Näillä keleillä 70 denin Norlynit ovat tarpeen.
Vastaukset 20
- amar20
mä pärjään hyvin 20 denin sukkahousuilla.
- sukkikset
kyllä 15-20 den riittää. värilliset hameen kanssa vois olla paksummat
- MiestenMieshhh
Ootsä mies ?
- sukkikset
MiestenMieshhh kirjoitti:
Ootsä mies ?
olen
- MiestenMieshhh
Siis pidät hametta ja sukkiksia ?
- Runkkusimo
Pallit hikoo näillä keleillä sukkahousuissa
- sukkikset
Tähän asti tarennut 20 den sukkiksilla, mutta tänään on kauan ulkona töröttäessä tullut vilu.
- sukkis_oy
40 denierin sukkahousuilla pärjäsin vielä tänään. Mutta kun alkaa mennä pakkasen puolelle, vaihdan paksumpiin. 60 den mikrokuitusukkiksiin tai puuvillaisiin. Sukkahousut siitä hyvät että eri paksuuksia löytyy joka säälle. Talvellakin vedän mieluummin paksut neulesukkahousut jalkaan kuin tylsät kalsarit.
- kolea_aamu
Mulla oli eilen 40 den sukkahousut. Tänään oli sen verran lämpimämpää että pärjäsin 20-denierisillä.
- sukkis_oy
kolea_aamu kirjoitti:
Mulla oli eilen 40 den sukkahousut. Tänään oli sen verran lämpimämpää että pärjäsin 20-denierisillä.
Juuri tuota tarkoitin. Joka säälle löytyy sopivat sukkahousut. Minulla on sukkahousuja aina 20 denieristä termosukkiksiin ja paksuihin villaisiin asti. Ja kaikille on käyttöä.
Kyllä 20 den riittää. Riippuu tietenkin, käytätkö housuja vai hametta
- Tiinapop
Kuka mies hametta käyttää ? Sukkahousut ymmärrän mutta hame ???
- Munapur
Siinähän mietit.
Tiinapop kirjoitti:
Kuka mies hametta käyttää ? Sukkahousut ymmärrän mutta hame ???
Kilttikin on eräänlainen hame. Onhan kiltti/hame(what ever) moneti miellyttävämpi, kuin housut tai shortsit.
- lisättäköön
hessusr kirjoitti:
Kilttikin on eräänlainen hame. Onhan kiltti/hame(what ever) moneti miellyttävämpi, kuin housut tai shortsit.
Sukkikset ja varsinkin kuviosukkikset sopii yhteen parhaiten juuri hameen kanssa
- Sukkahousutjo15vuotta
20den. sukkahousuilla pärjää vielä hyvin. Ja mitä tulee tuohon hameeseen niin minun puolestani jokainen pukee päälleen mitä haluaa. Itse en tosin kyllä ala hametta käyttämään vaikka olisi miesten mallistosta.
- kotonakin
40 den turkoosit sukkikset ja tummansininen hame
- kolea_aamu
Tänään taas 20 den farkkujen kanssa. Jollain tavalla kyllä 40 den sukkahousut on mukavammat jalassa. Sitä paksummat ovat jo liian paksut. Siis housujen kanssa. Hametta en käytä.
- mrbee
Kieltämättä hauskan näköiset :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri651762- 631155
- 931058
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45844Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41810Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus284799Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,260723- 55687
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied101667Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l114610