MV-lehti syynissä

lakiseonkaikilla

16

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpöpö

      älä viitsi valehdella,en usko kuitenkaan.mitähän kiksejä tuosta saat

      • siinäsun

        kiksejä.... kyllä poliisi antaa kiksit rasisteille lopulta... eikä valehtele


    • ÖHM

      Joo ei ainaskaan sitä missä salkuilla 40 miljoonan korruptiorahat nobelpalkitulle annettu diplomaattipostina.

    • Valkeavaan

      Hyvä lehti se on, luen joka päivä. 7 päivää lehti ja muut juorulehdet saisi lopettaa.

      • MVLehtiPelkkääPaskaa123

        Huomaa kyllä kirjoitustaidottomuudestasi, ettet ole juurikaan kulttuuria ja/tai laadukkaita kirjallisuuskokemuksia harrastanut.

        Säälittävää, miten "ihmiset", ja tässä tapauksessa rasistit, tuhlaavat aikaansa moisen paskan lukemisen ja pitävät sitä totuutena.

        Sairasta suorastaan!

        HÄVETKÄÄ RASISTIT JA HAJAANTUKAA!


      • Kfkfkfkf

        Tekstistäsi kyllä huomaa, että ei ole nyt ihan kaikki natsit bunkkerissa. Hakeudu ammattiauttajalle HETI!!!


    • MVLehtiPelkkääPaskaa

      Loppu on lähellä, kyllä tätä on odotettukin.

      Kaikki lehden lukijat joutuvat korvausten maksumiehiksi. Poliisi on jo hankkinut mittavan listan ip-osoitteista ja selvittää parhaillaan operaattoreilta henkilöllisyyksiä!

      Hienoa toimintaa Suomen Poliisilta; kyllä tuota paskaa on "lehti" jo levittänytkin!

      Säälin ja häpeän kaikkia lehden lukijoita.

      HANKKIKAA ELÄMÄ!

    • rasisti500000

      No niin, nyt pitäisi miettiä, mistä syytettäisiin.

      • HankiElämäRasisti

        No, tyhmyydestä sinua ainakin aluksi voi syyttää. Vai syytetäänkö perintötekijöitä, HÄH!


    • mielenrauhaa7

      Niin, kun joillakin on kymmeniä sähköpostiosotteita :)

      • Pönttöjä_riittää

        Rasisti ei ilmeisesti tiedä sähköpostiosoitteen ja ip-osoitteen eroa?


      • progzi
        Pönttöjä_riittää kirjoitti:

        Rasisti ei ilmeisesti tiedä sähköpostiosoitteen ja ip-osoitteen eroa?

        Ei tiiä ei...


    • Totuuskarvastelee

      TÄTÄ ET SAA MILLÄÄN LOMALLA,ET EDES ALL INCLUSIVE 5 TÄHTEÄ

      Joku on koonnut vähän listaa siitä mitä partalapsi saa,kun tulee Suomeen, mitä me verovaroilla kustannamme - köyhimmätkin - !

      Turvapaikanhakija siis saa:

      -asunnon, mahdollisesti jopa kylpylässä. Siivoukset päivittäin. Sisällä saa polttaa.

      -matkat

      -ruuan neljä kertaa päivässä

      -rahaa 316,07 €/kk (verovapaa). Sen saa heti eikä tarvitse odottaa kuukausia kuten kantasuomalainen

      -terveydenhoidon yksityisellä lääkäriasemalla, myös erikoissairaanhoidon

      -rokotukset

      -reseptilääkkeet

      -oikeusavun

      -tulkin

      -puhelut ja puhelimenkin jos ei satu sellaista olemaan

      -virkistäytymistoimintaa kuten retkiä, urheilua jne. Bussikuljetukset tapahtumapaikoille

      -keräysvaatteita (jos kelpaa)

      -oikeuskäsittelyt (esim. jos valittaa kielteisestä turvapaikkapäätöksestä)

      Edellämainitut palvelut tarjotaan jonottamatta ja anomatta. Todistuksia tms ei tarvita.

      EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI

      -voi esiintyä kenenä tahansa, ei tarvitse esitää dokumentteja kuten passia

      -rikoksiin, kuten raiskauksiin syyllistyneet jätetään rankaisematta (tuomitaan ehdonalaiseen) Rikoksista ei aina edes tehdä ilmoitusta eikä poliisikaan, jos etsii, kerro tarkkoja tuntomerkkejä. Kiinnijäämisen riski on vähäinen.

      -voi muutenkin käyttäyä mielensä mukaan koska asiaan puuttumista pidetään rasismina

      Vastineeksi Suomi saa:

      -ei yhtään mitään (pl. raiskatut naiset) .

      MEILLÄ KAIKILLA ON VASTUU : MEISTÄ !

      Ps. Tornioon tuli viimeisen kuukauden aikana 8200 "pakolaista" eli tuolla vauhdilla vuodessa yli 102 000 ! Ja PM J. Sipilä sanoi joku päivä sitten,että Suomi kestää korkeintaan 10 000 vuodessa eli olemme siis kymmenkertaisessa vauhdissa kestokykyymme nähden.

      Tällä vauhdilla meiltä romahtaa pohjoismainen hyvinvointivaltio, demokratia, tasa-arvo, sananvapaus ja myös humaaninen arvopohja,aivan kaikki !

      Kiitokset voi osoittaa ennen muuta :

      emmakareille,paaviarhinmäille,petteriorvoille ja susannahuovisille ja carlhaglundeille.

      PYYDÄN KAUNIISTI

      kaikkia ajattelevia ihmisiä mahdollisesta puoluetaustasta riippumatta pysähtymään hetkeksi ja miettimään mitä me/te oikeasti haluamme/haluatte ?

      Lämmin kiitos !
      Mikä tässä on valetta?

      • vilkkuuntottuu

        Kyl tässä muutama juttu oli täyttä tuubaa. Enemmän silti kiinnosta miten tämä liittyy aiheeseen, onko lista MV:stä tempaistu artikkeli vai joku muu yhteys?


      • Suvakit ei ymmärrä totuutta,evätkä halua oppia ymmärtämään.


    • JanitskinRikollinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe