Miksi naiset ovat raskaana jos suhde on huono?

Nainenisollanllä

Naisena ihmetellyt tätä jo kauan. Jos tökkii, miksi pitää tehdä lapsia, jotka kärsivät loppupeleissä? Ja tietysti naiset sanoo että alkuajat olivat hienoja tmv. Kyllä aikuinen nainen huomaa merkit jo siinä 2:den vuoden aikana. Miksi pitää tehdä lapsia heti? Ei ymmärrä.

21

249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenisollanllä

      Nähty paljon mitä tulee tähän asiaan. Sitten tulee ero ja taistellaan lapsista. ja loppujen lopuksi jotkut ovat tunteneet toisensa about max 1 vuoden! Naiset hei….herätkää.

    • kjfglkjfglk

      Nainen haluaa vakiintua ja on läheisyysriippuvaisempi kuin mies - ei mies niitä lapsia halua....

    • miesisolleämmälle

      miestä ei voi syyttää jos nainen tulee raskaaksi eikä oikeestaan mistään muustakaan lapsethan on naisten syytä

      • Sikalassavarmaan

        Missä sinut on kasvatettu?


    • typerätidiootit

      Mä olen miettinyt jo useita vuosia, miksi lapset tekevät lapsia ja pilaavat elämänsä.

      Onko yksinhuoltajuus jotenkin hieno asia?

      • lopunajan

        Länsimaissa tehdään aivan liian vähän vauvoja. Siksihän nämä ählämit pikkuhiljaa valtaavat nykyisen Euroopan, suuremman syntyvyytensä voimalla. Ei ole muuten heidän vikansa, että länsimaisia MIEHIÄ ei kiinnosta isyys vaan ikuinen teinimeininki.


    • suhteellistase

      Ei se suhde niitä lapsia tehdessä voi olla kauhean huono, siinä kun pitää olla aika lähekkäin, suorastaan niinkuin sisäkkäin.

    • Muutoksenhakuprosessi

      Raskaus on niiin iso ja hieno asia että sen ja uuden ihmistaimen kuvitellaan muuttavan muunkin elämän 'isoksi' ja hienoksi. Ihmiset toivovat ja kaipaavat eniten muutosta, kaikki eivät vain osaa hakea sitä muunlaisilla konsteilla kuin käyttämällä omia värkkejään. Omien korvien välisten välineiden käyttö sen sijaan on sangen vierasta.

      Samalla lailla kuvitellaan ja luulotellaan myös aiheesta nimeltänsä avioliitto. On ihmisiä jotka oikeasti luulevat jotain muuttuvan parisuhteessa kun virallistaa sen.

      • g5vin

        Tämä viisasta puhetta, juuri näin on. Hankitaan lapsi kun ajatellaan että lapsi muuttaa elämän joksikin toiseksi kuin mitä se on. Ja muutoshan siinä väkisinkin tulee. Eräänlaista ''lapsen hyväksikäyttöä'' sekin.


      • 2000luvuntyperyys

        Niin, lapset tekemässä lapsia.


    • Einarikeskipörhölä1

      Mielestäni sikiäminen pitäisi olla luvanvaraista. Ihmiset jotka eivät osaa hoitaa edes kotiaan, saati sitten talouttaan eivät mielestäni saisi lisääntyä.

      • Todistettavastikelpoinen

        "Einari", sinä olet viisas mies !


    • Peratietää

      Lapsia ei tehdä niitä saadaan.

    • lapsiparat

      Syyntakeettomat tuntuu sikiävän kaikista eniten,eivät osaa huolehtia edes itsestään.Yhteikunnan elätit kyllä sikiää jo monessa polvessa 19v jo kuinkamonta raskautta läpikäynnyt ja taas synnyttämässä.On siinä isovanhemmilla työsarkaa mutta itse olleet samanlaisia.Järki tuntuu puuttuvan kaikilta kuinkahan monta vielä tänne isättömäksi ja äidittömäksi???

    • liianmontatyhmää

      Kieltämättä maailmassa on paljon tyhmiä naisia.
      Ja kieltämättä maailmassa on paljon tyhmiä miehiä.
      Näin ollen maailmassa on aika helvetin paljon tyhmiä ihmisiä.

      • Milla-kisu

        Rakastan sinua!


    • Keltastakeltasta

      Luojan kiitos mä tein lapset vaikka exänkaa ei oikeen toimeen tulla. Jäi jotakin hyvää siitäkin suhteest :D ei exä ollut tosiaan tommonen mitä on nykyään...n puol v esikoisen syntymästä alkoi muuttua. Oli kuulemma ressiä ja muut puhu että ei kannata luovuttaa kun vauva pieni ja että menee ohi,välil meni hyvin sit huonosti sitten vaan enään jaksanu ... Kuukaus ennen eroa olinkin taas raskaana ja siis olen edelleen ja exäkin iloinen raskaudesta ja ite tunnen suuuuurta helpotusta kun saan olla lastenkaa ilman että mies pyörii nurkissa.

      Lapseni ei mielestäni kärsi tästä mitenkään ... ,on hyvin iloinen ja reipas tyttö :) exä käy kyllä tapaamassa tyttöä ja seuraavakin kuhan se syntyy. Ikääkin mulla on sen verta että ihan hyvään saumaan tuli mää muksut tehtyä

    • kldfjgs

      Joskus se ajatus voi mennä jotenkin niin, että suhteesta tuntuu puuttuvan jotain. Kun katsotaan ympärille, todetaan että lapsihan se on, joka puuttuu. Sitten se on nainen, joka on raskaana, mutta kyllä siihen tekemiseen tiemmä osallistuvat yleensä molemmat.

    • vastuutontatoimintaa

      Mieheen tarraudutaan ja saadaan "nalkkiin" lapsen avulla...joskus toimii, yleensä ei...

    • Juuraskaanamitäsitten

      Se on jokaisen naisen oma päätös milloin tekee ja kuinka monta. Se tuskin sinulle kuuluu kuka tekee kellekin lapsia. Ihmettele kuule rauhassa. Sinä et voi tietää mikä suhde on huono ja mikä hyvä.

    • jdjdjdj

      Samalla logiikalla voit mennä eronneille pareille ruikuttaa että erosivat vaikka ovat olleet yhdessä monta vuotta jonka aikana pitäs olla merkit nähty. En ymmärrä mitä kärsimistä tossa edes on? Kukaan tuskin lapsia tarkotuksella tekisi jos olisi pienikin aavistus ettei suhde kestä kauaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe