Palstan keskustelun taso on todella naurettava

Monella taitaa aika varusmiespalveluksessa mennä täysin hukkaan, kunnei osaa lopulta minkäänlaisia käytöstapoja muita ihmisiä kohtaan. Täällä keskustelut on hyvin lapsellisia ja asiattomia ja tyyli on aina lähes sama: "sivarit_on_paskakasoja", "tapa ittesi sivari" jne. trollaamista.
Mikä niitä tyyppejä oikein vaivaa? Joku armeijapsykoosi vai? Taitavat olla pahasti "hoidon tarpeessa" vähintään jossakin YK-joukoissa kädet aseeseen liimattuna.

Homoseksuaalitkin saavat noissa keskusteluissa paljon asiallisempaa kohtelua.

49

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet_Sekopää

      Ei helmiä sivarisioille. Itse olet kaikkein säälittävin tapaus, kun jatkuvasti palstalla jaksat vaahdota. Kummallista on, että sivariutesi on jättänyt sinulle noin pahat traumat, että yhä jaksat niiden takia inistä.

      • Seura tekee kaltaiseksi, kun teidän sekopäiden viestejä täällä lukee.
        Jos tässä nyt tarkkaan mietitään asioita niin kyllä sä kaikkein säälittävin olet armeijapelle!
        Taitaa sulla olla traumat siitä että joku sattuu olemaan sivari. Tapa ittes!


    • naurettava_sivari

      Minä olen sivari. Minä en estä vieraan vallan sotilasta tappamasta suomalaisia, sukulaisia, ystäviä, työkavereita, koulukavereita, urheilukavereita, heidän vaimojaan, omaa vaimoani, vanhempiani, sisaruksiani tai omia lapsiani. Annan viholliselle vapaat kädet tehdä mitä se haluaa vaikkapa sitten raiskata ja tappaa vapaasti.
      En halua suorittaa kansalaisvelvoitteitani kuten varusmiespalvelusta koska pelkään esimiesten huutoa ja pimeää metsää. Olen lisäksi laiska joten armeijan aamuheräämiset eivät tosiaankaan ole minun juttuni. Olen itsekäs ja viis muista välitän kunhan päivärahat kopsahtavat tililleni.

      • Naurettava natsi!

        naurettava_sivari: Missä mainitaan että asevelvollisuus on kansalaisvelvollisuus!?! Ehkä jossakin teidän nationalistien omassa oppaassanne.

        "Minä en estä vieraan vallan sotilasta tappamasta suomalaisia, sukulaisia, ystäviä, työkavereita, koulukavereita, urheilukavereita, heidän vaimojaan, omaa vaimoani, vanhempiani, sisaruksiani tai omia lapsiani. "

        itselläni on poikkeuksena vain suomalaiset nationalistiset sotilaat, jotka tulee tappaa, mutta muut tulee säästää! Nationalistiset sotilaat eivät saa asetta käteensä vaikka itkisivät, poraisivat ja hyppisivät tasajalkaa. Palveluspaikkanne taidettiin määrittää Reserviläiskirjeessä, joka ei ollut mieleenne kun täällä itkette sivareille. Pelkillä aatteilla tai uskomisilla ei vihollisia torjuta.

        Kannattaisiko itkeä Puolustusvoimiin päin, jos olet määrätty asettomaan palvelukseen sodan aikana!?


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Naurettava natsi!

        naurettava_sivari: Missä mainitaan että asevelvollisuus on kansalaisvelvollisuus!?! Ehkä jossakin teidän nationalistien omassa oppaassanne.

        "Minä en estä vieraan vallan sotilasta tappamasta suomalaisia, sukulaisia, ystäviä, työkavereita, koulukavereita, urheilukavereita, heidän vaimojaan, omaa vaimoani, vanhempiani, sisaruksiani tai omia lapsiani. "

        itselläni on poikkeuksena vain suomalaiset nationalistiset sotilaat, jotka tulee tappaa, mutta muut tulee säästää! Nationalistiset sotilaat eivät saa asetta käteensä vaikka itkisivät, poraisivat ja hyppisivät tasajalkaa. Palveluspaikkanne taidettiin määrittää Reserviläiskirjeessä, joka ei ollut mieleenne kun täällä itkette sivareille. Pelkillä aatteilla tai uskomisilla ei vihollisia torjuta.

        Kannattaisiko itkeä Puolustusvoimiin päin, jos olet määrätty asettomaan palvelukseen sodan aikana!?

        Tuleeko teistä Suomen ISIS kunnette kelvannut enää Suomen reserviin? Noh, ei sitten muuta kuin hyvää onnea teille vaan öljyvarantojen etsimisessä. :)


      • tapa_itsesi_samantien
        ateisti1982 kirjoitti:

        Naurettava natsi!

        naurettava_sivari: Missä mainitaan että asevelvollisuus on kansalaisvelvollisuus!?! Ehkä jossakin teidän nationalistien omassa oppaassanne.

        "Minä en estä vieraan vallan sotilasta tappamasta suomalaisia, sukulaisia, ystäviä, työkavereita, koulukavereita, urheilukavereita, heidän vaimojaan, omaa vaimoani, vanhempiani, sisaruksiani tai omia lapsiani. "

        itselläni on poikkeuksena vain suomalaiset nationalistiset sotilaat, jotka tulee tappaa, mutta muut tulee säästää! Nationalistiset sotilaat eivät saa asetta käteensä vaikka itkisivät, poraisivat ja hyppisivät tasajalkaa. Palveluspaikkanne taidettiin määrittää Reserviläiskirjeessä, joka ei ollut mieleenne kun täällä itkette sivareille. Pelkillä aatteilla tai uskomisilla ei vihollisia torjuta.

        Kannattaisiko itkeä Puolustusvoimiin päin, jos olet määrätty asettomaan palvelukseen sodan aikana!?

        Eli olet valmis tappamaan itse suomalaisia sotilaita. Voisiko suoremmin enää sanoa, että olet oikea maanpetturi.
        Kirjoittajat ovat täysin oikeassa nimittäessään sinua paskakasaksi. Et todellakaan ole mitään muuta.


      • tapa_itsesi_samantien kirjoitti:

        Eli olet valmis tappamaan itse suomalaisia sotilaita. Voisiko suoremmin enää sanoa, että olet oikea maanpetturi.
        Kirjoittajat ovat täysin oikeassa nimittäessään sinua paskakasaksi. Et todellakaan ole mitään muuta.

        Mitä luki reserviläiskirjeessäsi?

        Ollaan sitten maanpetturi, jos se sua miellyttää mutta sulla on paha latvaroso!

        "Kirjoittajat ovat täysin oikeassa nimittäessään sinua paskakasaksi. Et todellakaan ole mitään muuta."

        Kyllä ne on vain sama kirjoittaja eli SÄ!


      • Olet_Sekopää

        Taas on sama hullu itkemässä palstalla aamusta iltaan. 150 kg läski äitylin pikku sipsipoika-sivari uhoaa tappavansa, itsesi korkeintaan tapat sydänkohtaukseen kun noin kiihdyt. Sipsien rasvan ja suolan takia kannattaa kaltaistesi sipsipojujen varoa sykkeen nousua.


      • Olet_Sekopää kirjoitti:

        Taas on sama hullu itkemässä palstalla aamusta iltaan. 150 kg läski äitylin pikku sipsipoika-sivari uhoaa tappavansa, itsesi korkeintaan tapat sydänkohtaukseen kun noin kiihdyt. Sipsien rasvan ja suolan takia kannattaa kaltaistesi sipsipojujen varoa sykkeen nousua.

        Pelkällä ennakkoluuloillasi kuvittelet tietäväsi paremmin ihmisten painoista, äitisuhteista tai sipsien syönnistä kuin he itse!?
        Suomalaiset ovat maailman läskeintä kansaa, mutta ei se armeijakaan kaikista hoikkaa poikaa tee! Sinne kaikki läskeimmät just pyrkii!


    • kaarlekusiperseIII

      Ateisti1982 on homoseksuaali kommunisti, joka vihaa demokratiaa ja ihmisoikeuksia. Kuolkoon aidsiin tai sankarinsa Kim Jong-unin vankileirillä kidutettuna.

      • Sinähän minun seksuaalisesta suuntautumisestani olet tällöin paremmin tietoinen kuin mä itse ja samalla myöskin poliittisesta kannastani miehenä, kun pillusta olen kiinnostunut ja kommunismista en vittuakaan!
        Kuoleehan ihmisiä toki AIDS:iin, mutta HIV-tartuntaan ei, jonka voi "pyhässä avioliitossaan" elävätkin muuten saada. Ei kannata ottaa moisia avioliitollisia riskejä ja mennä avioliittoon, kun voi saada AIDS:n!
        Olen kuullut joskus, ettei se aviomies ollutkaan aviovaimonsa synnyttäneen lapsen isä!! :D


      • olisit_jo_vaiti
        ateisti1982 kirjoitti:

        Sinähän minun seksuaalisesta suuntautumisestani olet tällöin paremmin tietoinen kuin mä itse ja samalla myöskin poliittisesta kannastani miehenä, kun pillusta olen kiinnostunut ja kommunismista en vittuakaan!
        Kuoleehan ihmisiä toki AIDS:iin, mutta HIV-tartuntaan ei, jonka voi "pyhässä avioliitossaan" elävätkin muuten saada. Ei kannata ottaa moisia avioliitollisia riskejä ja mennä avioliittoon, kun voi saada AIDS:n!
        Olen kuullut joskus, ettei se aviomies ollutkaan aviovaimonsa synnyttäneen lapsen isä!! :D

        Eihän isäs ollu äitiäs ennen nähnytkään. Mitä nyt läpikulkumatkalla sattui äitiäs kännissä livauttamaan. Kustakin taisi sekaan mennä kun sinunlainen sieltä peräreiän kautta maailmaan lopulta tuli.


      • Olet myöskin tietoinen, miten minä kuolen!? :) Sehän on aika jännää. Milloin se teidän maailmanlopunne onkaan taas tulossa!? :D

        Vaikka sä oletkin minusta kamalasti kiinnostunut "natsukka" (tai alias "sorkkaeläin") ja muu "multinikki" kuin takiainen ihmisten vaatteissa, niin jospa joskus viitsisit lukemaan niitä keskustelun sääntöjä, mitä saa kirjoittaa ja mistä ei. Keskusteluissa provosointi on kielletty ja varsinkin varastointi tietokonellensa muista keskustelupalstoilla profiileista on vähintään Suomen tekijäoikeuslain rikkomista, jos eivät anna siihen eriksensä lupaa ja mä en ole sulle erikseen antanut lupaa pitää profiiliani minkään tietokoneen muistilla. Sulle tulee vielä suuret sanktiot, jos jatkat tota peliäsi! Vaikutat olevasi hyvin rikollinen persoona, mutta kai sä saat jonkin armon Jumalaltasi moiseen puuhaan, vaikket Suomelta saisi!!

        Alan ottamaan nettipoliisiin yhteyttä, jollei Suomi24.fi:n ylläpito puutu asiaan ja tee palstalle kirjautumispakon!!
        Trollaajia ja häirikköjä on ne, jotka vaihtelevat jatkuvasti "käyttäjästatustaan", mutta ne eivät jotka eivät koskaan vaihda "käyttäjästatustaan"!


      • mene_jo
        ateisti1982 kirjoitti:

        Olet myöskin tietoinen, miten minä kuolen!? :) Sehän on aika jännää. Milloin se teidän maailmanlopunne onkaan taas tulossa!? :D

        Vaikka sä oletkin minusta kamalasti kiinnostunut "natsukka" (tai alias "sorkkaeläin") ja muu "multinikki" kuin takiainen ihmisten vaatteissa, niin jospa joskus viitsisit lukemaan niitä keskustelun sääntöjä, mitä saa kirjoittaa ja mistä ei. Keskusteluissa provosointi on kielletty ja varsinkin varastointi tietokonellensa muista keskustelupalstoilla profiileista on vähintään Suomen tekijäoikeuslain rikkomista, jos eivät anna siihen eriksensä lupaa ja mä en ole sulle erikseen antanut lupaa pitää profiiliani minkään tietokoneen muistilla. Sulle tulee vielä suuret sanktiot, jos jatkat tota peliäsi! Vaikutat olevasi hyvin rikollinen persoona, mutta kai sä saat jonkin armon Jumalaltasi moiseen puuhaan, vaikket Suomelta saisi!!

        Alan ottamaan nettipoliisiin yhteyttä, jollei Suomi24.fi:n ylläpito puutu asiaan ja tee palstalle kirjautumispakon!!
        Trollaajia ja häirikköjä on ne, jotka vaihtelevat jatkuvasti "käyttäjästatustaan", mutta ne eivät jotka eivät koskaan vaihda "käyttäjästatustaan"!

        Kun sinusta ei ole edes tappamaan itseäsi niin pistä foliohattu päähäsi ja mene syvimpään kellariin mitä löydät. Istu sinne pimeimpään nurkkaan ja ole ihan liikkumatta. Kahden vuoden päästä voit kivuta taas esiin ja aloittaa loputtoman paskanjauhamisesi.


      • heterosivari
        ateisti1982 kirjoitti:

        Olet myöskin tietoinen, miten minä kuolen!? :) Sehän on aika jännää. Milloin se teidän maailmanlopunne onkaan taas tulossa!? :D

        Vaikka sä oletkin minusta kamalasti kiinnostunut "natsukka" (tai alias "sorkkaeläin") ja muu "multinikki" kuin takiainen ihmisten vaatteissa, niin jospa joskus viitsisit lukemaan niitä keskustelun sääntöjä, mitä saa kirjoittaa ja mistä ei. Keskusteluissa provosointi on kielletty ja varsinkin varastointi tietokonellensa muista keskustelupalstoilla profiileista on vähintään Suomen tekijäoikeuslain rikkomista, jos eivät anna siihen eriksensä lupaa ja mä en ole sulle erikseen antanut lupaa pitää profiiliani minkään tietokoneen muistilla. Sulle tulee vielä suuret sanktiot, jos jatkat tota peliäsi! Vaikutat olevasi hyvin rikollinen persoona, mutta kai sä saat jonkin armon Jumalaltasi moiseen puuhaan, vaikket Suomelta saisi!!

        Alan ottamaan nettipoliisiin yhteyttä, jollei Suomi24.fi:n ylläpito puutu asiaan ja tee palstalle kirjautumispakon!!
        Trollaajia ja häirikköjä on ne, jotka vaihtelevat jatkuvasti "käyttäjästatustaan", mutta ne eivät jotka eivät koskaan vaihda "käyttäjästatustaan"!

        Sinä hörhö paskakasa tässä syytteen alainen olet, kehotat kommareita murhaamaan isänmaan puolustajia. Meneppä takaisin kotiin isäsi raiskattavaksi.


      • olisit_jo_vaiti kirjoitti:

        Eihän isäs ollu äitiäs ennen nähnytkään. Mitä nyt läpikulkumatkalla sattui äitiäs kännissä livauttamaan. Kustakin taisi sekaan mennä kun sinunlainen sieltä peräreiän kautta maailmaan lopulta tuli.

        Isäni ja äitini olivat ihan "pyhässä avioliitossa" keskenään, jossa pappi sanoi aamen! Heidät tuomittiin avioeroon äitini aloitteesta.
        Äitini ja isäpuoleni (=siskoni isä) taas avioituivat Maistraatissa.


      • heterosivari kirjoitti:

        Sinä hörhö paskakasa tässä syytteen alainen olet, kehotat kommareita murhaamaan isänmaan puolustajia. Meneppä takaisin kotiin isäsi raiskattavaksi.

        Isäni on kuollut ja toisekseen hän ei ollut myöskään homoseksuaali, kuten en minäkään ole!
        Isänmaan puolustajia...joo...puolustaisivat ja tekisivät sitten jotakin asialle, kuten päiväduunia ja harjoittaisivat sitä taisteluaan metsissä. Se ei kovin uskottavalta tunnu, että puheet on teiltä isänmaallisilta eri kuin teot! Ne pilaa Suomen maineen! Hyttysparvia ette kykene torjumaan, puhumattakaan vihollisten etenemistä. Lisäksi suomalaiset on koulutettu liikaa rintamasotaa varten, eikä aluepuolukseen.
        Ootko koskaa kattellut itseäsi peilistä? Sieltä peilistä näet pellen lärvin, joka vain uskottelee olevansa isänmaallinen, mutta sen puheet on eri kuin teot!
        Varusmiespalvelus ei tulisi olla vain SUORITE, jos tulisi olla kyse Suomen uskottavasta maanpuolustuksesta!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Isäni on kuollut ja toisekseen hän ei ollut myöskään homoseksuaali, kuten en minäkään ole!
        Isänmaan puolustajia...joo...puolustaisivat ja tekisivät sitten jotakin asialle, kuten päiväduunia ja harjoittaisivat sitä taisteluaan metsissä. Se ei kovin uskottavalta tunnu, että puheet on teiltä isänmaallisilta eri kuin teot! Ne pilaa Suomen maineen! Hyttysparvia ette kykene torjumaan, puhumattakaan vihollisten etenemistä. Lisäksi suomalaiset on koulutettu liikaa rintamasotaa varten, eikä aluepuolukseen.
        Ootko koskaa kattellut itseäsi peilistä? Sieltä peilistä näet pellen lärvin, joka vain uskottelee olevansa isänmaallinen, mutta sen puheet on eri kuin teot!
        Varusmiespalvelus ei tulisi olla vain SUORITE, jos tulisi olla kyse Suomen uskottavasta maanpuolustuksesta!

        En tarkoita taistelua baarissa kaljatuoppi kädessä!


      • olet_maanpetturi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Isäni on kuollut ja toisekseen hän ei ollut myöskään homoseksuaali, kuten en minäkään ole!
        Isänmaan puolustajia...joo...puolustaisivat ja tekisivät sitten jotakin asialle, kuten päiväduunia ja harjoittaisivat sitä taisteluaan metsissä. Se ei kovin uskottavalta tunnu, että puheet on teiltä isänmaallisilta eri kuin teot! Ne pilaa Suomen maineen! Hyttysparvia ette kykene torjumaan, puhumattakaan vihollisten etenemistä. Lisäksi suomalaiset on koulutettu liikaa rintamasotaa varten, eikä aluepuolukseen.
        Ootko koskaa kattellut itseäsi peilistä? Sieltä peilistä näet pellen lärvin, joka vain uskottelee olevansa isänmaallinen, mutta sen puheet on eri kuin teot!
        Varusmiespalvelus ei tulisi olla vain SUORITE, jos tulisi olla kyse Suomen uskottavasta maanpuolustuksesta!

        Siinä sivarisekopää yrittää opettaa maanpuolustusta armeijan käyneille isänmaalisille suomalaisille.
        Lopeta tuo sekoilusi, olet hoidon tarpeessa oleva sekopää joka et ole armeijaa suorittanut etkä sinne edes kelpaa. Hulluja kun ei armeijaan oteta, niitä ei siellä edes tarvita.
        Olet tosiaan pelkkä paskakasa maanpetturi joka olet sivariudestasi huolimatta valmis tappamaan suomalaisia sotilaita. Voiko mikään olla alhaisempi otus kuin kaltaisesi roisto?


      • olet_maanpetturi kirjoitti:

        Siinä sivarisekopää yrittää opettaa maanpuolustusta armeijan käyneille isänmaalisille suomalaisille.
        Lopeta tuo sekoilusi, olet hoidon tarpeessa oleva sekopää joka et ole armeijaa suorittanut etkä sinne edes kelpaa. Hulluja kun ei armeijaan oteta, niitä ei siellä edes tarvita.
        Olet tosiaan pelkkä paskakasa maanpetturi joka olet sivariudestasi huolimatta valmis tappamaan suomalaisia sotilaita. Voiko mikään olla alhaisempi otus kuin kaltaisesi roisto?

        "Siinä sivarisekopää yrittää opettaa maanpuolustusta armeijan käyneille isänmaalisille suomalaisille. "

        Kuinkahan monta vuotta siitä mahtaa olla kun olette armeijan käynyt, että ylpeys käy suoritteeksi!? Nyt suurinosan armeijan käyneistä KÄY vaan baareissa kittaamassa kaljaa, joka vaikuttaa olevan teiltä yhtä harrasta puuhaa kuin se isänmaallisuutenne. Kaljan kittaaminen ei kuvasta kovinkaan isänmaalliselta!

        "Lopeta tuo sekoilusi, olet hoidon tarpeessa oleva sekopää joka et ole armeijaa suorittanut etkä sinne edes kelpaa. "

        Et kelpaa sinäkään vaikka kuinka itkisit, anelisit tai hyppisit tasajalkaa. Niillä ei ole varaa ottaa sodan aikaiseen asepalvelukseen kaltaisia päästään viallisia, jotka saattaisivat tappaa omiaan (omiin joukkoihin kuuluvat asepalveluksen käyneiden lisäksi mm. naiset, lapset, vahukset, aseettoman palveluksen käyneet, sivarit ja totaalitkin -kaikkien tulee ottamaan huomioon, jotta voi kutsua itseään isänmaalliseksi).
        Ei ollut kohdallani syy siitä, ettenkö ois kelvannut armeijaan ja sitä olen koittanut paukuttaa teille isänmaallisille, mutta olette pahempia kuin kiihkokristityt joille ei tartu mikään korviensa väliin. AUK:iin tuskin pääsee yksikään sekopää vai pilkkaatko kaikkia AUK:iin päässeitä/joutuneita!


      • toivottavasti_saat_apua
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Siinä sivarisekopää yrittää opettaa maanpuolustusta armeijan käyneille isänmaalisille suomalaisille. "

        Kuinkahan monta vuotta siitä mahtaa olla kun olette armeijan käynyt, että ylpeys käy suoritteeksi!? Nyt suurinosan armeijan käyneistä KÄY vaan baareissa kittaamassa kaljaa, joka vaikuttaa olevan teiltä yhtä harrasta puuhaa kuin se isänmaallisuutenne. Kaljan kittaaminen ei kuvasta kovinkaan isänmaalliselta!

        "Lopeta tuo sekoilusi, olet hoidon tarpeessa oleva sekopää joka et ole armeijaa suorittanut etkä sinne edes kelpaa. "

        Et kelpaa sinäkään vaikka kuinka itkisit, anelisit tai hyppisit tasajalkaa. Niillä ei ole varaa ottaa sodan aikaiseen asepalvelukseen kaltaisia päästään viallisia, jotka saattaisivat tappaa omiaan (omiin joukkoihin kuuluvat asepalveluksen käyneiden lisäksi mm. naiset, lapset, vahukset, aseettoman palveluksen käyneet, sivarit ja totaalitkin -kaikkien tulee ottamaan huomioon, jotta voi kutsua itseään isänmaalliseksi).
        Ei ollut kohdallani syy siitä, ettenkö ois kelvannut armeijaan ja sitä olen koittanut paukuttaa teille isänmaallisille, mutta olette pahempia kuin kiihkokristityt joille ei tartu mikään korviensa väliin. AUK:iin tuskin pääsee yksikään sekopää vai pilkkaatko kaikkia AUK:iin päässeitä/joutuneita!

        Armeija on hoitanut velvollisuutensa kun se huomasi hieman myöhässä mutta kuitenkin ajoissa sekopäisyytesi ja pani sinut maitojunalla takaisin siviiliin. Suomessa on lähes kaksi miljoonaa armeijan käynyttä henkilöä joista kyllä riittää osa myös oluelle istumaan. Sielläkin he ovat valmiina jos reserviläisiä tarvitaan isänmaan puolustamiseksi. Itselläkin on paikka armeijassa varattuna jos käsky käy.
        Yritä puhua lääkärisi kanssa, jospa hän voisi auttaa sinua. Olet selvästi avun tarpeessa. Mene vapaaehtoisesti, jos tuo hieman pahenee niin hoito voi muuttua pakkohoidoksi.


      • toivottavasti_saat_apua kirjoitti:

        Armeija on hoitanut velvollisuutensa kun se huomasi hieman myöhässä mutta kuitenkin ajoissa sekopäisyytesi ja pani sinut maitojunalla takaisin siviiliin. Suomessa on lähes kaksi miljoonaa armeijan käynyttä henkilöä joista kyllä riittää osa myös oluelle istumaan. Sielläkin he ovat valmiina jos reserviläisiä tarvitaan isänmaan puolustamiseksi. Itselläkin on paikka armeijassa varattuna jos käsky käy.
        Yritä puhua lääkärisi kanssa, jospa hän voisi auttaa sinua. Olet selvästi avun tarpeessa. Mene vapaaehtoisesti, jos tuo hieman pahenee niin hoito voi muuttua pakkohoidoksi.

        Taas meni väärin! Puolustusvoimat eivät minua heittäneet yhtään mihinkään milläkään junalla, eikä valinnut siviilipalvelusta puolestani 17-vuotiaana kotiutuksen jälkeen. Olin palveluskelpoisuusluokaltani A, AUK:ssa alennettiin B:ksi ja lopulta C-mieheksi, mutta minulta kysyttiin "haluanko vapautuksen?" ja todettiin samalla että olen suoriutunut äärimmäisen hyvin palvelukseksesta...kuuluin saapumiseräni valioluokkaan. Sain pari päivää miettimisaikaa. AUK:n yksikönpäällikkö (v. 2000 oli vielä komppanianpäällikkö) oli kapteeni ja olin kurssin mallikelpoisin sotilas ja kerrottiin, että minusta on ainesta.
        Kotiuduin ihan bussilla kotiin...ei tullut isä tai äiti hakemaan, koska periaatteenani on ollut pärjätä ihan omillani!
        Vain sekopäiset näyttää käyvän nykyisin intiin loppuun tai hyvin innokkaasti mennä inttiin, johon liittyy vähintään isältä saama aivopesu, koska haluavat sillä vain ylpeillä ja rehvastella muille haistattamalla sivareille pitkät paskat. Tuollaistako siellä varusmiespalveluksessa nykyisin koulutuksessa opetetaan?! Onko nuo sinusta hyvin fiksuja käytöstapoja, mitä suollat palstalle? Sanot että varusmiespalveluksessa opetetaan käytöstapoja. Niistä olet jäänyt pahasti paitsi! Olit varmaan monta viikonloppua kiinni tai sait usein YP:ta huonosta käytöksestä!?


      • kaarlekusiperseIII
        ateisti1982 kirjoitti:

        Isäni ja äitini olivat ihan "pyhässä avioliitossa" keskenään, jossa pappi sanoi aamen! Heidät tuomittiin avioeroon äitini aloitteesta.
        Äitini ja isäpuoleni (=siskoni isä) taas avioituivat Maistraatissa.

        Ja sinut Maistraatti totesi vajaaälyiseksi, Käräjäoikeus vahvisti tämän ja lähetti Niuvanniemeen psykiatrien koekaniiniksi.


      • onneksi_olkoon
        ateisti1982 kirjoitti:

        Taas meni väärin! Puolustusvoimat eivät minua heittäneet yhtään mihinkään milläkään junalla, eikä valinnut siviilipalvelusta puolestani 17-vuotiaana kotiutuksen jälkeen. Olin palveluskelpoisuusluokaltani A, AUK:ssa alennettiin B:ksi ja lopulta C-mieheksi, mutta minulta kysyttiin "haluanko vapautuksen?" ja todettiin samalla että olen suoriutunut äärimmäisen hyvin palvelukseksesta...kuuluin saapumiseräni valioluokkaan. Sain pari päivää miettimisaikaa. AUK:n yksikönpäällikkö (v. 2000 oli vielä komppanianpäällikkö) oli kapteeni ja olin kurssin mallikelpoisin sotilas ja kerrottiin, että minusta on ainesta.
        Kotiuduin ihan bussilla kotiin...ei tullut isä tai äiti hakemaan, koska periaatteenani on ollut pärjätä ihan omillani!
        Vain sekopäiset näyttää käyvän nykyisin intiin loppuun tai hyvin innokkaasti mennä inttiin, johon liittyy vähintään isältä saama aivopesu, koska haluavat sillä vain ylpeillä ja rehvastella muille haistattamalla sivareille pitkät paskat. Tuollaistako siellä varusmiespalveluksessa nykyisin koulutuksessa opetetaan?! Onko nuo sinusta hyvin fiksuja käytöstapoja, mitä suollat palstalle? Sanot että varusmiespalveluksessa opetetaan käytöstapoja. Niistä olet jäänyt pahasti paitsi! Olit varmaan monta viikonloppua kiinni tai sait usein YP:ta huonosta käytöksestä!?

        """...kuuluin saapumiseräni valioluokkaan.""", """Olin palveluskelpoisuusluokaltani A, AUK:ssa alennettiin B:ksi ja lopulta C-mieheksi"""
        Niinpä niin. Valioluokkaan kuluvia ei alenneta C eikä edes B miehiksi, eikä niitä potkita pois intistä. Kyllä se on kuule niin, että sekopäisyytesi on armeijassa tullut selkeästi esille ja sinut on oman ja muiden turvallisuuden vuoksi passitettu sieltä kotiin. Armeijassa kun ei niitä oikeita hulluja tarvita missään. Olet mieleltäsi sairas mutta nostan hattua, että yritit sen intin käydä, sairaudelle ihminen ei yleensä voi mitään. Meitä miehiä ja naisia on kyllä vielä tarpeeksi jotka puolustamme tätä maatamme Suomea ja myös sinua siinä ohessa kaikissa tilanteissa ketä tahansa vastaan jos tarve vaatii. Se kuitenkin edellyttää, että lopetat maanpetokselliset kirjoituksesi sillä kaikkea ei voi laittaa sairaudenkaan piikkiin.
        Annan sinulle "ylennyksen", olet sivareiden valioluokkaa sillä heistä suurin osa ei ole edes yrittänyt armeijan suorittamista.


      • onneksi_olkoon kirjoitti:

        """...kuuluin saapumiseräni valioluokkaan.""", """Olin palveluskelpoisuusluokaltani A, AUK:ssa alennettiin B:ksi ja lopulta C-mieheksi"""
        Niinpä niin. Valioluokkaan kuluvia ei alenneta C eikä edes B miehiksi, eikä niitä potkita pois intistä. Kyllä se on kuule niin, että sekopäisyytesi on armeijassa tullut selkeästi esille ja sinut on oman ja muiden turvallisuuden vuoksi passitettu sieltä kotiin. Armeijassa kun ei niitä oikeita hulluja tarvita missään. Olet mieleltäsi sairas mutta nostan hattua, että yritit sen intin käydä, sairaudelle ihminen ei yleensä voi mitään. Meitä miehiä ja naisia on kyllä vielä tarpeeksi jotka puolustamme tätä maatamme Suomea ja myös sinua siinä ohessa kaikissa tilanteissa ketä tahansa vastaan jos tarve vaatii. Se kuitenkin edellyttää, että lopetat maanpetokselliset kirjoituksesi sillä kaikkea ei voi laittaa sairaudenkaan piikkiin.
        Annan sinulle "ylennyksen", olet sivareiden valioluokkaa sillä heistä suurin osa ei ole edes yrittänyt armeijan suorittamista.

        "Valioluokkaan kuluvia ei alenneta C eikä edes B miehiksi, eikä niitä potkita pois intistä. Kyllä se on kuule niin, että sekopäisyytesi on armeijassa tullut selkeästi esille ja sinut on oman ja muiden turvallisuuden vuoksi passitettu sieltä kotiin."

        Siellä ei tullut esille yhtään mitään Puolustusvoimien suunnalta vaan päin vastoin. Sain päättää asioista itse. Osaatko sä lukea vai tulkitsetko kaikkien ihmisten kirjoitukset aina päinvastaiseksi kuin se todellisuudessa on!? Kohdallani ei ollut mistään sellaisesta kysy, miten sen tulkitset!

        " "Annan sinulle "ylennyksen", olet sivareiden valioluokkaa sillä heistä suurin osa ei ole edes yrittänyt armeijan suorittamista."

        En ole kiinnostunut ylennyksistä, kuten sä olet jolle merkitsee ehkä eniten jotkut sotilasarvonappulat tai jokin intin käyminen on sulle se kaikkein korkein saavutus. :) Naurettava jätkä!

        "Armeijassa kun ei niitä oikeita hulluja tarvita missään."

        Jep, siinä ollaan samaa mieltä ettei kaltaisiasi armeijassa tarvita missään.

        "Olet mieleltäsi sairas mutta nostan hattua, että yritit sen intin käydä, sairaudelle ihminen ei yleensä voi mitään."

        Fyysinen sairaus ei liity mielenlaatuun mitenkään.

        "Meitä miehiä ja naisia on kyllä vielä tarpeeksi jotka puolustamme tätä maatamme Suomea ja myös sinua siinä ohessa kaikissa tilanteissa ketä tahansa vastaan jos tarve vaatii. "

        En ihan väittäisi noinkaan, sillä kyllä armeija muodostetaan ihan muilla argumenteilla kuin vain sillä että jollakin on halua maata puolustaa. Sinulta ei kysytä mitään, kun et asenteellasi ja fyysisella kuntoisuusluokituksella tule asetta käteen saamaan. Olen jo kysynyt sulta, että itkettäisikö sua?!

        "Se kuitenkin edellyttää, että lopetat maanpetokselliset kirjoituksesi sillä kaikkea ei voi laittaa sairaudenkaan piikkiin."

        Ne eivät ole maanpetoksellisia kirjoituksia, joissa vaaditaan asevelvollisuuden luopumista Suomessa. Se on vain sun kaltaisille räkänokille sama kuin Suomi luopuisi koko armeijasta. Asevelvollisuus on vain värväyskeino, eikä sillä ole maan uskottavan maanpuolustuksen kanssa mitään tekemistä! Lopulta ette katso muuta kuin omaan napaanne.

        Romahtaisiko teidän maailmanne samoin, jos asevelvollisuuudesta luovuttaisi niin kuin kiihkokristityjenkin maailma tulee romahtamaan 1.3.2017 jälkeen, kun tasa-arvoinen avioliitto astuu voimaan!?!? :)


      • Onneksi_olkoon
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Valioluokkaan kuluvia ei alenneta C eikä edes B miehiksi, eikä niitä potkita pois intistä. Kyllä se on kuule niin, että sekopäisyytesi on armeijassa tullut selkeästi esille ja sinut on oman ja muiden turvallisuuden vuoksi passitettu sieltä kotiin."

        Siellä ei tullut esille yhtään mitään Puolustusvoimien suunnalta vaan päin vastoin. Sain päättää asioista itse. Osaatko sä lukea vai tulkitsetko kaikkien ihmisten kirjoitukset aina päinvastaiseksi kuin se todellisuudessa on!? Kohdallani ei ollut mistään sellaisesta kysy, miten sen tulkitset!

        " "Annan sinulle "ylennyksen", olet sivareiden valioluokkaa sillä heistä suurin osa ei ole edes yrittänyt armeijan suorittamista."

        En ole kiinnostunut ylennyksistä, kuten sä olet jolle merkitsee ehkä eniten jotkut sotilasarvonappulat tai jokin intin käyminen on sulle se kaikkein korkein saavutus. :) Naurettava jätkä!

        "Armeijassa kun ei niitä oikeita hulluja tarvita missään."

        Jep, siinä ollaan samaa mieltä ettei kaltaisiasi armeijassa tarvita missään.

        "Olet mieleltäsi sairas mutta nostan hattua, että yritit sen intin käydä, sairaudelle ihminen ei yleensä voi mitään."

        Fyysinen sairaus ei liity mielenlaatuun mitenkään.

        "Meitä miehiä ja naisia on kyllä vielä tarpeeksi jotka puolustamme tätä maatamme Suomea ja myös sinua siinä ohessa kaikissa tilanteissa ketä tahansa vastaan jos tarve vaatii. "

        En ihan väittäisi noinkaan, sillä kyllä armeija muodostetaan ihan muilla argumenteilla kuin vain sillä että jollakin on halua maata puolustaa. Sinulta ei kysytä mitään, kun et asenteellasi ja fyysisella kuntoisuusluokituksella tule asetta käteen saamaan. Olen jo kysynyt sulta, että itkettäisikö sua?!

        "Se kuitenkin edellyttää, että lopetat maanpetokselliset kirjoituksesi sillä kaikkea ei voi laittaa sairaudenkaan piikkiin."

        Ne eivät ole maanpetoksellisia kirjoituksia, joissa vaaditaan asevelvollisuuden luopumista Suomessa. Se on vain sun kaltaisille räkänokille sama kuin Suomi luopuisi koko armeijasta. Asevelvollisuus on vain värväyskeino, eikä sillä ole maan uskottavan maanpuolustuksen kanssa mitään tekemistä! Lopulta ette katso muuta kuin omaan napaanne.

        Romahtaisiko teidän maailmanne samoin, jos asevelvollisuuudesta luovuttaisi niin kuin kiihkokristityjenkin maailma tulee romahtamaan 1.3.2017 jälkeen, kun tasa-arvoinen avioliitto astuu voimaan!?!? :)

        Todistit taas sekopäisyytesi joka jo armeijassa havaittiin. Et kelpaa armeijan palvelukseen kykenemättömyytesi takia, olet sairas sekä fyysisesti, että henkisesti.
        Olet traumatisoitunut kun ikätoverisi ja muut suorittivat armeijan johon sinusta ei koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. Olet surkimus jonka ainut elämäntehtävä on kirjoitella paskaa sinusta paremmista armeijan käyneistä ihmisistä ja Suomen yhteiskunnasta.
        Et ole C -mies, et ole mies ollenkaan vaan olet se maanpetturi sivaripaska joksi sinua on täällä jo aikaisemmin luonnehdittu.
        Hienosti hoitivat armeijassa erottamisesi jos vieläkin luulet, että teit päätöksen ihan itse. Armeijassa osataan monenmoista myös paskan käsittely.


      • Onneksi_olkoon kirjoitti:

        Todistit taas sekopäisyytesi joka jo armeijassa havaittiin. Et kelpaa armeijan palvelukseen kykenemättömyytesi takia, olet sairas sekä fyysisesti, että henkisesti.
        Olet traumatisoitunut kun ikätoverisi ja muut suorittivat armeijan johon sinusta ei koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. Olet surkimus jonka ainut elämäntehtävä on kirjoitella paskaa sinusta paremmista armeijan käyneistä ihmisistä ja Suomen yhteiskunnasta.
        Et ole C -mies, et ole mies ollenkaan vaan olet se maanpetturi sivaripaska joksi sinua on täällä jo aikaisemmin luonnehdittu.
        Hienosti hoitivat armeijassa erottamisesi jos vieläkin luulet, että teit päätöksen ihan itse. Armeijassa osataan monenmoista myös paskan käsittely.

        "Todistit taas sekopäisyytesi joka jo armeijassa havaittiin."

        Olen jo nyt miljoonan kerran sulle todennut, ettei päässäni havaittu mitään vikaa. Pitäisit vaan huolesi omista asioistasi ja hyvin tyhmästä päästäs!!

        "Et kelpaa armeijan palvelukseen kykenemättömyytesi takia, olet sairas sekä fyysisesti, että henkisesti."

        En ollut Puolustuvoimien mukaan sairas miltään osa-alueelta. En fyysisesti, enkä myöskään henkisesti.

        "Olet traumatisoitunut kun ikätoverisi ja muut suorittivat armeijan johon sinusta ei koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan."

        Noh, en todellakaan ole.

        " Olet surkimus jonka ainut elämäntehtävä on kirjoitella paskaa sinusta paremmista armeijan käyneistä ihmisistä ja Suomen yhteiskunnasta."

        Armeijan käyneet ei ole kenestäkään parempia ihmisiä kuin vain sinusta. Monet heistä ovat surkimuksia ja työttömiä! Pitääkö sun olla yhtä tyhmä kuin koira?!

        "Et ole C -mies, et ole mies ollenkaan vaan olet se maanpetturi sivaripaska joksi sinua on täällä jo aikaisemmin luonnehdittu."

        Sitä kannattaa sinun katsoa peilistä, kuka se täysin paska rakkikoira on?!

        Sä joutuisit E-mieheksi välittömästi, mikäli Suomeen syttyisi sota ja se on varma tosiasia. Lienee varmaan se jo Reserviläiskirjeessä sulle mainittu?! Et muuten puhuisi näin paljon paskaa! Sekö sua vituttaa, etkä sitä kestänyt?!

        "Hienosti hoitivat armeijassa erottamisesi jos vieläkin luulet, että teit päätöksen ihan itse."

        Edelleenkään eivät ole erottaneet!

        "Armeijassa osataan monenmoista myös paskan käsittely."

        Niinpä...varsin monia paskoja saa suorittaa varusmiespalveluksen nykyisin, joihin säkin kuulut!?!


      • Onneksi_olkoon kirjoitti:

        Todistit taas sekopäisyytesi joka jo armeijassa havaittiin. Et kelpaa armeijan palvelukseen kykenemättömyytesi takia, olet sairas sekä fyysisesti, että henkisesti.
        Olet traumatisoitunut kun ikätoverisi ja muut suorittivat armeijan johon sinusta ei koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. Olet surkimus jonka ainut elämäntehtävä on kirjoitella paskaa sinusta paremmista armeijan käyneistä ihmisistä ja Suomen yhteiskunnasta.
        Et ole C -mies, et ole mies ollenkaan vaan olet se maanpetturi sivaripaska joksi sinua on täällä jo aikaisemmin luonnehdittu.
        Hienosti hoitivat armeijassa erottamisesi jos vieläkin luulet, että teit päätöksen ihan itse. Armeijassa osataan monenmoista myös paskan käsittely.

        Et edelleenkään ole vastannut kysymykseeni: itkisitkö, jollei sua huolittaisi reservinä sodan aikaiseen aseelliseen palvelukseen?
        Olet siis Reservistä erotettu, joka kävi sulle selväksi Reserviläiskirjeessä ja siksi itket täällä nyt sivareille?! Voi voi...!!


      • onneksi_olkoon
        ateisti1982 kirjoitti:

        Et edelleenkään ole vastannut kysymykseeni: itkisitkö, jollei sua huolittaisi reservinä sodan aikaiseen aseelliseen palvelukseen?
        Olet siis Reservistä erotettu, joka kävi sulle selväksi Reserviläiskirjeessä ja siksi itket täällä nyt sivareille?! Voi voi...!!

        Ei ole kahta vuottakaan kun kävin kertausharjoituksissa joten armeijan tarpeiden ja resurssien mukaan mennään. Mutta älä huolehdi armeijasta tai meistä reserviläisistä me hoidamme asiat ihan itse. Homma pelaa niinkuin pitääkin, sinunkaltaiset hullut on karsittu joukosta pois sekoilemasta ja jäljellä on motivoitunut asiansa osaava joukko.
        Yritä puhua ongelmistasi lääkäreille kyllä sieltä apua luulisi löytyvän. Iso kasa rauhottavia niin pysyt poissa pahanteosta. Valitettavasti me emme sinua armeijaan ota, hulluihin ei voi luottaa.


      • Stop_Hörhöille

        Ihme hullu se kyllä on, tuollainen sekopäinen paskahousu onneksi saatiin seulottua pois armeijasta ennen kuin mitään ikävää sattui. Todistaa kyllä että systeemi toimii.


      • onneksi_olkoon kirjoitti:

        Ei ole kahta vuottakaan kun kävin kertausharjoituksissa joten armeijan tarpeiden ja resurssien mukaan mennään. Mutta älä huolehdi armeijasta tai meistä reserviläisistä me hoidamme asiat ihan itse. Homma pelaa niinkuin pitääkin, sinunkaltaiset hullut on karsittu joukosta pois sekoilemasta ja jäljellä on motivoitunut asiansa osaava joukko.
        Yritä puhua ongelmistasi lääkäreille kyllä sieltä apua luulisi löytyvän. Iso kasa rauhottavia niin pysyt poissa pahanteosta. Valitettavasti me emme sinua armeijaan ota, hulluihin ei voi luottaa.

        "Homma pelaa niinkuin pitääkin, sinunkaltaiset hullut on karsittu joukosta pois sekoilemasta ja jäljellä on motivoitunut asiansa osaava joukko. "

        Kaltaisiasi riidankylväjiä ei todellakaan päästetä sodan aikaiseen joukkoon aseen kanssa heilumaan, joten ei kannata ylpeillä yhtään satunnaisella kertausharjoituksella.
        Jo 2 vuotta aikaa viimeisestä eli todella liian harvoin. Ennemmin 1-2 kertaa kuukaudessa, jotta siitä ois edes jotakin hyötyä.

        "Yritä puhua ongelmistasi lääkäreille kyllä sieltä apua luulisi löytyvän. "
        Sulla tässä näyttäisi olevan niitä ongelmia. oletko soittanut ja varannut itsellesi ajan lääkäriin?! Saat sivareista psykoottisia ongelmia.


      • Stop_Hörhöille kirjoitti:

        Ihme hullu se kyllä on, tuollainen sekopäinen paskahousu onneksi saatiin seulottua pois armeijasta ennen kuin mitään ikävää sattui. Todistaa kyllä että systeemi toimii.

        Ei todellakaan toimi, jos teidänlaisianne ääliöitä päästetään ase kädessä heilumaan. Ei ole ollut ihme, että siellä muille on koitunut vaaratilanteita. Sotahullut tulisi reservistä oitis karsia! Puolustusvoimat eivät kaipaa palvelukseen Ramboja eikä liioin rampojakaan, joita varsinkin te edustatte.

        Kertausharjoituksetkin on kuulemma hyvin naurettavia. Ihmeellisiä telttareissuja nekin ja muuta "small talkia", kun makkaraa grillataan, kitataan pilsua ja sitten istutaan loppuaika sotkussa. Maanpuolustaminen siellä jää vain sananhelinäksi ja hyvin näennäiseksi, kun siellä ei oikeastaan tehdä mitään sellaista, mitä varten sinne ylipäätänsä on menty. Ylennykset tulee niillee, jotka eivät ole juonneet itseään pöydänalle!? :D
        Suomella on todella uskottava maanpuolustus, kun kaikki ois jo valmiiksi kännissä.


      • Stop_Hörhöille kirjoitti:

        Ihme hullu se kyllä on, tuollainen sekopäinen paskahousu onneksi saatiin seulottua pois armeijasta ennen kuin mitään ikävää sattui. Todistaa kyllä että systeemi toimii.

        Juopporeserviläisille E-paperit kouraan! Siinä teille riittävä ylennys!


      • heterosivari kirjoitti:

        Sinä hörhö paskakasa tässä syytteen alainen olet, kehotat kommareita murhaamaan isänmaan puolustajia. Meneppä takaisin kotiin isäsi raiskattavaksi.

        Tapa tai tule tapetuksi. Eikö se niin ole? Onko isänmaallisuus jokin "jumaluus" eli ylempänä muuta kansanosaa? Kaikki muut on kommareita tai paskakasoja?!


      • onneksi_olkoon kirjoitti:

        Ei ole kahta vuottakaan kun kävin kertausharjoituksissa joten armeijan tarpeiden ja resurssien mukaan mennään. Mutta älä huolehdi armeijasta tai meistä reserviläisistä me hoidamme asiat ihan itse. Homma pelaa niinkuin pitääkin, sinunkaltaiset hullut on karsittu joukosta pois sekoilemasta ja jäljellä on motivoitunut asiansa osaava joukko.
        Yritä puhua ongelmistasi lääkäreille kyllä sieltä apua luulisi löytyvän. Iso kasa rauhottavia niin pysyt poissa pahanteosta. Valitettavasti me emme sinua armeijaan ota, hulluihin ei voi luottaa.

        Et ole vieläkään vastannut kysymykseeni: Itkisitkö jollei sulle annettaisi asetta käteen sodan syttyessä? Romahtaisiko taivas niskaasi?!


    • sakfjsgfidsg

      Kyllä ne sivarit marssitetaan rajalle sodan tullessa siinä missä muutkin, uliskoot vaan sivussa, hyvä päästää paineita pois jotta voi keskittyä sotimiseen.
      Venäjän hyökätessä Suomi menee lukkoon, se karkulais ongelma tuskin isoin syy. Ja ensimmäisenä haalitaan ne tietyt sivarit jotka aukoo päätään asevelvollisuudesta ja tuliaseiden "pahuudesta" kasaan ja pistetään ne tykiruuaksi rajalle. Eivät monet aseistakieltäytyjät tosiaan elä todellisuudessa, omissa fantasiossaan niin kuin satiirit ja muut hipit. Kyllä se todellisuus kolahtaa sitten kohdalle aikanaan.

      • heteropride

        Mutku ateisti1982 ei haluu! Se ois mieluummin vaan imemäs peukkuu Putinin kainalos. Oivoi sitä pikku luuseria.


      • Ei ketään marssiteta mihinkään rajalle. Sä olet hyvin tietämättömästi selvillä näistä muuttuvista asioista (siviilipalveluslaki muutos v.2008 koskien sodan aikaa). Suomen maanpuolustus perustuu aluepuolustukseen ei enää mihinkään rintamasotaan. Sodan käynti on hieman muuta kuin puskissa piileskelyä, poteroiden kaivuuta tai korsussa palelemista, makkaran paistoa, pilsnerin kittaamista jne. Itärajan seutu on niin vaikeakulkuinen, ettei sieltä ketään tankein ja jalkaväen turvin hyökkää. Onhan lentokoneet, pitkän matkan ohjukset ja laskuvarjot keksitty ja eletään 2010-lukua eikä viime sotia? Lotta Svärd- järjestö on lakkautettu, joten kyllä miehiä tarvitaan kantamaan teitä jos olette raajarikkoinen vai jätettäisikö sinutkin niin kuin koira jättää paskansa ennemmin?

        Sodan aikaisista kuolemantuomioista Suomi on luopunut kauan sitten 1970-luvulla. Sivarin teloittaminen sodan aikana on siis rangaistava teko. Yhtälailla kuin tappaisit omiasi. Natseille ja kommareillehan moinen omien tappaminen sopi viime sodissa ja suomalaisille sotilaspoliiseille.

        "Ja ensimmäisenä haalitaan ne tietyt sivarit jotka aukoo päätään asevelvollisuudesta ja tuliaseiden "pahuudesta" kasaan ja pistetään ne tykiruuaksi rajalle."

        Aikoinaan 90-luvun alkupuolella peruskoulun 7-luokkalaisilla työnnettiin KAIKILLA yläastelaisilla pää vessan pönttöön. Ainoa vaan ettei yhdenkään päätä työnnetty konkreettisesti!
        Noita vastaavia pelotteluja voi kuka hyvänsä paukuttaa päästänsä ulos, jos on tarpeeksi lapsellinen jätkä/ämmä!

        "Eivät monet aseistakieltäytyjät tosiaan elä todellisuudessa, omissa fantasiossaan niin kuin satiirit ja muut hipit. "

        Kyl te intin käyneet elätte jossakin kissanpaska-isänmaallisuskossanne ja uskottelette että Suomen maanpuolustus on maailman kärkeä. Niinhän se on aina ollut jääkiekossakin. On vain pari hassua kultamitalia ja jalkapallossa ei pärjätä millekään muulle maalle. Yleisurheilussa juoksussa jäädään "peesaamaan", kun muut juoksevat ohi, ellei niillä satu olemaan jokin ulkomaalainen geeniperimä, kuten esim. Nooralotta Nezirillä on. Säälittävä kunto on täysin suomalaisilla urheilijoilla, kun ammattilaisina ei pärjää kansainvälisesti kuin jossakin keihäänheitossa, LOL! :)


      • heteropride kirjoitti:

        Mutku ateisti1982 ei haluu! Se ois mieluummin vaan imemäs peukkuu Putinin kainalos. Oivoi sitä pikku luuseria.

        En pidä Putinin politiikasta, enkä osaa venäjää, sori vaan. En pidä peukun imeskelystä.

        En todellakaan ymmärrä, mitä varten väestösuojia on tehty. Eihän ne mitään suojaa, jos talon seinään iskeytyy ohjus. Ne eivät ole yleensä edes maan alla vaan kerrostaloissa alimmassa kerroksessa.


      • Miksi VASTA 3. upseeri (kapt. Valkonen) kykeni teloittamaan Arndt Pekurisen, vaikka jokin määrittelee että "ihmisen elämä on aina pyhä" (esim. Timo Soinin määritellessä abortioikeutta)!? Ilmeisesti ei se kumminkaan kovin pyhä ole kun omiakin ollaan Suomessa teloitettu.
        Alibi nro 5/2016 (s.56-59) on asiasta kirjoittanut lehtiartikkelin. Kaikkea ei ole kerrottu, että Suomi teloitti satoja sotilaitaan ja omaisille kirjoitettiin vain "Poikanne on teloitettu ampumalla!", kun taas joillekin teloitettujen omaisille kerrottiin taas että "Poikanne on kaatunut puolustaessa maataan!" ja se johtui että aseistakieltäytyneen esimies on kuulunut teloituskomppaniaan, joka on ammuttu.
        Alibi kertoo, että myöskin Neukkujen naissotilaita teloitettiin. Ois suomalaiset miehet nyt ymmärtäneet tehdä silloin venäläisille naisille samat jota pelkää mitä suomalaisille naisille ehkä tehtäisi..noh, raiskannut!? :D Suomalaiset tappoivat neukut naissotilaatkin. Se on suurta raakuutta ja julmuutta ihmisyyttä vastaan. Ei ne neukkujen naisetkaan vapaaehtoisena lähteneet sotimaan vaan jokunen pakoitettiin sotaan kun miehet loppumaan. Sen lehtiartikkelin lukiessani yhä enemmän häpeän olla suomalainen!
        Siinä onneksi kerrottiin, mitä neukkujen mies vangit tekivät suomalaisille ennen kuin heidät teloitettiin. Neukkuvangitkin kerkesivät laittamaan monta suomalaista naista raskaaksi, joiden jälkeläisiä täällä satoja.
        Niin esivanhempani ovat tosin tulleet Venäjän Tsaarin hovista palvelijoina 1880-luvulla Suomeen ja toinen heistä oli täysin saksalainen ja toinen heistä Suomesta kotoisin suomenruotsalainen, joten selvitykseni mukaan minussa ei ole tippaakaan venäläisyyttä! :)
        Lisäksi, jollei tänne ois tullut ulkomailta teollisuutta niin sullakaan ei olisi mitä täällä Suomessa puolustaa! :)


      • Onks sulla joku alzheimerin tauti, kun jaksat jauhata samoista asioista loputtomiin. Vaihda jo levyä!


      • hyi_mikä_saasta_olet
        ateisti1982 kirjoitti:

        Onks sulla joku alzheimerin tauti, kun jaksat jauhata samoista asioista loputtomiin. Vaihda jo levyä!

        Sinähän täällä sekoilet jankaamalla asioista joista sinut on jo syrjäytetty. Olet hullu ja kykenemätön sivarivätys joka on todettu armeijaan kelpaamattomaksi ja tosi hyvä niin. Olet sekopää joka tulisi eliminoida samantien, ilmoitathan julkisesti olevasi valmis tappamaan suomalaisia sotilaita. Tuollainen maanpetturipaska ei tosiaankaan ole yhteiskuntamme jäsenenyyden arvoinen.


      • hyi_mikä_saasta_olet kirjoitti:

        Sinähän täällä sekoilet jankaamalla asioista joista sinut on jo syrjäytetty. Olet hullu ja kykenemätön sivarivätys joka on todettu armeijaan kelpaamattomaksi ja tosi hyvä niin. Olet sekopää joka tulisi eliminoida samantien, ilmoitathan julkisesti olevasi valmis tappamaan suomalaisia sotilaita. Tuollainen maanpetturipaska ei tosiaankaan ole yhteiskuntamme jäsenenyyden arvoinen.

        Olet todellakin sellainen, joka ei tule ihmisten kanssa toimeen. Mene Korkeasaareen apinoimaan!


      • olet_paskaa
        ateisti1982 kirjoitti:

        Olet todellakin sellainen, joka ei tule ihmisten kanssa toimeen. Mene Korkeasaareen apinoimaan!

        Sinä tässä olet yhteiskunnan vastainen paskakasa. Olet pelkkää paskaa, yhteiskunnan saastaa.


      • olet_paskaa kirjoitti:

        Sinä tässä olet yhteiskunnan vastainen paskakasa. Olet pelkkää paskaa, yhteiskunnan saastaa.

        Mene apinoimaan jo sinne Korkeasaareen täältä kiroilemasta!


      • olet_paskaa
        ateisti1982 kirjoitti:

        Mene apinoimaan jo sinne Korkeasaareen täältä kiroilemasta!

        Korkesaaren apinatkin ovat sinua arvokkaampia. Sinä olet vain paskakasa, olet tosiaan pelkkää paskaa, yhteiskunnan saastaa.


      • olet_paskaa kirjoitti:

        Korkesaaren apinatkin ovat sinua arvokkaampia. Sinä olet vain paskakasa, olet tosiaan pelkkää paskaa, yhteiskunnan saastaa.

        Kaltaisesi ihmiset luulevat olevan arvokkaampia kuin yleensä muut ihmiset. Oletko ihminen ollenkaan vai pelkkä paskakasa? Ette ainakaan käyttäydy sen mukaan, että olisitte ihmisiä. Tuollaisiako käytöstapoja siellä intissä opetetaan? intin käyneethän suurimpia apinoita on?

        Olette koko ihmiskuntaa vastaan. Se on hyvin pientä sen rinnalla mitä te sivareista väitätte.


      • Sanoo intin käynyt hinttari! Ennemmin paskahousu intin käynyt homo!


      • sivarit_on_apinanpaskaa
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kaltaisesi ihmiset luulevat olevan arvokkaampia kuin yleensä muut ihmiset. Oletko ihminen ollenkaan vai pelkkä paskakasa? Ette ainakaan käyttäydy sen mukaan, että olisitte ihmisiä. Tuollaisiako käytöstapoja siellä intissä opetetaan? intin käyneethän suurimpia apinoita on?

        Olette koko ihmiskuntaa vastaan. Se on hyvin pientä sen rinnalla mitä te sivareista väitätte.

        Täytyy ilmeisesti muuttaa hieman käsityksiäni sinusta. Okei et ole niinkään koiranpaskaa vaan olet apinanpaskaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4032
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2527
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      247
      2414
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1914
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      95
      1711
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1517
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1316
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      345
      1187
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1046
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      80
      971
    Aihe