Kertoako että toista petetään?

espoonimetön

Olen tietoinen että yhtä naista on petetty lukuisia kertoja(lähemmäs 100), ja mies on suurimman osan näistä kerroista vehtaillut eksänsä kanssa. Oli myös uuden suhteen alussa jonkinlainen suhde tämän eksänsä kanssa. Uusi nainen on kai tietoinen 1-3 kerrasta, mutta nämä tietoon tulleet eivät ole ollut aina sama nainen. Kysyisinkin, että mitä mieltä olette, pitäisikö asian tulla julki vai ei?

42

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide-

      Jos se nainen jo tietää miehen vehtaavan hänen selkänsä takana, niin suhteen jatkaminen on silloin tietoinen valinta. Ja vaikka hän uskoisi miehestä pelkkää hyvää ja on juuri siksi onnellinen, hänellä on täysi oikeus tehdä niin, eikä se kuulu ulkopuolisille.
      Ainoastaan silloin, jos kyse on läheisestä ystävättärestäsi joka silmin nähden ja korvin kuultuna itsekin epäilee miehensä uskollisuutta ja kärsii siitä, ettei tiedä totuutta, silloin sinä kannat ystävän vastuun ja olet rehellinen hänelle - myös sen suhteen, mistä olet saanut selville miehen tekoset.

    • päteeaina

      Tee niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän.

    • nainenhanjotietää

      Nainen tietää, joten anna olla. Ei kuulu sinulle. Pettämisen tultua ilmi on ihmisellä valinnan paikka. Joko jatkaa liitossa tai erota. Nainen on päättänyt jatkaa ja toisilla ei ole siihen mitään sanomista. Onko sulla muuten oma lehmä ojassa vai onko kyse hyvästä ystävästä? Jos nainen on ystäväsi, sun tehtävä on tukea häntä hänen elämässään. Ei arvostella hänen valintojaan. Jos olet kakkonen niin suu suppuun. Se oli sun oma valinta panna varatun kanssa. Tietoisesti sen teit.

      • pakotettueroon

        Jaa. Kakkonen saa olla rauhassa pettäjän kanssa, mutta vaimon on pakko erota onnettomasta ja rakkaudettomasta suhteesta. Kertokaa pois, jotta oppii saman minkä vaimo. Ja ihan ilkettäni tämän sanon. Näin oli kakkonen ahdistamassa päälle kun halusi miehen itsellee.


      • otemporaomores
        pakotettueroon kirjoitti:

        Jaa. Kakkonen saa olla rauhassa pettäjän kanssa, mutta vaimon on pakko erota onnettomasta ja rakkaudettomasta suhteesta. Kertokaa pois, jotta oppii saman minkä vaimo. Ja ihan ilkettäni tämän sanon. Näin oli kakkonen ahdistamassa päälle kun halusi miehen itsellee.

        Niinpä, huvittaa minuakin kakkosen ajatusmaailma. Minun olisi pitänyt erota, jotta hän olisi saanut miehen kokonaan itselleen. Soitteli ja yritti manipuloida minua samalla tavalla kuin miestäkin, tosin niin, että mies oli ihana ja kulta, nalleja töihin lähetteli ja seksikortteja, ja minä taas tarvitsin valtavasti tukea eroon ja hän auttoi kertomalla, että mies oli narsisti, naisia oli ympärikylää, kävi maksullisissa, varmaan kohta hakkaa minut muusiksi jne. Melko ristiriitaista ja lapsellista, oli siis kohtalaisen vaikea uskoa, kun kakkonen oli minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, mutta hienoa olla teiniasteella kokoikänsä, ei sitä oikein muuten voinut ymmärtää. Ja olihan siinä sekin, että nuorimmaiselta puuttui miehenmalli kasvattajana ja kakkosen mielestä pettäjä on paras malli. Hän jopa järjesteli niin, että sama harrastus oli saatava, ei oikein toiminut tämä manipulointi, koska lapset inhosivat tosiaan. Miettikää nyt, kun lapsetkin tiesi, niin kaikenlaisiin paikkoihin sitä on lapsensa saatettava, jotta saa haluamansa.
        Voin siis allekirjoittaa hyvin pakotettueroon -kirjoittajan kirjoituksen.


      • Suhdesekoilua
        otemporaomores kirjoitti:

        Niinpä, huvittaa minuakin kakkosen ajatusmaailma. Minun olisi pitänyt erota, jotta hän olisi saanut miehen kokonaan itselleen. Soitteli ja yritti manipuloida minua samalla tavalla kuin miestäkin, tosin niin, että mies oli ihana ja kulta, nalleja töihin lähetteli ja seksikortteja, ja minä taas tarvitsin valtavasti tukea eroon ja hän auttoi kertomalla, että mies oli narsisti, naisia oli ympärikylää, kävi maksullisissa, varmaan kohta hakkaa minut muusiksi jne. Melko ristiriitaista ja lapsellista, oli siis kohtalaisen vaikea uskoa, kun kakkonen oli minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, mutta hienoa olla teiniasteella kokoikänsä, ei sitä oikein muuten voinut ymmärtää. Ja olihan siinä sekin, että nuorimmaiselta puuttui miehenmalli kasvattajana ja kakkosen mielestä pettäjä on paras malli. Hän jopa järjesteli niin, että sama harrastus oli saatava, ei oikein toiminut tämä manipulointi, koska lapset inhosivat tosiaan. Miettikää nyt, kun lapsetkin tiesi, niin kaikenlaisiin paikkoihin sitä on lapsensa saatettava, jotta saa haluamansa.
        Voin siis allekirjoittaa hyvin pakotettueroon -kirjoittajan kirjoituksen.

        Ilmeisesti jatkoit avioliittoa? Mitä ajattelet nyt jos aikaa jo hieman kulunut siitä, miksi miehesi haksahti tälläiseen naiseen, mitä se kertoo miehen ajatusmaailmasta.

        Kaikki kakkosetkaan eivät ole näin häikäilemättömiä, vaikka sitä voi olla vaikea uskoa.
        Ensisijainen suuri pettymys kohdistuu tietenkin pettäjään ja siihen miksi fiksuksi luullun ihmisen on pitänyt sortua toiseen naiseen ja vieläpä tälläiseen blondiin. Tukan väristä en tiedä, mutta käytetään nyt tätä ilmaisua.

        Inhimillistä tietenkin, että on helpompaa kohdistaa kaikki syytökset kakkoseen. Vaikeaahan se on pettäjään niitä kohdistaa, hän kun kuitenkin on se "oma" kumppani jonka on aikanaan valinnut puolisokseen. Silloinhan joutuu itsekin tutkailemaan itseään.
        Mutta otemporaomoresin tapauksessa, kakkonen on myös ollut melkomoinen tapaus, eikä todellakaan hyvällä tavalla.


      • summasumerumma
        otemporaomores kirjoitti:

        Niinpä, huvittaa minuakin kakkosen ajatusmaailma. Minun olisi pitänyt erota, jotta hän olisi saanut miehen kokonaan itselleen. Soitteli ja yritti manipuloida minua samalla tavalla kuin miestäkin, tosin niin, että mies oli ihana ja kulta, nalleja töihin lähetteli ja seksikortteja, ja minä taas tarvitsin valtavasti tukea eroon ja hän auttoi kertomalla, että mies oli narsisti, naisia oli ympärikylää, kävi maksullisissa, varmaan kohta hakkaa minut muusiksi jne. Melko ristiriitaista ja lapsellista, oli siis kohtalaisen vaikea uskoa, kun kakkonen oli minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, mutta hienoa olla teiniasteella kokoikänsä, ei sitä oikein muuten voinut ymmärtää. Ja olihan siinä sekin, että nuorimmaiselta puuttui miehenmalli kasvattajana ja kakkosen mielestä pettäjä on paras malli. Hän jopa järjesteli niin, että sama harrastus oli saatava, ei oikein toiminut tämä manipulointi, koska lapset inhosivat tosiaan. Miettikää nyt, kun lapsetkin tiesi, niin kaikenlaisiin paikkoihin sitä on lapsensa saatettava, jotta saa haluamansa.
        Voin siis allekirjoittaa hyvin pakotettueroon -kirjoittajan kirjoituksen.

        En voi muuta sano kuin että WAU. Minulla täysin samalainen kokemus kakkosesta, jolle loppujenlopuksi luovutinkin petturin. Olen kuitenkin säästänyt kaikki nuo manipulointi viestinsä, ihan vain todisteeksi koska kun joskus kerron kokemusksistani kakkosesta, niin minua ei tahdota uskoa, KOska ihmisillä on vaikea ymmärtää, että tuollaisia naisia on ihan oikeasti olemassa. Meillä jopa takasi asuntolainan petturille saadakseen tämän eromaan joutusammin.

        Mutta kuitenkin itse asiaan. Meillä kakkonen käräytti petturin. Mies itki ja rukoili anteeksi halusi korjata mitä korjattavissa oli. Silloin alkoi tuo manipulointi. Tämänkin kakkosen lapset inhosivat petturia ja olivat moneen kertaan pyytäneet äitiään lopettaan ton suhteen (kakkonen itse kertoi)
        MAnipuloinnin tarkoitus oli häiritä yritystämme liiton pelastamiseksi.

        OLen kuitenkin sitä mieltä että vastuu tuostakin oli miehellä. jos mies tosissaan olisi halunnut eroon kakkosestaan niin hän olisi tehnyt sen selväksi kakkoselle, eikä päätöstään olisi kakkonen voinut manipuloimalla muuttaa.

        Kyllähän se on kanssasisaret niin että ei se kakkonen ole se syyllinen vaan petturi. Hän on saanut aikaan kaiken tuon. Hän on kutsunut kakkosen kuokkimaan avioliittoomme. Sitten kun ajatellaan tuota tökerää käytöstä johon kakkonen alentuu osoittaa ainoastaan sen että mies on saanut arvoisensa uuden kumppanin. Järkytyksestä selvittyäni olen iloinen että meni noin, sillä olen paljon paremman arvoinen.
        Arvostan itseäni niin paljon, että ennemmin olen yksin kuin pettävän kumppanin kanssa.


      • otempraomores
        Suhdesekoilua kirjoitti:

        Ilmeisesti jatkoit avioliittoa? Mitä ajattelet nyt jos aikaa jo hieman kulunut siitä, miksi miehesi haksahti tälläiseen naiseen, mitä se kertoo miehen ajatusmaailmasta.

        Kaikki kakkosetkaan eivät ole näin häikäilemättömiä, vaikka sitä voi olla vaikea uskoa.
        Ensisijainen suuri pettymys kohdistuu tietenkin pettäjään ja siihen miksi fiksuksi luullun ihmisen on pitänyt sortua toiseen naiseen ja vieläpä tälläiseen blondiin. Tukan väristä en tiedä, mutta käytetään nyt tätä ilmaisua.

        Inhimillistä tietenkin, että on helpompaa kohdistaa kaikki syytökset kakkoseen. Vaikeaahan se on pettäjään niitä kohdistaa, hän kun kuitenkin on se "oma" kumppani jonka on aikanaan valinnut puolisokseen. Silloinhan joutuu itsekin tutkailemaan itseään.
        Mutta otemporaomoresin tapauksessa, kakkonen on myös ollut melkomoinen tapaus, eikä todellakaan hyvällä tavalla.

        Ehdottomasti olen sitä mieltä, että kakkonen oli vain petoskumppani, mahdollistaja, ja todellinen syyllinen oli mies, jos kuvittelee, että syyllistämistarkoituksessa kirjoitin. Halusin vain tuoda esiin sen salatun ja kieron puolen, jonka jouduin kakkosessa näkemään, vaikka en olisi halunnut. En tilanteen ollessa päällä oikein kyennyt uskomaan, että naiset, kanssasisaret voivat käyttäytyä noin raadollisesti samaa sukupuolta kohtaan. Että jos meitä vaimoja syytetään sinisilmäisiksi, niin voimme olla liian sinisilmäisiä myös kakkosta kohtaan, uskoen hyvää.
        Kakkonen voi siis olla myös pelinainen ja leikkii ja katsoo , kuinka pitkälle pettäjä on valmis menemään. Voin vielä kertoa yhden hänen taidoistaan eli isäinpäivän aattona yritti lapsensa avulla saada selville, miksi pettäjän lapset eivät päässeet harrastuspaikalle. Pani lapsensa asialle selvittämään, missä pettäjä vietti ko. viikonloppua. Miehelle hän oli sitten opastanut, miten minä sotken lapset mukaan, vaikka todellisuudessa teki niin itse. Kaikki asiat heittivät aina kuperkeikkaa.
        Tiedän, miksi mies haksahti, mutta se on yksityisasia. Arvostamme toisiamme, vaikka sitä voi olla vaikea uskoa. Toinen meistä teki virheen ja yhdessä tulimme tulokseen, että jatkamme yhdessä ja katsomme yhdessä samaan suuntaan rintarinnan. Ei kaduta, ehkä pitäisi olla kiitollinen, että elämä antoi mahdollisuuden kasvaa henkisesti ja joutui tosi syvissä ajatuksissa pohtimaan elämän sisältönsä, parisuhteensa ja arvomaailmansa. Se elämän suorittaminenkin loppui dollarinkuvat silmissä, kun ymmärsi itse, mikä on tärkeintä ja mitä elämältä haluaa.


    • espoonimetön

      Oma lehmä ei ole ojassa, mutta tiedän tämän eks naisen kenen kanssa mies on pettänyt. Ja kuullemma sanonut monesti ettei edes kadu ja jotain tunteitakin löytyy. Kuvottaa vaan. Mutta tosiaan, asiahan ei minulle kuulu. Harmittaa vaan tämän miehen naisen puolesta, että elää hyvässä uskossa että mies on nyt uskollinen vaikka asia ei todellakaan ole näin.

      • Ainahan jotain tunteita on jäljellä exään. Varsinkin, kun erosta on vielä vähän aikaa ja molemmat ovat vielä silloin sinkkuja. Mutta että siitä erosta on kuitenkin sen verran aikaa, että ne eroon johtaneet syyt ovat päässeet aika lailla unohtumaan. Tai että toinen on ehkä jo antanut anteeksi vaikka sen, että hän on joutunut petetyksi.
        Kyllä ainakin minä olen joskus suostunut tapailemaan eron jälkeen exääni seksin yms. merkeissä. Onhan hän kuitenkin tuttu kumppani ja me molemmat tiedetään, mitä toisiltamme on saatavilla. Vaikkei niinä kertoina ole enää kyse mistään rakkaudesta tai suhteen uudelleenlämmittämisestä.

        Jos taas exäni olisi taas uudessa suhteessa tai minä olisin, niin en ala enää antamaan exälleni seksiä. Vaikka on exäni sitä silloinkin minulta pyydellyt. Kyllä silloin kummallakin olisi jo aika koettaa tehdä omaakin elämää siinä toisessa suhteessa. Eikä keskittyä uuteen ja olla samalla kertaa vielä exänkin kanssa.


    • tuutuja

      Minä haluaisin tietää. Jos puoliso luulee miehen olevan uskollinen ja että olisivat päässeet yli pettämisistä. Jos naisia on useampikin, on siinä kyseessä jo terveydellisetkin asiat. Nainen saa sitten itse valita uskooko, jatkaako liittoaan vai eroaako. En itse haluaisi, että elämästäni valuisi vuosia hukkaan uskoen johonkin, joka on sisältä mätä.

      Toki jos todella olet ulkopuolinen, se asettaa sinut epämiellyttävään tilanteeseen ja voi olla että saat vihamiehiä. Onko kertominen sen arvoista, sen päätät sinä.

      Jos kuitenkin olet se kakkonen tai yksi niistä, pidä suusi kiinni. Lopeta suhde ukkomieheen.

      Omalta kohdaltani voin sanoa, että ei pidä ampua viestintuojaa. Se kannattaa joko jättää omaan arvoonsa ja näpäyttää pskapuheista takaisin tai sitten hänelle voi olla jopa kiitollinen.

      Vaikka maailma nykyaikaistuu ja olen itsekin nuorta sukupolvea, on uskollisuus ja luottamus minulle suhteen peruspilareita.

      • "Jos naisia on useampikin, on siinä kyseessä jo terveydelliset asiat"
        Siis mitkä ihmeen terveydelliset asiat? Minusta se kuulostaa sille, että ainakaan sellaisella miehellä ei ole ongelmia potenssinsa kanssa. Minusta se olisi ihan hyvä, jos miestä panettaisi tarpeeksi, jotta voisin itse kerätä siitä hyödyt. Jos siis tykkää seksistä sen luonteisen miehen kanssa.
        Tietysti silloin, jos se mies huseeraa mulkkunsa kanssa muissakin naisissa, ei se ole mitenkään kivaa. Varsinkaan silloin, jos se mies sattuu olemaan oma mies. Kakkkosena tai kolmosena sen merkitys ei ole niin suuri. Mutta minun mielestäni jokaiseen asiaan on joku syy, mistä se asia on johdannainen tai seuraus tai jatkumo.

        Elämähän on täynnä päätöksiä. Itse ne on tehtävä. Ellei sitten ole sellainen tuuliviiri, joka tarvitsee muita tekemään päätöksiä puolestaan, vaikka saa itse kuitenkin kantaa niiden päätösten seuraukset. Minä en alkaisi ainakaan avaajan esittämässä tilanteessa vasikoimaan toista. Tietämättä tilanteen todellista totuutta ja osapuolien asetelmaa. Vasikoija itse saattaa olla se suurin kärsijä. "Vasikat" ja juorukellot eivät muutenkaan taida olla niitä eniten luotettavia ihmisiä juuri kenenkään silmissä.


      • tuutuja

        Taudit. Tiedäthän, klamydia, herpes, kondylooma...mitä näitä nyt on. Vai ajatteletko pettäjien ja kakkosten ja kolmosten aina käyttävän kondomia?
        Aloittaja kysyi neuvoa, mutta ei kai kukaan ole niin typerä, että tekisi niinkuin joku anonyymi palstalla suosittelee? Niinpä. Toivonpa kovin ihmisillä olevan päätöksentekokykyä. Kokemuksia, näkökulmia ja ajatuksia voi toki aina kysyä ja kertoa.
        Tarkoitatko, että pettäminen on aina syy tai seuraus, mahdollinen jatkumo jostain? Olet varmasti oikeassa. Ainakin pelkuruus, kyvyttömyys kohtaamaan ongelmia ja yksinkertainen kusipäisyys ja itsekeskeisyys voi hyvinkin olla syy pettämiseen.


      • tuutuja kirjoitti:

        Taudit. Tiedäthän, klamydia, herpes, kondylooma...mitä näitä nyt on. Vai ajatteletko pettäjien ja kakkosten ja kolmosten aina käyttävän kondomia?
        Aloittaja kysyi neuvoa, mutta ei kai kukaan ole niin typerä, että tekisi niinkuin joku anonyymi palstalla suosittelee? Niinpä. Toivonpa kovin ihmisillä olevan päätöksentekokykyä. Kokemuksia, näkökulmia ja ajatuksia voi toki aina kysyä ja kertoa.
        Tarkoitatko, että pettäminen on aina syy tai seuraus, mahdollinen jatkumo jostain? Olet varmasti oikeassa. Ainakin pelkuruus, kyvyttömyys kohtaamaan ongelmia ja yksinkertainen kusipäisyys ja itsekeskeisyys voi hyvinkin olla syy pettämiseen.

        Niiiiin, ne taudit. Melkein ihan unohdin ne. Mutta pelaat oletuksella. Luuletko, että se pettäjän kakkokseksi (tai kolmoseksi) suostunut nainen olisi sen "tautisempi" kuin pettäjän oma vaimokaan? Ja kuinka nopeasti se pettäjämies paljastuisi, jos menisi ja tartuttaisi omaan vaimoonsa jonkun taudin? Eli ei se sukupuolitaudin saaminen ole syy kieltäytyä kakkos- tai kolmossuhteesta, jos joku sellaista haluaa.
        Sitäpaitsi, me naiset ollaan tarkkoja omasta hygieniasta ja omasta seksuaaliterveydestä. Kaikista miehistä minä en olisi aina niinkään varma.


    • enuskosua

      Vai että lähes sata kertaa on mies pettänyt puolisoaan. Mistä hitosta sä sen tiedät ellet ole itse touhuissa mukana. Pitänyt kirjanpitoa kuinka monesti mies on sua pannut. Älä selittele, että sivusta seuraat. En usko.

      • Taisit osua napakymppiin arviossasi avaajasta, että hän on kakkonen. Minulta tuo pointti jäi ihan täysin huomaamatta. Pisteet sinulle.


    • kakkosenpainostama

      en minäkään olisi halunnut tietää en missään nimessä. Tuon tiedon jälkeen on eletty yhtä helvettiä koko ajan. Kovasti käydään asiaa läpi eikä loppuratkaisua ole vielä tehty. Hirveää aikaa, varmaan kakkonen "hymisee ja hieroo käsiään samalla odottaen miestä tulevaksi. Täytyy kyllä sanoa ettei ainakaan tuon suhteen alku ole ainakaan helppo millään lailla jos siihen ratkaisuun tullaan. Hankaluus tässä on se että tuo kakkonen ahdistelee ukkoa ja mua. Miksi ette ole saaneet asiaa hoidettua, sanon aina soita ukolle ja kysy, olen antanut miehen tehdä ratkaisut ihan rauhassa siinäpä pähkäilee. Minä en ahdistele tai muutoinkaan hauku ukkoa. Ratkaisut pitää tehdä ihan itse ilman painostusta, vaikkakin tuo yksi painostaa lähes joka päivä. Siinäpä soittelee lakkais vaan soittamasta minulle. Nyt jo epäilee minua "kiristän ukkoa jollakin? Millähän ihmeellä kun en itsekkään sitä huomaa. No kai ratkaisu joskus tulee ja jään odottamaan vastausta.

    • äläkärsitytätoista

      Tottakai kerrot! Ja tee se tältä istumalta kun tätä luet.

    • Arvo.itselle

      Mitä ihmettä sillä pettäjällä tekee parisuhteessa. Parempiakin kumppaneita löytyy. Kunnioitetaan jokainen itseämme, ei jäädä kenenkään horoilijan kynnysmatoksi.

    • jotkuteiopikoskaan

      joopa joo. olet eksä joka haluaisi saada miehen itselleen. Sääliksi käy sinua.

      • voisinvastata

        joopa joo. Kenellekköhän kommentoit?


    • dfdsghfdhdh

      Niin makaa kuin petaa - sanoo vanha kansa. Jos kerran tyypillä on pokkaa vehdata vieraissa, niin sillon tyyppi on myös valmis kärsimään seuraukset. Toisin sanottuna: jokainen pettäjän narauttaminen on täysin oikeutettua. Petetty osapuoli päättää sitten itse mitä tilanteelle ja pettäjälle tekee.

    • Miksi puuttua toisten asioihin???

      • dasdsfdsgs

        Taas joku huoripukki yrittää vääntää epätoivoisia kommenttejaan... eläkää siten, ettei tarvi olla ainainen pelko perseessä.


    • JosEiOleLuottamusta

      Jos pettää, seuraukset on kestettevä. Ja petetyllä on oikeus tietää, että voi valita, erotako vai ei. Tiedän, koska itse valitsin eron, kun exän salasuhde paljastui. Exä olisi halunnut jatkaa liittoa, mutta pilalla mikä pilalla.

    • espoonimetön

      Elikkäs, olen tämän ketjun aloittaja. Ja ystäväni meni itse kertomaan eksänsä pettämisestä. Herran nykyinen jätti miehen, tästä on jo jonkin verran aikaa. Kysymys kuuluukin kun ystäväni on nyt viettänyt aika paljon aikaa tämän miehen kanssa, hyvinkin tiivisti. Eivät seurustele...vielä. Miten saisin ystäväni päähän, että mies on huonoa seuraa. Sillon kun ystäväni hänen kanssaan oli, ennen tätä kolmiodraamaa. Emme nähneet melkein ikinä, eikä hän muitakaan pahemmin nähnyt. Monesti sanoi, että miehen mielestä ei saa olla miespuolisia ystäviä ja että työ oli vapaa aikaa. Ulkonakaan ei saanut käydä ilman häntä.. Kovasti väittää, että mies on muuttunut, eikä ole enään sellainen mies vaan se johon joskus rakastui.. Mutta miten se, kun hän kuitenkin petti eksäänsä ystäväni kanssa ja sanoi rakastavansa sun muuta ja nyt eivät kuitenkaan seurustele. Niin mikä sen miehen ajatus nyt on. Tuntuu että vedättää ystävääni minkä kerkiää.. Ystäväni on niin kiltti ja sinisilmäinen tämän suhteen.. Olen yrittänyt sanoa, että miettisi nyt kaksi kertaa mitä tekee. Olen ns.osa perhettä ja kun puhuin ystäväni äidin kanssa joka ei myöskään pidä miehestä, on sanonut myös ystävälleni, että ei kannattaisi pyöriä sellaisen miehen kanssa. Silti vaan puolustelee miestä... Mikä neuvoksi? tuntuu että mies tulee vaan hajottamaan ystäväni uudestaan.. ja sitten niitä sirpaleita taas keräillään...

    • oiik

      En ainakaan minä hyväksy että pistetään nokka toisten suhde asioihin enkä hyväksyisi muiden pistävän nokkaansa mun suhde asioihin. Ne on henk. kohtaisia setviköön asiansa itse. En minä ainakaan haluis tietää tai kuulla joltakin jos avovaimoni pettäis parempi vaan että pysyis salassa.

    • kauheakakkonenoli

      Sama täällä, kun kaikki paljastu kakkonen lupas ilmottaa heti jos mies sille vielä soittaa mutta ei ilmottanut. Jatko vielä kolme vuotta salaa, jos luet tämän saat kärsiä lopunikääsi huonosta omastatunnosta kun kiusasit perhettäni.

      • ukkosonpässi

        Ja ukkosi oli niin munaton mies, ettei osannut tehdä suhteesta loppua? Voi miten surullista olla tuollaisen pässin kanssa naimisissa, joka kiusaa perhettään käymällä vieraissa. Kai sä jo eron otit?


    • Kerrottava.on

      Vaikka asia ei kuuluisikaan muulla tavoin ulkopuolisille, naiselle on kerrottava miehensä teot. Salailijat mahdollistaa vain pelleilyn naisen takana ja ovat osasyyllisiä puolison halventamiseen. Sen verran täytyy olla moraalintajua että tuon ymmärtää. Naisen kuuluu tietää. Onko joku teistä niin naiivi että jos miehensä tekee tuota ei halua sitä tietää vaan kaikki saa jatkua aina vaan? Naisella on oikeus saada tietää minkälaisen hunsvotin kanssa on yhdessä. Hänellä on oikeus tietää ja erota selkärangattomasta miehestä.

    • alkuperäiseen_viestiin

      Laita heidän etu- ja sukunimet esille ja vastaa samalla sinun omalla nimelläsi, niin saadaan selvyys.

    • Niinmakaakuinpetaa

      Kannattaa kertoa. Täälläkin yhtä kolmiotraamaa seurattu useampi vuosi. En tiedä tietääkö tuon puoliso mutta ainakin elää normaalia elämää. En sekaannu koska ei minusta kenenkään muu ole asiaa tuohon sekaantua. Eiköhän ne itse päätä elämästään. Mutta naurettavaa hommaa kaiken puolin. Se joka tuossa kuviossa pitää hävetä on niiden itsensä tiedettävä.

      • täkkijalakana

        Samoin muille pitää kertoa, että millainen kyylääjä sinä olet.
        Jospa keskittyisit sinun omaan elämään ja antaisit muiden elää omansa kuten he haluavat.


      • Juttujenjuttu
        täkkijalakana kirjoitti:

        Samoin muille pitää kertoa, että millainen kyylääjä sinä olet.
        Jospa keskittyisit sinun omaan elämään ja antaisit muiden elää omansa kuten he haluavat.

        Se kenen kanssa juttelen ei kuulu sulle. Kyllä olen siinä kuin muutkin. Niin sinäkin sorrut ihan varmasti samaan turha kieltää. Ja todella kerron myös koska jos itse joutuisin noin typerään kuvioon pakotettuna en ainakaan vuosia suostuisi olemaan tuossa kuviossa. Nyt kun kaikki kaverit tietää voit uskoa miten arvostetaan" et voi estää etkä tuomita toisia asenteellasi. Niin makaa kuin petaa. Ja jos olet tuo ihminen joka touhuaa" ilmankos sua juorut ärsyttää.


      • kiikarikyylä
        Juttujenjuttu kirjoitti:

        Se kenen kanssa juttelen ei kuulu sulle. Kyllä olen siinä kuin muutkin. Niin sinäkin sorrut ihan varmasti samaan turha kieltää. Ja todella kerron myös koska jos itse joutuisin noin typerään kuvioon pakotettuna en ainakaan vuosia suostuisi olemaan tuossa kuviossa. Nyt kun kaikki kaverit tietää voit uskoa miten arvostetaan" et voi estää etkä tuomita toisia asenteellasi. Niin makaa kuin petaa. Ja jos olet tuo ihminen joka touhuaa" ilmankos sua juorut ärsyttää.

        Kyylääjä koettaa selitellä omiaan muttei onnistu.


    • KannattaaKertoa

      Suosittelen kertomaan. Jos minua olisi petetty ja joku tietäisi siitä, haluisin ehdottomasti kuulla asiasta!

    • Tietokulkeekyllä

      Kannattaa kertoa en minäkään viestin tuojaa ampuisi. Kysyisin onko totta ja ajankohta milloin tapailivat jotta voisin edes epäillä asiaa. Laittaisin petturin seinille en sitä kakkosta. Enhän voi tietää onko sillekin valehdeltu ja pahasti. Mutta en halua sitä että muut tietäisivät ja esittäisivät ystävää samalla selän takana naureskellen. Epäilen korkeintaan kavereita joilla takana pettäminen koska nehän osaa jo näytellä. Muista ystävistä en epäilisin tuota selän takana touhuamista.

    • Yksexlisää3

      Olisin halunnut tietää heti. Turhaan työkaverit suojelua yrittää tai tekee/on kertomatta. Mulle selvisi yhden maat.teollisuuden firman myyntimiesten haippirinki oma exmies mukaan lukien. Aivan tajutonta pettämistä työmatkoilla. En ymmärrä myöskään näitä ukkomiehiä nussivia työmatkalaishuoria, jotka vielä sms ja mailein ylläpitävät seksisuhteita/ vakipanoja. Kaikki perheellisiä. Tosin mun ex on enää maksajan roolissa. Mitäpä lapset pettäjäperheenisällä tekee.

    • sihmura

      Minä kertoisin.

    • pitääkertoa

      jo senkin takia et pettäjä voi tartuttaa tauteja omaan puolisoon, pettäjä luulee et vesipesu poistaa taudit

    • Salaystävyyttä

      Pitää kertoa vaikket olisi tuo kakkonen. Mikään ei ole alentavampaa kuin se että esittää kaveria petetylle ja antaa tuolle petturille mahdollisuuden pettämiseen. Kun ja jos asia ilmi tulee jotakin kautta saat kyllä silloin itsekin selkäsi taakse naurajia kun tiesit asiasta ja esitit kaveria ja et kertonut. Tiedän tälläisiä helevetin kavereita jotka eivät kerro vaan antavat petturille mahdollisuuden pettämiseen. Toisaalta kun katsoo niiden omia tekemisiä ovat samaan syyllistyneet niin eihän toinen valehtelija toista käräytä eihän? Vaikka kaveri porukassa kaikki tiedetään. Kuuluisia nyt tuo mitä me muut " arvostetaan sitä kun ei kertonut. Siinäpä kun esittää. Se miksi minä en ole tehnyt on se onneksi olen kaukaisempi kaveri enkä sydän ystävä. Ja jos omat sydän ystävät eivät kerro niin seurataan nyt tuota parodiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe