Razzlehan kuoli auto-onnettomuudessa, näin olen lukenut. Miten Razzle loppujen lopuksi menehtyi? Pitääkö teoria, että Razzle olisi saanut päävamman ja viety sairaalaan, jossa hänet leikattiin. Raz oli leikkauksen jälkeen vajonnut syvään koomaan ja hänestä tuli aivokuollut ja pian tämän jälkeen hänen sydämensä pysähtyi ja hän julistettiin kuolleeksi??!!
Mihin Razzle kuoli
8
900
Vastaukset
- andy monroe
Lääkärillä on tollasessa tapauksessa vaitiolovelvollisuus joten sitä ei media tiedä.
Toisin sanoen älä usko sitä paskaa mitä sulle siitä sanotaan. - mccoy
Mistään muualta et saa OIKEETA vastausta kun ehkä seriffi mccoy kirjasta.
- rokkienkeli
Ite oon kuullu et ois kuollu heti... enpähä tiiä...
- kazu
Ei kuollut heti. Ambulanssi hälytettiin ja razzle kiidätettiin sairaalaan. Lopullista kuolinsyytä voi kai vaan arvailla...
- rokkienkeli
kazu kirjoitti:
Ei kuollut heti. Ambulanssi hälytettiin ja razzle kiidätettiin sairaalaan. Lopullista kuolinsyytä voi kai vaan arvailla...
En tosissaa tiiä, näin olen kuullut mutta varmaa tietoa ei ole... ehkä pysyn poissa jauhamasta paskaa... ;-)
- Nappo
Motley Cruen..kirjassa aihetta on käyty läpi..
Poijaat tais lähtee autolla jurripäissään hakee jotakin???? ja muut jätkät näki muöhemmin paloautoja ymm.. auton romuu...kun kolari homma oli ns.. ohi. - Anonyymi
Entä jos Razzle olisi halvaantunut ja joutunut pyörätuoliin eikä, kuollut?
- Anonyymi
Razzlea on, rokotteissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089