Niin, miksi pitäisi vakiintua ja luopua kaikesta siitä vapaudesta, joka mulla on. Saan olla ihan niin kuin haluan, mennä ja tulla kuten huvittaa, ottaa kaljaa millon vaan eikä tarvii kuunnella mäkätystä siitä että sä haiset taas ihan kaljalle, ei tarvitse väen vängällä lähteä mihinkään sukuloimaan jne...
Jos nyt sattuu iskemään jokin läheisyyden kaipuu niin käy pokaamassa yhden illan jutun ja sekin on sillä hoidettu.
En mä vaan ymmärrä miksi minun pitäisi vakiintua. Ymmärrätkö sinä?
Miksi vakiintua?
5
1038
Vastaukset
- ymmärrä
miksi pitäisi. Sanooko joku, että pitäisi? Kuka?
- jälkiuunileipä
Aivan. Ei ole pakko, jos joku väittää että on, niin hän on väärässä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa.
Jos joku haluaa suhteeseen, niin sanotko sinä että ei saa pariutua?
En ymmärrä kenenkään puolesta.Kannattaa kuitenkin muistaa, että jokainen on persoonansa.Jotkut sitoutuvat, jotkut eivät ja tilanteet ja ajatelmat muuttuvat.Ainakin ikääntyessä.Ei tuo nuorempana mitään haittaakaan ja kaiketi moni tekeekin sen virheen, että rynnitään suin päin suhteeseen, joka ei sitten kestäkään mitään ja seuraukset tietää jokainen.
Saman ajattelumallin olen omannut itsekin joskus kuten sinäkin, mutta vanhetessa arvot muuttuvat ja omasta puolestani asian näen aivan eri tavalla.Ei ole mieltä yhden illan jutuissa.Ehkä kaikille vakiintuminen ei sovikaan.Omalla kohdalla näen vakiintumisessa esimerkiksi tarpeen elämän jakamiseen ja toinen toistaan tukemiseen.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin vakiintuminen on asia, joka on jokaisen itsensä päätettävissä ja on aivan sama mitä mieltä joku siitä on.Vakiintuminen on jokaisen oma päätös, joka ei ole riippuvainen kenenkään neuvoista tai tietämyksestä.- ---------
Pokaile yhden illan panoja jatkossakin.
Sitten kun ymmärrät miksi kannattaa, alkaa olla ajankohtaista harkita koko asiaa. Oikein hyvä ettet pidä kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511