Miehet! Mitä mieltä olette naisista, jotka esittelevät tissivakoaan kadulla kävellessään. Tai omistavat minihameen?
Naiset! Käytättekö tissivakopaitoja ja minihametta, näytättekö mielellänne paljasta pintaa? Perustelut, miksi.
Tissivako ja minihameet
16
307
Vastaukset
- dont-try-so-much
Paljas pinta on seksikäs, jos on kaunis sopusuhtainen kroppa ja ruskettunut, tatuoimaton iho.
Tissivako on koominen silloin, jos se on liian ylhäällä eli lähes hartioiden korkeudella. Liika yrittämistä ja pushuppeilla pelaamista. Tiedän sattumalta, kun styylasin joskus muijan kanssa, joka hilasi tissiliiveillä bosat ylös. Sitten kun ne avasi, ne tipahtivat napaan. Facepalm.
Tissivako vaatii tyylitajua, muuten se vaikutus on vastakohta sille, mitä toivotaan. Hyvin harvoin näkee seksikästä tissivakoa. Tissit sinänsä, kaikenkokoiset on seksikkäät. - joskus_kiinnosti_enää_ei
Tissivaosta tulee mieleen: okei, olet laittanut luomia ja läiskiä täynnä olevat tissisi tyrkylle. Pitäisikö minun olla siis kiinnostunut niistä? Okei, yritetään kai sitten, jos pakko on.
_Naiset! Käytättekö tissivakopaitoja ja minihametta, näytättekö mielellänne paljasta pintaa? Perustelut, miksi._
En esittele rintavakoa tai käytä minihametta. Joskus käytin push up-liivejä, lyhyen aikaa, mutta totesin sitten, että ei ole mun juttu. Ne nostavat rinnat liian ylös, tulee hassu vaikutelma. Vartalon profiili on luonnoton. Omien rintojen malli on hyvä, miksi sitä muuttaa?
Hamepituuksista maxi on mun pituus, omaa tyyliä, muissa hameissa tunnen itseni tädiksi.
Saan huomiota, ilman paljaan pinnan näyttämistäkin, ihan liikaakin joskus. Minihameessa ja tissipaidassa näyttäisin omasta mielestäni sitä paitsi rumalta. Jos seksikäs haluaa olla, vaatteen malli, leikkaus ja materiaali on paljon tärkeämpää kuin paljaan pinnan vilauttelu.En käytä töissä tissivakoliivejä: ei sovi töihin. Satunnaisesti varmaankin vapaalla, ei tarkoituksella. En käytä minihameita (ei ole mun tyyli).
Mut muutoin olen kinnostunut miehistä.. :) sorry!- kiItti_mies
Mummu hyvä :)
"Naiset! Käytättekö tissivakopaitoja ja minihametta, näytättekö mielellänne paljasta pintaa? Perustelut, miksi."
Joskus himas, kummanki piristykses- heimäsöinjust
Erikoista piristyä taikinamaisesta, isosta vaaleasta naisenperseestä mutta kukin tyylillään.
heimäsöinjust kirjoitti:
Erikoista piristyä taikinamaisesta, isosta vaaleasta naisenperseestä mutta kukin tyylillään.
Gigi Hadid o mukaan joidenki kuvailemas henkilö
https://qzprod.files.wordpress.com/2015/09/screen-shot-2015-09-28-at-10-10-40-am1.png?w=934
O myös miehii, joiden mielest linkin peiliin tsiigaava o liian läski
http://mansikkapilvi.fitfashion.fi/2014/12/02/syomishairio/
Täysikäisille tekstii, miekaan linkkiin avioituu
http://www.lily.fi/edit/puheenaiheet/kolumni-miksi-sinunkin-pitaisi-rakastaa-gigi-hadidia-ja-kendall-jenneria
Nyt on syytä pitää mielessä, että naiset käyttävät tissivaon paljastavia paitoja ja minihameita vain omaksi ilokseen. Tai korkeintaan toisten naisten, ei koskaan miesten. Sama pätee joogahousuihin ja muihin kamelinvarpaan paljastaviin asusteisiin.
Video kamel toest rundas faces pari viikkoo sit
https://www.youtube.com/watch?v=T_1PwSPNkMgoy_bimbo_ab kirjoitti:
Video kamel toest rundas faces pari viikkoo sit
https://www.youtube.com/watch?v=T_1PwSPNkMgMinulle tulee kameleista aina naisten tiukkojen housujen lisäksi mieleen Juha Vuorisen kulttuuripläjäys "Juoppohullun päiväkirja". Siinä kun sankari oli lomalla etelässä, juotti kamelikuskin känniin ja ratsasti kamelilla hotellin uima-altaaseen. :-)
- työrunoilija
Antavaa naisen rinnusta eli tissivakoa minihameessa jaksaa katsoa pidempään, kuin toisten työntekoa. Ellei työtekijä omista kyseistä vaatetusta
"Naiset! Käytättekö tissivakopaitoja ja minihametta, näytättekö mielellänne paljasta pintaa? Perustelut, miksi."
ai molempia yhtäaikaa vai..? eiks ny jokainen tyyliraamattunsa lukenut jo tiiä et ei kannata paljastella "molemmista päistä" yhtäaikaa.. eli jos yläosa näyttää nii alaosa peittää ja päinvastoinpäin..
ite jos jotain "paljastelen" niin joko sääriä (lyhyissä shortseissa tai mekossa, en käytä hameita ollenkaan) tai sit käsivarsia "miehenhakkaajapaidassa", taikka hartioita/olkapäitä noin teltan kokoisen t-paidan ylisuuresta kaula-aukosta.
tissit on nii ysäriä,nii no, en mää susta tiiä.. ja seki riippuu et kenen silmille..
ite oon aina pyrkiny ensisijaisesti miellyttämään omia silmiäni,
jos se ny ei satu jotakuta muuta miellyttämään nii iha sama
niinku ;Pmurriperkele kirjoitti:
nii no, en mää susta tiiä.. ja seki riippuu et kenen silmille..
ite oon aina pyrkiny ensisijaisesti miellyttämään omia silmiäni,
jos se ny ei satu jotakuta muuta miellyttämään nii iha sama
niinku ;PTuotahan minä olen aina sanonut.
Sitä vaan ihmettelen, kun jotkut kanssasisaresi eivät ymmärrä, ettei se sitten välttämättä miellytä miesten silmää. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822