Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sinulle nainen

Kaikkipieleen

Menin sitten ja rakastuin sinuun,vaikka kuinka yritin kuunnella järjen ääntä.Ihan kiva muuten mutta eihän minulla ole mahdollisuuksia sinuun.Nyt joudun käyttäytymään juuri niin kuin en haluaisi:olemalla välinpitämätön,välttelemään katsettasi.Tuskin tästä enää voi palata tilanteeseen,että ajattelisin sinua vain kaverina.Kiitos ja Anteeksi

9

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkö_

      Ikähaarukka 20-30?

      • Kaikkipieleen

        Ei..


    • Miettiä.pitää

      Huomaan ihastuneeni erääseen mieheen, ystävääni.. En tosin ole ihan varma tunteeko hän samoin. Mutta varma olen siitä, että hän ajattelee, ettei minua saisi. Kuinka väärässä onkaan.

      • Kaikkipieleen

        On äärimmäisen pieni mahdollisuus,että hän seuraisi tätä palstaa,eikä varmasti uskoisi minun olevan täällä.


      • Miettiä.pitää
        Kaikkipieleen kirjoitti:

        On äärimmäisen pieni mahdollisuus,että hän seuraisi tätä palstaa,eikä varmasti uskoisi minun olevan täällä.

        Helppo kysymys sinulle, milloin olet ollut hänen kanssaan viimeksi tekemisissä?


    • eimiesei

      On sinulla mahdollisuuksia jos olet hän mies. Minä taas luulen ettei minulla ole mahdollisuuksia häneen.

    • Kaikkipieleen

      Vahvasti epäilen ettei hänellä ole sen kummempaa kiinnostusta minua kohtaan,Yksipuolista on tämä.Antaa ajan kulua jospa ne tunteet tästä laimenisi.

      • eiinäin

        Ota siitä selvää.


    • Tänään_nähtiin

      AP:lle. Ikä 35-40?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe