enkä voi edes kuvitella että olisin enää kenenkään kanssa. Kunhan vaan huvikseni luen tätä palstaa ja joskus saatan jotain kommentoida. Aluksi eksyin tänne, kun halusin tietää mitäs muut yksineläjät tuumailee, millaista on heidän arki, mutta löysinkin jotain... Noh - sanottaisko "muuta." Aiemmin en ollut juurikaan miettinyt omaa "arvoani" lihamarkkinoilla, en toki kuvitellut sen olevan kovinkaan kummoinen, koska en ole ikinä ollut mitenkään suosittu miesten keskuudessa. No tätä palstaa lukiessa on tullut selväksi, miten miehet nämä asiat näkee ja kokee. Todella uskomattoman rumaa tekstiä ja huorittelua päivästä toiseen. En nyt usko, että ainakaan kaikki ihan tosissaan on, mutta onhan olemassa sanonta "leikissä on aina puolet totta."
"leikissä on aina puolet totta."
Joo näin sen itsekin näen......ja monet käyttää ihan elävässä elämässä ihan samaa....jolloin voi aina "turvautua"...."se oli leikkii vaan"...."vitsi vitsi"... jne..jne..vaikka pääsääntöisesti on kyse ihan jostain muusta...
Ei introverttiys ole ainakaan naisilla niin "paha" asia......itse en oikeastaan edes tiedä mitä olen, kun herkkyys on yksi asia mikä sekoittaa ekstro/intro määritelmiä......kuten myös jotkut muutkin luonteen/persoonanpiirteet..
Minusta tärkeämpää on se, että on omalle vastinparilleen arvokas, kuin se, että on monelle/kaikille.....mutta se on vain minun mielipide.....yksilöitä on erillaisia, niin kuin myös tarpeita, mielipiteitä ja kaikkea muutakin....enkä myöskään anna muiden määrittää minun arvoani....ainakaan enää....sellaisia ihmisiä ei kannata lähelle päästää/ottaa, jotka pyrkivät latistamaan itsetunnon tai yrittävät hyötyä sinusta mahdollisimman paljon ilman automaattista vastavuoroisuutta...näin ainakin itse asiat koen nykyisin...
Olet varmasti monen mielestä arvokas...jopa sellaisten ketkä eivät sinua edes tiedä....Hyvää Vappua myös sinulle! =)- 12121212
IiäRäL kirjoitti:
Luonteeni ja persoonallisuuteni? Varmaan jonkun mielestä vittumainen luuska, jonkun mielestä surkea hissukka, jotkut saattaa pitää jopa kivana tyyppinä. Ehkä olen jotain siltä väliltä. Olen introvertti, se ehkä kuvastaa eniten. En hae suhdetta, enkä voi edes kuvitella että olisin enää kenenkään kanssa. Kunhan vaan huvikseni luen tätä palstaa ja joskus saatan jotain kommentoida. Aluksi eksyin tänne, kun halusin tietää mitäs muut yksineläjät tuumailee, millaista on heidän arki, mutta löysinkin jotain... Noh - sanottaisko "muuta." Aiemmin en ollut juurikaan miettinyt omaa "arvoani" lihamarkkinoilla, en toki kuvitellut sen olevan kovinkaan kummoinen, koska en ole ikinä ollut mitenkään suosittu miesten keskuudessa. No tätä palstaa lukiessa on tullut selväksi, miten miehet nämä asiat näkee ja kokee. Todella uskomattoman rumaa tekstiä ja huorittelua päivästä toiseen. En nyt usko, että ainakaan kaikki ihan tosissaan on, mutta onhan olemassa sanonta "leikissä on aina puolet totta."
Ei palstalla vihata naista pelkän iän perusteella. Nainen voi olla introvertti tai jopa hissukka, siitä ei tule miinusta.
Mutta ennen kuin syyttelet miehiä pinnallisuudesta, varmista ettei itse ole pinnallinen. Naiset yleensä piiloutuvat "juuri minä haluan"-kortin taakse.
Kelpaisiko sinulle hissukkamies? Entäs pieni ja hintelä mies? Vai satutko juuri sinä (ja kaikki muutkin naiset) pitämään reippaammista, fyysisesti kookkaammista miehistä?
Vai oletko "mieluumin yksin kuin huonossa suhteessa", ts. sinulle kelpaisi vain tasokkaat miehet joihin markkina-arvosi ei riitä?
Ovatko miehet niin erilaisia vai yksinkertaisesti rehellisempiä? - rtjukk
12121212 kirjoitti:
Ei palstalla vihata naista pelkän iän perusteella. Nainen voi olla introvertti tai jopa hissukka, siitä ei tule miinusta.
Mutta ennen kuin syyttelet miehiä pinnallisuudesta, varmista ettei itse ole pinnallinen. Naiset yleensä piiloutuvat "juuri minä haluan"-kortin taakse.
Kelpaisiko sinulle hissukkamies? Entäs pieni ja hintelä mies? Vai satutko juuri sinä (ja kaikki muutkin naiset) pitämään reippaammista, fyysisesti kookkaammista miehistä?
Vai oletko "mieluumin yksin kuin huonossa suhteessa", ts. sinulle kelpaisi vain tasokkaat miehet joihin markkina-arvosi ei riitä?
Ovatko miehet niin erilaisia vai yksinkertaisesti rehellisempiä?Kai nyt jokainen on mieluumin yksin kuin huonossa suhteessa? Tunnen monta ikisinkkumiestä ja hekin ovat aina viljelleet tuota lausetta, ei se mikään pelkästään naisten käyttämä hokema ole. Ja noin sen pitäisi mennäkin. Maailma olisi ihan toisenlainen paikka, jos kaikki ihmiset ajattelisivat noin ja katsoisivat vähän tarkemmin, kehen menevät sotkeentumaan ja minkälaiset geenit päästetään jatkoon.
Tällä hetkellä kun tilanne on se, että mitä paskempi luonne, sen helpommin saa parisuhteen. Ja toisin kuin yritätte täällä väittää, se koskee kyllä ihan molempia sukupuolia. Ihan turhaan syyllistätte pelkästään naisia.
Itse asiassa miehet on vielä pahempia. Naisille sentään kelpaa vanhempikin mies jolla on paska luonne. Miehet sen sijaan vaativat, että naisen pitää paskan luonteen lisäksi olla vielä nuorikin.
Kaikkein huvittavinta on, että jopa homoilla ja lesboilla on ihan sama show. - Naisasialooseri1
Kannatat siis rodunjalostusta?
- 12121212
rtjukk kirjoitti:
Kai nyt jokainen on mieluumin yksin kuin huonossa suhteessa? Tunnen monta ikisinkkumiestä ja hekin ovat aina viljelleet tuota lausetta, ei se mikään pelkästään naisten käyttämä hokema ole. Ja noin sen pitäisi mennäkin. Maailma olisi ihan toisenlainen paikka, jos kaikki ihmiset ajattelisivat noin ja katsoisivat vähän tarkemmin, kehen menevät sotkeentumaan ja minkälaiset geenit päästetään jatkoon.
Tällä hetkellä kun tilanne on se, että mitä paskempi luonne, sen helpommin saa parisuhteen. Ja toisin kuin yritätte täällä väittää, se koskee kyllä ihan molempia sukupuolia. Ihan turhaan syyllistätte pelkästään naisia.
Itse asiassa miehet on vielä pahempia. Naisille sentään kelpaa vanhempikin mies jolla on paska luonne. Miehet sen sijaan vaativat, että naisen pitää paskan luonteen lisäksi olla vielä nuorikin.
Kaikkein huvittavinta on, että jopa homoilla ja lesboilla on ihan sama show."Itse asiassa miehet on vielä pahempia. Naisille sentään kelpaa vanhempikin mies jolla on paska luonne. Miehet sen sijaan vaativat, että naisen pitää paskan luonteen lisäksi olla vielä nuorikin."
Mutta etkös juuri sanonut että niistä vanhemistakin kelpaavat vain geneettisesti vahvat (isot) yksilöt? Fyysisesti pieni ei käy, kun ei nyt vain tule sitä tunnetta että on suojeltu jne.
Ja melko harva nelikymppinen nainen enää lisääntyy, joten ihan samahan se on vaikkei lapset olisikaan pitkiä, leveäharteisia ja jykeväleukaisia.
Jos nainen on pian nelikymppinen ja epäsuosittu, ei kun katselemaan lyhyitä, hinteliä, kokemattomia ja epäsuosittuja 45 miehiä.
Vai eikö kelpaa? Pitääkö olla top 20% nelikymppinen mies? - IiäRäL
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"leikissä on aina puolet totta."
Joo näin sen itsekin näen......ja monet käyttää ihan elävässä elämässä ihan samaa....jolloin voi aina "turvautua"...."se oli leikkii vaan"...."vitsi vitsi"... jne..jne..vaikka pääsääntöisesti on kyse ihan jostain muusta...
Ei introverttiys ole ainakaan naisilla niin "paha" asia......itse en oikeastaan edes tiedä mitä olen, kun herkkyys on yksi asia mikä sekoittaa ekstro/intro määritelmiä......kuten myös jotkut muutkin luonteen/persoonanpiirteet..
Minusta tärkeämpää on se, että on omalle vastinparilleen arvokas, kuin se, että on monelle/kaikille.....mutta se on vain minun mielipide.....yksilöitä on erillaisia, niin kuin myös tarpeita, mielipiteitä ja kaikkea muutakin....enkä myöskään anna muiden määrittää minun arvoani....ainakaan enää....sellaisia ihmisiä ei kannata lähelle päästää/ottaa, jotka pyrkivät latistamaan itsetunnon tai yrittävät hyötyä sinusta mahdollisimman paljon ilman automaattista vastavuoroisuutta...näin ainakin itse asiat koen nykyisin...
Olet varmasti monen mielestä arvokas...jopa sellaisten ketkä eivät sinua edes tiedä....Hyvää Vappua myös sinulle! =)Hyvää vappua sinullekin. :)
En minäkään ole koskaan halunnut kelvata "kaikille". Minulle on loppujen lopuksi ihan sama mitä ihmiset minusta ajattelevat. En ole tavaraani joka tapauksessakaan jakamassa ympäriinsä, niin aivan sama jos sitä ei kukaan halua... Vain tuo kovin ruma kielenkäyttö ja varsinkin iäkkäämpien naisten haukkuminen ihmetyttää - meissäkin kun on monenlaisia, eikä me kaikki olla "juostu juoksujamme". - IiäRäL
12121212 kirjoitti:
Ovatko miehet niin erilaisia vai yksinkertaisesti rehellisempiä?No tulipas sieltä jo äkäisempää tekstiä... Se ainut mies joka elämässäni on ollut oli 2 cm pitempi kuin minä. Toki hän isompi oli, koska minä olen hoikka ja siro, hän taas ei. Suhteemme oli alunperin ystävyyssuhde, josta muuttui sitten muuksi. En minä ole koskaan asetellut mitään rajoituksia ihmisen luonteelle ja fyysiselle olemukselle. Vaikka pitkähkö nainen olenkin, en edes pidä kovin pitkistä miehistä. En toki olisi karsinut ketään 2 -metristäkään pois, vain liiallisen pituutensa vuoksi, jos muuten olisi ollut kiva tyyppi. ;) Ja suhteeseen tosiaankin olisin valmis vain siinä tapauksessa, että tuntisin miehen kunnolla ja tietäisin millainen hän oikeasti on, kuten ainoan mieheni tunsin ensin ystävänä, ja tiesin hänen olevan hyvä tyyppi. Miehet taas ei yleensä halua ystävystyä naisten kanssa, vaan jos ei muutaman tapaamisen jälkeen ole sakset levällään, se on sitten siinä.
Nuo markkina-arvo -höpinät olen "oppinut" vasta tältä palstalta, enkä ole aiemmin ajatellut edes kyseisiä asioita. Mieheni oli työtön meidän tavatessa, kuten olin itsekin. Itse sain myöhemmin töitä, hän ei. Suhteemme ei loppunut siihen, vaan onnettomuuteen, jossa hän siirtyi ajasta ikuisuuteen. Hän oli elämäni rakkaus, enkä halua "kelvata" kenellekään muulle enää ikinä. Enkä ole koskaan halunnutkaan. Olin jo muuten suhteen alkaessa reilusti kurppaikäinen. Useamman vuoden yli 25 -v.
Mitä tulee naisen introverttiyteen ja hissukkamaisuuteen, niin se on ihan kiva ajatus, ettei sellainen miehiä haittaa. Kovin usea mies tuntuu lähes hellivän mielessään ajatusta siitä, kuinka kiva hiljainen seinäruusu olisi se ihannenainen. Totuus taas on se, että näitä seinäruusuja on pilvin pimein. Ihan neitseenä hautaan meneviä. He eivät kelpaa miehille, koska todellisuudessa miehet eivät edes huomaa heitä. Ei edes ne hissukkamiehet. Hissukkanaiset kyllä huomaavat hissukkamiesten olemassaolon, minäkin. Mutta me hissukkanaiset olemme täysin näkymättömiä kaikille. Siksi te luulette ettei kaltaisiamme ole edes olemassa ja kaikki on vain jotain ilolintuja - myöhemmin vanhoja kurppia - jotka toosa levällään lentää kikkelistä kikkeliin. Sitten yleistätte tämän mielikuvan koskettamaan kaikkia naisia, ja haukutte niin rumasti ettei ole vallan tosikaan. Teidän introvertti hissukkanainen on kaunis ja nuori ujo neitsyt. Ei esimerkiksi kolmikymppinen harmaa hiirulainen, joka ei ole mikään maailman luokan kaunotar. - 12121212
IiäRäL kirjoitti:
No tulipas sieltä jo äkäisempää tekstiä... Se ainut mies joka elämässäni on ollut oli 2 cm pitempi kuin minä. Toki hän isompi oli, koska minä olen hoikka ja siro, hän taas ei. Suhteemme oli alunperin ystävyyssuhde, josta muuttui sitten muuksi. En minä ole koskaan asetellut mitään rajoituksia ihmisen luonteelle ja fyysiselle olemukselle. Vaikka pitkähkö nainen olenkin, en edes pidä kovin pitkistä miehistä. En toki olisi karsinut ketään 2 -metristäkään pois, vain liiallisen pituutensa vuoksi, jos muuten olisi ollut kiva tyyppi. ;) Ja suhteeseen tosiaankin olisin valmis vain siinä tapauksessa, että tuntisin miehen kunnolla ja tietäisin millainen hän oikeasti on, kuten ainoan mieheni tunsin ensin ystävänä, ja tiesin hänen olevan hyvä tyyppi. Miehet taas ei yleensä halua ystävystyä naisten kanssa, vaan jos ei muutaman tapaamisen jälkeen ole sakset levällään, se on sitten siinä.
Nuo markkina-arvo -höpinät olen "oppinut" vasta tältä palstalta, enkä ole aiemmin ajatellut edes kyseisiä asioita. Mieheni oli työtön meidän tavatessa, kuten olin itsekin. Itse sain myöhemmin töitä, hän ei. Suhteemme ei loppunut siihen, vaan onnettomuuteen, jossa hän siirtyi ajasta ikuisuuteen. Hän oli elämäni rakkaus, enkä halua "kelvata" kenellekään muulle enää ikinä. Enkä ole koskaan halunnutkaan. Olin jo muuten suhteen alkaessa reilusti kurppaikäinen. Useamman vuoden yli 25 -v.
Mitä tulee naisen introverttiyteen ja hissukkamaisuuteen, niin se on ihan kiva ajatus, ettei sellainen miehiä haittaa. Kovin usea mies tuntuu lähes hellivän mielessään ajatusta siitä, kuinka kiva hiljainen seinäruusu olisi se ihannenainen. Totuus taas on se, että näitä seinäruusuja on pilvin pimein. Ihan neitseenä hautaan meneviä. He eivät kelpaa miehille, koska todellisuudessa miehet eivät edes huomaa heitä. Ei edes ne hissukkamiehet. Hissukkanaiset kyllä huomaavat hissukkamiesten olemassaolon, minäkin. Mutta me hissukkanaiset olemme täysin näkymättömiä kaikille. Siksi te luulette ettei kaltaisiamme ole edes olemassa ja kaikki on vain jotain ilolintuja - myöhemmin vanhoja kurppia - jotka toosa levällään lentää kikkelistä kikkeliin. Sitten yleistätte tämän mielikuvan koskettamaan kaikkia naisia, ja haukutte niin rumasti ettei ole vallan tosikaan. Teidän introvertti hissukkanainen on kaunis ja nuori ujo neitsyt. Ei esimerkiksi kolmikymppinen harmaa hiirulainen, joka ei ole mikään maailman luokan kaunotar.No kerrotaanpa totuus miehen näkökulmasta.
Kun minä olin <25v, ja muuten täysin kokematon, en ollut ainoa joka ei saanut naisia. Meitä oli pilvin pimein, baarissa pärjäsivät vain itsevarmat ja määrätietoiset iskijät jotka pyrkivät kohti seksiä mahdollisimman nopeasti. Nurkkapöydät ovat täynnä kilttejä miehiä jotka eivät lähesty naisia, tai lähestyvät kavereina ja unohtuvat mielestä sillä hetkellä kun pelimies tulee jutuille.
Toisin sanottuna, miehet oppivat että ellei "osoita kiinnostusta" (naisten koodisana pelimiestaidoille eli flirttailulle, koskettelulle, roolileikeille ja naisen ohjaamiselle kohti makuukammaria)...ei saa naista. Ei sytytä, ei ole kemiaa, olisit hyvä mies jollekin naiselle jne.
Ja kyllä, ne kiltit hissukat lakoavat pelimiesten edessä siinä missä muutkin. Juju on siinä ettei pelimies vaikuta pelimieheltä, vaan tavalliselta mieheltä joka vain jostain syystä sytyttää.
Nykyiset naisvihaajaätmit ovat entisiä romanttisia ja kilttejä miehiä. Lähes kaikki. Toivo -> masennus -> katkeruus -> viha.
Pahoittelut elämänkumppanisi johdosta. - IiäRäL
12121212 kirjoitti:
No kerrotaanpa totuus miehen näkökulmasta.
Kun minä olin <25v, ja muuten täysin kokematon, en ollut ainoa joka ei saanut naisia. Meitä oli pilvin pimein, baarissa pärjäsivät vain itsevarmat ja määrätietoiset iskijät jotka pyrkivät kohti seksiä mahdollisimman nopeasti. Nurkkapöydät ovat täynnä kilttejä miehiä jotka eivät lähesty naisia, tai lähestyvät kavereina ja unohtuvat mielestä sillä hetkellä kun pelimies tulee jutuille.
Toisin sanottuna, miehet oppivat että ellei "osoita kiinnostusta" (naisten koodisana pelimiestaidoille eli flirttailulle, koskettelulle, roolileikeille ja naisen ohjaamiselle kohti makuukammaria)...ei saa naista. Ei sytytä, ei ole kemiaa, olisit hyvä mies jollekin naiselle jne.
Ja kyllä, ne kiltit hissukat lakoavat pelimiesten edessä siinä missä muutkin. Juju on siinä ettei pelimies vaikuta pelimieheltä, vaan tavalliselta mieheltä joka vain jostain syystä sytyttää.
Nykyiset naisvihaajaätmit ovat entisiä romanttisia ja kilttejä miehiä. Lähes kaikki. Toivo -> masennus -> katkeruus -> viha.
Pahoittelut elämänkumppanisi johdosta.Ne hissukkanaiset ei käy baareissa, sieltä et löydäkään muita kuin niitä tasokkaampia tai laskelmoivempia naisia. Hissukat on jo tyttöinä lyöty niin lyttyyn, etteivät uskalla lähteä ihmisten pariin. Itselläkin taustalla erittäin rankkaa koulukiusaamista, johon myös hissukkapojat osallistuivat, että saivat huomiota edes hetken niiltä suosituilta tytöiltä ja pojilta. Ei siinä paljon uskalla lähestyä enää ketään, kun jopa ne "kiltit ja kunnolliset" on osoittaneet olevansa julmia ja halveksivia.
- samamiehillä
IiäRäL kirjoitti:
Ne hissukkanaiset ei käy baareissa, sieltä et löydäkään muita kuin niitä tasokkaampia tai laskelmoivempia naisia. Hissukat on jo tyttöinä lyöty niin lyttyyn, etteivät uskalla lähteä ihmisten pariin. Itselläkin taustalla erittäin rankkaa koulukiusaamista, johon myös hissukkapojat osallistuivat, että saivat huomiota edes hetken niiltä suosituilta tytöiltä ja pojilta. Ei siinä paljon uskalla lähestyä enää ketään, kun jopa ne "kiltit ja kunnolliset" on osoittaneet olevansa julmia ja halveksivia.
niin ovat monet kiltit ja kunnolliset miehetkin lytöty joko lapsuudessa tai sitten aikuisuudessa
- IiäRäL
samamiehillä kirjoitti:
niin ovat monet kiltit ja kunnolliset miehetkin lytöty joko lapsuudessa tai sitten aikuisuudessa
Varmasti, mutta itse tein lapsuudessa ja nuoruudessa sen erikoisen havainnon, että hissukkatytöt ei kiusanneet ketään, eivätkä myöskään yrittäneet "nousta" niiden suosittujen suosioon. Hissukkatytöt tiesi että ne on kusipäitä, eikä olisi edes halunneet olla niiden kanssa missään tekemisissä. Sen sijaan hissukkapojista lähes kaikki yritti päästä näiden koulun "kuninkaallisten" suosioon, ja mikäs parempi tapa kuin huoritella ja vittuilla hissukkatytölle...
Tuo huorittelu muuten yksi hassu juttu nuoruuden ajoilta - se joka ei taatusti ollut huora, tuli haukutuksi huoraksi. Ne joiden olisi voinut jopa sanoa olevan vähintäänkin lumppuja, eivät tätä nimitystä saaneet osakseen koskaan. IiäRäL kirjoitti:
Varmasti, mutta itse tein lapsuudessa ja nuoruudessa sen erikoisen havainnon, että hissukkatytöt ei kiusanneet ketään, eivätkä myöskään yrittäneet "nousta" niiden suosittujen suosioon. Hissukkatytöt tiesi että ne on kusipäitä, eikä olisi edes halunneet olla niiden kanssa missään tekemisissä. Sen sijaan hissukkapojista lähes kaikki yritti päästä näiden koulun "kuninkaallisten" suosioon, ja mikäs parempi tapa kuin huoritella ja vittuilla hissukkatytölle...
Tuo huorittelu muuten yksi hassu juttu nuoruuden ajoilta - se joka ei taatusti ollut huora, tuli haukutuksi huoraksi. Ne joiden olisi voinut jopa sanoa olevan vähintäänkin lumppuja, eivät tätä nimitystä saaneet osakseen koskaan.Minä nyt en ollut ihan HissukkA....mutta enpä ole tuollaiseen sortunut....ehkä joskus ennemminkin kärsinyt siitä, että on mennyt joihinkin tilanteisiin väliin jos on alkanut tuntumaan pahalta....tai sitten en alistunut itse perseilijöiden touhuille... ;P
Eikä kaikki kiusatutkaan olleet täysin syyttömästi kiusattuja...vaan osa oli myös ihan syystä "kiusattuja", koska itse sitä kerjäsivät tai sitten itse syyllistyivät kiusaamiseen heti vain jos saivat mahdollisuuden....josta sitten saivat sitä mitä pyysivätkin......näin miehenä itse tarkoitan pääasiassa poikia.......jotkut tytötkin olivat tälläisiä...
- Eioleenäävalkoinen
Yleisin valhe on,et luullaan ettei kumppani tiedä syrjähypyistä,mutta kyllä tutun ihmisen on oppinut tuntemaan.
- kokenutmies--
Kohta 2. Naiset haluaa petturi miehiä ekä uskollisia miehiä. Koska mies on kelvannut toisille naisille niin nainen haluaa just sen miehen joka pettää.
- sellastaseonetc
Nojuu. Yhtä hyvin tuo menee toisinpäin...vai eikö kuitenkaan? Naiset-Miehet. Ehkei yleistys kannata.
- Naisasialooseri1
Ensinnäkään ei mene ja vaikka menisikin niin se ei ole mikään puolustus. Miehelle on yksi hailee kelpaako nainen muille miehille
- JaHöpsistäTaas
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Ensinnäkään ei mene ja vaikka menisikin niin se ei ole mikään puolustus. Miehelle on yksi hailee kelpaako nainen muille miehille
No miksi sen naisen sitte pitää olla nuori ja kaunis neitsyt, jonka ihan oikeasti KAIKKI miehet haluaa? Eikö silloin käy tätitukkainen ruma siiderivalas, jos sillä ei ole väliä kelpaako se muille vai ei?
- Naisasialooseri1
Idioottiko olet? Ei mies nuorta ja kaunista neitsyttä halua siksi, että muut miehet sellaisen haluavat vaan koska mies itse haluaa sellaisen. Paras tilanne nimenomaan olisi miehen kannalta se, että muut miehet eivät haluaisi tuollaista naista niin ei olisi kilpailua ja nainen pysyisi paremmin käyttämättömänä eikä sitä tarvitsisi mustasukkaisesti vahtia koko ajan kun muut miehet eivät sitä pyrkisi iskemään/panemaan.
Ruma siiderivalas ei käy siksi, että sellainen ei kiihota miestä, sillä ei ole mitään merkitystä ettei se kiihota muitakaan.
Ja komeakaan mies ei kelpaa naiselle jos se mies ei kelpaa tai ole kelvannut muille naisille ja vastaavasti taas ruma mies kelpaa jos nainen tietää, että hän on muidenkin naisten suosiossa syystä mistä hyvänsä.
- Näinsemenee
Onhan se jotenkin omituista tosiaan, että meitä yksinolevia oikeita kurppia syyllistetään yksinolemisesta, vaikka toisaalta ilmoitetaan, että olemme epähaluttavia ihmisjätteitä, joihin yhdenkään miehen ei pidä tyytyä tai edes spermaa laskea. Ei kurppa voi saada suhdetta, kun miehet ei häntä halua. Yhden illan panoihinkin miehellä pitää olla baarin kuumin typykkä tai kaunis ammattilainen, kurppa sen sijaan on täysi hylkiö siinäkin. Mä ainakin olen yksin, koska en kelpaa edes sille lähibaarin pahimmalle alkoholistille. Voitte haukkua ja vihata niin paljon kuin huvittaa, mutta tämä on totuus. Ei yksinoleminen ole mulle valinta, vaan miesten osoittama realiteetti. Tätä palstaa lukiessa olen vaan vihdoin saanut selityksen tällekin asialle enkä enää edes haaveile mistään rakkaudesta ja suhteesta.
- atännä
Tää palstajargoni nyt on mitä on, ei ne oikeat miehet oikeassa elämässä toimi noin. Olet varmasti huomannut itsekin. Et varmasti haluaisi yhtäkään noista palsta-aktiiveista kumppaniksesi sinäkään, sen enempää kuin me naiset kelpaisimme heille ;)
- sellastaseonetc
Voi sua. Vänkytän sen verran vastaan että: Tämä palsta ei ole totuus. Eikä kaikki ole niin pintaliitäjiä. Irrottaudu henkisestä kurppuudesta ja ala arvostaa itseäsi. Kannattaisko jättää ne räkälät ja alkoholistit, niille kun on rakasta vaan se pullo sisältöineen. Valitse yksinolo ja tee siitä parasta mahdollista, sulle.
- Enootäällä
Tämä palsta on paikka, missä nainen on aina väärässä.
Logiikka on siis aukoton eli ns. Muumi. atännä kirjoitti:
Tää palstajargoni nyt on mitä on, ei ne oikeat miehet oikeassa elämässä toimi noin. Olet varmasti huomannut itsekin. Et varmasti haluaisi yhtäkään noista palsta-aktiiveista kumppaniksesi sinäkään, sen enempää kuin me naiset kelpaisimme heille ;)
"Tää palstajargoni nyt on mitä on, ei ne oikeat miehet oikeassa elämässä toimi noin."
Ihme kyllä kirjoitat tänne lähes päivittäin, eitkä ole niiden oikean elämän oikeiden miesten seurassa.
- hankielämäjo
Kylläpä ap:tä risoo naisen sinkkuus.
- FerminMetodi
Mistä siis löytyvät raittiit, hiljaiset, hissukat, neitsytikisinkkunaiset, joille suhteellisuusteorian syvä ymmärtäminen ei tuota ongelmia?
- crux
Ilmeisesti naisilla on varaa tehdä ihmissuhdeasioista mielessään vielä paljon vaikeampia kuin ne oikeasti ovat ja siltikin aina joskus tärppää. Vastaavat negatiiviset ajatukset ja ajatusvirheet tarkoittavat miehen tapauksessa pelkkää yksinäisyyttä.
Tietysti puheet ja ajatukset kuten "kaikki kunnon miehet ovat varattuja" on myös tapa paeta vastuuta. Kun ei ole ketään vapaana missään, niin ei tarvitse myöskään tehdä itse mitään. Sitten vaan ollaan ja odotellaan sitä iloista yllätystä.- JaHöpsistäTaas
Niin ja palsta -miesten mielestä nykyään ei enää edes ole olemassakaan kunnon naisia, vaan ne on muisto kultaiselta 1950 -luvulta. Sitten voi olla tekemättä mitään ja katkerana haukkua naisia, kun ei sitä iloista yllätystäkään voi odottaa, koska kunnon naisia ei vaan ole.
- Naisasialooseri1
Kunnon naisia ei vapaana ole, he ovat parisuhteessa aloilleen asettuneen panomiehen kanssa eli kokemattomia kauniita nuoria naisia ja jos onkin niin he haluavat myös pysyä sellaisina, sen sijaan kokemattomia kunnon miehiä on pilvin pimein, jotka ovat vastentahtoisesti sinkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463