Ihan oikeasti. Olen huomannut tällaisen. Todella monet naispapit ovat lesboja.
Miksi niin moni naispappi on lesbolainen?
10
190
Vastaukset
- kummastuttaa
Miksi niin moni ääriuskovainen on koulujakäymätön vajakki? Ihan oikeasti. Olen huomannut tällaisen. Todella monet ääriuskovat ovat koulujakäymättömiä vajakkeja.
"Todella monet naispapit ovat lesboja."
Ottamatta kantaa lesbojen määrään papistossa, voinnen ajatella seuraavan analogian.
Moni pipipää haluaa jostain systä psykiatriksi tai terapeutiksi.
Siksi, koska haluaat hoitaa itseään siinä ohimennen sekä kuvittelevat että ovat hyviä kuuppatohtoreita, kun on omakohtaista kokemusta päänsisäisen valon himmeydestä.
Ehkä tässä lesbopappiteemassa toimii saman tapainen "logiikka".
Lepakot ja homot kun ovat kirkon mielestä todella kauheita otuksia.- vajaauskoinen
Olen kuullut tuon saman monet lesbot haluavat perheterapeutiksi tai ohjaamaan muita, on meitä moneksi.
- setan.agendaa
He yrittävät sairastuttaa mahdiollisimman monen samaan tautiin mitä itse sairastavat. Kirkko ja kaikki instituutiot tulee valloittaa sisältäpäin sanoo homoegenda.
setan.agendaa kirjoitti:
He yrittävät sairastuttaa mahdiollisimman monen samaan tautiin mitä itse sairastavat. Kirkko ja kaikki instituutiot tulee valloittaa sisältäpäin sanoo homoegenda.
Naisia pappeina on päälle 1000, heistä voi lesboja olla 50. Moni naisurheilijakin on lesbo, heitä on monella alalla.
Tuo on lausuma kolmelta amerikkalaisnuorelta noin 50 vuotta sitten. Ei ollut parempaa visiota. Marx antoi omat visionsa 100 vuotta sitten, eikä niistäkään tullut mitään.
Eli miten 2%:n väki valtaa koulun, kirkon ja median? Kerro! Miten heitä riittää joka paikan valtaamaan?
- kemoterapiaa
Seta on kuin syöpä!
- Suo.m
Siksi kun ne naispapit ovat feministejä. Kukaan mies ei uskalla yhtyä feministinaiseen. Seta on miehen vihollinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164181Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1694003Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk153108Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst231446Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk431153- 821080
- 1141073
- 641040
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111012- 162989