Olen niin kyllästynyt mieheen

Sekavaolo

Seksi ja läheisyys ei tunnut hyvältä. Miehen pelkkä läsnäolo saa minut ärtymään. Päivittäin olen kiukkuinen..
Meillä ei ole mitään yhteistä,eikä syvällisiä keskusteluita ja mieheni mielestä me ei semmosia tarvita. Mies puhuu omista menoistaan/töistä ja minä vaan kuuntelen.
Tunnen itseni niin turhaksi. En koe itseäni naiseksi.

24

3461

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40vmies

      Ei se rakasta sinua jos ei puhu sinulle eikä tee sun kanssa mitään. Ero on paras vaihtoehto. Kyllä vaimon kanssa pitää olla yhteisiä juttuja ja yhteistä tekemistä vaikka kokkailua tai veneilyä ja salilla käymistä ja seksiäkin pitää olla säännöllisesti.

      • IhmettelenpäVaan

        En ole alkuperäinen kirjoittelija, mutta tähän on aivan pakko tehdä lisäkysymys: Onko se tosiaan näin, että mies ei rakasta enää jos ei juttele mitään eikä tee mitään yhdessä kanssani... Nimittäin hän väittää muuta - että rakastaa rakastaa. Mutta sitten kun yritän jutella jostain, hän ei useimmiten vastaa YHTÄÄN MITÄÄN! Ei edes murahda tai hymähdä - ei mitään!!! Mutta annapa olla, jos joku kaveri soittaa, niin jo jaksetaan turista niitä näitä ja äänensävykin muuttuu täysin siitä mitä minulle juttelee joskus harvakseltaan. Tämä on minusta NIIN raivostuttavaa!!!

        Itse haluaisin jutella kaikista asioista hänen kanssaan, mutta kun siitä ei tule mitään, ja yksinpuhelu tympäisee. Tulee jotenkin niin arvoton olo. Kelpaan kyllä siivoamaan, lasten asiat hoitamaan, kokkaamaan, käymään kaupassa ja puutarhahommiin. Ja sänkyynkin kelpaisin, oikein mielellään. Mutta kun sekään ei tunnu minusta miltään, kun ei ole mitään ns. henkistä yhteyttä. Ja tätä hän ei tajua millään! Sitten loukkaantuu kun kieltäydyn - kun tuntuu melkein kuin olisi jonkun ventovieraan kanssa. Kun ei mitään kanssakäymistä - mutta sitten yhtäkkiä aina seksiä pitäisi kyllä olla.

        En tiedä... jotenkin tällä hetkellä NIIN allekirjoitan tuon, että naiset Venuksesta ja miehet anuksesta... Sori mutta mitta alkaa olla aika täynnä...


      • minäpä_vaanx
        IhmettelenpäVaan kirjoitti:

        En ole alkuperäinen kirjoittelija, mutta tähän on aivan pakko tehdä lisäkysymys: Onko se tosiaan näin, että mies ei rakasta enää jos ei juttele mitään eikä tee mitään yhdessä kanssani... Nimittäin hän väittää muuta - että rakastaa rakastaa. Mutta sitten kun yritän jutella jostain, hän ei useimmiten vastaa YHTÄÄN MITÄÄN! Ei edes murahda tai hymähdä - ei mitään!!! Mutta annapa olla, jos joku kaveri soittaa, niin jo jaksetaan turista niitä näitä ja äänensävykin muuttuu täysin siitä mitä minulle juttelee joskus harvakseltaan. Tämä on minusta NIIN raivostuttavaa!!!

        Itse haluaisin jutella kaikista asioista hänen kanssaan, mutta kun siitä ei tule mitään, ja yksinpuhelu tympäisee. Tulee jotenkin niin arvoton olo. Kelpaan kyllä siivoamaan, lasten asiat hoitamaan, kokkaamaan, käymään kaupassa ja puutarhahommiin. Ja sänkyynkin kelpaisin, oikein mielellään. Mutta kun sekään ei tunnu minusta miltään, kun ei ole mitään ns. henkistä yhteyttä. Ja tätä hän ei tajua millään! Sitten loukkaantuu kun kieltäydyn - kun tuntuu melkein kuin olisi jonkun ventovieraan kanssa. Kun ei mitään kanssakäymistä - mutta sitten yhtäkkiä aina seksiä pitäisi kyllä olla.

        En tiedä... jotenkin tällä hetkellä NIIN allekirjoitan tuon, että naiset Venuksesta ja miehet anuksesta... Sori mutta mitta alkaa olla aika täynnä...

        Sanompa omasta kokemuksesta kun on ollut naisen kanssa 24 vuotta niin ei aina kauheesti kiinnosta puhua...mukava heittää läppää toistenkin kanssa välillä. Mun kumppani jopa toivoo että pitäisin suun kiinni, haluaa omaa rauhaa ei kuulemma jaksa kunnella mua paitsi silloin kun on jotain tärkeää asiaa, puhun kuulemma muuten paskaa/joutavia. Seksissä vähän sama asia...levittää reitensä ja makaa selällään...ei suuseksiä, ei kummemmin hyväilyjä kunhan odottaa että saan tyhjennyksen aikaan. Pakko sanoa että välillä kuvittelen jonkun muun siihen kumppanin tilalle. Sanoo nautivansa mutta ei se mua hämää enää tässä vaiheessa suhdetta, tiedän kyllä koska naisen nauttii seksistä.


      • Anonyymi
        IhmettelenpäVaan kirjoitti:

        En ole alkuperäinen kirjoittelija, mutta tähän on aivan pakko tehdä lisäkysymys: Onko se tosiaan näin, että mies ei rakasta enää jos ei juttele mitään eikä tee mitään yhdessä kanssani... Nimittäin hän väittää muuta - että rakastaa rakastaa. Mutta sitten kun yritän jutella jostain, hän ei useimmiten vastaa YHTÄÄN MITÄÄN! Ei edes murahda tai hymähdä - ei mitään!!! Mutta annapa olla, jos joku kaveri soittaa, niin jo jaksetaan turista niitä näitä ja äänensävykin muuttuu täysin siitä mitä minulle juttelee joskus harvakseltaan. Tämä on minusta NIIN raivostuttavaa!!!

        Itse haluaisin jutella kaikista asioista hänen kanssaan, mutta kun siitä ei tule mitään, ja yksinpuhelu tympäisee. Tulee jotenkin niin arvoton olo. Kelpaan kyllä siivoamaan, lasten asiat hoitamaan, kokkaamaan, käymään kaupassa ja puutarhahommiin. Ja sänkyynkin kelpaisin, oikein mielellään. Mutta kun sekään ei tunnu minusta miltään, kun ei ole mitään ns. henkistä yhteyttä. Ja tätä hän ei tajua millään! Sitten loukkaantuu kun kieltäydyn - kun tuntuu melkein kuin olisi jonkun ventovieraan kanssa. Kun ei mitään kanssakäymistä - mutta sitten yhtäkkiä aina seksiä pitäisi kyllä olla.

        En tiedä... jotenkin tällä hetkellä NIIN allekirjoitan tuon, että naiset Venuksesta ja miehet anuksesta... Sori mutta mitta alkaa olla aika täynnä...

        Mitäpä järkeä olla suhteessa,jossa ei ole mitään yhteistä. Ei se riitä että urahtaa sanoa että rakastaa.


    • oppeliini1

      Miksi sinä VALITSET elää tai viettää aikaa ihmisen kanssa josta et pidä?
      Sinulla ja VAIN sinulla on ohjakset omaan elämääsi. Miksi sinä et valitse itsellesi toisenlaista elämää: joko elää ilman vastenmielisiä ihmisiä ja VALITA huolella serasi, tai olla yksin ja käyttää jokainen hetki itsesi kehittämiseen paremmaksi yksiloksi (fyysinen kuntouttaminen, henkisen puolen parannus oppimalla lisää mistä jo tiedät vähän ja oppimalla uutta mistä et tiedä mitään jne. )
      Jäljempi vaihtoehto saa silmäsi avautumaan, katsomaan maailmaa eri näkokulmasta ja sekin auttaa ystävien valinnassa. Esim. ei tarvitse eikä halua hyokätä ensimmäisen vastaantulevan miehen kimppuun eikä hyväksyä jokaista joka pikkuisenkaan näyttää kiinnostustaan sinuun!

    • mekkk

      Jos muu ei auta niin hommaa oma asunto ja muutat sinne ja jätät lapun pöydälle että tämä suhde oli tässä kun puhe ei miehellesi tunnu auttavan niin sitten mies voi huomata jotain tai sitten ei.

      • EROTKAA

        Tuo on se hölmöin ja huomionhakuisin tapa. Ota reilusti ero ja jätä huomon kerjääminen!
        Mene mieluummin vaikka pikku hepeneissä baariin. Sieltä saat ullin-kullin huomiota ja varmasti meisseliäkin.


      • mekkk
        EROTKAA kirjoitti:

        Tuo on se hölmöin ja huomionhakuisin tapa. Ota reilusti ero ja jätä huomon kerjääminen!
        Mene mieluummin vaikka pikku hepeneissä baariin. Sieltä saat ullin-kullin huomiota ja varmasti meisseliäkin.

        Jos mies ei kuutele naistaan ollenkaan niin tuo on hyvä vahtoehto jos ei puhetta usko. Nainenhan on aikansa puhunut ja jos ei auta niin teost auttavat.


      • Anonyymi
        EROTKAA kirjoitti:

        Tuo on se hölmöin ja huomionhakuisin tapa. Ota reilusti ero ja jätä huomon kerjääminen!
        Mene mieluummin vaikka pikku hepeneissä baariin. Sieltä saat ullin-kullin huomiota ja varmasti meisseliäkin.

        Eikös sama ukko/akka ollut alussa kovin rakas ja haluava/haluttu.
        Nyt sitten kätevästi ulos vaan.

        Viisi vuotta yhteiselämää saman katon alla, alkaa jo todentamaan minkälainen kumppani hänestä tulisi.
        Lapsen tekoa kannattaa harkita tosi tarkkaan, etenkin jos on pienituloinen liitto.


    • taasnäitä

      Äijä määrää ja akka vikisee. Näin on monessa parisuhteessa. Silti kukaan ei käske suakaan kuuntelemaan vaan passiivisena ukkos määkimistä tai hyppimään sen pillin mukaan. Sä tunnet ittes tarpeettomaksi nimen omaan siitä syystä, ettet tee itse yhtikäs mitään, oot vaan toisen pompoteltavana ja valitat.
      Sitä saa just sitä mitä tilaa eikä yhtään enempää. Luulis sen tajuavan jos on jo aikuinen ihminen.

    • EROTKAA

      Ota ero. Kyllä se helpottaa miehesikin oloa.

    • hahhhhahahahaaaaaaaaa

      Miehesi ei pidä sinusta, eikä kukaan toinenkaan mies enää koskaan, koska biologinen kello on tehnyt tehtävänsä ja olet enää pelkkä kulahtanut ryppyinen nahkasäkki. Sellaista se on teillä naisilla.

      • Dkdkd

        En koe olevani kovinkaan ryppyinen 25v nainen. Mutta joo eivät miehetkään mitään herkkuja ole 45


      • hmm___

        höh ukonko kanss oot ? 45v


    • paskaaaaaaaaaa

      voi vittu mitä märehtimistä taas.

    • TäältäJälleenTähän

      Kannattaa pysyä väkisin yhdessä. Sinkkuna olet alempaa ihmisrotua.

    • Ei muuta kuin ero. Niin kaikki muutkin tekee oli lapsia tai ei.

      Kannattaa muistaa, että tuollainen vaihe tulee jokaisessa parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella.

      Hetken päästä se hekuma loppuu ja toinen tuntuu ihan tapalliselta, eikä se huomioi prinsessaa niin kuin ennen. Heti kun prinsessa menee baariin, pörrää miehiä ympärillä kuin hunajapurkilla, latelemassa kohteliaisuuksia ja juttelemassa ihan kaikesta elämän ja kuoleman väliltä.

      Niillä on syvällisiä viisauksiakin, kuten: "rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys" jne.

      Ole ystävällinen ja lähde menemään. Se on oikein miehellesi, vaikka ei välttämättä tajua sitä vielä itse. Kiukuttelevat prinsessat tarvitsevat jonkun itsevarman ja määrätietoisen jännämiehen koulutusta ja kunhan saavuttavat 35 vuoden iän, voivat oppia ihmisten tavoille.

    • helppolaulkoa

      Keskuste, jos ei puhe onnistu, niin jätä lappu ja kerro tunteet.. jollain tapaa sevität että asia tulee nopeasti itselle selväksi. -sitten mieti mitä teet. helppo täältä on huudella että jätä..

    • jälkeenrakkauden

      Hei, tääl olis varsinais-suomes tilalle sosiaalinen, naista arvostava hyväraaminen herrasmies.., kanssani unohtaisit moiset kaltonkohtelut..


      - suhteen onnnistumiseen tarvitaan kaksi.

    • eronnutjaonnellinen

      Mulla oli lähes samanlainen tilanne, mutta yhteisymmärryksessä päätimme kumppanin kanssa erota. Nyt elämä hymyilee ja tulevaisuus näyttää valoisalta! Viimein voin tehdä mitä ikinä haluan ilman murjottavaa ukkoa. :) Joten ei muuta kuin nostat kytkintä ja lähdet!

    • Puttepossu83

      Hei ap. Suosittelen että mietit tarkkaan , onko tämä asia, jonka kanssa voit elää vai oisko sittenkin jotain parempaa edessä jos vaan olisi rohkeutta kokeilla.

      Itse aiemmin seurustelin n. 3 vuotta entisen mieheni kanssa. Mitä pidemmälle suhde eteni sitä enemmän tuli äksyilyä, syyttämistä ja haukkumista. Ja jos en saanut huomiota ja yritin jutella ni vika oli aina minussa kun en osaa olla oikeanlainen. Yritin monta vuotta mutta sitten onneksi mulla paloi käämi ja keräsin romuni ja lähdin kälppimään. Olin puolitoista vuotta yksin ja ihan mahtavaa aikaa kun voi vaan olla ja nauttia. Mitää muuta velvollisuutta ei ollut ku päivätyöni.

      Aloin näkemään itseni uudessa valossa, nautin olla yksin, aloin hyväksymään itseni juuri tällaisena kuin olin , ja olin oikeasti ihan hyvä vaikka muuta oli uskoteltu monta vuotta. Luonto tuntui ja tuoksui paremmalta , musiikki on ihanempaa ja olo niin ihanampaa kun olin onnellinen.

      Sitten tapasin aivan ihanan miehen. Aivan upea tyyppi. On hauska, rento, kokkaa, kyselee päivän tapahtumia ja kuulumiset, hyväksyy mut tällasena kun oon ja kunnioittaa mua.

      Toki tiedän että on vaikeeta lähtee jos on pieniä lapsia, mutta se ei ole syy olla onneton. Lapsille toki tulee järjestää turvallinen arki ja elämä, mutta se tapahtuu myös muullakin tavoin kuin jäämällä paskaan suhteeseen.

      Tsemppiä , oli päätös mikä tahansa. Varmasti löytyy vaikka googlettamalla miten saada parisuhde paremmaksi jos päätät jäädä. Mulla ne ei oo onnistunut muutoin ku vaihtamalla kumppania.

    • söksö

      Kyllästynyt on täälläkin. kaverisuhde ollu ain vain 26vuot. ei vanhana kantsi enää erota. ollaan hautaan asti onnettomia. vain elämää ei sen enempää.. dadapadam.. jne..

    • NäinkinVoiKäydä

      Kerrotaanpa oma tilanne.. Avokin kanssa kyettiin jutteleen asioista.. seksi suju mutta omasta mielestäni tylsänpuoleista (jouduin aina tekeen aloitteen sekä sänkypuolella pelkästään minä olin spontaani.) joten pikkuhiljaa se jäi taka-alalle.. meillä ei juurikaan ollu riitoja (joitain erimielisyyksiä asioihin kyllä.).. oltiin jo suhteen alussa todettu olevamme todella erilaiset ihmiset.. mutta osattiin kuitenkin kunnioittaa toisen mielipiteitä, kiinnostuksen kohteita sekä menoja.. pikkuhiljaa tämä kaikki näivetti suhdetta ja lopulta emäntä tokas "mua ahdistaa parisuhteessa.". olen sitä tyyppiä joka ei jätä asioita ilmoille.. joten keskusteltiin halki mitä kumpainenkin tuntee ja mitkä on tulevaisuuden suunnitelmat jne. samassa päätettiin yhteisymmärryksessä erota..

      Mitä järkeä olla parisuhteessa jossa molemmat voi selkeästi huonosti?
      Parempi todeta faktat ja jatkaa eteenpäin..
      Me kyetään exän kanssa yhä edelleen jutteleen, sopiin asioita ja viettään aikaa yhdessä (sen verran yhteisiä tuttuja että väkisinkin törmäillään.) mutta tunteet on poissa ja tilalle on tullu kunnioitus ja ystävyys joka ei tule johtamaan parisuhteeseen.
      Exät on exiä syystä.

    • Anonyymi

      Ottaa eron kyllä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe