Sukkikset on poikaa

Sukkispoika

Näillä keleillä 70 denin Norlynit ovat tarpeen.

20

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amar20

mä pärjään hyvin 20 denin sukkahousuilla.

• sukkikset

kyllä 15-20 den riittää. värilliset hameen kanssa vois olla paksummat

• MiestenMieshhh

Ootsä mies ?

• sukkikset
        MiestenMieshhh kirjoitti:

Ootsä mies ?

olen

• MiestenMieshhh

Siis pidät hametta ja sukkiksia ?

• Runkkusimo

Pallit hikoo näillä keleillä sukkahousuissa

• sukkikset

Tähän asti tarennut 20 den sukkiksilla, mutta tänään on kauan ulkona töröttäessä tullut vilu.

• sukkis_oy

40 denierin sukkahousuilla pärjäsin vielä tänään. Mutta kun alkaa mennä pakkasen puolelle, vaihdan paksumpiin. 60 den mikrokuitusukkiksiin tai puuvillaisiin. Sukkahousut siitä hyvät että eri paksuuksia löytyy joka säälle. Talvellakin vedän mieluummin paksut neulesukkahousut jalkaan kuin tylsät kalsarit.

• kolea_aamu

Mulla oli eilen 40 den sukkahousut. Tänään oli sen verran lämpimämpää että pärjäsin 20-denierisillä.

• sukkis_oy
        kolea_aamu kirjoitti:

Mulla oli eilen 40 den sukkahousut. Tänään oli sen verran lämpimämpää että pärjäsin 20-denierisillä.

Juuri tuota tarkoitin. Joka säälle löytyy sopivat sukkahousut. Minulla on sukkahousuja aina 20 denieristä termosukkiksiin ja paksuihin villaisiin asti. Ja kaikille on käyttöä.

• Kyllä 20 den riittää. Riippuu tietenkin, käytätkö housuja vai hametta

• Tiinapop

Kuka mies hametta käyttää ? Sukkahousut ymmärrän mutta hame ???

• Munapur

Siinähän mietit.

• Tiinapop kirjoitti:

Kuka mies hametta käyttää ? Sukkahousut ymmärrän mutta hame ???

Kilttikin on eräänlainen hame. Onhan kiltti/hame(what ever) moneti miellyttävämpi, kuin housut tai shortsit.

• lisättäköön
        hessusr kirjoitti:

Kilttikin on eräänlainen hame. Onhan kiltti/hame(what ever) moneti miellyttävämpi, kuin housut tai shortsit.

Sukkikset ja varsinkin kuviosukkikset sopii yhteen parhaiten juuri hameen kanssa

• Sukkahousutjo15vuotta

20den. sukkahousuilla pärjää vielä hyvin. Ja mitä tulee tuohon hameeseen niin minun puolestani jokainen pukee päälleen mitä haluaa. Itse en tosin kyllä ala hametta käyttämään vaikka olisi miesten mallistosta.

• kotonakin

40 den turkoosit sukkikset ja tummansininen hame

• kolea_aamu

Tänään taas 20 den farkkujen kanssa. Jollain tavalla kyllä 40 den sukkahousut on mukavammat jalassa. Sitä paksummat ovat jo liian paksut. Siis housujen kanssa. Hametta en käytä.

• mrbee

Kieltämättä hauskan näköiset :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8546
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3672
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe