Naapurit grillaavat

Ja grilli ei näköjään syty ilman tolkutonta määrää sytytysnestettä.
(olin tuulettamassa)

13

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GASOLINE------
      • Minä olen muuten tehnyt tuota vartiointihommaa mutta hiukan toisin päin, eli ylimääräiset piti pitää ulkopuolella ja turkissa oli karvat sisäpuolella.
        Ohje oli, että varoituslaukaukset voi ihan hyvin ampua vasta jälkikäteen.

        (Venäjällä kutsuvat muuten Primus-mallista petroliretkikeitintä turistin kuolemaksi)
        ((ilmeisesti niillä on ongelmia tiivisteiden kanssa ja siinä, että osa malleista käyttää bensiiniä ja niissä on lyhyemmät lämmitysputket))


    • geillirunoilija

      Jos lukee käyttöuhjeen, pääsee helpommakka ja joillekkin on sähkö-/kaasugrilli paras ratkaisu. Itsellä sisägrilli ylävastuksella

      • Grillihiilien pitäisi kyllä syttyä ihan vaikka sanomalehdellä.
        (mutta eräiltä ei tosiaan onnistu juuri mikään)


      • njooooooooooo----
        buddy-love kirjoitti:

        Grillihiilien pitäisi kyllä syttyä ihan vaikka sanomalehdellä.
        (mutta eräiltä ei tosiaan onnistu juuri mikään)

        .

        "Njooooo mut niiden sytytysnesteiden kuuluis oikeesti # IMEYTTÄÄ # siihen poltettavaksi tarkoitettuun materiaaliin etukäteen ei jälkikäteen" se on tekniikkalaji

        har!11

        .


      • koksirunoilija
        buddy-love kirjoitti:

        Grillihiilien pitäisi kyllä syttyä ihan vaikka sanomalehdellä.
        (mutta eräiltä ei tosiaan onnistu juuri mikään)

        Joskus lämmityskoksien sytyttäminen onnistui myös sanomalehdellä. ti polttaa pesällinen puita ja puolivälissä paloa heitti lapiollisen koksia pesään ja puolen tunnin kuluttua pesä täyteen


    • Minulle grillin sytyttäminen on melkein intohimo :) Ensisijaisesti haluan syttää tuohella, tuohen puuttuessa paperilla ja veistetyillä puulastuilla. Sytytysnestettä en halua käyttää, koska haluan sytyttämisen haasteen :)

      • Lisäksi sytytysnesteen käryssä on ikävä syödä.
        Jos haluaa välttämättä käyttää sytytysnestettä, niin optimaaalisin vaihtoehto olisi pirtu, sillä se ei jätä lemua.


    • 12ja16

      RAAPAISTAVA MOTONET SYTYTYSPALA 20 KPL hintaan 2 euroa.
      Kyllä syttyy eikä haise, voi käyttää myös vaikka avotakan sytyttämiseen kotona jos sellaisen vielä omistaa.
      Tikut sytytetään ja muutama palanen hiiliä ristiin niiden päälle, loput hiilet voi kaataa ympärille keoksi. Sellaista hiiligrilliä ei olekaan, joka ei 2:lla palasella syttyisi.
      On sen verran halpaa tuotetta että naapurille voi ostaa vaikka lahjaksi yhden paketin, samalla se on vihjeenä aika selvä, ei kuitenkaan mitenkään loukkaava.

      • rillirunoilija

        Tavallisesta kaupastakin pitäisi löytyä sytytyspalat, hieman kalliimpia.
        Erittäin hyviä


    • Mauri__

      Taas ne paistaa sitä kasleria.

      • Rasvaa_tirisee--

        .

        "Niettä RASVAA oikein # T I R I S E E # grillissä!1!!111111!!!!!1"

        har!1

        .


    • farburianzzy

      Di buddy-luv ei tunne Siperiaa nälöjänsä..

      Sanomalehtiä siellä saa vain tilaamalla Pravdan

      Faari ei sellaista huoli syystä, että samaa propagandaa

      tulee radiostakin.....

      pyyhkiköön faari pyllynsä radioon shit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe