Varastosta löytyi vielä hiukan. Näissä on vaarallisia atso-värejä, jotka Eu salli (siis ne olivat meilä aiemmin kiellettyjä).
Briljanttisinistä (yäk).
Syön karkkeja
17
183
Vastaukset
- Teenage_Beatnik
.
"Tätä levyä ei ole tarkoitettu myyntiin"
Teenage Beatnik - Louis Nye
https://www.youtube.com/watch?v=xPh6fxIxBiM
har!1 HAR!1
.- Oho------
.
"Yhä wierdompaa kamaa onkohan tuo edellinen vastaus tähän"
BARBARA EVANS BEATNIK DADDY
https://www.youtube.com/watch?v=zd9udnX_4wk
har
.
Tuli mieleen,Oletko sitä mitä syöt eli herkullinen ?
- buddy300kg
<<<<<
buddy300kg kirjoitti:
<<<<<
Älä ny. buddy on paras ystävä ollut joka kesti minut.
Ukkokin jätti yksin ja kidutti henkisesti.- kosiskelilja
goldrose kirjoitti:
Älä ny. buddy on paras ystävä ollut joka kesti minut.
Ukkokin jätti yksin ja kidutti henkisesti.älä nyh.....
jos Ukko häippäx
Otan sinut Karvahirviön muijaxeni
heti, kun olet parsinut kalsarisi kosiskelilja kirjoitti:
älä nyh.....
jos Ukko häippäx
Otan sinut Karvahirviön muijaxeni
heti, kun olet parsinut kalsarisiEi ukko jättänyt mutta aika jolloin juoksi isäni hamehelmoihin piiloon valheiltaan.
Kunhan muistelin vanhoja ja ikäviä.
Mutta onneksi järkiintyi
Parsinut X) oot sinä aikamoinen kosija.goldrose kirjoitti:
Ei ukko jättänyt mutta aika jolloin juoksi isäni hamehelmoihin piiloon valheiltaan.
Kunhan muistelin vanhoja ja ikäviä.
Mutta onneksi järkiintyi
Parsinut X) oot sinä aikamoinen kosija.Haluaisin oikestaan sut. Paskaakos tässä kun liskukin on jo potkassu tyhjää. Pistä mulle yksityisviestiä.
buddy-Iove kirjoitti:
Haluaisin oikestaan sut. Paskaakos tässä kun liskukin on jo potkassu tyhjää. Pistä mulle yksityisviestiä.
Pööh.
Huonosti teeskennelty, sillä minähän välttelen kaikkia, enkä edes vastaa posteihin.
(sinun pitää siis keksiä jotakin huomattavasti uskottavampaa jos aioit pärjätä kopiona )- sepistijoviestin
buddy-love kirjoitti:
Pööh.
Huonosti teeskennelty, sillä minähän välttelen kaikkia, enkä edes vastaa posteihin.
(sinun pitää siis keksiä jotakin huomattavasti uskottavampaa jos aioit pärjätä kopiona )Mutta piti kuitenkin vastata ;)
buddy-love kirjoitti:
Pööh.
Huonosti teeskennelty, sillä minähän välttelen kaikkia, enkä edes vastaa posteihin.
(sinun pitää siis keksiä jotakin huomattavasti uskottavampaa jos aioit pärjätä kopiona )Ajattelin jo ettei ollut yhtään sinunlaisesi että olet kerennyt hulluksi muuttumaan ja säikyttelee minut karkuun.X)
goldrose kirjoitti:
Ajattelin jo ettei ollut yhtään sinunlaisesi että olet kerennyt hulluksi muuttumaan ja säikyttelee minut karkuun.X)
Kiitos viestistä. Huh huh, et paljon aikaile :) Tässä alkaa jo käsi etsiä pikkuveijaria ;)
buddy-Iove kirjoitti:
Kiitos viestistä. Huh huh, et paljon aikaile :) Tässä alkaa jo käsi etsiä pikkuveijaria ;)
No se en ole minä mutta kiva kun löysit seuraasi
- senkinlitinäpillu
goldrose kirjoitti:
No se en ole minä mutta kiva kun löysit seuraasi
No ei se mitään, häpeä on normaali tunne..
senkinlitinäpillu kirjoitti:
No ei se mitään, häpeä on normaali tunne..
Koijaamiset ei sinulla pitkälle juokse taidat vain keksiä satuja tai Jos sinua sumuttaa joku silmää muista verhota itsesi. Minun sivulla on sähköposti jota vain ainoastaan käytän
- pimeämateria
goldrose kirjoitti:
Koijaamiset ei sinulla pitkälle juokse taidat vain keksiä satuja tai Jos sinua sumuttaa joku silmää muista verhota itsesi. Minun sivulla on sähköposti jota vain ainoastaan käytän
woi sua goldrose:((
Ihan mukiinmenevä mies buddy on muuten
mutkun pääsee sun parsittujen mummokalsarien
sisään....
buddy mietti vain maailmankaikkeuden avaruutta
ja löysää tilaa pimeämateria kirjoitti:
woi sua goldrose:((
Ihan mukiinmenevä mies buddy on muuten
mutkun pääsee sun parsittujen mummokalsarien
sisään....
buddy mietti vain maailmankaikkeuden avaruutta
ja löysää tilaaajattelitko pimeässä loistaa että löydät perille pohjattomasta mustasta-aukostani X) haaveile että eksyisit edes sinne. Aikakin hidastuu kun lähestyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
