Syön karkkeja

Varastosta löytyi vielä hiukan. Näissä on vaarallisia atso-värejä, jotka Eu salli (siis ne olivat meilä aiemmin kiellettyjä).
Briljanttisinistä (yäk).

17

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teenage_Beatnik
    • Tuli mieleen,Oletko sitä mitä syöt eli herkullinen ?

      • buddy300kg

        <<<<<


      • buddy300kg kirjoitti:

        <<<<<

        Älä ny. buddy on paras ystävä ollut joka kesti minut.
        Ukkokin jätti yksin ja kidutti henkisesti.


      • kosiskelilja
        goldrose kirjoitti:

        Älä ny. buddy on paras ystävä ollut joka kesti minut.
        Ukkokin jätti yksin ja kidutti henkisesti.

        älä nyh.....

        jos Ukko häippäx

        Otan sinut Karvahirviön muijaxeni

        heti, kun olet parsinut kalsarisi


      • kosiskelilja kirjoitti:

        älä nyh.....

        jos Ukko häippäx

        Otan sinut Karvahirviön muijaxeni

        heti, kun olet parsinut kalsarisi

        Ei ukko jättänyt mutta aika jolloin juoksi isäni hamehelmoihin piiloon valheiltaan.
        Kunhan muistelin vanhoja ja ikäviä.
        Mutta onneksi järkiintyi



        Parsinut X) oot sinä aikamoinen kosija.


      • goldrose kirjoitti:

        Ei ukko jättänyt mutta aika jolloin juoksi isäni hamehelmoihin piiloon valheiltaan.
        Kunhan muistelin vanhoja ja ikäviä.
        Mutta onneksi järkiintyi



        Parsinut X) oot sinä aikamoinen kosija.

        Haluaisin oikestaan sut. Paskaakos tässä kun liskukin on jo potkassu tyhjää. Pistä mulle yksityisviestiä.


      • buddy-Iove kirjoitti:

        Haluaisin oikestaan sut. Paskaakos tässä kun liskukin on jo potkassu tyhjää. Pistä mulle yksityisviestiä.

        Pööh.
        Huonosti teeskennelty, sillä minähän välttelen kaikkia, enkä edes vastaa posteihin.
        (sinun pitää siis keksiä jotakin huomattavasti uskottavampaa jos aioit pärjätä kopiona )


      • sepistijoviestin
        buddy-love kirjoitti:

        Pööh.
        Huonosti teeskennelty, sillä minähän välttelen kaikkia, enkä edes vastaa posteihin.
        (sinun pitää siis keksiä jotakin huomattavasti uskottavampaa jos aioit pärjätä kopiona )

        Mutta piti kuitenkin vastata ;)


      • buddy-love kirjoitti:

        Pööh.
        Huonosti teeskennelty, sillä minähän välttelen kaikkia, enkä edes vastaa posteihin.
        (sinun pitää siis keksiä jotakin huomattavasti uskottavampaa jos aioit pärjätä kopiona )

        Ajattelin jo ettei ollut yhtään sinunlaisesi että olet kerennyt hulluksi muuttumaan ja säikyttelee minut karkuun.X)


      • goldrose kirjoitti:

        Ajattelin jo ettei ollut yhtään sinunlaisesi että olet kerennyt hulluksi muuttumaan ja säikyttelee minut karkuun.X)

        Kiitos viestistä. Huh huh, et paljon aikaile :) Tässä alkaa jo käsi etsiä pikkuveijaria ;)


      • buddy-Iove kirjoitti:

        Kiitos viestistä. Huh huh, et paljon aikaile :) Tässä alkaa jo käsi etsiä pikkuveijaria ;)

        No se en ole minä mutta kiva kun löysit seuraasi


      • senkinlitinäpillu
        goldrose kirjoitti:

        No se en ole minä mutta kiva kun löysit seuraasi

        No ei se mitään, häpeä on normaali tunne..


      • senkinlitinäpillu kirjoitti:

        No ei se mitään, häpeä on normaali tunne..

        Koijaamiset ei sinulla pitkälle juokse taidat vain keksiä satuja tai Jos sinua sumuttaa joku silmää muista verhota itsesi. Minun sivulla on sähköposti jota vain ainoastaan käytän


      • pimeämateria
        goldrose kirjoitti:

        Koijaamiset ei sinulla pitkälle juokse taidat vain keksiä satuja tai Jos sinua sumuttaa joku silmää muista verhota itsesi. Minun sivulla on sähköposti jota vain ainoastaan käytän

        woi sua goldrose:((

        Ihan mukiinmenevä mies buddy on muuten

        mutkun pääsee sun parsittujen mummokalsarien

        sisään....

        buddy mietti vain maailmankaikkeuden avaruutta

        ja löysää tilaa


      • pimeämateria kirjoitti:

        woi sua goldrose:((

        Ihan mukiinmenevä mies buddy on muuten

        mutkun pääsee sun parsittujen mummokalsarien

        sisään....

        buddy mietti vain maailmankaikkeuden avaruutta

        ja löysää tilaa

        ajattelitko pimeässä loistaa että löydät perille pohjattomasta mustasta-aukostani X) haaveile että eksyisit edes sinne. Aikakin hidastuu kun lähestyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe