Niin, miksi pitäisi vakiintua ja luopua kaikesta siitä vapaudesta, joka mulla on. Saan olla ihan niin kuin haluan, mennä ja tulla kuten huvittaa, ottaa kaljaa millon vaan eikä tarvii kuunnella mäkätystä siitä että sä haiset taas ihan kaljalle, ei tarvitse väen vängällä lähteä mihinkään sukuloimaan jne...
Jos nyt sattuu iskemään jokin läheisyyden kaipuu niin käy pokaamassa yhden illan jutun ja sekin on sillä hoidettu.
En mä vaan ymmärrä miksi minun pitäisi vakiintua. Ymmärrätkö sinä?
Miksi vakiintua?
5
1038
Vastaukset
- ymmärrä
miksi pitäisi. Sanooko joku, että pitäisi? Kuka?
- jälkiuunileipä
Aivan. Ei ole pakko, jos joku väittää että on, niin hän on väärässä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa.
Jos joku haluaa suhteeseen, niin sanotko sinä että ei saa pariutua?
En ymmärrä kenenkään puolesta.Kannattaa kuitenkin muistaa, että jokainen on persoonansa.Jotkut sitoutuvat, jotkut eivät ja tilanteet ja ajatelmat muuttuvat.Ainakin ikääntyessä.Ei tuo nuorempana mitään haittaakaan ja kaiketi moni tekeekin sen virheen, että rynnitään suin päin suhteeseen, joka ei sitten kestäkään mitään ja seuraukset tietää jokainen.
Saman ajattelumallin olen omannut itsekin joskus kuten sinäkin, mutta vanhetessa arvot muuttuvat ja omasta puolestani asian näen aivan eri tavalla.Ei ole mieltä yhden illan jutuissa.Ehkä kaikille vakiintuminen ei sovikaan.Omalla kohdalla näen vakiintumisessa esimerkiksi tarpeen elämän jakamiseen ja toinen toistaan tukemiseen.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin vakiintuminen on asia, joka on jokaisen itsensä päätettävissä ja on aivan sama mitä mieltä joku siitä on.Vakiintuminen on jokaisen oma päätös, joka ei ole riippuvainen kenenkään neuvoista tai tietämyksestä.- ---------
Pokaile yhden illan panoja jatkossakin.
Sitten kun ymmärrät miksi kannattaa, alkaa olla ajankohtaista harkita koko asiaa. Oikein hyvä ettet pidä kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439