Moikka, oon 18v tyttö ja mul on outo ongelma mun kehon kanssa. Tunnen mun olon paljo seksikkäämmäks ku lihoon ja jojo laihutan sen takii. Tää ongelma sai alkunsa 2014 ku olin alipainonen (45kg/170cm) ja tarkotus oli saada lisää kiloi et oisin terve. Kymmenen kiloo tuli aika nopeest ja en ollu viel tyytyväinen ku kylkiluut paisto (kaikki meni reisii ja peppuu). Aattelin et lihotan viel viis kiloo ettei ne enää näkyis. Mun sen aikanen poikaystävä tykkäs ihan sika paljo ku olin kurvikkaampi enkä siks stopannu siihenkää. Olin noin 65kg ku erosin sen kans. Paino oli jonkun aikaa siinä mut tuli itelleenkin sellanen olo, et lihoomisest tulee hyvä olo ja vatsamakkarat ois kivoja, mulla ei siis vieläkään oo pahemmin rasvaa vatsassa. Nyt tällä hetkellä oon vaihtelevasti 72-80kg (laihutan ja aina lihotan takas). Enimmilläni olin 82kg mut laihutin terkkarii varten etten ois ylipainonen. Vast siin painos mul alko tuleen vatsaan rasvaa ja olin tyytyväinen itteeni. Kannattaako mun mennä takas sen painoseks vai mitä pitäs tehä? Tykkään vaan niin paljo syömisestä ja lihomisesta, mikään sotanorsu en kuitenkaa haluu olla.
lihomis 'fetissi'
5
590
Vastaukset
Älä kuseta, et ole sotanorsu.. Afrikannorsu olisi lähempänä kokoluokkaasi
- Öblöf
Kannattaa pyrkiä siihen painoon missä olet itse tyytyväinen ja tunnet olosi hyväksi.
- Lsnxjfnd
Mä luulen et toi 72 kiloo olis just sopiva sulle, ja se näyttääkin terveeltä ku on vähän läskiä kylkiluitten päällä. Älä kuitenkaan ahmi
No ei tua ole paha paino jos se ei vaikuta negatiivisesti terveyteesi. Normi paino pituisellesi olisi noin 53-72kg
Kuulostaa kuitenkin siltä että kehossasi ei ole mitään vikaa vaikka tulisi pari kiloa lisää.
Tämä on oma päätöksesi : )- ghjjkkkkkk
Tajuuksä kuinka epäterveellistä toi on, et ensin lihottaa ja sitte taas laihduttaa? Sopiva paino sulle olisi varmaan joku 60-70 kg. Eikä se haittaa jos kylkiluut vähän näkyy. Se on ihan normaalia. Kyl mullakin näkyy kylkiluut vaikka mä syönkin ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766825Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62409Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant482149Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1411504- 141472
- 1961212