Haluaisin naisen, kauniin mielummin ei liika lihava, sellainen sopusuhtanen, mulla on raha tuukityölistetty, eli sinä kaunis suomalainen nainen lähe mulle akaksi.
Naimakauppa
7
360
Vastaukset
- menehetti
sinule löyty aka heti kun sinä' käy hieromosa, sieltä moni suomalaine mies löytä ihana naine
- Sergejeff
Taidat olla hitusen sekaisin?
- fjcjjgckckc
Vai oikein 20 vuotta, jestas mikä pölkkypää olet. Oliko siis suomi24.fi monikulttuurisuus palsta toiminnassa 1996 ? Vanha haahka joko osaat mantereet? Ja missä se lähde kiinalaisen ravintolan yrityksestä syöttää kouran lihaa Suomessa asiakkaille, eikö kirjaston täti löytänyt? Taisi poke heittää sut pihalle kirjastosta, nauroivatko?Vitun tyhmä sianpillunnaama ja sinun viestit poistetaan, kun niiden esillä pito merkitsee usein sitä, että palveluntarjoaja pitää rikollista materiaalia esillä tollo.
- hhahahhahahhah
Vieläkö opettelet mantereita? Mikä manner oli Aasia? Entä oliko Afrikka manner vai ei, siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi.
Missä viipyy uutinen kiinalaisten ravintolasta Suomessa jossa yritettiin syöttää koirana lihaa, oliko se nyt siis 10, 15 vai joskus 90 luvulla, vai miten se nyt meni.
Entä kuinka kauan Suomi24.fi keskustelu palsta ollut toiminnassa, omien sanojesi mukaan voisi käsittää että 20 vuotta, onko ajantajua ja tilan hallinta mennyt nupissasi hitusen sekaisin?
Entä kävitkö siis kaksi päivää kyttäilemässä milloin vastaan surkeaa väkerrykseesi, eli siis päivystät täällä päivittäin mokomakin onneton sianpillun naama.
Kukahan se tuolla yläpuolella pillittää, että ylläpito poisti vain sinun tekstisi? Taisit itkeä monen momen monta viestiä kunnes armeliaasti poistitvat sinun avohoitopotilaan mieliksi ne minun viestini. Eikä se haittaa ollenkaan, tärkeinhän jo tapahtui eli poistivat ensin sinun rikollisen sairaan materiaalin, mokomakin rikollin sosiopaatin paskiainen. :D
- jore_hieromossa
Naimakauppa löytyy... virallinen nimi hieromo
- jorezx
Minä en halua minkäänlaista naista, minulle riittää Kyllikki!
- syönvähän
en laihdu
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272810Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2632667Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51875- 2161401
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2907Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907