Tulipa kokeiktua karppausts tänään, lohta parsa ja kukkaalia voikastiketta salaattia runsaalla öljykastkikkeella jälkkärinä marjoja kermavaahdolla! Täyttävää oli ja aivan liian rasvaista minulle tuli hiukka kuvottava olo! Voikastikkeen korvaan seueavalla kerralla puolta kevyemmällä ja salaattiin vain muutama tippa öjyä ja kermavaahdon vaihdan rahkaan! Karppi kamaahan se on sittenkin!
Karppi ------ruokaa
15
302
Vastaukset
- palsanette
Rasva närästää ja tekee huonon olon varsinkin liika rasva!!!
- Vhhkokemus
Muuten hyvä mutta kukkakaalissa on 37% hiilihydraattia:
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/322
Kannattaa korvata kukkakaali pekonilla.- Fixumpikaveri
Minä syön hiilihydraatteja ym grammoina en %..
- ArtoheikkiJuntti
Fixumpikaveri kirjoitti:
Minä syön hiilihydraatteja ym grammoina en %..
Etkö osaa lukea???
Imeytyvä hiilihydraatti 37 % !!! - Fixumpikaveri
ArtoheikkiJuntti kirjoitti:
Etkö osaa lukea???
Imeytyvä hiilihydraatti 37 % !!!Osaanhan minä, mutta sinun luetun ymmärtämisessä on toivomisen varaa sillä en edelleenkään pistä suuhuni prosentteja vaan grammoja! !!!!!!!! !
Popsin 200g kukkakalia ja sain siitä 4.4g hh. - nannaliina
Fixumpikaveri kirjoitti:
Osaanhan minä, mutta sinun luetun ymmärtämisessä on toivomisen varaa sillä en edelleenkään pistä suuhuni prosentteja vaan grammoja! !!!!!!!! !
Popsin 200g kukkakalia ja sain siitä 4.4g hh.kukkis on ihku parasta
- nauravavekuet
Vhhkokemus
Kukkakaali on erittäin hyvä VHH-lisäke perunan tai riisin sijaan.
Toisinsanoen vaihda nimimerkkisi koska kokemusta ei tunnu löytyvän TAASKAAN.- AHJuntti
Kyllä monen karppaajan logiikalla kukkakaalissa on 37% hiilihydraattia kysy vaikka junttimaiselta sähkömieheltä.
- nauravaveku4635869746
Vhhfakta
Toisinsanoen edelleen luulot hiekkalaatikolta vallalla?
kannattaa oppia ensin asiasta mistä puhuu ennenkuin siitä kirjoittaa.- ArtoheikkiJuntti
Sinä se jaksat räksyttää mutta asiaa sinulta harvemmin tulee. Ainoastaan linkkejä roskablogiin. Onneksi ylläpito poistaa ne.
- Vintagemies
Itsellä sama homma, rasvainen LCHF ruoka lähinnä äklöttää eikä se mitenkään terveellistä ole syödä runsaasti rasvaa. Esim. Atkins sai sydänkohtauksen.
- Hytjusyi
Puustinen laittaa hirveän määrän linkkejä ja luottaa siihen ettei kukaan lue niitä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1411893
- 661797
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet551129Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107