Missä voisi tutustua naisiin näin kesäaikaan, erityisesti Tampereen suunnalla? Yksilöharrastusten ja miesvaltaisen uravalinnan vuoksi minulla ei juuri ole mahdollisuutta tutustua naisiin "luonnollista kautta", vaan ainoaksi vaihtoehdoksi jää mennä juttelemaan kahvilassa, kaupassa tms. Kaupungilla liikkuessani olen koittanut pitää silmät auki kiinnostavalta vaikuttavien naisten varalta, mutta olen havainnut, että kadulla liikkuu lähinnä iäkkäämpiä ihmisiä ja teinejä, ei siis juurikaan omaa ikäluokkaani (20-25).
Ehkä kysymystä voisi helpottaa, jos kertoisin millaista naista haen. Urheilen paljon, joten ehkä osittain siitä syystä arvostan urheilullisuutta myös vastakkaisessa sukupuolessa. Toki hoikat naiset miellyttävät silmääkin. Ihannenaiseni olisi kiltti, ystävällinen ja muut huomioonottava. Myös hiljainen, jopa ujo luonne viehättää. Ns. bilettäjätyyppi ei ole minua varten. Itse en siis juo lainkaan alkoholia, mikä omalta osaltaan rajoittaa myös tutustumispaikkoja.
Naisiahan tapaa melkein missä vain, mutta se, että kaupan kassajonossa tapaisi tulevan kumppaninsa, olisi suurta sattumaa. Enkä haluaisi jättää näin tärkeää asiaa pelkän sattuman varaan. Suurkiitos kaikista vinkeistä!
Missä tapaa naisia kesällä?
löytääkö_etsivä
4
264
Vastaukset
- a_p
Kysymys on edelleen hyvinkin relevantti.
- AofD
Kenkälankkia päähän niin alkaa naisia olee oven takana riesaksi,tosin ne on kaukana hoikasta ja urheilullisesta...
- mdtä
Suomalaiset naiset on hiljasii..ulkomaalaiset paljon puheliaampia... niihin on helpompi tustustuu ....
- jonostaisketty
Käy museoissa ja huvipuistossa..ota lemmikki mukaan tai lainaa jonkun koiraa ulkoillessasi...konsertii,menoa-ja meininkiä tapahtumat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106