Missä tapaa naisia kesällä?

löytääkö_etsivä

Missä voisi tutustua naisiin näin kesäaikaan, erityisesti Tampereen suunnalla? Yksilöharrastusten ja miesvaltaisen uravalinnan vuoksi minulla ei juuri ole mahdollisuutta tutustua naisiin "luonnollista kautta", vaan ainoaksi vaihtoehdoksi jää mennä juttelemaan kahvilassa, kaupassa tms. Kaupungilla liikkuessani olen koittanut pitää silmät auki kiinnostavalta vaikuttavien naisten varalta, mutta olen havainnut, että kadulla liikkuu lähinnä iäkkäämpiä ihmisiä ja teinejä, ei siis juurikaan omaa ikäluokkaani (20-25).

Ehkä kysymystä voisi helpottaa, jos kertoisin millaista naista haen. Urheilen paljon, joten ehkä osittain siitä syystä arvostan urheilullisuutta myös vastakkaisessa sukupuolessa. Toki hoikat naiset miellyttävät silmääkin. Ihannenaiseni olisi kiltti, ystävällinen ja muut huomioonottava. Myös hiljainen, jopa ujo luonne viehättää. Ns. bilettäjätyyppi ei ole minua varten. Itse en siis juo lainkaan alkoholia, mikä omalta osaltaan rajoittaa myös tutustumispaikkoja.

Naisiahan tapaa melkein missä vain, mutta se, että kaupan kassajonossa tapaisi tulevan kumppaninsa, olisi suurta sattumaa. Enkä haluaisi jättää näin tärkeää asiaa pelkän sattuman varaan. Suurkiitos kaikista vinkeistä!

4

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a_p

Kysymys on edelleen hyvinkin relevantti.

• AofD

Kenkälankkia päähän niin alkaa naisia olee oven takana riesaksi,tosin ne on kaukana hoikasta ja urheilullisesta...

• mdtä

Suomalaiset naiset on hiljasii..ulkomaalaiset paljon puheliaampia... niihin on helpompi tustustuu ....

• jonostaisketty

Käy museoissa ja huvipuistossa..ota lemmikki mukaan tai lainaa jonkun koiraa ulkoillessasi...konsertii,menoa-ja meininkiä tapahtumat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe