TARVIN APUANNE

APPIUKONVIHATTU

Appiukko vittuilee minulle sen kaverinsa kanssa aina kun olen yksin liikkeellä, tulee minulle selittämään sen nais juttua korvanjuureen vaikkei mulla kiinnosta kun se sitten monille ihmiselle että olen sekaantunut sen asioihin vaikken ole kun mulla ei kiinnosta sen asiat millään lailla , aina pitää olla appiukkoa kehumassa asiassa kuin asiassa kun ei muista kehua tarpeeksi niin hän suuttuu, mieheni kanssa kyllä menee hyvin mutta tämä appiukko on tällä hetkellä mahdoton.

appiukko suuttui kerrankin sellaisesta kun puhuin yhden henkilön kanssa hajuvesistä miten voimakkaita ne joskus on niin oli suuttunut siitä että olen kuulemma haukkunut sen vieraita ja siinä samalla puuttunut sen asioihin. miten ihmeessä minä saan sen tajuamaan ettei mulla sen asiat millään lailla kiinnosta??? aina kun yritän kysyä että mitä olen tehnyt väärin niin ei vastausta tule karkaa paikalta eikä viitsi vaivautua edes puhumaan

24

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMM22

      Sitä se pieni teerenpeli teettää! ;) Se on niin kuin vanha sanontakin sanoo, että rakkaudesta se hevonenkin potkii!
      Teillä tuo sinun ja appiukkosi välinen eroottinen lataus purkaantuu nyt sitten tällä tavalla ja on vain ajan kysymys milloin päädytte samaan sänkyyn ja koette hyvin kiihkeitä hetkiä! Onnea teille! :)

      • anopin kokelas haukkuu meidän koiria itse pitää vaan kissoista onneksi appi kehotti olemaan nimittelemättä


      • Suomen.surkein.joke
        anneliisi kirjoitti:

        anopin kokelas haukkuu meidän koiria itse pitää vaan kissoista onneksi appi kehotti olemaan nimittelemättä

        Ehkä koirasi haukkui ensin anoppisi, hah hah hah...


    • enen

      Minä en mistään hinnasta ottaisi juoppoa appiukkoa miehekseni

      • MMM22

        Joo, ei mieheksi, mutta tuliseksi rakastajaksi kyllä! Siitähän tässä on kyse.


    • äläesitäkivaa

      Onko sun pakko olla tekemisissä sen appiukon kanssa?
      Älä kehu, jos ei ole kehuttavaa.

    • paskapaskai

      Asun mieheni kanssa sen kotipaikassa jossa sen isä omistaa paikan olen normaalisti ollut oma itseni . Jos ei appiukkoa kuuntele kun se höpöttää kaikkea sellaista mikä ei minua kiinnosta niin suuttuu,jos en sattumoisin ole hymyillyt sille niin se luulee että katson sitä vihaisesti ,eikä kestä sanoa mitään kun ottaa joka asiasta nokkiinsa ja se on aina vittuilua.

    • bbbbbnbnnnnn

      En ottaisi koskaan tuollaista appiukkoa missään mielessä se on todella ällöttävä ei paljoa selvää päivää näe kaikkien pitää olla sitä kehumassa jatkuvalla syötöllä hän ei ole tehnyt koskaan mitään väärin , kukaan ei sille koskaan viitsi sanoa asioita miten ovat kun häntä kohdellaan aina kuulemma väärin sitten kun ostanut päissään

      • MMM22

        Niin et ottaisi häveliäisyys syistä, mutta kun appi ottaakin sut niin se on menoa silloin. Antaudut hänen valtaansa totaalisesti kaikessa kiihkossasi... ;)


    • eivaan

      En TODELLAKAAN

      • MMM22

        Pelkkä ajatuskin appiukostasi kiihkeästi yhtymässä sinuun, saa sydämesi kiihtymään ja nännin päät kovenemaan... Teidän välinen seksuaalinen lataus on täysin aistittavissa tänne palstallekin saakka! Älä turhaan yritä kieltää asiaa itseltäsi kun tiedät että loppujen lopuksi se on juuri sitä mitä salaisesti olet haaveillut jo pitkään...


    • kökköläo

      MMM22 ehkä sinun pitäisi tulla appiukkoa kiihkeästi hoitelemaan kun niin hoet sitä voisit olla sopiva appiukolle

      • MMM22

        Ongelmahan on ap:lla, eikä minulla. Eli ap:n pitää vaan antautua oikeille salatuille tunteilleen ja purkaa tuo latautunut seksuaalinen jännite appiukkonsa kanssa. Se on ainut tapa mikä purkaa tilanteen! :)


    • Appiukko

      Taiat haluta appiukkoa, beihän siinä mitään ajelet ukolta korva kautta nenäkarvat tasaat pulisongit niin ihminenhänse sielä. Jätäse pojan kloppija siirry suoraan miehiin eli siihen appiUkkoon.

    • muualleasmumaan

      Mitä jos muuttaisit miehesi kanssa muualle asumaan?
      Kirkonkylältä sinun ei tarvitse joka päivä rientää tilalle, jos miehesi sitä hoitaa.

    • ööölllllll

      Ei appiukolla ole mitään maatilaa ole onneksi kun itse olen kampaaja sekä miehelläni on töitä

      • selväpeli

        Sanot miehellesi että jompikumpi lähtee täältä joko minä tai appi. Ei se sen vaikeampaa ole. Voitte pariskuntana muuttaa muualle tai jos ei mies usko lähdet itse muualle asumaan kunnes uskoo.
        Vanha omituinen mies ei muutu ainakaan hyvään suuntaan.


      • ankeatäti
        selväpeli kirjoitti:

        Sanot miehellesi että jompikumpi lähtee täältä joko minä tai appi. Ei se sen vaikeampaa ole. Voitte pariskuntana muuttaa muualle tai jos ei mies usko lähdet itse muualle asumaan kunnes uskoo.
        Vanha omituinen mies ei muutu ainakaan hyvään suuntaan.

        Juuri näin. Pois saman katon alta tai samasta pihapiiristä. Tuo ei toimi eikä voi toimia.
        Kenelläkään ei ole simsalabim- keinoa, millä appiukostasi saa tolkullisen ja mukavan. Ja vaikka hän olisi kuinka ok, niin tuollainen liian lähekkäin asuminen ei vaan yleensä toimi. nimim kokemusta on


    • Lokaalokaa

      Kirjoituksesi tasosta päätellen sinä olet appiukkosi kanssa samalla henkisellä tasolla.

      Et kykene pysymään apestasi loitolla vaan haluat kuulla sen lokaa pursuavaa verbaalisuutta!

      • MMM22

        Tämähän on tämä appiukkoonsa silmänsä iskenyt munan kipeä naikkonen ja sitten pervo appiukko tietty haluaa upottaa nuoreen lihaan, mutta kun kummankin ulosanti on näin huonoa, niin sitten vain vittuilevat toisilleen. No, se on vaan ajan kysymys milloin kontrolli pettää ja appiukko höylää tätä naikkosta...


    • vittuunlässytys

      Sano sille kerran ja niin suoraan kuin osaat. Ja sen jälkeen älä noteeraa sitä mitenkään ollessasi yksin.
      Tollainen ei ole imartelevaa vaan noloa.

    • PelkoAjaa

      Totuuden julki tuominen parasta. Jollei ymmärrystä löydy niin jalat alle ja pois tilanteesta, minusta ei mitään järkeä olla moisessa tilanteessa, kuulostaa jopa sairaalta tapaukselta?

    • Appi.kuriin

      Aloittajan tekstiä: ." . . tulee minulle selittämään sen nais juttua korvanjuureen vaikkei mulla kiinnosta. . . "
      Sanopas ääneen sitten porukassa: "Kuka se likka taas olikaan, joka sinua vikitteli ? Kyllä toi meitin pappa on vielä sankari, kun likat sen perässä juoksee ihan jatkuvasti."
      Tai sano miehellesi: " Isäsi rehentelee naisjutuillaan minulle, miksiköhän. Luuleekohan, että olen kiinnostunut hänestä."

      Eihän tuollaisia juttuja tarvitse kuunnella.

    • Anna.palaa

      Nyt on MeToo kampanja meneillään. Vetoa siihen ja käski ukon pitää mölyt mahassaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe