kunnioittaako sovinisti äitiään?
muistaako sovinisti äitienpäivää
8
740
Vastaukset
- suvun.häpeätahra
Kyllä muistaa yleensä. Jos kuitenkin on käynyt niin ikävästi, että äiti on hurahtanut feministiin, ei häntä halua tuntea kukaan suvusta.
- satua.molemmat
Entä joulupukki?
- Äikkäonmust
Ei sitten mennyt koulu ihan hukkaan viestin aloittajalta.
Melkein kaikki mikä vain voi olla väärin, meni väärin..... jopa viestin sisältö ei onnistunut.
Minusta tuntuu, että tämän tyyppisten ihmisten kohdalla..... taitaa olla se äiti, joka ei halua lapsensa muistavan. - tääOntätäpäivää
"muistaako sovinisti äitienpäivää"
Sovinistihan siihen juuri tarvitaan. Sukupuolineutraalille äitiys on tukala piirre kun sukupuolia ei pitäisi olla ollenkaan olemassa. Että ne on vaan ihmisten väärintulkintaa. Että isällä on yhtä suuri oikeus olla äiti kuin äidillä, jota siis ei ole.
Eli äitienpäivä on silkkaa natsismia!- kveeeek
rasismia :)
- Hänpoika
Äidit on vaan poikalasten synnyttämistä varten. Jos syntyy epäkurantti tyttö, niin muistakoon se äitiään. Koska sen syntymä oli äidin syy.
- Micce52__
Muistaa siinä misssä feministi isänpäivänä isäänsä
- raiskaajalle.lahjaa
Oikea feministi ostaa isälle isänpäivälahjaksi munanleikkurin:
https://www.kitchentime.fi/fi/p/munaleikkuri-soikea-alumiininen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036