Olen eronnut erittäin hankalasta suhteesta 4 vuotta sitten. No, joudun joka kevät olemaan exän kanssa tekemisissä erään laina-asian kanssa ja saan joka kerta hirveät haukut asiasta. Eli mies on takaamassa erästä lainaani, johon yritin jopa vaihtaa takaajaa mikä ei sitten kuitenkaan onnistunut. Eli kaikkeni olen tehnyt, että olisin saanut miehen vastuun pois lainasta. Kaiken lisäksi erottuamme en saanut minkäänlaista hyvitystä vaikka mies kerrytti omaisuuttaan perusti mm. yrityksen ja hankki asunnon suhteemme aikana. Tällä hetkellä suututtaa sen verran kovasti miehen epäkunnioittava käytös minua kohtaan, että en oikein tiedä mitä tekisin.... Olen myös käynyt pankissa erään muun asian takia ja mielestäni siellä suhtaudutaan minuun jotenkin eri tavalla kuin ennen.... Onko oikein, että mieheni melkein pilaa elämäni..... ????
Avoeron jälkipuintia....
lghlgk
1
380
Vastaukset
- Ihmettelijätär
Eihän sinun minkäänlaista hyvitystä olisi kuulunutkaan saada, vai miksi ajattelet, että sinun olisi pitänyt jotenkin hyötyä miehesi hankkimasta omaisuudesta?
Tuo lainakuvio on tietysti ikävä. Koita maksella lainaa joutuisasti, niin eiköhän pankki ennen pitkää vapauta hänet takauksesta. Tai ota uusi laina toisesta pankista uusin ehdoin ja maksa tuo vanha pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788