Ja grilli ei näköjään syty ilman tolkutonta määrää sytytysnestettä.
(olin tuulettamassa)
Naapurit grillaavat
13
207
Vastaukset
- GASOLINE------
.
"Vie niille lisää # GASOLINE #" Gulaga ctoj
https://www.youtube.com/watch?v=5ixvTwuwAV4
har!11
.Minä olen muuten tehnyt tuota vartiointihommaa mutta hiukan toisin päin, eli ylimääräiset piti pitää ulkopuolella ja turkissa oli karvat sisäpuolella.
Ohje oli, että varoituslaukaukset voi ihan hyvin ampua vasta jälkikäteen.
(Venäjällä kutsuvat muuten Primus-mallista petroliretkikeitintä turistin kuolemaksi)
((ilmeisesti niillä on ongelmia tiivisteiden kanssa ja siinä, että osa malleista käyttää bensiiniä ja niissä on lyhyemmät lämmitysputket))
- geillirunoilija
Jos lukee käyttöuhjeen, pääsee helpommakka ja joillekkin on sähkö-/kaasugrilli paras ratkaisu. Itsellä sisägrilli ylävastuksella
Grillihiilien pitäisi kyllä syttyä ihan vaikka sanomalehdellä.
(mutta eräiltä ei tosiaan onnistu juuri mikään)- njooooooooooo----
buddy-love kirjoitti:
Grillihiilien pitäisi kyllä syttyä ihan vaikka sanomalehdellä.
(mutta eräiltä ei tosiaan onnistu juuri mikään).
"Njooooo mut niiden sytytysnesteiden kuuluis oikeesti # IMEYTTÄÄ # siihen poltettavaksi tarkoitettuun materiaaliin etukäteen ei jälkikäteen" se on tekniikkalaji
har!11
. - koksirunoilija
buddy-love kirjoitti:
Grillihiilien pitäisi kyllä syttyä ihan vaikka sanomalehdellä.
(mutta eräiltä ei tosiaan onnistu juuri mikään)Joskus lämmityskoksien sytyttäminen onnistui myös sanomalehdellä. ti polttaa pesällinen puita ja puolivälissä paloa heitti lapiollisen koksia pesään ja puolen tunnin kuluttua pesä täyteen
Minulle grillin sytyttäminen on melkein intohimo :) Ensisijaisesti haluan syttää tuohella, tuohen puuttuessa paperilla ja veistetyillä puulastuilla. Sytytysnestettä en halua käyttää, koska haluan sytyttämisen haasteen :)
Lisäksi sytytysnesteen käryssä on ikävä syödä.
Jos haluaa välttämättä käyttää sytytysnestettä, niin optimaaalisin vaihtoehto olisi pirtu, sillä se ei jätä lemua.
- 12ja16
RAAPAISTAVA MOTONET SYTYTYSPALA 20 KPL hintaan 2 euroa.
Kyllä syttyy eikä haise, voi käyttää myös vaikka avotakan sytyttämiseen kotona jos sellaisen vielä omistaa.
Tikut sytytetään ja muutama palanen hiiliä ristiin niiden päälle, loput hiilet voi kaataa ympärille keoksi. Sellaista hiiligrilliä ei olekaan, joka ei 2:lla palasella syttyisi.
On sen verran halpaa tuotetta että naapurille voi ostaa vaikka lahjaksi yhden paketin, samalla se on vihjeenä aika selvä, ei kuitenkaan mitenkään loukkaava.- rillirunoilija
Tavallisesta kaupastakin pitäisi löytyä sytytyspalat, hieman kalliimpia.
Erittäin hyviä
- Mauri__
Taas ne paistaa sitä kasleria.
- Rasvaa_tirisee--
.
"Niettä RASVAA oikein # T I R I S E E # grillissä!1!!111111!!!!!1"
har!1
.
- farburianzzy
Di buddy-luv ei tunne Siperiaa nälöjänsä..
Sanomalehtiä siellä saa vain tilaamalla Pravdan
Faari ei sellaista huoli syystä, että samaa propagandaa
tulee radiostakin.....
pyyhkiköön faari pyllynsä radioon shit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
