Missä tapaa naisia kesällä?

löytääkö_etsivä

Missä voisi tutustua naisiin näin kesäaikaan, erityisesti Tampereen suunnalla? Yksilöharrastusten ja miesvaltaisen uravalinnan vuoksi minulla ei juuri ole mahdollisuutta tutustua naisiin "luonnollista kautta", vaan ainoaksi vaihtoehdoksi jää mennä juttelemaan kahvilassa, kaupassa tms. Kaupungilla liikkuessani olen koittanut pitää silmät auki kiinnostavalta vaikuttavien naisten varalta, mutta olen havainnut, että kadulla liikkuu lähinnä iäkkäämpiä ihmisiä ja teinejä, ei siis juurikaan omaa ikäluokkaani (20-25).

Ehkä kysymystä voisi helpottaa, jos kertoisin millaista naista haen. Urheilen paljon, joten ehkä osittain siitä syystä arvostan urheilullisuutta myös vastakkaisessa sukupuolessa. Toki hoikat naiset miellyttävät silmääkin. Ihannenaiseni olisi kiltti, ystävällinen ja muut huomioonottava. Myös hiljainen, jopa ujo luonne viehättää. Ns. bilettäjätyyppi ei ole minua varten. Itse en siis juo lainkaan alkoholia, mikä omalta osaltaan rajoittaa myös tutustumispaikkoja.

Naisiahan tapaa melkein missä vain, mutta se, että kaupan kassajonossa tapaisi tulevan kumppaninsa, olisi suurta sattumaa. Enkä haluaisi jättää näin tärkeää asiaa pelkän sattuman varaan. Suurkiitos kaikista vinkeistä!

4

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a_p

Kysymys on edelleen hyvinkin relevantti.

• AofD

Kenkälankkia päähän niin alkaa naisia olee oven takana riesaksi,tosin ne on kaukana hoikasta ja urheilullisesta...

• mdtä

Suomalaiset naiset on hiljasii..ulkomaalaiset paljon puheliaampia... niihin on helpompi tustustuu ....

• jonostaisketty

Käy museoissa ja huvipuistossa..ota lemmikki mukaan tai lainaa jonkun koiraa ulkoillessasi...konsertii,menoa-ja meininkiä tapahtumat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      193
      6586
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5493
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      126
      3455
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      271
      3446
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2435
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2145
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1846
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      52
      1842
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      61
      1771
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1406
    Aihe