Olen eronnut erittäin hankalasta suhteesta 4 vuotta sitten. No, joudun joka kevät olemaan exän kanssa tekemisissä erään laina-asian kanssa ja saan joka kerta hirveät haukut asiasta. Eli mies on takaamassa erästä lainaani, johon yritin jopa vaihtaa takaajaa mikä ei sitten kuitenkaan onnistunut. Eli kaikkeni olen tehnyt, että olisin saanut miehen vastuun pois lainasta. Kaiken lisäksi erottuamme en saanut minkäänlaista hyvitystä vaikka mies kerrytti omaisuuttaan perusti mm. yrityksen ja hankki asunnon suhteemme aikana. Tällä hetkellä suututtaa sen verran kovasti miehen epäkunnioittava käytös minua kohtaan, että en oikein tiedä mitä tekisin.... Olen myös käynyt pankissa erään muun asian takia ja mielestäni siellä suhtaudutaan minuun jotenkin eri tavalla kuin ennen.... Onko oikein, että mieheni melkein pilaa elämäni..... ????
Avoeron jälkipuintia....
lghlgk
1
378
Vastaukset
- Ihmettelijätär
Eihän sinun minkäänlaista hyvitystä olisi kuulunutkaan saada, vai miksi ajattelet, että sinun olisi pitänyt jotenkin hyötyä miehesi hankkimasta omaisuudesta?
Tuo lainakuvio on tietysti ikävä. Koita maksella lainaa joutuisasti, niin eiköhän pankki ennen pitkää vapauta hänet takauksesta. Tai ota uusi laina toisesta pankista uusin ehdoin ja maksa tuo vanha pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725